Jump to content

problema indicator nivel benzina


Michael_9N
 Share

Postare recomandată

salutare, am o problema de putin timp...se misca acul indicatorului de benzina din senin. stau pe loc imi arata un nivel, mai trece un timp, arata alt nivel. eroarea este de 5 litri.

care ar putea fi problema ? senzorul care indica benzina in rezervor sa fie stricat ?

sau nu stiu...ce pot sa fac ?

masina : Polo 2002 1.4 16 V 75 cp benzina

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asta cand rezervorul era full si avem putina tensiune in instalatie (adica consumatori mari).Megream cu amsina si de la full imi indica 3/4 din rezervor apoi isi revenea si tot asa.Am inteles ca la capatul scalei ar fi o problema de conceptie al indicatorului si nu mai indica bine.

AR trebui sa verifici ce curent (tensiune ca intensitate e mai greu) ai in instalatie si daca e ok atunci nu cred ca mai ramane decat indicatorul de nivel care-si da obstescul sfarsit... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incerca un test cu Vag-Com-ul la indicatorul pentru benzina ca sa vezi daca face cursa corect.

Exista un test in Vag-Com care testeaza toate ceasurile de bord, printre care si acesta, pt combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o nelamurire : indicatorul nivelului de benzina functioneaza cel putin ciudat : Refuza sa indice nivelul conbustibilului atunci cand in rezervor sunt mai putin de 10-15 litri . Are cineva idee de la ce poate fi ?! Mentionez k masina este cea din semnatura : vw golf III '95 model in 2 usi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vechea Dacie am aceeasi problema si totul era de la faptul ca plutitorul din rezervor nu mai culisa pana jos (se agata de tija pe care era legat). Verifica daca nu cumva ai aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

La mine problema cu indicatorul de benzina este urmatoarea: in urma accidentului pe care l-am avut (lovitura in spate) acul indicator a ramas la capatul scalei (la minim). Comp de bord nu imi mai anunta ca nivelul benzinei e la minim si cu oricat as alimenta acul nu se misca. Am scos mufa de la pompa de benzina si contactele sunt bune, urmeaza sa demontez pompa de benzina, dar pana atunci as vrea sa stiu, daca ati putea sa imi spuneti, cum pot sa verific daca este defect indicatorul din bord. Ma gandeam sa pun o rezistenta sa simulez indicatia plutitorului, dar unde sa o montez? intre care picioruse de la mufa pompei de benzina? si ce valoare tre sa aiba ca sa pot vedea omodificare a acului?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai vag-com pe modulul 17 'instruments' poti efectua un 'output test'. Asa se testeaza toate indicatoarele din bord. Tind sa cred ca este de la sonda litrometrica.

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat singur. in rezervor la plutitor era sarit un cablu de alimentare al scale. acum merge ok. multumesc pentru indicatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!