Jump to content

Kodi Sportline 2.0TDI 190CP 4x4 DSG MoonWhite


lenco

Postare recomandată

Arata bine sportline si negrul pe grila față!

Sa te bucuri de ea!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Update

1. Am momtat folie antiamprenta de la Inno3d si e foarte ok cu toate ca mai raman cateva urme fine... 

2. Am luat un covoras cauciucat pentru portbagajul restrans (randul 3 ridicat) de la Rigum care vine perfect pe contur si nu aluneca (vezi poze) 

3. Consumul in oras variaza intre 9 si 12 l/100km iar la drum lung in jur de 7 l/100km mers lejer

Muultumesc @ct_act!

20190524_100551-3024x2268.jpg

20190524_100547-3024x2268.jpg

Modificat de lenco
Link către comentariu

Frumos covorasul! Ce mic e portbagajul cu randul 3 ridicat!

Podeaua din portbagaj este variabila? Poti sa o si cobori?

 

Link către comentariu

Raman uimit. Eu cam caddy life si cand pun bancheta pentru locurile 6 si 7 nu mai ramane nici jumatate din locul care il ai tu acolo.

Foarte tare ursul.

Consumul poate se mai lasa. Ca la momentul asta e asemanator cu al meu de pe ateca 1.5tsi dsg 4drive.

Sau poate ai piciorul mai greu.

Modificat de Sop
Link către comentariu
55 minutes ago, lenco said:

 Consumul in oras variaza intre 9 si 12 l/100km iar la drum lung in jur de 7 l/100km mers lejer

La mers lejer in afară poți ajunge sa sfidezi consumul ? Important in primii 5000 km este sa te axezi pe un rodaj corect. Consumul este mai putin relevant.

20190524_113018.jpg

Link către comentariu

@Sop Merci! Port 44 si ma abtin cu greu sa n-o calc ceva mai tare cand e loc...

@yanqPoate in poze pare ingust dar sa stii ca incap 2 baxuri cu apa si 3-4 sacose mari de hypermarket asezate perpendicular pe randul 3 de scaune. Suficient pentru nevoile de transport bagaje de zi cu zi. Daca am ceva mai voluminos de transportat rabatez scaunele si gata...

Pentru rodaj imi setasem mental s-o menajez macar primii 2000km! Sa rabd pana la 5000km? Nu e cam mult? Stiu ca aceste motoare sunt rodate putin si de fabrica...

Nu ma stresez cu consumul ca n-am luat-o doar pentru asta. Cu primul plin am mers 630km pana cand s-a aprins martorul de alimentare. Deci o autonomie de ~700km in regim mixt e ok pentru mine. Bela daca face 450km cu un plin e sarbatoare!

PS: Wow! Consumul ala de cartea recordurilor cred ca l-ai obtinut cand coborai de pe munte!! ?

Link către comentariu

Update

1 - Ma apropi de 1000km rulati si sunt in continuare foarte multumit de alegerea facuta! Recomand acest model celor cu familii extinse!

2 - Ce-mi place la masina:

         - directia adaptiva - cursa scurta de bracare la viteze mici si grad de asistare reglabil din selectarea modului de conducere

        - suspensia standard de pe Sportline - bine setata, fara zgomote, masina sta bine pe drum si nu se inclina prea mult pe viraje (ramane de vazut comportamentul in offroad)

        - combinatia motor TDI + DSG - cuplu disponibil jos si omogen, schimbari line de treapta, cutie automata silentioasa in functionare, putere motor suficienta

        - scaunele sport cu alcantara - suport lateral bun, confortabile, nu se incing sub tine

       - virtual cockpit - luminos, lizibil, customizabil, rezotutie ok, grafica buna, delay mic la randarea miscarii

       - sistem autohold - foarte util in rampa/panta, activeaza frana de mana automat la oprire

       - sistem ACC - lucreaza foarte frumos doar ca nu mai pot face depasiri "la aspiratie" cu el activ

       - sistem front assist - util ca sistem de siguranta activa ... a intrat deja de cateva ori in actiune desi nu era un pericol iminent de impact

      - sistemul audio Canton se aude chiar bine (dupa cateva modificari prin setari) cu suficient bass si inalte clare

      - navigatia Amundsen  - ergonomica si rapida in utilizare, rezolutie buna, grafica clara, Carplay si AA merg brici

3 - Ce-mi palce mai putin la masina (entuziasmul nu elimina ratiunea ?) :

       - sistemul de prindere al numarului pe spate care zdrangane enervand la fiecare utilizare a haionului sau cand volumul audio trece de 50%

       - chederele usilor foarte tari ce nu permit o inchidere usoara ... sper sa se mai lase in timp

       - sistemul start-stop enervant rau - daca uit sa-l dezactivez la plecare intra in actiune mult prea repede cand masina inca se deplaseaza usor si se reactiveaza automat daca aleg modul Eco chiar daca l-am oprit initial ?

       - cititorul de carduri refuza cateodata citirea cardului de 16gb (ceva mai vechi intradevar) lucru care nu s-a intamplat pe Bolero in Octavia

       - tensiune permanenta in prizele auto (la fel ca la Octavia) ce ma obliga se pornesc/opresc camera video manual dupa fiecare drum

Va urma...

PS: mai pun cateva poze dupa o spalare terapeutica ?

 

20190526_165738.jpg

20190526_165802.jpg

20190526_165826.jpg

Link către comentariu

Cuplul maxim pe o plaja mai mare de turatii...asa este +1 față de Tiguan  ?

Cu portierele nu este din cauza chederelor ci a acelor protectii la deschidere. Daca o dai jos se va inchide mult mai usor.

Cardul sd isi face un fel de buffer la o prima citire si daca adaugi foldere noi pe el nu le "vede" din prima la reintroducere. De aceea e bine sa folosesti functia acea cu "scoatere in siguranta".

Link către comentariu

Confirm cele spuse de yanq, usile se inchid mai greu din cauza protectiilor. Am avut o protectie rupta la un moment dat, iar usa s-a inchis simtitor mai usor.

Nu-i de mirare ca le-au scos ca echipament standard in MY20.

 

Link către comentariu

Merci de info baieti! E bine daca se pot scoate usor dar le-am vazut utilitatea din prima zi cand am adus-o acasa si fata mea cea mare a scapat usa la deschidere intr-un gard de beton ... Fara acel plastic s-ar fi julit muchia usii mai mult ca sigur.

O sa pun muzica si pe un card nou de 32gb sau 64gb si vedem daca mai face fite de citire.

Am uitat sa mentionez farurile si proiectoarele cornering cu led care fac o lumina alba, curata, intensa si precisa ca delimitare! Bravo Skoda si rusinica PoRo ca nu le-ai lasat in standard pe Sportline ca in vest! Lumini mai bune am vazut doar pe Benzurile noi cu matrix led...

Numai bine!

Link către comentariu

Ptr depasiri cu ACC mai la aspiratie poti da semnal stanga si ACC'ul ar trebui sa se pregateasca de depasire, accelerand inainte ca in fata masinii sa fie liber, pe Seat asa functioneaza, insa doar cu semnalizare continua, nu pe confort (alfel dupa a 3'a semnalizare da sa restabileasca distanta setata)

Link către comentariu

Felicitari si sa o stapanaesti sanatos fara probleme si sa ai parte numai de bucurii cu ea!

O poza cu scaunele din fata se poate? sa vad exact cum arata in intregime.

Link către comentariu

@andrei0241 Exact asa functioneaza si la Skoda! Eu semnalizam dar scurt si asta nu era suficient se pare... Merci de pont!

@h0m3b0y Multumesc! Atasez cateva poze cu scaunele sport imbracate in alcantara perforata (chiar si randul 3 e tapitat identic).

20190530_125944.jpg

20190530_125948.jpg

20190530_125954.jpg

20190530_130002.jpg

20190530_130026.jpg

20190530_130032.jpg

20190530_130104.jpg

Link către comentariu

Ai zis ceva la un moment dat si de camera? Ne-o prezinti?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Banuiesc ca te referi la camera auto DVR...

E vorba de o camera Prestigio RoadRunner 585, de care sunt multumit cum filmeaza, de cum sta fixata (nu vibreaza) dar nu vrea sa se opreasca automat filmarea la oprire desi modul de parcare este activ.

Am pozat cablul (3m) destul de bine pana la priza de alimentare din portbagaj.

Daca vrei ma pot duce pana la masina sa-i fac cateva poze...

res_a891b9b96d0cedce6468ef1c2cdf0313_450x450_jkae.jpg

Modificat de lenco
Link către comentariu

Update:

- am trecut cu bine de primii 1000km (cam jumatate in oras)

- am in plan cateva drumuri mai lungi in afara orasului ca sa fie rodajul facut ca la carte

- am reusit sa scap de suportii de numere care m-au disperat cu zdranganitul si spre deosebire de @Marius82 nu am folosit padurile de numar de la Skoda recomandate pe topicul lui pentru ca acele "piulite" incastrate in haion nu erau asa de ridicate (doar 1-2mm fata de tabla). A mers rapid doar cu banda dublu adeviza Bison si nu cred ca se mai pot da jos prea usor ?

- azi urmeaza sa-i pun folie Llumar pe spate pentru ca am primit plangeri de la mini-pasagere ca le este cald la drum mai lung prin soare desi clima era pornita pe 23 grade. Am ales sa merg pe ATR20 sau ATR35... Ceva pareri?

Minusuri descoperite (unul minor si altul major):

-  nu ramane setat modul de rulare dupa repornirea motorului! O las in Sport, Eco, Individual si o dasesc mereu in Normal.

- manerele portierelor fata construite din 2 bucati de plastic imbinate SCARTAIE inacceptabil pentru o masina de 40K! Rusinica Skoda pentru acest compromis de scadere a costului si totodata greseala de design! Un sistem similar e folosit si la Octavia3 dar acolo manerul e imbinat ceva mai solid chiar daca se mai simte ca nu e dintr-o bucata... Caut solutii de remediere.(gresare, mastic, silicon?)

PS: daca are cineva nevoie de cele 2 paduri pentru amortizarea vibratiilor de la numar le ofer gratuit primului doritor care le solicita in privat! (COD: KEA075004)

 

Llumar ATR.png

rsz_1rsz_1rsz_20180506_083611.jpg.5df32871d1e0b4661925f976659cc9a2.jpg

Modificat de lenco
Link către comentariu

Avand in vedere ca ai privacy glass pe spate, daca pui Llumar 35  o sa fie suficient.. Depinde cat de inchise vrei sa fie, clar o sa fie mai inchise decat 20 sau 35% puse pe geamuri fara privacy, la tine vor fi mult mai inchise.

Link către comentariu

Merci de info @mada_13! La ATR35 ma gandeam si eu ca nu vreau sa fie chiar beci in spate... doar vreau o izolare mai buna a caldudrii transmise in interior.

Link către comentariu
1 hour ago, lenco said:

Minusuri descoperite (unul minor si altul major):

-  nu ramane setat modul de rulare dupa repornirea motorului! O las in Sport, Eco, Individual si o dasesc mereu in Normal.

- manerele portierelor fata construite din 2 bucati de plastic imbinate SCARTAIE inacceptabil pentru o masina de 40K! Rusinica Skoda pentru acest compromis de scadere a costului si totodata greseala de design! Un sistem similar e folosit si la Octavia3 dar acolo manerul e imbinat ceva mai solid chiar daca se mai simte ca nu e dintr-o bucata... Caut solutii de remediere.(gresare, mastic, silicon?)

Faptul ca nu memoreaza modul dupa repornire s-ar putea sa fie un feature. Eu am comis-o de cateva ori uitand ca sunt in modul offroad la intrarea pe asfalt si am alergat-o...

Cu manerele care scartaie credeam ca au rezolvat deja. Chiar vazusem anul trecut o poza cu instructiuni trimise catre service-uri cum sa taie cu clestele una dintre aripioarele manerului la montaj.

Link către comentariu

Poti studia si varianta Llumar Air Blue 80%. Sunt foarte putin inchise, cu tenta albastra, dar ca protectie UV sunt super ok. Poti sa le pui si pe geamurile fata fara sa atragi atentia nedorita. (Eu folosesc varianta asta, si inca un coleg de pe forum a montat aceasta folie pe geamurile fata).

Link către comentariu
2 hours ago, yanq said:

Faptul ca nu memoreaza modul dupa repornire s-ar putea sa fie un feature. Eu am comis-o de cateva ori uitand ca sunt in modul offroad la intrarea pe asfalt si am alergat-o...

Cu manerele care scartaie credeam ca au rezolvat deja. Chiar vazusem anul trecut o poza cu instructiuni trimise catre service-uri cum sa taie cu clestele una dintre aripioarele manerului la montaj.

Poate un miss feature...

Normal mi se pare sa memoreze setarea, nu sa o uite.

 

Link către comentariu

Este intentionat setata asa la fel ca Start/Stop tocmai din ratiuni de protectie. Vor sa excluda orice posibilitate de a o uita in modurile "offroad" / "snow"

Link către comentariu

Confirm ce spune @Bebeee, dar sa stii ca acel ''beci'' de care spui tu este foarte racoros si eu tot din ratiuni de mini pasager l-am facut:)

Link către comentariu

La Superb se salveza drive mode, doar ca eu nu am off-road / snow.

Link către comentariu

Ce e asa periculos la modul offroad? Ramane vreun diferential blocat, cutia de viteze intr-un mod LOW sau ceva? 

Eu zic ca poti sa rezolvi neajunsul asta cu o vcds/obdeleven foarte usor. Daca la vw se poate inseamna ca e clar vorba de o codare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!