Jump to content

Consumuri Karoq


Teodoreanu
 Share

Postare recomandată

Hai să mai ștergem praful de pe aici...

 

1. Enschede - Breda (Olanda, plat, autostrada, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 211 km, 2h:14, 95 km/h, 7.4 l/100

2. Breda- Enschede (Olanda, plat - acelasi traseu in sens invers, dupa ora 19, autostrada, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 212 km, 1h:59, 107 km/h, 8.4 l/100

3. Traseu - Cluj - Fulda (Ger) - via Passau - (2 persoane, masina full incarcata, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 1440 km, 15h 31, 93 km/h, 7.9 l/100

4. Doar pe autostrada prin Germania - dupa o alimentare - (2 persoane, masina full incarcata, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 108 km, 120km/h, 9.5 l/100

5. Traseu - Nurenberg - Cluj (2 persoane, portbagaj incarcat decent, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 1253 km, 12h 55, 97 km/h, 7.5 l/100

6. Traseu Cluj-Linz (la final de august) - (3 persoane, masina SUPER incarcata, 1 buc. bicicleta + cutie pe acoperis) - 937 km, 12h, 78km/h, 8.6 l/100

 

Condus tot timpul (unde se poate) cu ACC activat, inclusiv accelerare/decelerare. Cel puțin în cazul meu, îmi face impresia că ACC duce la un consum mai mare. Doar că este atât de comod în combinație cu DSG la drum lung încât nu contează "diferența"

Modificat de pongo73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu ar fi bine să punem și motorizarea? că sigur diferă..

Modificat de Sabinus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7.8 l media combinat. N-am făcut un estimat defalcat deocamdată. Stil dinamic.

Condus variat: Eco, Sport, Normal, Confort și combinat. (șasiu DCC)

Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Aproape acelasi traseu ca mai sus (am ratat ceva iesire si m-a reconfigurat un pic ...) dar consumul este altul. M-am mirat si eu pentru ca nu am avut alt "comportament"

 

Enschede - Breda (Olanda, plat, autostrada pe timp de zi limita 100km/h, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 239 km, 3:02 h, 79 km/h, 5.8 l/100

 

Karoq 1.5 TSI DSG

Modificat de pongo73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 

Salut,

 

Karoq 1.5tsi-mq281-uet  - valabil doar la mq281-0c9

 

Pentru cine este interesat de un consum mai mic/un mers mai relaxat pe autostrada puteti incerca sa schimbati pinioanele de la treptele 5 si 6 si sa puneti de la kodiaq 1.5tsi.

 

Karoq(mq281-uet) tr5=0.767  tr6=0.652   // Kodiaq (mq281-vce..) tr5=0,711  tr6=0.604 , adica treapta 5 o sa devina 5+ si 6 devine 6+ 

 

 

 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
schummyford
Publicat (modificat)

Karoq Style 2.0 tdi 4x4 af.2023 la 7000 km.Consum mai mult decat decent.In oras nu mi-a trecut de 6.5l.Pe autostrada la 130 km/h aprox 6.2l.Atasez cateva fotografii.Din punctul meu de vedere,cea mai buna alegere.Raport caliate-pret exceptional.

IMG_20240327_101014.jpg

IMG-20231207-WA0045.jpg

IMG-20240407-WA0011.jpg

Modificat de schummyford
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
ford sierra tdi

Salut,

 

1.5TSI, cutie manuala, la viteza mica 85km/h si in treapta 5 imi consuma 5 (mai jos de 4.8 nu am reusit niciodata),

in a 6-a la maxim 110 consuma 5.5-6, daca e pornita si clima se mai adauga pana la 1L.

In oras (Bucuresti), cu clima pornita, si fara sa o vada pe a 4-a consuma 9-13.

La drum constant merg la 2100rpm.

Se observa la consum presiunea in anvelope, in general folosesc 2.5-2.6 pe fata si 2.4-2.5 pe spate.

Folosesc foarte mult frana de motor pana la treapta 3, inclusiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 85km/h trece-o in a 6-a, este peste turatia de unde ai cuplu maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi

 

Acel cuplu maxim este 1500-3500 dar este masurat cu pedala la podea si este masurat cu motorul pe stand, nu pe masina.

 

Are legatura directa cu eficienta volumetrica a motorului care este data de: dimensiune/pozitie clapeta, raport turbina/compresor, distributie, densitate aer, probabil si de diametru X cursa piston dar si evacuarea gazelor.

 

Tot cuplul mai este influentat si de cantitate combustibil si moment scanteie.

 

Probabil ai observat ca toate graficele de dyno incep de la 2000rpm, ca sa poata masura corect cuplul maxim la roata.

 

Eu merg unde consider ca motorul este cel mai relaxat, asa il simt eu ca este cel mai eficient, la 2000-2100rpm este exact limita unde turbina incepe sa se simta, unde este incarcata.

 

 

 

 

 

 

 

5 hours ago, ford sierra tdi said:

 

Ca si fapt divers am gasit o corespondenta/coincidenta, ciudata sau nu, a treptelor cutiei cu viteza minima. 

Pentru mine ar avea o logica, pentru voi are?

 

treapta:

1 -10mph=16kmph

2-20mph=32kmph

3-30mph=48kmph

4-40mph=64kmph

5-50mph=80kmph

6-60mph=96kmph

 

 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Postez si eu aici. Karoq, 1.5 tsi dsg, masina este noua, consum strict urban, mult trafic de dimineata cand e groaznic. Sincer, ma declar multumit!

20241003_181120.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu consum,masina din semnatura.Are aprox 15000 km rulatiPrima poza este cu consumul in regim de autostrada,clima pornita,iar cea de a doua este pe drum national.Sunt mai mult decat satisfacut de consum.Precizez ca pana acum nu am avut nici o problema cu masina.Asta in contextul in care cunostinte au cumparat Renault Arcana si pana la 10000 de km au dus-o de doua ori la reprezentanta.Cu platforma pt.ca nu mai dadea la automat.

IMG_20240908_200936.jpg

IMG-20240407-WA0008.jpg

Modificat de schummyford
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!