Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

andrioae cosmin

Ce simptome are n239 când este defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se oprește motorul cu tremurat, asta daca nu mai da vacuum deloc către clapeta de shutoff valve. Daca da vacuum când nu trebuie atunci clapeta poate rămâne semiînchisă sau închisă și motorul nu trage, scoate fum sau se oprește. Se poate verifica vizual clapeta, ea trebuie sa se închidă la oprirea motorului, in rest trebuie sa stea deschisă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrioae cosmin

Când suflu în ea intra ușor aerul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifică cum am scris mai sus nu prin suflat. Și printr-o scanare de erori pentru o eventuală defecțiune electrică .

Ai vreo problema la mașină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine egr este fără shut off și când  vacumul de la membrana  nu mai livreaza vaccum rămână egrul blocat  din ce cauza  nu da vacuum mereu ?

Modificat de andrioae cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne înțelegem: la AXR exista clapeta de shutoff numai că este controlata electronic. Și nu are N239 ci N345 care comanda racitorul, iar în privința asta am lămurit problema pe celălalt topic.

Repet întrebarea de acolo: ce probleme ai la mașină? Funcționează anormal? Ai erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da când furtunasul vaccum da vacuum  motorul da să se oprească și are acceleratie bruscă pluc ca se aude un zgomot la egr când vine vacuumul 

Modificat de andrioae cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa ai o recirculare excesivă a gazelor evacuate și asta sa înece motorul. Pentru diagnosticarea acestei probleme ai neapărat nevoie de un VCDS pentru că de cele  multe ori problema nu are legătură cu EGR. Până găsești soluția problemei că sa poți folosi masina poți anula EGR prin scoaterea furtunasului de vacuum și înfundarea lui cu un șurub peste care strânge un colier că sa nu piardă vacuum pe acolo. Apar niste dezavantaje: bec aprins in bord, noxe crescute, consum crescut. 

Că sa îți dai mai bine seama citește topicul de mai jos

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA debitmetru de aer are pe sârmulițe niște puncte de ceva poate să afecteze consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care îți pot oferi un răspuns globul de sticla este VCDS. Altfel nu avem cum să știm ce se întâmplă la mașina ta așa după niste aspecte foarte fragmentare observate de tine. Fără coduri de erori, fara parametri live, fara măsurători la fata locului nu avem ce sfaturi să îți dăm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!