Jump to content

Pornire grea la cald


Koppany999
 Share

Postare recomandată

Salut!

Asa cum scrie in titlul postarii. am probleme de o vreme cu pornirea motorului la cald. Mai exact, de multe ori (dar 100% random) cand motorul este cald, trebuie sa dau la automat 5-6 secunde pana sa porneasca. Dupa ce a pornit, nu mai sunt probleme, si nu am sesizat sa fie variatii de turatie. La relanti merge rotund si nu mi s-a intamplat niciodata sa moara motorul in mers sau in relanti. Alte simptome sunt consum exagerat de ulei, cca. 3 litri dupa 6000km de la ultimul schimb, plus consum de benzina un pic mai mare decat normal. cca 9-10 litri combinat afara / oras. De asemenea mentionez ca la rece nu a facut probleme niciodata, doar la cald, si si atunci nu intotdeauna.

Am incercat remediile cele mai des propuse, am schimbat senzorul de lichid de racire, precum si releul de la pompa de benzina, dar fara nici un rezultat pozitiv. Ce am mai observat, este ca daca masina sta cu motorul pornit intr-un spatiu inchis (garaj), se simte miros foarte puternic de ulei. Am fost la un prieten care a pus-o pe tester si au dat urmatoarele coduri de eroare. (imagini atasate) El nefiind mecanic nu a putut sa-mi spuna mai multe. 

Intrebarea mea este: A mai fost cineva aici pe forum care s-a confruntat cu aceasta problema? Ce solutii credeti ca s-ar putea gasi? Se poate scapa fara segmentare?

Multumesc pentru orice sugestie. 

O zi frumoasa tuturor.

Mihai.

screen 01.jpeg

screen 02.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa-l rogi pe prietenul tau sa stearga toate erorile inregistrate, dupa care vei porni motorul,  si vei face din nou o diagnoza sa vezi exact ce erori apar.

Din cele postate, ar trebui inlocuit N80,  N75, sonda S1, clapeta de acceleratie demontata, curatata plus setarea de baza, etc.

Se poate scapa fara segmentare in cazul in care consumul mentionat de tine, provine de la uzura turbinei. Va trebui verificata turbina.

Daca turbina este ok, probabil va trebui o segmentare, inlocuite simeringuri supape, etc.

Pentru pornirea grea la cald, din discutiile proprietarilor 1.8 T:  ,,Ce am schimbat / reparat la ea: furtunele de la evacuare ( era infundata evacuarea si pornea greu la cald )".

Consumul ,, un pic mai mare decat normal", este din cauza sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topic despre asta:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • C o s m i n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!