Jump to content

Golf 7 2.0TDI Highline2015


horry_bv

Postare recomandată

Salutare,

M-am decis sa ii fac totusi un topic de prezentare masinii, desi o am deja in posesie din decembrie anul trecut.

Dupa 9 ani de cand am renuntat la mk2, si m-am departat de grupul VAG, am zis ca e cazul sa ma intorc la ceva nemtesc si am luat acest Golf.

Masina am luat-o personal din Germania, la 134.000 km, e din 03.2015, si am luat-o la scurt timp dupa o revizie, placute si discuri noi, anvelope noi, deci mare lucru nu am avut ce sa-i fac de cand am luat-o decat sa ma plimb.

Ca echipare este HighLine, insir ceva dotari mai relevante desi cred ca in mare parte sunt standard pe Highline:

- Faruri Bi-Xenon

- Tapiterie mix "Piele"/Textil

- Keyless entry si keyless go

- Senzori parcare fata-spate

- Pachet iarna

- Pachet lumini

-Carlig retractabil

 

Prima poza este din momentul achizitiei, o poza cu consum la intoarcere, si doua poze cu testarea carligului ?

 

g2.jpg

g3.jpg

g4.jpg

g7.jpg

Link către comentariu

Frumos, frumos. Rar vezi un golf 7 highline pe la noi. Toate-s trendline de pe franta :)) cu "km reali".
Cat fu?

Link către comentariu

Fu 12

O poza si cu interiorul

Si sa nu creada lumea ca am luat-o sa trag remorcute dupa mine, adevaratul motiv pentru care am tinut neaparat sa am carlig:

 

 

g8.jpg

g10.jpg

g9.jpg

g11.jpg

Link către comentariu

Welcome! Masina "corespunzatoare" . Sa te poarte santos. Cat fu halatul?  (PM daca nu e public) MS. 

Link către comentariu

A zis, 12 mii.......
Frumos si interiorul. Da' nu trebuia sa aiba alcantara? Sau aia e optiune la highline?
Btw, ma incanta si pe mine suportul ala pe carlig. L-ai luat din germania sau de-aici?

Link către comentariu

Cred ca e optiune alacantra. Astea sunt  ergoActive, cu multe reglaje si masaj la sofer. Foarte comode, sunt multumit de cum "ma tin". Functia de masaj nu e mare fss, nu stiu cat costa in configurator, parerea mea ca prea mult nu merita....

Suportul de carlig este luat de aici, chiar din Brasov, iti pot da detalii pe pm daca te intereseaza.

Link către comentariu

Da, te rog....De cand am luat masina ma tot bate gandul sa-mi iau.....

Link către comentariu

done :icon_thumright:

Imi lipsesc capacelele de la prezoane. Dar am si antifurturi. Daca imi iau un set de capacele sa potrivesc si la antifurturi, sau pentru alea imi trebuie speciale? cu alta forma pe interior?

Link către comentariu

Pentru prezoanele normale e un cod, pentru cele antifurt e alt cod. Daca vrei sa ti le comand, PM.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am pus si eu Tipsurile Aftermarket... nu sunt 100 % multumit de ele, nu se potrivesc perfect... Teava masinii, e mai tesita decat tips-ul, cand ajunge in partea de sus in capat, in buza tipsului, in partea de jos ramane cam 1 cm spatiu.

Poze before and after:

 

tb1.jpg

tb2.jpg

tb3.jpg

tb4.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am facut in Weekend Up-date-ul la harti . Partea interesanta a fost, ca pe webspecial zice ca motorul trebuie sa mearga cat timp se instaleaza update-ul de pe cardul SD, sau daca se parcheaza masina, la pornire se reia de unde a ramas. Eu am ajuns pe la 75% si a trebuit sa parchez. Chiar si dupa oprirea motorului ecranul navigatiei a ramas pornit si instalarea continua. Am incuiat masina, la fel a ramas, instaland. La un moment dat s-a oprit, ca dupa 2 ore cand m-am intors la masina ecranul era stins, si dupa pornire a continuat de pe la 92%

Tot pachetul cu harti pentru Europa a avut undeva la 30GB, si cam o ora a durat in total instalarea cu card clasa 10.

In rest am ajuns la 140k km, totul ok, incantat de masina.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am facut o tura de 3500 km prin europa, doar cu sistemul de navigatie al masinii, f ok. In afara de faptul ca a crezut ca portiunea de Autostrada la Deva e gata, nu a dat alte erori.

Niste poze de pe Grossglockner si un consum Brasov-Munchen:g5.thumb.jpg.57626f0f74a7ad1fcaacc9a4b6c6a7bc.jpgg2.thumb.jpg.a7662761f0a0b90ab68d7911d6229706.jpgg1.thumb.jpg.c1b7d52a57eb1f4c744066cbb7d8fc41.jpgg3.thumb.jpg.cdc36468ced13aa200988078cf742b31.jpgg4.thumb.jpg.0e7ba54bd2e6f9e55f54b31e16ea2751.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

 

Impresionant Sonax-ul. Imi pare rau ca nu am facut o poza si inainte. Oricum am dat doar pe o janta de test ca nu aveam si perie la indemana. Chiar si asa janta curatata a stat doar 2-3 minute stropita cu Sonax, si apoi clatit... fara nici o interventie de perie sau burete... oricum mici urme au mai ramas, dar cu siguranta daca se foloseste si o perie ies ca noi

 

j1.thumb.jpg.9628265242115dbcbf63b92d87944e11.jpgj2.thumb.jpg.772f6dc5064ce644998c05b2e1f885c9.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat si eu capacul acela enervant de la lichidul de parbriz, cu cel de silicon de la Skoda :Driver:

527493035_Screenshotat2019-08-1909-49-08.thumb.png.dc63f65aeff711af4978b7f1435ad09c.png

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare,

In weekend am avut si prima interventie mai serioasa asupra masinii fiindca un xenon si-a dat duhul.

Dupa cum se vede in poze, nu e asa simpla operatiunea, trebuie demontat destul de mult, de aceea e bine sa fie schimbate amandoua, chiar daca unu mai merge.

Am mers tot pe Osram Xenarc, acelasi model cu ce vine din fabrica

 

 

x1.thumb.jpg.c6a6957803cfeb2d4b00116d392dbebe.jpgx2.thumb.jpg.83fcd4fb714f64cc078bc4611d92f13e.jpgx3.thumb.jpg.c34504310521c07f899c4973dffe30a7.jpgx4.thumb.jpg.079917d168d2899ae0ca052220dc45e9.jpg

Link către comentariu

Ma pregatesc sa schimb anvelopele cu cele de iarna saptamana viitoare, si am zis ca n-ar fi rau sa improspatez si uleiul si filtrele cu ocazia asta.

Momentan sunt pe interval variabil cu ulei long life, si nu are uleiul decat vreo 12.000 km si 10 luni, dar mai mult de 15k oricum nu voiam sa il las si decat sa merg prin ianuarie, mai bine acum.

Cu ocazia asta as trece si pe interval fix, se poate modifica din meniul masinii, sau doar din vcds/vas?

ulei.jpg

Link către comentariu

Din VCDS in Instruments. Ai ESI si SIA.

SIA = schimbul de ulei
ESI = inspectia
Poti seta la fiecare in parte nr de km si nr de zile la care sa te anunte. Poti verifica in timp real pe navigatie in Car -> Settings -> Service ceea ce ai setat.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

pare util capacul ala in forma de palnie. se gaseste si in romania? da-mi daca nu un PM cu un link, te rog.

Link către comentariu

il gasesti dupa codul: 6V0955485

Eu l-am luat de la reprezentanta VW din Brasov, il gasesti si on-line dar eu ce am gasit era mai scump transportul decat capacul in sine.

A fost in jur de 20 ron

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am atins ieri borna de 150k.

Am cam evitat spalatoriile automate cu perii dar am vazut ca cele de la omv au si spalare sub sasiu, care m-ar tenta la cata sare au aruncat astia pe drumuri. Pe serpentinele de la Predeal se circula efectiv pe sare, atat de multa e incat aluneca mai tare decat asfaltul ud.

Merita spalarea sub sasiu, sau nu e prea ok? Ma gandesc ca poate mai ales daca masina e incinsa poate nu e f indicata o racire rapida a evacuarii?

150.jpg

Link către comentariu

merita sa o speli pe burta, macar primavara sau la cateva luni.

intr-adevar nu as merge direct la spalatorie dupa un drum lung, pe vremea asta daca o lasi parcata 20 minute afara se raceste, apoi o bagi in boxa de spalare.

 

Link către comentariu
  • 5 months later...

155k si 0 probleme.

din pacate nu prea am facut plimbari in ultima perioada si din cauza vremii si a situatiei....

Nu am decat un set de jante si anvelope vara + anvelope iarna. Dar m-am cam saturat sa le tot schimb, plus mi se pare ca au de suferit si jantele si anvelopele. Dar, cum e mai bine - raman cu anvelopele actuale de iarna si iau inca un set de jante pe 17, sau renunt la anvelopele de iarna, si iau pe 16 jante+anvelope? Asta tinand cont  de RO ca probabil daca conduceam in mare parte pe autostrazi lasam cele de 17 pe iarna si luam 18 de vara :D

 

 

104969520_600491750870256_2501163799622017601_n.jpg

105292493_689968638466820_5318717184461947236_n.jpg

105601210_1794496654035914_7891260532956206852_n.jpg

Link către comentariu

Eu zic ca e mai bine sa ramai la un singur set de jante si cauciucuri ! Daca nu circuli mai mult de 15k pe an nu merita ! Sunt bani aruncati . Cumpara un set de cauciucuri de iarna premium si mergi cu ele pana i-si da duhul . Dupa numarul de inmatriculare vad ca stai intr-o zona unde timpul rece este mai longeviv decat cel calduros . Cauciucurile de vara costa bani , jantele costa bani , schimbul de doua ori pe an costa bani . Faci si tu o socoteala si vezi ca in afacerea asta este numai de pierdut . Multi km fara probleme !

Link către comentariu

@florin_gti cred ca este unul dintre cele mai proaste sfaturi pe care le poti da cuiva, sa mearga vara cu anvelope de iarna. Indiferent de cat de bune ar fi ele, la peste 20 grade aderenta scade dramatic.

Cauta teste de franare comparative si vei intelege ce vreau sa spun. 

Solutia de compromis sunt anvelopele all season. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!