Jump to content

Cutie de viteze automata Multitronic A4 B6/B7


Alin B.
 Share

Postare recomandată

Fratilor, am si eu o problema, cum am scris in titlu PRNDS clipeste intermitent la pornire si dupa o perioada ( 1-2 ore ) de mers, daca pun levierul la P sau repornesc motorul isi revine la normal si nu mai palpaie. In timp ce palpaie daca pun levierul pe R nu se aprind becurile de dat inapoi si nici senzorii de parcare nu functioneaza. Totodata cand pun in pozitia R are un tresarit, vibreaza un pic ca si cand nu ai calcat bine ambreiajul ...

Tot in timp ce palpaie nu imi functioneaza nici schimbatoarele de viteze de pe volan.

Am scanat cu VAG-COM nu raspunde la 02-Auto Trans;

Am reusit o data sa scanez si mi-a afisat urmatorul mesaj:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number:

Component and/or Version:

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal

P1793 - 000 - -

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 000 - -

Ma poate ajuta cineva ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am schimbat uleiul la arabul din Timisoara.

Nu stiu ce ulei mi-a pus ... Eu am aflat de la niste prieteni de la magazine de piese auto k la multitronicul meu trebuie un ulei special de multitronic. Nu am gasit la nimeni in Timisoara .. si arabul a zis ca are ... ?!?!?!

Eu cred k mi-a pus ulei normal de cutie ... plus te taxeaza la 7 litri si el mi-a pus max 4-5 litri :offtopic:((

Am citit ce ai scris tu ... ai schimbat tot computerul ... poate scap de plata asta ....

RECOMADARE: Sa nu mai mearga nimeni la arabul ala. E cel mai mare bandit si sarlatan ...

Modificat de Alin B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am facut o noua scanare, uitati rezultatul:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC G000AG 5934

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

WAUZZZ8E74Axxxxxx AUZ6Z0D0024831

No fault code found.

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller:

2 Faults Found:

18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal

P1793 - 000 - -

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 000 - -

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04259

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1323

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul RDW 0517

Coding: 00011

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 655 J

Component: Airbag 8.4EP 1002

Coding: 0010602

Shop #: WSC 63251

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 N

Component: Lenks

Modificat de Alin B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multitronic am inteles ca se paradeste rpd. pacat. si eu am multitronic si sper sa nu am buba. sper sa nu ai nici tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai multitronic pe passat ? Nu cumva e tiptronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si un a4 2.5 tdi v6 multitronic :(

doar ce l-am achizitionat. tre sa vand passatul acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am aflat mai multe despre multitronic.

2004 an cu problema pt a4 la cutiile multitronic.

multitronic cu 6 viteze: cutie experimentala, cu probleme - nu se mai monteaza pe masini cu 6 viteze numai cu 7 ( cica ar fi buna)

Am vb si cu baietii din arad ei repara numai multitronicuri in perioada asta, computerul se busheste. 880Euro computerul + frooo' 200 manopera+ulei, cam astea ar fi costurile.

Nu stiu ce se intampla dupa ce schimbi computerul ... sa nu apara alte probleme ... :question:(

Nu stiu daca mai vreau automatic ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva la A4 din 2005 2.0 tdi 140 PS multitronicul are 6 sau 7 viteze ? ( modelul cu grila mare, penultimul model)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multitronicul a fost pana acum 2-3 ani o cutie cu probleme insa acum cred ca a ajuns la maturitate. Cat despre intrebarea cu vitezele nustiu sincer sa iti spun cate are cea din 2005 insa pot sa iti spun doar ca la aceste cutii vitezele sunt pur "virtuale", aceasta cutie poate avea o infinitate de viteze. Vitezele la care te referi tu sunt doar niste valori de demultiplicare ce au fost alese si sunt folosite doar in cazul in care treci masina pe tiptronic(schimbarea manuala a vitezelor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 7 viteze mai mult ca sigur ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa te uiti un pic la acel F125.

Este acel switch care ii spune ECU-ului de cutie in ce pozitie P, R, N, D sau S este selectorul de viteze.

Daca ansamblul de selectare al vitezelor este un pic decalat se poate ca switch-ul F125 sa raporteze 2 selectii adiacente, simultan. Imagineaza-ti situatia in care ECU-ul sesizeaza selectie simultana R si N sau N si D... Nu prea stie cum sa procedeze...

Tot acest switch are intern si contactul pentru marsarier.

Inca o data, daca este decalata pozitia lui, la selectia pozitiei R nu se inchide contactul de marsarier, iar cutia intra in "emergency running mode".

Exista o procedure de calibrare a acelui switch. De fapt al ansamblului de parghii si cabluri care duc de la maneta de selectie la switch.

Asta una.

A doua, daca cutia nu are informatie de la G196, unul din cei 2 senzori de turatie a arborului de iesiere din cutie, cutia nu stie sa faca evaluarea momentului de schimbare a vitezelor. Probabil la tine inca merge deoarece ia semnal de la celalalt senzor sau de la ABS.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu stiu cat o sa te ajute dar sa imi dau si eu cu parerea si in acelasi timp sa previn lumea,..exact cum ai spus tu.

1)Mare grija la ulei..am avut un passat 1.8 cutie automata , la service nu stiu ce fel de ulei au folosit dar in cateva luni nu mai vroia sa schimbe viteza decat la turatii mari si nici ca prindea tare multa(viteza). Dus la alt service am aflat ca uleiul din cutie se arsese...caput.

2)Am avut un Jaguar S-type din 2000, la un moment dat cutia de viteze a inceput sa faca figuri..adik.. cand bagam in viteza nu mai recunostea ..adik nu se cupla. Trebuia sa dau inapoi in P si din nou in D. La inceput 1-2 ori pana am ajuns sa bag de 5-6 sa cupleze. La service- Jaguar-...Londra, Anglia- deci nu la service la colt- Mi-au zis ca e o problema cu senzorii din cutie. Ca: ``inainte Jaguarurile se faceau ca tancurile, acuma au ajuns sa bage atatia senzori in ea ca nu-i mai da nimeni de capat`` Oricum, masina valora 4000 lire, iar ca sa schimb cutia ma costa undeva la 2500 lire- ce afacere!!

Am vandut-o cat am putut de repede si sfatuiesc pe toti mare grija la ele. Jaguarul este o masina de renume..dar si intretinerea e de renume. Ca sa schimb un tub spart ce prindea aer...400 lire.. Ca sa fac cd-ul care nu functiona trebuia sa o las cateva zile..de ce? Pentru ca trebuiau sa dea jos tot bordul..Am ramas perplex..

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhh..Sfatul meu pt tine. Mergi direct la o reprezentanta Audi. Decat sa mergi la 10 cowboy care mai mult sa te induca in eroare ca nu stiu nici ei, si in plus sa te taxeze pt asta..mai degraba te duci 1 data si sigur. Nu ma intelegeti gresit, si mie imi convine sa merg la mai ieftin, dar in cazuri mai sensibile consider ca e mai bine sa mergi direct la sursa.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Szeged la reprezentanta...

Mi-au spus in felul urmator: este o problema din fabrica la modelul dumneavoastra si ar trebui schimbat computerul de la cutie si selectorul de viteze, aceasta ar rezolva problema. PRET: 1500 OIRO :)(

To alex_pescarul: ia uite ce zic astia: http://tech.bentleypublishers.com/thread.j...essageID=254710

zicea gintijd (al 3-lea in lista aia): cei de la reprezentanta audi nu au auzit de transmision speed sensor ... hmmmm

Modificat de Alin B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

  Salutare FORUM. Imi cer scuze daca este postat gresit, dar am o intrebare pentru un prieten.

    Are cineva idee de ce smuceste cutia, multitronic 6 trepte(sport), la pornirea de pe loc. Audi A4 2004. Pentru acelasi motiv a schimbat cutia in urma cu 5000km, cu alta second, dar nu i-au zis care ar fi problema. 

 

  Rog operatorul sa mute postarea, daca e in locul gresit, dar nu am gasit nimic pe forum. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WNS changed the title to Probleme Multitronic la A4 B6
  • 4 months later...

Salutare,

am un audi a4 din 2005 cu cutie multitronic care da urmatoarea eroare:

17090 Transmission range sensor f125

  p0706 35 00 Implausible signal

 

Cutia are momente cand merge ok,dar sunt si altfel de momente cand intra in safe mode si se aprinbd toate de la P la D.Unde ar fi problema?O fi de la calculatorul cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut

Am exact aceeasi problema la a4 2.0tdi multitronic din 2005, mai putin partea cu diagnoza ( nu stiu ce erori da, inca nu am facut diadnoza), dar in rest aceleasi simtome le am ( ori se aprind PRNDS si nu stiu din bord in ce treapta sant, ori merge normal si imi arata treapta in care sant).

E adevarat ca in mers nu am sesizat nici o diferenta intre modul normal si eroare.

Daca cineva are timp sa citeasca postul meu si sa-mi dea un sfat, as fi bucuros

Multumes anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut!

Am o dilema cu al meu Audi A4 B7 2.0 TDI BPW (140cp) Multitronic 2006.

Am achizitionat masina in urma cu 2 luni si am ajuns in scurt timp cu ea la mecanic unde s-a constatat necesitatea de inlocuire a mai multor piese. Chiolasa reconditionata, turbo reconditionat, DPF off pentru ca nu mai era de salvat, tampoane motor, kit distributie, tacheti, ax cu came ... etc.

La masina s-au schimbat toate astea dupa ce a ajuns in service cu urmatoarele simtome: foooarte mult fum alb pe evacuare, la plecarea de pe loc talpa acceleratia era moarta pana in 3200 turatii fara putere iar in momentul accelerarii toata masina vibra si tremura.

Dupa schimbarea celor enumerate mai sus, masina merge perfect cu exceptia tremuratului care persista. S-au scos din cutia multitronic doar 3,5 litrii ulei din 7 cat am inteles ca ar fi trebuit sa existe. S-a efectuat schimbul de ulei in cutie corespunzator insa problema persista, doar s-a mai ameliorat foarte putin. 

ACUM intrebarea este... sunt sigur ca problema asta a mai fost inalnita la aceste cutii, inainte sa ma apuc sa schimb cutia cu totul fara sa stiu exact, ce ar trebui sa fac, de la ce sa fie? Merge oare reparata, este dus convertizorul de cuplu sau pur si simplu trebuie alta cutie (noua sau din dezmembrari). 

Astept informatii pertinente venite din experienta de preferat sau cunostinte exacte. Toate cele enumerate mai sus m-au costat foarte mult si nu imi permit sa continui fara sa stiu exact.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am un audi A4B6 130cv 6 trepte si de ceva timp a inceput sa faca ceva probleme la plecare de pe loc cand motorul este rece nu intra 1, 2sau foarte greu. Dupa ce se incalzeste intra bine treapta 1 mai agata putin cateodata, am fost la mecanic si zice ca nu poate fi volantul. Ati mai avut aceeasi problema si ce poate fi? Nu vreau sa schimb ambreiaj si volantul daca nu sunt sigur care este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Cutie de viteze automata Multitronic A4 B6/B7
  • 1 year later...

Salut! Am un audi b6 1.9 avf  multitronic 2004. La plecarea de pe loc la cald are o intarziere ,iar in marsarier intra cand vrea ea. Am

gasit tot felul de mecanici

care isi Dadeau cu parerea.intr un final am aflat ca nu am convertizor pe cutie. Stie Cineva de la

ce ar putea sa faca asa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.are si convertizor si bloc de valve.uleiul a fost schimbat pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multitronic este o cutie fragila si pretentioasa. Cauta ajutor de specialitate, nu lasa orice asa zis mecanic sa isi bage nasul. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multitronic nu are convertizor, ci pachet de ambreiaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!