Jump to content

Seat Ateca Xcellence 2.0 TSI 4Drive


Liryc

Postare recomandată

Am facut si eu pasul cel mare si am schimbat masina cu ceva ce ziceam ca nu-mi i-au niciodata: SUV, automat si din grupul VAG :).

M-a convis inca din poze si dupa 2 test drive am sarit pe ea: Noua mea Ateca Excellence 2.0 TSI 4Drive.

Alba ca-mi place mult contrastul cu pragurile, 4Drive sa stie sa urce pe dealuri si DSG ca nu am avut de ales altfel.

Ca optinui extra sunt:

- Adaptive criuse control cu park assist

- sunroof panoramic

- pachetu Enjoy Xcellence

- pachet depozitare

Mai jos poze cu minunea:

 

20190603_165400_HDR.jpg

20190603_165408_HDR.jpg

20190603_165423_HDR.jpg

20190603_165613_HDR.jpg

20190603_165326_HDR.jpg

Link către comentariu

Bine ai venit, esti primul posesor de Ateca 2.0 TSI de pe forum, eu sunt foarte curios cum e fata de 1.4 TSI.

Vad ca are capac motorul, 1.4 TSI nu are, in schimb bateria e in continuare fara protectie.

Sa o conduci cu placere!

Link către comentariu

Multumesc.

 

Voi revenii cu opinii despre masina cand apuc sa-mi formez ca am luat-o vineri si nu prea am avut cand sa merg cu ea. Doar azi drumul Brasov - Sibiu dar nu m-a ajutat vremea.

La prima impresie trage foarte bine dar deocamdata nu i-am dat in modul sport sau cu launch control - o mai iert vre 3-400 km :).

In rest este surprinzator de agila prin curbe, se inclina mai putin decat masina anterioara ( Chevrolet Aveo T300).

Consumul e maricel dar la stilul meu de condus ma asteptam la mai rau.

Ca alte observatii:

- Start Stop e foarte enervant in oras dar in traficu pe DN1 i-am inteles scopul

- Park assist mi se pare foarte periculos. Parcheaza cu viteza mare si opreste milimetric de cel din spate.

- Adaptive Cruise Control e genial, uiti de pedale, ciudata senzatia la inceput dar m-am obisnuit repede. E fain ca se si opreste dupa ala din fata dupa care pleaca singura.

Link către comentariu
1 hour ago, Cristian said:

 

Park assist nu am folosit niciodata, senzorii laterali insa sunt foarte utili.

Start-stop e facut sa nu poluezi cand stai in coloana sau la semafor, eu ii vad rostul, nu trebuie sa iti si placa.

Imi place cum arata Ateca alba, cum ai zis si tu, contrastul cu negrul plasticelor de protectie e interesant.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

Meriti un plus pentru motorizare. Eu nu am avut curaj sa ma inham la 2.0.

Atentie la park asist. Eu l-am folosit doar de 2 ori in 3000km. Dar trebuie sa tii masina din frana. Altfel e cum ai zis tu-ametitor. Daca o domolesti din frana o sa vezi ca totul iese perfect.

@Cristian si 1.5tsi are capac la motor. Dar la baterie e la fel la toate se pare.

Link către comentariu

Bine'ai venit in club! Sa te plimbe fara probleme!

 

Masina a fost luata din stoc?

Link către comentariu

Multumesc de urari.

2.0 TSI am ales din mai multe motive: 

- vroiam neaparat pe benzina, nu-mi place sunetul de tractoras la diesel

- puterea - am vrut peste 150 cai

- uitat pe forumuri si citit tot felul de probleme cu motoarele de 1.4 si incertitudini cu cele de 1.5.

- mi-a zis direct de la dealer ca dureaza minim 6 luni livrarea pentru motoarele 1.5 TSI, mie mi-a venit masina in 2 luni de la comanda.

Speram ca nu o sa fiu primul cu 2.0 TSI - m-am tot uitat in aria consum sa am o idee dar nu m-a ajutat :)

@Sop Park assist l-am folosit fix de 3 ori sa vad cum e, primele 2 din frana ca imi era frica si a 3-a oara cand aveam masina unui prieten parcata in spate in caz ca se intampla ceva. E un gadget dragut dar nu cred ca-l voi utiliza prea des.

@Cristian Capacul e ok ca nu acopera tot compartimentul motor, inginerul din mine vrea sa vada ca sunt chestii sub capota nu plastice :)

@andrei0241 Masina a fost luata la comanda in 28 Martie si livrata pe 31Mai, era una asemanatoare pe stoc dar nu avea ACC.

 

Link către comentariu

Credeam ca e luata din stoc, ca mi s'a parut scurta lista de dotari optionale si, uitandu'ma acum pe site'ul seat, am vazut ca sunt pe stoc cateva

E bine de stiut ca la 2.0 termenul de livrare e mult mai scurt, oricum, se pare ca cine doreste DSG si 4drive pe benzina, va fi fortat la 2.0 de'acum

Cat despre consum, eu nu am sesizat vreo scadere dupa 5-10k km, dar totusi ptr puterile TSI'urilor, sunt decente spre mici si depind f mult de stilul de condus

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Foarte frumoasă,  sa o stăpânești sănătos! Așteptăm mai multe poze.

Mai asteapta cu modul Sport si Launch Control, fa-i un rodaj corect.

Referitor la consum, pe aceeași configurație dar pe Octavia (1540 kg), în București, in zielele aglomerate din cursul săptămânii consumul este de 12 - 16, iar in afară 7 - 8.

Link către comentariu

Si daca tot ma bucuram eu de masina noua a trebuit sa se si intample ceva... Azi pe centura Brasovului mi-a sarit o piatra in parbriz si am o noua si mununata ciobitura :(. Macar nu e in campul vizual. 

Are cineva vreo idee cat costa un parbriz de Ateca in caz ca ma decid sa-l schimb?


 

Modificat de Liryc
Link către comentariu

Daca nu e prea grav, se poate repara. Documentează-te urgent poate scapi fara înlocuire.

Link către comentariu

Sigiliarea nu costa mai mult de 100 ron.

De inlocuit, clar Casco, daca fransiza nu e mai mult de 100 euro

Pe mine folia montata pe parbriz imediat dupa ce am ridicat masina m'a salvat pana acum de minim 3 ciobituri serioase (daca nu cumva si o inlocuire parbriz)

Link către comentariu

Cam asa arata dupa sigilare. Am avut ghinion ca ciobitura e pe interior intre straturile de sticla. La exterior e doar o gaurica. Sper sa nu se extinda.

20190608_082754_HDR~2.jpg

20190608_082838.jpg

Link către comentariu

N'arata prea bine, dar mergi la un centru de parbrize si vezi ce se poate face.

 

Link către comentariu

Exact asa am pățit și eu in toamna. Nu am fost pentru o eventuală reparație fiindca aveam de cand sa îl schimb in primavara negreșit. 

Zilele astea am rămas uimit cand l-am gasit crăpat de tot peste noapte. Exact pe punctul de plecare a fisurilor statea falnic o "bomba" de pescarus. Nu știu dacă are vreo legătură,  dar săptămâna viitoare ma duc sa îl schimb.

Ps: atentie la pescarusi :)

Link către comentariu

Cum azi a fost vremea frumoasa i-am facut si eu o poza. Contrastul intre alb si ornamentele negre e super. 

20190609_123414~2.jpg

Link către comentariu

Se pare ca sunt blestemat sa iau pietre de pe drumurile patriei. Azi am mai primit o piatra in parbriz, tura asta pe partea pasagerului. In ritmul asta schimb parbrizul in prima luna de la achizitie :( . 

In alta ordine de idei tot azi am incercat un drum Sibiu-Brasov in modul sport. E cu totul alta masina, raspunsul acceleratiei e instant, cutia reactioneaza mult mai repede la accelerari si directia devine mai rigida. Singurul dezavantaj e ca si consumul e pe masura.

 

Link către comentariu

Eu luasem prima piatra pe parbriz dupa 300km, asta le'o fi "botezul"

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am ajuns si eu la 3000 km timp in care s-au intamplat urmatoarele:

- am inmatriculat-o

- am mai luat o piatra in parbriz - tura asta e aproape invizibila ciobitura

- am luat presuri si tavita de portbagaj

- pus dashcam 

- testat launch control - merge super si atinge 0-100 cum scrie in carte - e un gadget inutil dar distractiv 

-  am constatat ca consumul mediu nu scade sub 9.3 :)

Va urma sa pun joi folie pe faruri sa nu ma trezesc cu ele mate dupa iarna - e pacat de ele.

 

parcata.jpg

In alta ordine de idei si pe MY2019 e problema cu mizeria la usile din spate:

20190728_182657.jpg

Link către comentariu

Eu spal zona aia cu presiune cand spal masina, poti incerca si tu, astfel nu mai ramane noroi acolo.

Link către comentariu

Si eu fac la fel, dar tot e ciudat cum nu au reusit sa rezolve problema. De fapt ciudat e cum de nu au detectat-o la testare. 

Eu lucrez in automotive la o fabrica de  "butoane" si facem produse inclusiv pentru grupul VAG. Avem testari pentru tot felul de situatii ciudate pana  se aproba un design (de ex. test cu lotiune de plaja, cola, zahar, saliva, exista inculsiv teste de "feelig" tactil etc.).

Nu inteleg cum a trecut problema asta de testele de validare ale SEAT.

Link către comentariu

Eu nu am pus folie pe faruri, si nu vad nicio deficiență dupa 2 sezoane.

Despre greseala de design, nu e greseala. Pur si simplu au lasat-o asa.

Componentele de interior au alta clasificare in ratingul OEMurilor. Sa vezi distractie la alea de safety ?.

Modificat de HKHK
Link către comentariu
  • 7 months later...

Revin dupa iarna. Masina in continuare se comporta exemplar dupa 11800 km.

Intre timp i-am pus amortizoare pentru capota - sursa aliexpress, se potrivesc si functioneaza perfect. 

20200304_174207_HDR.jpg

20200304_174218.jpg

20200304_174214.jpg

Link către comentariu

Am zis sa merg si eu pe viitoare "alternativa" la DN1. Traseul Valea Doftanei - pasul Predelus - Sacele - Brasov. 

Pasul Predelus este aproape imposibil de trecut, e practic o carare din namol in urcare. Am constatat ca sistemul Haldex este exceptional si chiar ma mir ca am reusit sa trec fara stricaciuni.

Mai jos e o mostra de drum - erau chiar si bucati mult mai rele de atat:

 

Modificat de Liryc
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!