Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Imi da si mie cineva codul la electrovalva pt ca cei de la magazin nu il gasesc..

Asta era scris pe compresor :

Pxe16

010190125b4

8680p

1k0820803s

Sanden

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Electrovalva este cumva supapa de reglare a compresorului N280?

Vad in ELSA ca exista o procedura de testare a acesteia.

Testarea are concludenta daca bobina nu se intrerupe?

 

MariusMKV, daca electrovalva este N280 nu exista cod de piesa in ETKA, nu se schimba, trebuie sa mergi la un service strict de compresoare AC.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba dar nu cu piesa OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da si mie cineva codul la electrovalva pt ca cei de la magazin nu il gasesc..

vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrinos

Am facut masuratori astazi setat pe LOW...

E moarta electrovalva sau e altceva?

 

post-110519-0-14779500-1401983058_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am schimbat electrovalva si merge perfect.. Temperatura la iesire pe o singura gura de ventilatie este de 6  grade.

Filtrul uscator nu l-am mai schimbat deoarece nu a putut desface capsula si riscam sa rup radiatorul..

Multumesc pt sprijin  :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Cat a costat electrovalva, manopera?

 

Ai schimbat si freon-ul?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am schimbat electrovalva si merge perfect.. Temperatura la iesire pe o singura gura de ventilatie este de 6 grade.

Filtrul uscator nu l-am mai schimbat deoarece nu a putut desface capsula si riscam sa rup radiatorul..

Multumesc pt sprijin :beer:

Si ce valori ai acuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva a costat 300 lei iar manopera 120 lei. In manopera a intrat si tot procedeul robotului de umplere cu freon ( recuperare freon , verificare instalatie si completarea cu freon )

Nu am apucat sa pun testerul pe ea sa vad valorile.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Stie cineva daca pot cumpara de undeva senzorul din climatronicul unei Skoda Octavia 2005?Imi citeste o valoare de -30 grade.Am observat ca nu e tip plug-in ci e cositorit pe placa electronica.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un termistor acolo, trebuie masurat launa functionala. Am un climatronic de FL, masor maine si iti spun cat e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.Stii cumva ce tip e?Vad ca are trei picioruse...Nici nu stiu sigur cum trebuie legat daca gasesc vreun termistor de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, cu 3? Ma uit maine la cel de la garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Golf 5 1.6 Mpi  An 2006 si problema este urmatoarea.

Aerul conditionat sau climatronic pe rece partea de la sofer imi baga doar aer cald indiferent de temperatura selectata pe display-ul climatronicului  16 grade sau 25 de grade partea de la sofer baga aer doar cald cand in partea stanga la pasager baga aer rece.Stiti cumva care ar fi problema

Modificat de rumira
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu senzorul de temperatura.L-am inlocuit cu unul cu doua picioruse si merge.A aparut in schimb o alta problema...Climatronicul cred ca isi pierde memoria deoarece dupa ce blochez masina, o deblochez si pun contactul, e pe pozitia off si nu porneste decat daca apas ceva buton sau rotesc temperatura sau ventilatia.Am facut ceva gresit oare?


@ Rumira.Posibil sa ai vreun senzor de temperatura defect.Aceeasi problema mi-a aparut si mie acu cateva zile doar ca mie imi baga aer cald peste tot.Nu poti sa faci o scanare?sau sa te uiti in measurement blocks la HVAC sa vezi ce valori citesc senzorii.Mie mi-a ramas blocat cel din climatronic pe -30 grade fara sa-mi dea vreo eroare.

Modificat de Ilyes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, cu 3? Ma uit maine la cel de la garaj.

Sunt 2 termistori de 10K.

Salut,

Am un Golf 5 1.6 Mpi  An 2006 si problema este urmatoarea.

Aerul conditionat sau climatronic pe rece partea de la sofer imi baga doar aer cald indiferent de temperatura selectata pe display-ul climatronicului  16 grade sau 25 de grade partea de la sofer baga aer doar cald cand in partea stanga la pasager baga aer rece.Stiti cumva care ar fi problema

Un motoras de reglare temperatura de pe partea soferului cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

Salutare tuturor.acum aproximativ 3 luni am postat o problema legata de compresorul de pe masina.se pare ca acesta avea lipsa de presiune motiv pt care nu "misca" nimic.am hotarat sa ma duc la un service prrsupunand ca problema ar fi lipsa de freon de la o eventuala fisura.toate bune si fumoase...ajung acolo explic "meseriasilor" problema mea si se apuca sa bage freon in instalatie.dupa 10 min se constata ca instalatia nu scapa gram de freon,cuplez butonul ECON si nimic...aer normal si confirmarea mesterului ca,compresorul nu cupleaza.vine altul csre spune ca trebuie schimbat compresorul,altu ca e ambreajul altu ca nu stiu ce pale la compresor.intr-un final fine unu care cu o oglinda cu maner bagata printre role observa ca axul compresorului nu se invarte si imi spune ca ori e blocat ori nu are piulita care il strange ca el sa se poata invartii.bun bun "ce e de facut"?.acesta imi spune ca trebuir desfacut compresorul si uitat la el(100ron).il desface si constata ca e piulita lipsa dar adauga ca e posibil sa fie scoasa intentionat de vechiul proprietar deoarece ar putea fi axul blocat.verifica axul si se invarte,pune piulita,monteaza compresorul,baga freon,pornesc masina activez ECON si nimic....mari meseriasi dupa ce ma asigurase ca au gasit problema mi-au mai luat si 250ron freon + manopera compresor.la plecare sa aflu ca service-ul respectiv era al unui unchi mai indepartat al unui prieten indepartat,poveste lunga.il sun pe ala si il fac cu ou si cu otet atat pe el cat si pe meseriasii lu unchisu,plin de draci si cu .... in cur si cu banii luati.acesta imi propune sa ma intalnesc cu el ca imi rezolva el problema in doua minute.zis si facut ma intalnesc,baiatul cu vag-comul imi explica ca exact ca la o mufa de airbag daca o decuplezi si pui contactul ramane eroarea in bord chiar daca cuplezi mufa si trebuie stearsa eroarea,asa si aici, a ramas cu eroare ca nu ar avea presiune in instalatie dar eroarea nu a fost stearsa...in 5 min ac-ul mergea .acum intrebare:cum verific ce temperatura are ac la iesire pt ca parca nu sunt multumit de cat de rece este,si cat de rece ar trebuii sa fie ,am.intales ca undeva la 10-12grade(scuzati exprimarea si scrisul..postez de pe telefon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica cu vag-comul daca ai sau stii pe cineva. Daca nu, din meniul ascuns al climatronicului ( grupul 6 si 8 parca, cauta pe forum lista cu grupurile) ori cu un termometru la gura de ventilatie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am cumparat Golful nu mi-a mers AC, fiind iarna nu prea i-am dat importanta, dar acum incepe sa se simta nevoia de racire in masina.

La o verificare cu VAG-COM mi-a zis electricianul ca nu am freon in instalatie si ca de aceea nu imi merge racirea. Am fost sa verific nivelul de freon si este la maxim. Dupa aceasta verificare am observat un cablu cu un plastic in capat care este rupt de pe soclul lui. Aveti vreo idee ce face acel senzor/cablu? Am atasat o poza in care se vede mai bine despre ce este vorba, sa fie cumva sezorul de presiune pentru freon?

post-131528-0-42063700-1402302574_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este senzorul de presiune - refa cablajul si eroarea trebuie sa dispara, daca senzorul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

Salut!

De curand am achizitionat si eu un golf V,si are ceva probleme cu climatronicul,nu baga aer rece aproape deloc

Am fost la service,unde s-a completat instalatia cu freon,aprox. 200 g,si a inceput sa bage ceva aer rece,dar nu cum ar trebui

Baietii de la service mi-au spus sa schimb filtrul de langa radiatorul de AC,ca s-ar putea sa fie infundat dupa aproape 10 ani de functionare

Aveti idee ce as mai putea verifica inainte de a ma apuca sa schimb piese aiurea si sa nu rezolv nimic?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca au verificat daca face presiune - deci mergi pe varianta lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ti va rog ce inseamna eroarea asta:

 

01274-actionator recirculare

 

si ce anume trebuie sa schimb la masina?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servomotorul V71

 

incearca sa faci o setare de baza, poate isi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!