Jump to content

Accelerare brusca - sărit distributie ?


bluelena
 Share

Postare recomandată

Sunt un șofer începător, amator in ale condusului, si pentru ca aveam nevoie sa am o mașină cu care sa merg putin cate putin, macar din cand in cand, ca sa raman antrenată, tocmai am cumpărat un Golf 4, mașina adusă recent din Germania. 

La un moment dat, zilele trecute, eram la semafor la o ora de vârf, tot verificam daca vad bine in oglinzi si nu mi-am dat seama cand se facuse verde. Masinile din fata mea deja erau foarte departe si in spate aveam alt card imens de masini si m-am panicat sa nu ma claxoneze, asa ca am băgat rapid in a 1a si am plecat foarte brusc de pe loc, mi-au scartait rotile, mi-a alunecat si masina stanga dreapta la cât de violenta a fost plecarea. 

După aproximativ un sfert de oră mi-a sărit distributia in mers, eram in treapta a 2a.

Acum tot recapitulez in minte evenimentul, mașina e distrusă, încă nu stiu exact in ce stadiu e motorul, si ma simt cumva răspunzătoare pt ce s-a întâmplat.

Se poate sa sară distributia de la punct din cauza unei accelerări de genul acesta ?

Întreb si pt ca nici nu se vede vreun semn de uzura la curea, doar a sărit de la punct. Mi se pare cam suspect.

Modificat de bluelena
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa si sare distributia, din cauza cuplului mare combinat cu altele , suruburi fulii stranse necorespunzator, o curea uzata...

daca pistoanele nu au indoit supapele scapi doar cu schimbarea distributiei si punerea la punct.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat azi masina de la mecanic. A trebuit să schimb aproape tot, distributie, pompa de apa, supape, semeringuri, tacheti, garnitura de chiulasa si rectificat chiulasa. Cu ocazia asta am facut si segmentare. 

Acum merge greu, nu se mai tureaza, nu mai are putere, tremura la relanti si se aude ca un diesel.