Jump to content

Skoda Octavia 3 DSG 2.0 TSI 190CP


exmember.

Postare recomandată

Interiorul bej era singurul motiv pentru care eram in dubii cand am ales Ateca (Karoq inca nu se lansase). Face diferenta intre ceva anost si un interior spatios si mai vesel. Iar la tine, cu exteriorul rosu, face o masina deosebita ;)

Link către comentariu

@andrei0241 :) ma uit la un interior crem din... 2014/15 :)

 

Ca tot ziceam de CarPlay

 

spacer.png

 

Si o mica plimbare din centru pana la porumb... la ceas de seara. Vineri.

 

spacer.png

@valyemil81 i got vine ;))

 

Modificat de Rave
Link către comentariu

Hai ca nu ti-l sparg de data asta ca ai consumul mai mare ca mine  :))

Link către comentariu

Am ajuns la DRPCIV... cu temele facute:

  • saptamana trecuta am mers la un birou de acte auto si, cu 23 de lei, am obtinut cererea si fisa de inmatriculare (precompletate) si... toate copiile necesare.
  • am mers apoi la primarie si in 5 minute am scapat.
  • in aceeasi zi am facut programare online... primul loc liber era azi.

Azi... in 7 minute eram gata :D 

Acum... sa vina numerele ;) 

Link către comentariu

@zidanne: n-ai putut sa stai acolo 2-3 h sa iei direct numerele?

@offtopic: sunt in "zona" si am prins primele minute cu incendiul, lumea se strangea si facea poze. Pompieri si politie din ce in ce mai mult. Am zis totusi ca e minor, insa pana am ajuns la hotel (1h) cazusera si turla si acoperisul. Maine pe seara incerc sa vad de la fata locului cum s-o vedea, desi ma doare sufletul... astereala din sec 13-14 distrusa...

Link către comentariu

@SwatKat tanti politista de la ghiseu a zis miercuri... fac 15 minute (metrou+pejos) pana acolo. 

Link către comentariu

Cum proviziile din frigider erau pe terminate am... iesit la vanatoare in supermarket. 

Bineinteles, cum niciodata nu gasesc totul la un loc, am setat traseul optim, incluzand si un jet la OMV care nu s-a mai materializat din motive de ploaie (care si aia a foat doar o jumatate de aversa).

Pe drumul de intoarcere, din motive de incadrare aiurea (deficitara as zice)... am testat plecarea de pe loc in S... am rupt aderenta aproape instant cu tot pomul de Craciun in bord plus zgomotele aferente. Asta doar gadiland usor acceleratia. 

Ajuns acasa, pe o strada pustie cu asfalt de calitate si putin ud, fara trafic, fara treceri de pietoni, fara pietoni, fara masini parcate aiurea, am retestat fiind si mai delicat cu acceleratia. Same result.

So, daca mai trageam o speranta de la Nexenuri (in weekend s-au comportat OKish...) e clar ca nu trec de primul sezon... oricum voiam 17-18”... acum am motiv ;))

Link către comentariu

Hai cu numerele pe masina, mie mi-au zis ca mi le dau vineri :(

Clar iti trebuie alte cauciucuri, poate un PS4? :D

Link către comentariu

Cauciucurile Nexen cred că vin doar pe roțile de 16. Probabil producătorul s-a gândit că nu vor ajunge pe un motor de 190cp. Cred că ar fi fost mai bine să fi comandat mașina cu roți mai mari. Eu am mers 9 ani cu jante pe 18'' și am simțit nevoia să iau o pauză. Nu mai am emoții când merg noaptea pe trasee  pe care nu le cunosc..

 

Modificat de urs_marcel27
Link către comentariu

@urs_marcel27 cred ca de fapt ii spune “reducere de costuri”. 

Tinand cont de calitatea suprafetelor pe care ma invart (mereu apare cate o groapa sau o bordura noua) 16” e alegerea logica...

Ma batea gandul sa pun rotile de pe “batranica” (conti premium 5 2018) dar cred ca deja sar calu’.

Anyway, om vedea...

 

Link către comentariu

Eu mă refeream la faptul că logica constructorului a fost ceva de genul: 

Își ia omul cel mai potent motor din gamă, sigur nu îl cumpără cu cele mai mici roți disponibile. Același lucru mi s-a întâmplat și mie, am scris lucrurile astea pentru ca să nu mai pice și alții in capcana aceasta.

Să depășim momentul. Îți recomand folie farururi și ecran multimedia, piano black protejat cât se poate de mult. Urme apar și dacă nu le atingi. "Pielea" de pe volan este tot o glumă proastă, sunt mulți care l-au schimbat pe garanție.

Modificat de urs_marcel27
Link către comentariu

@urs_marcel27 ce sa depasim ca nu e niciun moment de depasit. Ma asteptam sa fie destul de slabute anvelopele standard. Si nu m-am inselat deloc. 

Legat de folii, am sa pun niste protectii pe praguri si in zona de incarcare (inca nu m-am decis daca folie sau ceva cauciucat). In rest nu sunt deloc adeptul lor. Mai ales pe faruri (stiu, e transparenta dar... nu).

Urmele din interior le sterg cu o laveta de microfibra :D Cand s-o zgaria, zgariat ramane.

Cu volanul vedem, incazit fiind, ar trebui sa fie (putin) diferit. Nu si ornamentele. Vedem la momentul respectiv. 

Link către comentariu
50 minutes ago, urs_marcel27 said:

Urme apar și dacă nu le atingi.  Cum naiba, de la vant, de la soare?!

 

 

17 minutes ago, zidanne said:

In rest nu sunt deloc adeptul lor. Mai ales pe faruri (stiu, e transparenta dar... nu). De ce? Ajuta si nu deranjeaza cu ceva...

Cand s-o zgaria, zgariat ramane. Nu neaparat, merge polishat intr-un anumit grad.

Cu volanul vedem, incazit fiind, ar trebui sa fie (putin) diferit. Diferit ca are acea rezistenta, in rest pielea nu cred sa fie alta.

 

Link către comentariu

@Muale

Montanății centrali au avut urme de noi in cazul meu. Nu vreau să ii stric ziua lui Zidanne dar e posibil că și ai lui să aibă urme deja

Link către comentariu

@Muale Mie imi plac lucrurile mai naked. Nici tembelefonul nu-l tin in husa/folie/soseta... etc. Cand se loveste, nu se loveste de fapt, se personalizeaza. Cand se loveste prea tare, se schimba.

Intradevar, sunt de acord, se poliseaza intr-un anumit grad, dar daca e suficient de serioasa tot ramane. Stiu, nuante :D 

Deja l-am dat in consemn la Avia pentru ca e un joc aproape insesizabil la ornamentul cromat de pe stanga. Am zis (putin) diferit tocmai pentru ca are acea rezistenta. Nu am avut inca ocazia sa masor temperatura la care ajunge in timpul functionarii (ar trebui sa distrug volanul) insa, daca pielea de pe volanul standard se duce asa usor, m-as astepta ca asta sa fie o idee mai solida. O sa vedem in timp :D.

@urs_marcel27 de noi nu au avut urme (am avut grija sa verific asta :))) probabil acum au. Probabil au sa mai faca. Si tot probabil (adica sigur) pentru ca nu suport chestiile glossy o sa vad ce pot face pentru a-i matui :D

Link către comentariu

Confirm si eu ca montantii centrali si zona din jurul schimbatorului se zgarie foarte ușor indiferent ce ai face si indiferent ce cârpă/soluții folosești.

La fel si cu pielea după modelul asta de volan, sunt foarte mulți care l-au schimbat pe garanție chiar și de 2, 3 ori. Singurul volan care se menține bine in timp este cel sport însă costă 5 - 600 euro, cel cu încalzire si padele.

Cu jantele era bine daca le comandai de la inceput pentru ca erau mai ieftine. Dacă vrei ti le împrumut pe ale mele sa vezi cum se comporta mașina. 

Link către comentariu
9 hours ago, urs_marcel27 said:

Cauciucurile Nexen cred că vin doar pe roțile de 16. Probabil producătorul s-a gândit că nu vor ajunge pe un motor de 190cp. Cred că ar fi fost mai bine să fi comandat mașina cu roți mai mari. Eu am mers 9 ani cu jante pe 18'' și am simțit nevoia să iau o pauză. Nu mai am emoții când merg noaptea pe trasee  pe care nu le cunosc..

 

Pe 16" eu am Dunlop Blueresponse. Deja in al 2-lea an incepe sa clipeasca ESP-ul cam des

20 minutes ago, tetea said:

Confirm si eu ca montantii centrali si zona din jurul schimbatorului se zgarie foarte ușor indiferent ce ai face si indiferent ce cârpă/soluții folosești.

La fel si cu pielea după modelul asta de volan, sunt foarte mulți care l-au schimbat pe garanție chiar și de 2, 3 ori. Singurul volan care se menține bine in timp este cel sport însă costă 5 - 600 euro, cel cu încalzire si padele.

Cu jantele era bine daca le comandai de la inceput pentru ca erau mai ieftine. Dacă vrei ti le împrumut pe ale mele sa vezi cum se comporta mașina. 

Merge si cel fara padele si incalzire. Mult mai ieftin. Confirm calitatea slaba a volanui de fabrica

55 minutes ago, urs_marcel27 said:

@Muale

Montanății centrali au avut urme de noi in cazul meu. Nu vreau să ii stric ziua lui Zidanne dar e posibil că și ai lui să aibă urme deja

Panza de paianje exista dupa 1 an in care doar eu am spalat masina. Solutia probabil este colantarea

Modificat de valyemil81
Link către comentariu

Soooo.... ich habe numere de inmatriculare. Sau cum se mai zice acum. Now... tre sa dau fuguta la Porsche Bank cu CIV-ul (daca am inteles bine) @valyemil81 n-am pus-o la zid... dar e prin zona :D (poate ne vedem la Padina la un gratar mai pe vara)

@tetea m-am uitat si eu cu frica la montantii aia... vreo 2 zile.

Jantele am vrut mai mari dar... nu prea mi-au placut modelele nici cele disponibile, nici cele ce veneau cu intarziere... (sa mai stau 4-12 saptamani peste doar pentru jante este cam mult); nici de astea nu eam sigur... acum parca merg. Parca. Apoi, banuiam ca nu o sa imi placa anvelopele si nici nu stiam cu cat o sa fie mai dura decat "babuta" ; inca imi place "Pictoris" si probabil o sa caut un set candva spre primavara viitoare (daca nu apar alte prioritati). In final,  16" acum plus anvelope de iarna in toamna si Pictoris" + anvelope "ce vreau eu" la primavara sunt mai OK decat "Pictoris" acum, set nou de roti de iarna de 16" in toamna si anvelope "ce vreau eu" la primavara. Din punct de vedere al prioritatilor.

Volanul, daca nu vrea si nu vrea... aplicam varianta @75NOR;)

Multumesc de oferta dar cred ca e mai bine sa refuz.

Link către comentariu

Vineri mi-am luat liber si... am purces spre Dubova. A fost pentru prima data cand am traversat Dealul Negru fara urma de incordare. Cutia in S, asigurare, talpa si de la capat. Ne-am oprit in Targu Jiu pentru pauza de intins picioarele prin parcul Coloanei Infinitului.  Pe serpentinele dintre Ramnicu Valcea si Horezu ne-am jucat putin (din nou modul S e pentru motorasul asta cam ceea ce e luna pentru varcolaci) si m-am ales cu un ranjet. De Joker.

Bineinteles ca, ajuns in Tg Jiu, am facut toate pozele posibile mai putin cele cu masina (more luck next time).

Apoi am purces la o pizza cu ceapa (sau praz)... cea mai tare din parcare. In za end am decis sa facem cale intoarsa... pe Dragasani.

Drum de beton (Bâc! Bâc! Bâc!) putin mancat de carii (dar fara gauri/cratere) asa ca am lasat-o mai moale. Daca mai era ceva slabit... gaseam se auzea sigur.

Ajunsi in Pitesti, a plouat sanatos pe A1 (ce bun e ACC) si ne-am oprit la jet pentru o baita binemeritata.

Normal ca am ratat si poza de la 3000. 

 

spacer.png

 

Poate la 3333 (daca nu-l ratez si pe asta).

Ieri am curatat putin motorul

 

 

spacer.png

 

si am observat o brida de plastic slabita.

And za final result:

 

spacer.png

 

Me happy!!!

 

 

 

 

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n changed the title to Skoda Octavia 3 DSG 2.0 TSI 190CP
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!