Jump to content

Skoda Octavia 3 DSG 2.0 TSI 190CP


exmember.

Postare recomandată

Ca tot e joi.... un consum de (semi)earlybird:

 

spacer.png

 

Fara SS. 

In functie de timpul stat la semafor variaza cu -1/+4%

Modificat de Rave
Link către comentariu

So... Cum m-am lăudat pe thread-ul lui @tetea(mulțumesc pentru manuale) azi pe la 0800 am purces spre Transbucegi via Comarnic. 

Toate bune si frumoase pana la 0930 când pe la Comarnic ne-am izbit de o coada de n+1 km. Waze ma avertizase ca urmeaza 14min de coada pe motiv de lucrări. 

Cum după 40 de minute coada era cam "standstill" am făcut stânga împrejur si... Cap compas "Picnic la pădure". (Waze zicea ceva de inca +25 de minute).

Pe drumul de întoarcere ne-am înțepat in A1 București-Pitesti unde am sărbătorit 7.000 de km

Pe seara am purces catre un Auchan pentru niste bere internațională. Am ramas uimit de cat de liber e Bucureștiul... Urmează vreo doua zile de relax. Aproape trei.

Modificat de loghy
Limite viteze
Link către comentariu
Nenciu Victor

Faina ... Ce camera de bord ai pus ? Vede foarte bine !!! 

Ce consum are ? 

Link către comentariu

@Nenciu Victor camera e un mai 70 pro. O gasesti pe AliExpress (de acolo am cumparat-o eu) sau pe dualstore.ro (n-am legătură cu ei, la un moment dat aveau preturi foarte bune).

Consumul e o chestiune mai delicata... Minimul e 5.5, maximul 16. Depinde cum folosești accelerația. Autonomia cu plin e cam 500 de km (cam 120-160 in oras, 200-250 afara si restul pana la prima bezinarie că deja sunt pe bec ;)) ).

@yanq adevar grăiești.

@ska e foarte interesată cutia. Mai interesant e cand opresc la trecere pe drum cu limita de 60-70, accelerez usor, schimba la 2000 in treapta 1, 1800 in 2-a apoi in a 3-a urca de la 1200 la 1500 si schimba, da si pe a 4-a apoi scapa a 6-a sau a 7-a ca nu da de la mine. 

Link către comentariu

Mai jos un consum de campie...

 

spacer.png

 

Intr-o perioada scazuse la 4.7 dar... m-am plimbat putin prin parcare ;))

Modificat de Rave
Link către comentariu

Wow, nu-mi vine să cred, vezi sa nu o strici...?

Modificat de tetea
Link către comentariu

@tetea nu se strică. Plus are 5 ani garanție.

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

@tetea guess who's back!?? :)) 

 

Am vreo doi ani de patanii de povestit.  

Dar sa incepem cu inceputul...  sau cu prezentul

 

BtbGuAa.jpg

Modificat de zidanne
Link către comentariu

So.. mai intai si mai intai (1st'n'1st cum se zice pe la mine pe la tara) trebuie sa ii multumesc lui @Rave pentru ca a corectat toate link-urile lipsa.

Apoi voi trece peste recomandarea lui de a posta mai putine poze cu AID/VC si mai multe cu masina. Vin si alea... soon 

 

XLsnW8x.jpg

 

Putin peste 44.000 de km si tare multe (bune si rele) s-au intamplat. Si saptamana viitoare am programare la verificarea anuala. La Avia. Militari. 

Dar despre relatia mea cu duo-ul Avia-Brady o sa povestesc mai tarziu. 

 

2 ani si jumatate si 45.000 de km (inca mai am baba, asa ca trebuie si ea miscata macar 8-10.000 pe an - curand intra la vanzare asa ca...) 2 schimburi de ulei. Cateva filtre. 

Inca sunt multumit de alegere (cu toate ca daca il cunosteam pe @sabinx mai devreme poate, poate schimbam ici-colo - nu-i nimic insa, exista optiunea de retrofit), inca imi place motorul si cutia, nu regret nu am luat AWD (cc @tetea tre sa iesim la un gratar) 

DCC-ul imi sta pe creier (si cu 16" si cu 18" e la fel de rigida - macar acum arata bine ;))) 

 

Cum ziceam.... poze:

Cu pliciul dupa lacuste ;))

UWCOnGl.jpg

 

Apple CarPlay (cum ziceam si acum 2 ani... sunt diferente mari. Chiar daca AA a evoluat - copy-paste, CarPlay ramane referinta ;)) )

wEZvzta.jpg

OVmw6xE.jpg

D33ycx7.jpg

Mai jos am aflat ca, de fapt cuplul maxim nu este 320Nm ci 396Nm cu conditia ca Pmax (formula de calcul e Puterea=Cuplu x turatie) sa nu depaseasca 143kW.

pLnC9kx.jpg

 

Functia de "carator de bagaje" este up and running

krQ3HtD.jpg

 

Si poze:

BplLfFL.jpg

QGu5iRQ.jpg

LIqWP2F.jpg

hixdQKE.jpg

w7Ii6L9.jpg

f4EZdQn.jpg

 

Cam atat... momentan :))

Link către comentariu

Boon... acum sa vorbim si despre colegul @sabinx 

Nu mai tin minte pe care din threadurile lui (cred ca B200CRL era) am gasit combinatia corecta pentru a activa meniul de SportLine pe AID. Adica asta:

VeqQZbh.jpg

oW33J5j.jpg

ClWiVUV.jpg

Apoi @tetea i-a facut o vizita pentru ca cine-i facuse retrofitul la camera de marsarier facuse treaba pe jumatate. Curand, dupa vreo 2 ore de stat la telefon, am aflat ca suntem chiar vecini.

 

So... ajung la el in vizita, eram in pandemie, fiecare cu masca lui (a mea era prea larga, cadea) si se apuca de treaba.  Daca imi amintesc bine, la prima vizita mi-a activat cornering-ul, parametrizarea de sunet, logo-urile la radio, 32 de culori la luminile ambientale... nu mai tin minte exact tot dar a fost o prima intalnire interesanta. 

 

La scurt timp (dupa vreo 3 luni asa, pana in Revelion) am ajuns la el pentru un retrofit (momentan partial) pentru camera de marsarier (neavand spalator pe luneta, operatiunea de retrofit era ceva mai complicata).

L1y8xnz.jpg

069gcy1.jpg

UpWgqHK.jpg

dxh8Inq.jpg

sMNFMrA.jpg

a7ymOVR.jpg

FCVEmm5.jpg

Operatiunea a implicat demontat masina, montat camera de marsarier, tras cablaj, tras furtun de apa si codare si prametrizare. Si remontat masina in ordine inversa.

Rezultatul final a fost cel asteptat (mai putin spalatorul care, pentru a functiona, necesita o spira noua... povestim despre asta mai tarziu)

wNh4ZZr.jpg

Calibrarea am facut-o mai tarziu ca ne prinsese deja noaptea (parca in aceeasi zi a fost nebunia cu fetele de usi noi si iluminare ambientala :D @sabinx stie )

WiryzIW.jpg

 

La cateva saptamani (vreo 2) @sabinx vine cu ideea unui Amudsen in loc de Bolero (pentru a pastra costurile jos, fara a schimba, momentan, ecranul). 

Rezultatul? Mai misto decat ma asteptam:

GwiaPVY.jpg

2eZSGyY.jpg

CLzpxB6.jpg

WAKzsFG.jpg

wALTz51.jpg

WU1r8dp.jpg

 

Bineinteles, Amudsenul e full unlocked so avem tot ce trebuie pe el: comanda vocala, meniu sport si meniu offroad. 

 

Fastforward, vine si spira... nou-nouta, o montam, o codeaza... spalatorul merge :))) 

 

Planuri de viitor: inlocuire parbriz (e deja sablat) cu unul ce suporta camera de LA, adaugat camera LA, codat LA si pACC. 

Planuri si mai de viitor: inlocuire etrieri spate cu unii cu frana de mana electrica (plus toata bucataria); codat TGA. 

 

 

Modificat de zidanne
Link către comentariu

Acum... ca tot am vorbit de modificari, singura modificare exterioara o reprezinta jantele (pardon rotile). 

Cum ziceam si in primele luni, anvelopele (Nexen HD Blue+ 205 55 R16 91V) de fabrica erau cel mult mediocre. In toamna am trecut pe Nokian WRD4 (aceeasi dimensiune) si dupa 2 ierni inclin sa cred ca WRA4 era o solutie mai buna. Asa e cand te iei dupa cei de la vanzari ;))

Ca sa nu mai zic ca, desi client fidel Autosoft Militauri, aia a fost ultima mea vizita la ei. Dar despre astea, alta data ;)) 

 

So, prin ianuarie-februarie 2020, cand radeam cu colegii ca le trebuie un specialist si din 3 existenti in lume, unu are gripa, unu e chinez si unu e blocat in Italia.... vanam un set de Pictoris (chiar era sa iau unu care arata bine in poze si in realitate parea ca cineva s-a chinuit sa scoata prezoanele antifurt), pe la reprezentanta fusesera ceva reduceri dar nu atunci... mi-au picat ochii pe un set de Gemini (cam 90% OK). Il intreb pe vopsitorul casei (o sa mai vorbesc de el pe aici) daca merita drumul pana la CT si... dupa o discutie scurta (eu eram doar sofer) am ajuns undeva pe centura CT. Le-am luat la un pret decent. Voiam si anvelopele dar... nu erau dimensiunea corecta.

 

Vreo cateva zile mai tarziu am gasit un set de Michelin Pilot Sport 4 la vreo 1600 de lei cu DOT 51/52 2019. Adica foarte calde. Made in Spain.

 

Undeva pe la 20 februarie, vreo 20 de grade afara, 30+ in asfalt, pieton pe trecere... franez. Scarrrrrrrtzzzzzzzzzzz!!!!!! Aveam 30km/h, m-am oprit la urmatoare trecere ;)) acum rad, atunci imi venea sa plang). Aveam numarul unui service din cartier (chiar OK as putea zice), 80 de lei mai tarziu eram incaltat pe rotile de vara. In februarie ;)))

 

95ICeNa.jpg

 

(nu sunt sigur ca poza e chiar din februarie... parca era deja martie-aprilie ca se vede deja rugina pe discuri)

 

PS4 225 40 ZR18 92Y XL daca nu ma insel e denumirea completa. 

 

Sunt deja in al doilea sezon (sper sa ma duca 4), sunt aproape la fel de dure (am 2.4bar fata si cam 2.8bar pe spate - am testat cam toate combinatiile, nu am vazut diferente sesizabile in confort) ca cele de 16" doar ca masina e mult mai stabila. Si franeaza genial. 

 

Adaugand softul/parametrizarea pentru caseta de directie (multumesc @sabinx am uitat sa zic de el mai sus) pot sa zic ca masina a fost proiectata cu aceste roti/anvelope in minte apoi cineva de la financiar a schimbat comanda :))

 

Am reusit sa le testez destul de bine in pandemie pentru ca, avand rude in varsta, si toate magazine inchise a cam trebuit sa fac naveta la tara (nu ca mi-au displacut drumurile goale - pe A1 in 60 de km n-am intalnit mai mult de 10 masini in unele zile - pe ambele sensuri) si concluzia e ca nu cred ca puteam face o alegere mai buna.

Curbe unde desi aveam sute de metri vizibilitate nu aveam curaj sa intru mai tare pentru ca fugea ceva... s-au transformat in mers pe sine. Doar indrepti rotile catre "destinatie" si masina se executa. Exista putina subvirare dar daca insist intra XDS-ul (sau care din sisteme e) si o trage pe traiectorie. Foarte intresant. 

 

 

Tot in perioada aia am reusit sa testez pe un drum privat si daca VAG minte in legatura cu Vmax... si ca de obicei minte. Cel putin asa zicea GPS-ul. Oricum e greu si extrem de periculos de facut asta pe drumuri publice. Ce am aflat din tot testul e ca imi suiera un cheder :))) 

Si, bineinteles, VAG minte si legat de 0-100.

 

Tot legat de electonica si cum functioneaza iarna, cum iubim zapada (deh, viscolele din Campia Romana nu mai exista si Crivatul este doar un vanticel rece) iarna trecuta am dat o fuga pana la Padina unde nu mi-a venit sa cred ca de usor se contoleaza masina pe 10cm+ de zapada batatorita (link-ul duce catre YT, nu inteleg de ce nu mai intra direct in post) si la vreo doua weekend-uri am dat o fuga pana la Paltinis:

 

hnDZFyX.jpg

 

Normal ca la intoarcere m-a prins iarna pe A1.

 

r0mKICm.jpg

(Undeva intr-un Rompetrol pana in Dealul Negru)

Modificat de zidanne
Link către comentariu

Funfact, aseara, pe cand scormoneam printr-un sertar mi-am adus aminte ca am vazut un mesaj de avertizare cu "key battery low"... cum aveam 2 chei in masina (una cu bateria originala, un Panasonic CR2025, cealalta avea deja un an) am decis sa le schimb pe amandoua... 

 

M3k1S0th.jpg

 

2 minute mai tarziu eram up and running ;))

 

iuGtQfDh.jpg

 

Din pacate am doar Varta in stocul de CR2025.

Modificat de zidanne
Link către comentariu

Daca cineva se intreba cum arata 462 de cai la un loc :)))

 

CVULbKf.jpg

Modificat de zidanne
Link către comentariu

Soo... detailing. Sau intretinere. Sau cum i-o zice. Stiu ca @Muale o sa ma contrazica grav dar... this is how I do it ;))

 

Produse: desi pe aici se vehiculeaza tot felul de nume... am ramas la ProX - pentru geamuri+water repellent, piele si insecte. Destul de eficiente, nu ma pot plange. Dar deloc. 

Am incercat intr-o perioada si ceara lichida si alte nebunii dar la recomandare prietenului vopsitor (vreo 25 de ani doar de experienta cu vopseluri si polish) am renuntat.

 

Spalatorie: deoarece am luat pachetul de crom (sau ce aluminiu e) evit cat pot spalatoriile clasice. Adica cred ca am fost o singura data si am zis pas dupa. N-am (probleme) vizibile cu elementele de la geam dar ma astept sa apara...  Cum ziceam e un miniselfwash in zona, nu foarte aglomerat. Nu prea am ce sa ii reprosez. Intotdeauna clatire cu cu apa dedurizata. Si uneori stearsa cu carpa de microfibra. 

BtbGuAa.jpg

 

Intretinere vopsea/lac: fiind Velvet Red (aka rosu metalizat cu lac colorat) chiar ma tenta o acoperire ceramica. Din nou, dupa o discutie cu prietenul de la punctul 2, a reiesit ca nu e o idee buna. Asa ca il vizitez anual pentru curatare si intretinere. Faza dura e ca n-are nevoie de dispozitiv de masurat vopseaua, am testat chiar treaba asta si iese mai bine decat aparatul (deh, defect profesional)

 

jk7tUbBh.jpg

p3uYhrY.jpg

aD8DEmp.jpg

fQb2adph.jpg

EvhMAYhh.jpg

 

Destul de scumpa operatiunea dar, spre norocul meu, platesc doar materialele (3M)

Cam asa sta apa dupa "operatiunea monstru":

QGu5iRQh.jpg

 

Interior: avem una bucata TU160 pentru textil si in rest carpa moale si substanta/crema like pentru piele. 

Pana acum nu am de ce sa ma plang :))) 

 

Maine vizita a Avia... revin cu un barometru al reprezenantelor :))

Link către comentariu

Faina masina si cum ai grija de ea

Dar nu mai pune peste bagaje saci de carbuni ptr gratar fara sa ii pui in plase inchise , oricat ai crede nu sunt izolati perfect

Iti imaginezi cat praf fin de carbune se depune peste tot la un drum dupa cat se zdruncina masina ?

Am vazut poza repostata in topicul lui @Rave

Link către comentariu

Frumoasa masina! Probail pasta de polish avea si ceva sealent, de acolo efectul hidrofob.

   Aici in schimb mi se pare ca a exagerat cu pasta. Dupa mine ar fi ajuns lejer la 3 portiere.

Link către comentariu

@Adi_vw merg pe mana lui. Ca da la 3 portiere sau da la una... tot atat ma costa ;) De fapt doua sunt paste: un polish foarte fin, cu care inlatura toata mizeria. E atat de fin dat incat zgarieturile alea fine raman. Dar ce bine aluneca carpa dupa... Apoi fine cu un sealant, tot 3M. 

 

@tavitara M-am gandit si eu ca sunt sanse mari sa fac vreo prostie (in mod normal carbunii au locul lor) dar deja eram in intarziere. Bagajele alea sunt pentru mers la tara. 40 de km de Bucuresti. Carbunii au aparut dupa ce am jucat tetris cu toate bagajele. Am zis ca nu ma mai complic. Oricum a doua zi a intrat la curatat. Cu TU160 ;))

 

 

Cum am amenintat ieri, azi am fost la Avia Militari. Verificare. Vreo 111 lei si un pahar cu apa. Daca toate vizitele mele erau asa, cate fire albe nu-mi cresteau.

Tot azi am aflat ca la DQ381-7F schimbul de ulei se face la 120.000, in loc de 60. Mi-a placut sa vorbesc cu baietii de acolo. 

Deci la 60k urmeaza bujiile ;)

 

 

LE: a mai aparut o cupra in cartier:

 

X6wuZ1S.jpg

 

Cred ca tre sa pun bani deoparte pentru o excursie la @voinea

Modificat de zidanne
Link către comentariu

@zidanne ii poti spune cum vrei , atata timp cat rezultatul te multumeste.

pro-x pe geamuri e ok , pe piele nu am incercat.

cum spune si @Adi_vw, vad f multa pasta pe usa aia dar e doar parerea noastra (eu nu sunt vopsitor cu 25 ani experienta)

mizeria se inlatura la spalare/decontaminare, apoi pasta de polish. in cazul tau, probabil mizeria a luat-o in buretele ala galben (te ai uitat daca dupa folosire mai era galben?)

nu trebuie sa masori stratul de lac daca folosesti doar cele 2 paste, nu ti-l subtiaza.

legat de picaturi, unghiul pe care il face apa cu suprafata tratata (sealant 3m de care spui), nu mi se pare wow, am vazut rezultate mai bune doar de la o ceara lichida aplicata rapid cu laveta.

dar beading-ul nu este ceva "musai" la o masina, uneori face si probleme.

dar...ce frumos s evede dupa ploaie, nu? :D

Link către comentariu

@Muale si mie mi s-a parut multa. dar am invatat sa nu mai intreb cand nu sunt de meserie ;)) Pana acum e singurul om care a reusit sa imi vopseasca un element de caroserie (o poveste lunga-lunga cu avia pantelimon pana in lockdown) si sa iasa la nuanta ;))) Nu stiu daca are a face cu faptul ca s-a apucat de vopsitorie ca meserie (a lucrat pe la PBV, PBN unde si-a facut mana plus ceva calificari - una din ele este in "holograma" - stiti mai bine ca mine ce inseamna) sau chiar se pricepe la ce face. 

Apropo, pasta aia nu e chiar pasta e  foarte lichida. Am mai vazut sticlele prin altelierele de vopsitorie... Am impresia (n-am reusit sa testez) ca "sealantul" e chiar cel folosit de reprezentante atunci cand pregatesc masina pentru livrare (tre sa pun niste intrebari cand mai ajung prin zona).

 

Masina a fost deja prespalata de mine, insa carpa nu mai aluneca pe lac. Buretele cred ca l-a spalat de 3 sau 4 ori ;) Dupa prima tura chiar s-a curatat super. Poza aia nu e cea mai cea... ;)) dupa cum vezi deja aveam un kil de praf pe masina (cred ca eram in parcare la Carrefour, ajuns in Militari via DC pentru ca A1 era blocat). Ceara lichida sau uatever nu mai folosesc daca vreau sa ma mai duc sa imi vopseasca elemente. Trebuie sa mai ajung pe la el ca am reusit sa agat o pisica pe un DJ... 

 

Legat de ProX pe piele... e primul produs de la ei pe care l-am incercat si e in linie cu celelalte. 

 

Link către comentariu

@zidanne dupa polish suprafata ar trebui sa fie curata, daca dai cu dosul palmei sau cu o punga trasa pe mana, ar trebui sa alunece fara sa simti depunerile de pe suprafata lacului. Daca o sa faci acelasi lucru pe alta masina spalata o sa simti depunerile chiar daca vizual e curata.
@Muale cred ca se referea la depunerile de mai sus care ar trebui eliminate chimic si cu argila inaintea inceperii fazei de corectare a lacului prin polish. 

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu

Boon... ieri am dat o tura cu Style-ul (O4) TDI 150CP DSG al unui coleg (actually am facut schimb pentru vreo 15 minute).

 

Inca ma omoara faptul ca plasticele sunt in doua texturi. Desi probabil m-as putea obisnui usor. In rest.... interesant si un upgrade serios. 

Pentru ca motorul era relativ rece si pentu ca trafic de weekend in B am zis sa nu sar calul. Prea mult.  La mersul incet pe stradute in D... nu sunt mari diferente. Cu toate astea, desi are punte spate, este mult mai moale decat scandura mea :)))

La KD, cutia fiind extrem de lunga si plaja de putere mult mai ingusta, nu retrogradeaza mai mult de 1 maxim 2 trepte. Asa lagul este mult mai mic. In S.... comparam mere cu pere. 

 

Probabil, inainte de FL devine o optiune interesanta. Daca se poate lua crem si cu motorul de 245CP. 

Link către comentariu

Sooo.... am tot zic ca voi vorbi si despre probelele cu reprezenantele. 

Cand am inceput, in 2018, sa intreb in stanga si in dreapta despre Superb/Octavia, in B/IF PBV m-a trimis la plimbare, Brady si Avia au raspuns... in rest tacere.

Am pus o intrebare si la Delcar dar... pentru ca 5 ore pana la ei am renuntat.

Pana la urma am ales Avia... pana acum sentimentul e cam caldut spre rece. Am avut treaba si pe la Brady - acolo parca e putin mai bine ;)).

 

Deci Avia Pantelimon -  cand am luat masina, toate bune si frumoase.... lapte si miere. Trebuia sa existe un card cu pentru un plin de benzina... n-am dat de el. Nici acum nu stiu unde si ce. Nu i-am dat mare importanta. Oricum m-am prins relativ tarziu. 

La cateva zile scartaia ceva. Dupa vreo 3 ore gasesc problema, un surub care nu era strans corect, cica au inlocuit surubul si nu mai face. Plec la drum, ajung pe un DN din dale de beton... dupa 15  imi pica un capacu de la plafoniera in poala. Vad ca surubul pe care l-au inlocuit nu era la fel cu celalalt. Plus ceva mizerie inauntru. Scandal... seara cand ajung le scriu un mail mai acid (eram deja calm... ) in sfarsit se rezolva.

Mai ma uit de jur imprejur prin masina... mai gasesc unele defecte... raspunsul, nu b0$$, e de la tine, trebuia sa o verifici cand ai luat-o. Noi am facut verificarea pana sa ti-o dam si era bine... Dar uite pentru ca suntem baieti buni nu te taxam...

OK. Good to know.  Data viitoare facem inspectia impreuna

Nu mai zic ca ornametele de crom incepusera sa se matuiasca - eu spaland-o doar la selfwash OMW in tot acest timp.

 

FFWD 1 cateva luni... poate un an. Cred ca la schimbul de ulei. Ma plang de faptul ca suspensia spate e prea dura, gandindu-ma ca, poate, au verificarea pe hartie si n-au scos kitul de transport de la amortizoare... etc. Eram pe la 0700, fara cafea bauta... nu foarte sociabil . Cu toate asta, consuntantul era mai acru decat mine... muratura de-a binelea. A inceput iar sa ma ameninte ca platesc verificarea, am facut pe prostu.. bineinteles ca n-au pus si litrul de ulei gratis pe factura. Anyways... era in perioada cand Avia renunta la Seat... Omul, desi eram vreo 10 clienti, vorbea in gura mare despre ce ar face el, daca era sef, ca sa fie profitabil (nu m-am prins ca vorbeste de Seat... ceva mai tarziu am facut legatura).

 

Dupa inca vreo 2 luni, intr-o luni dupa ce venisem de la Paltinis prin viscol, imi zice un coleg ca am un far aburit. Ma duc, ma uit. Ea crapat pe muchie. Fac programare la garantie. Ma duc. Toate frumoase cu baiatul de la garantii pana apare unul si incepe... nu ca nu. Ca nu se poate. Sigur ai facut tu ceva. Muchia era curata, fara nimic. Ca sigur ai fost pe undeva prin vreun service si aia au facut ceva... Ca uite ca se vede, ca farurile, ca piulita nu e centrata... WTF man? Acum, privid in urma cred ca voia ce $$$ la parasolar. 

 

Pana la urma reusesc sa schimb pe CASCO, fac si bara ca sarisera niste pietre. Oricum aveam in plan sa renunt la ei. Las masina si vin dupa o saptamana.... 

Cand vad masina... in 2 culori. Dar 2. Era pana in lockdown. La noi la cooperativa deja blocasera zborurile in .eu. Zic.. daca o las aici o iau peste 2 luni. Ii explic omului ca au facut o treaba de KKT... iau masina... 3 zile mai tarziu intram in lockdown. 

Meanwhile ma suna o tanti pentru feedback.. le-am zis ce aveam pe suflet. 

 

La verificarea de 30.000 n-au zis nimic... all OK. 

 

FFWD2 se mai relaxeaza treaba... vopseaua (era doar un singur strat, fara lac, desi normal sunt 3 straturi la velvet red) incepe sa se curete, il contactez pe omul cu vopseaua. La cateva zile ii dau un ping. M-a ignorat total. Superr. 

La scurt timp, farul schimbat pe garantie incepe sa faca balta... muhahaha. Sun, fac programare, dau de un om OK. Nu credeam ca mai exista, il salut si pe tipul cu vopseaua. Asta tace malc. In sfarsit schimba farul, fac baietii reglajele.... raman surprins. Meanwhile vad cateva masini vopsite in parcare... la cat de neformat am ochiul am zis ca evit sa mai intreb de garantia la bara... Pe drum il sun pe prietenul vopsitor, ii zic de si cum, zice "bine ai facut, da-mi codul de vopsea ca ti-o fac eu si imi platesti doar materialele".  Zic OK... si brusc aveam si eu bara si masina in aceeasi nuanta.  Plus ceva intaritor extra ca sa nu se mai ciobeasca de la orice firicel de praf luat pe A1.

 

FFWD3 schimb de ulei 2... fac programare in cartie, tot la Avia, de data asta Militari, ma duc la ei... un baiet mai tinerel. Super OK, super profi. Zic dap... se poate. de data asta nu au mai uitat de reducerile de la Club Avia. 

Ceva vreme mai tarziu, ma duc la verificarea anuala, stau vreo 30 de minute peste programare, oamenii amabili, cu informatia la ei. 

 

A mai ramas o vizita la Avia Pantelimon, farul stanga se abureste... vedem cand il prind suficient de ud (nu, nu se usuca dupa 30 de min) in toamna ca sa il schimb si pe asta. Si sper sa fie ultima pana la schimbul de ulei de la 60.000. Impreuna cu bujii si ce mai e de schimbat. Va tin la curent cu ce am rezolvat.

 

Brady  cu ei am avut o singura experienta, intre FFWD1 si FFDW2 o reparatie facuta pe un RCA Grupama - cum cel mai apropiat consilier era pe la Pejo pe Maniu am zis sa o las la ei. A durat destul de mult (oameni putini si era iar nebunia cu lockdown-ul) dar lucrarea a iesit OK. Nu tipla dar OK. Cel putin la vopsitorie se pricep. Si o zice baiatul cu multi ani in spate. Cam scumpi - voiam sa fac schimbul de ulei la ei dar 30% in plus la devizul final e putin cam mult. Dar OK. Quite OK.

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Daca tot ploua azi, zic sa povestec o patanie cu un coleg ce are ca daily un golan de Spania… 1.3333342 Tce.

 

Ajunge pe la mine, rezolvam belele si apoi il intreb “vrei sa conduci?”. La care el “nu ca mi e frica”. 

 

Bene, purcedem la plimbare ulitele comunei, si-l aud “te plangeai ca e suspensia dura, dar eu cu golanul (cu PDG) plang cand iau santurile astea” - au sapat tot satul pentru proiecte de apa/canal… ai normal ca santurile au fost umplute cu moloz… 

Iesim din localitate pe DN, trafic lejer, facem una-doua depasiri, ieșim pe un DJ printre lanurile de porumb - culmea asfaltul e mai bun decat ala de ulita mea ;)). 

Facem un LC demo. Apoi un demo al LED-urilor cu AFS. 

 

Dupa vreo 70 de km n-am intors acasa… deja omul isi cauta RS ;))

 

 

GTywjrk.jpg

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n changed the title to Skoda Octavia 3 DSG 2.0 TSI 190CP
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!