Jump to content

supapa turbosuflanta


shtefu
 Share

Postare recomandată

am si eu o intrebare... am o scoda octavia 1 L&k ... si are 40 de mii de km ... si s-a stricat supapa de la turbosuflanta de vreo 2 saptamani ... am facut comanda de piesa si mi-a zis ca e cam 2 mil ... si maine treubie sa o schimb ... credeti ca asta a afectat cumva turbosuflanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luciandragoi

daca este capsula de la turbosuflanta nu pre imi vine a crede ca este doar 2 milioane. in principiu o octavia 2 are acelasi motor ca la golf 4 daca este diesel. benzina nu stiu exact. la un golf capsula care actioneaza turbina costa cam 100 euro aici pe net, iar la o reprezentanta se schimba cu totul, adica capsula +turbian si costa intre 1400 - 1700 euro fara TVA la care se mai adauga si turbina de pe masina. pe site o turbina ajunge cam la 500 euro si este noua. multa bafta. eu am umblat cam 4 luni cu ea defecta si abia acum am reusit sa o repar. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu este capsula ... este supapa care porneste torbosuflanta la 2000 de turatii... este un aparat micutz ... cu un chip in el care s-a defectat ... si i-mi face uneori figuri ... de ex pe la 3000 de rotatii imi cade acceleratia si trebuie sa iau contactul ca sa se reseteze eroarea...altfel merge masina fara turbosuflanta...am facut comanda de piesa aia ... si la servis mi-au zis ca nu trebuie schimbata turbosuflanta ci doar chipul care o activeaza ... adica supapa ... si ma interesa daca chestia asta a afectat in vreun fel turbosuflanta ... oricum ... ms pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luciandragoi

acelasi lucru am patit si eu. in primul rand trebuie facut un vagcom. apoi trebuie sa comanzi piese. in momentul cand am patit-o eu eram undeva la 4000 de ture si deodata am ajuns la 2400 si nici ca a mai pornit. am facut vagcomul si mi s-a spus ca ar fi N75 dar s-a dovedit a fi alceva. nu mai face prostia cu pornit si oprit motorul ca dai in altele. este adevarat ca in momentul cand opresti motorul si apoi il repornesti calculatorul reseteaza pentru moment eroarea. apoi ea revine si de aceea trebuie sa repeti aceasta operatiune. in cazul meu a fost de vina capsula. la altii a trebuit curatata turbosuflanta. depinde. un curatat de turbosuflanta costa cam 250 RON. iti pot recomanda doi tipi de pe forum foarte buni cu care am colaborat eu. eu zic ca ar fi bine sa iei legatura cu ei. pentru a te convinge ca nu vorbesc avioane citeste topicul urmator si asa poate te conving ca inainte de a comanda piese cauta ca mai multe nformatii pe forum. si eu am facut multe lucruri pe care le credeau mecanicii si am ajuns sa dau bani aiurea. http://vwforum.ro/index.php?showto...l=turbosuflanta

sper ca si acest lucruri iti pot fi d folos pe viitor.

p.s. in functie de eroarea pe care o da vagcom-ul adica:

1. negative deviation inseamna N75 (pompa de vaccum) in cele mai multe cazuri

2. pozitive deviation este capsula sau mai bine zis turbosuflanta primeste comanda de deschidere sau inchidere dar ceva nu o actioneaza. daca ar fi acel chip nu ar primi comanda. toate aceste teste se fac in mers pana se ajunge la 3000 ture in treapta a treia.

:beer1:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt sfat ... eu am facut deja comanda de piesa ... mi-a zis ca e capsula de la turbosuflanta ... acuma ma duc sa o schimb si am sa va tin la curent daca s-a rezolvat problema ... sper sa fie asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar se dau banii degeaba pe piese? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate :rolleyes:

Macar ce se poate verifica clar cu aparate de masura / etc ar trebui sa nu fie schimbat asa usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se pare ca nu am dat banii degeaba ... am schimbat piesa respectiva ... am sters eroarea ... si acuma merge perfect ... am dus-o pana in 4700 in a3-a si s-a comportat perfect ... deci s-a rezolvat ... oricum ... ms pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa am gura pacatoasa dar cred ca ..nu s-a rezolvat nimic, probabil cu ocazia asta ti-au deblocat si mecanismul de la turbina si de aia merge dar sa vedem cat timp. Inca o data nu vreau sa cobesc dar eroarea si 'simptomele" povestite de tine prea seamana cu altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii nu au umblat deloc la turbosuflanta ... la mecanismul ei ... doar au schimbat supapa aia ... care e deasupra motorului ... si au sters eroarea ... si acuma merge stas masina ... nu mai face probleme ... era defect ceva electric la supapa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca era n75 nu tragea si nu cadea pedala, doar se stoca negative deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce inseamna asta?

credeti ca nu s-a rezolvat nimic cu piesa care am schimbat-o? ...

trebuie sa mai fac vreo ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am un prieten cu 1.9 TDI de 90CP si m-am chemat intr-o zi cu VAG-COMul sa vad ce are ca nu ii mai tragea masina, in special dupa 120-130.

Am pus VAG-COMul si mi-a dat 17958: Change Pressure - N75: Control Deviation

Dupa codul de eroare, o cauza ar putea fi aranjarea proasta a furtunelor, sau unele chiar scoase.

Imi poate da cineva o schema dupa care sa ma orientez in caz ca sunt puse gresit...?

:icon_thumleft:

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu 1.9 TDI de 90CP si m-am chemat intr-o zi cu VAG-COMul sa vad ce are ca nu ii mai tragea masina, in special dupa 120-130.

Am pus VAG-COMul si mi-a dat 17958: Change Pressure - N75: Control Deviation

Dupa codul de eroare, o cauza ar putea fi aranjarea proasta a furtunelor, sau unele chiar scoase.

Imi poate da cineva o schema dupa care sa ma orientez in caz ca sunt puse gresit...?

:)

Cred ca de asta ai nevoie.

post-31034-1271966014_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Scuzati dublu-post)

Am 'studiat problema' si se pare sa fie actuatorul de la turbo.

Se poate repara sau trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se "repara" doar daca e gripat. Daca e sparta membrana nu ai ce sa-i faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna, am o problema... cand ajunge motorul la turatia de 2000 de ture (nu conteaza treapta de viteza) are o smacitura. si nu are putere. am fost la service si mi-au pus testerul.(inclusiv in mers) acesta indica o presiune foarte mare de aer la accelerare. mi-au recomandat curatirea turbinei si calibrarea ei. dar la un pret destul de piperat 550 ron. am refuzat initial ,,operatia,, si am platit ,,constatarea,, 50 ron. acum intrebarea mea este... daca o sa merg mai turat cu motorul nu o sa se curete turbina? sa e absolut necesara ,,operatia,, a mai patit cineva ceva asemanator? motor 1.9 tdi, 110 cp tip ASV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura nu se va curata, dar o curatare nu cred ca costa mai mult de 200 de lei, cel putin in zona mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu sunt din Dej. am fost  la un service in Cluj Napoca si mi-au cerut 550 ron. in Bistrita e 200? stii sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!