Jump to content

VW Golf Mk6 - 1.6TDI DSG


Marcus017

Postare recomandată

Salutare tuturor, 

Dupa o mai lunga "ratacire" de la VAG m-am decis insfarsit sa ma intorc la unul dintre modelel mele de suflet si anume Golf. Am avut acu cativa ani cateva modele de Golf Mk1 si doua Caddy Mk1, iar din Octombrie anul trecut sunt fericitul proprietar de Golf 6. E prima mea masina DSG, inainte nu eram mare fan masini automate dar dupa mai mult de jumate de an cu DSG'ul pot sa zic ca am ajuns sa ma indragostesc de cutia asta. 

Dupa cum scrie si in titlu, e un Golf 6, 1.6TDI 104hp. Nu e cea mai dotata varianta dar nici cea mai "cheala". Chestii care imi lipsesc si mi-ar fi prins bine: start/stop, navi, incalzire in scaune, clima bi-zone, oglinzi pliabile, faruri cu xenon. 

 

Cateva poze cu masina la achizitie:

Image-4.thumb.jpeg.3e58c9659b984a6aea62b78cdf72abef.jpegImage-2.thumb.jpeg.ef6956a0a88608c8c92620bc0af28340.jpegImage-3.thumb.jpeg.752320505d21046b2846a890b24b3a05.jpeg

 

Masina a mai primit intre timp niste folii fumurii si o pereche de jante pe 18'.

 

Image.thumb.jpeg.f6ca74d3f90e5423173f1771dff1c769.jpeg

 

P.S. am sa ii fac si o sedinta foto mai calitativa si poze de la interior 

Link către comentariu

Multa bafta si mai ales fara probleme in utilizare. Cred ca esti singurul caruia ii lipseste start-stop ... un sistem oarecum inutit. Motorul asta e echipat cu DSG7, nu ? 

 

Vad ca masina are volan pe drepata, nu traiesti in Romania ? 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, e DSG7. 

 

Locuiesc in Anglia, de asta si volanul "pe dos". 

 

P.S: mai sunt colegi prin Anglia?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare, 

Dupa cum am promis, am reusit sa ii fac niste poze mai bune. 

Nu s-au intamplat foarte multe lucruri cu masina de cand am achizitionat-o in afara de ceva probleme la cutia de viteze (rezolvate prin garantie). Se pare ca ambreajul dublu a fost dus, destul de ciudat pt kilometrii pe care ii avea la vremea respectiva: 58.000 miles (92.000KM) si schimburile de ulei si filtre. 

La aspect, masina a primit niste jante mai mari ( de care nu sunt foarte multumit dar au fost la un pret foarte bun), folii fumurii, wind deflectors la geamuri si recent am aplicat niste folii pe faruri pe care vreau sa le dau jos si sa gaasesc o solutie mai buna pt ca nu s-au aplicat asa cum mi-as fi dorit (daca aveti ceva sugestii de folii fumurii pt faruri mi-ar fi de folos). Urmeaza sa fac stopurile fumurii zilele astea, de data aceasta voi incerca un spray. 

 

 

WhatsApp Image 2019-07-25 at 10.41.46.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-25 at 10.41.45.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-25 at 10.41.44.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-25 at 10.41.47.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-25 at 10.41.50.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-25 at 10.41.51.jpeg

Link către comentariu

Mi se pare ca da mai bine asa. Pana reusesc sa pun bani deoparte pentru niste faruri cu lupe/led. 

Link către comentariu
22 hours ago, yeeeeman said:

De ce ti-ai pune folii fumurii pe faruri???

ai 2 mari avantaje, lumina sa nu ajunga pe asfalt, incat sa vezi ceva seara si cei care vin din sesn opus sa nu te vada, sa ii derajnezi la ochi.

hai 3...sa iei mai usor amenda

Link către comentariu

Avand in vedere ca este DSG7, nu este nimic ciudat in a avea probleme cu cutia ; la fel si pt injectoare, daca o sa ai, fiind 1.6 TDI ; mie nu`mi plac nici jantele nici treaba cu foliile pe faruri sau spraiul pe stopuri ; daca vei folosi sprai, se vor vedea mate ; esti primul pe care il aud ca golf 6 e masina lui de sfulet :)) spor la modificat, dar parerea mea ar fi sa o faci cu elemente OEM, chiar daca asta presupune mai multi banuti si un timp mai lung in care sa ii strangi. 

Link către comentariu

Si eu sunt adeptul modificarilor OEM, dar pentru un retrofit la Xenon OEM cred ca iesi mai castigat daca o vinzi si iei alta cu Xenon din fabrica. Din pacate din punct de vedere al fiabilitatii ,statistic vorbind, ai ales cea mai proasta varianta: 1.6 TDI + DSG7. Si da imediat jos foliile alea de pe faruri, sunt sigur ca aia te ard imediat cum te vad cu asa ceva. De altfel, nici in Romania nu am vazut pe cineva atat de "curajos" . 

Link către comentariu

Stiu ca in poze se vad destul de negre farurile, dar nu sunt chiar asa. In realiate se vad mai transparent

Link către comentariu

Se pare ca poti sa ii dai batie cu ele fara nici o problema prin UK. Ciudat, dar adevarat ?:

"The good news (and bad in some cases) headlight tints are allowed by MOT—The Ministry of Transport in the UK. But as expected, there are rules that can restrict the kinds of modifications you can make to your vehicles, including headlights. This includes having the headlights remain their original colour, therefore colours such as red, green or purple are illegal, and the tint must not dim the light emitted by more than 50%."

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!