Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu o problema cu climatronicul, nu imi mai apare nimic pe ecranul sau, nici macar "OFF". Am incercat sa-l pornesc, pe caldura (ca nu am freon pentru rece) si nu porneste deloc. In bord nu imi mai da nici temperatura de afara, apar niste liniute acolo unde ar trebui sa indice temperatura. Aveti idee care ar putea sa fie problema? Unde si ce sa verific? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o siguranta de 5 A in habitaclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Ai avut dreptate, am gasit o siguranta de 5 A dusa, am inlocuit cu alta si functioneaza. Numai bine! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi!

 

Ma ajutati si pe mine cu urmatoarea nedumerire? In compresorul  de clima odata se baga ulei impreuna cu agentul frigorific, dar trebuie sa se bage ulei si separat in compresor? Pe unde se alimenteaza cu ulei si ce tip de ulei trebuie bagat in el?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se baga cu acelasi aparat si o data cu freonul. Adică pe aceleasi găuri, in mod automat aparatul schimba si uleiul cand schimba si freonul

Modificat de Cib_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit caldura, au venit si problemele..

Ma pregatesc sa cumpar compresor sau este doar electrovalva ?

Multumesc anticipat

 

post-14806-0-60859800-1400942734_thumb.j

post-14806-0-45604700-1400942744_thumb.j

post-14806-0-03861000-1400942755_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce este temperatura bagata in habitaclu de 37°C + ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil mașina a stat în soare și tubulatura a fost foarte caldă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce considerente se poate spune ca este defecte numai electrovalva daca compresorul nu pompează nimic si electrovalva ia curent maxim ?!?!

Modificat de ovidiubi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cuplul absorbit si ca nu creste presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvanbladai

buna am si eu o problema la climatronic,golf 4 1,6 16v,imi baga aer fierbinte desi ii dat pe 18 grade, am fost cu ea la tester si mia zis k ii probabil blocata clapeta dar nu stie exact decat daca desface bordul si se uita si mi-a cerut un preg enorm..are cineva o idee ce as putea face??? multumesc!!!

Modificat de Razvanbladai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, sa mergi la cineva care stie sa faca o diagnoza cum trebuie... cu VCDS-ul, in blocurile de masura se poate vedea cum lucreaza servomotoarele (clapeta, cum ti-a zis cine ti-a facut diagnoza) si multe alte valori importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Merci pentru raspuns. Insa in ELSA am gasit urmatoarele: compresorul nou vine incarcat cu ulei si cica trebuie golit printr-un surub aflat intre fulie si conducte, deoarece e posibil sa fie mai mult ulei in el decat pe cel original de pe masina. Deci dupa ce golesti uleiul pui inapoi exact cantitateape care ai avut-o in compresorul vechi de pe masina.

Ideea este ca se baga ulei si separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: La modulul meu de clima, nu exista butonul DUAL, daca schimb acel modul, ce modificari ar mai trebui facute pentru a activa aceasta optiune?

Asa arata modulul meu.

Asa vreau sa fie.

Nu stie nimeni daca se poate sau nu?
Revin si eu cu aceeasi intrebare

Modulul existent 1k0 907 044 AF

Modul pe care vreau sa il montez 1k0 907 044 BR

Raspunsul este.. DA!! merge fara nici un fel de eroare
Revin asupra afirmatiei mele...

Am descoperit azi ca modulul de clima cu dual si ac in loc de econ nu stie sa actioneze motorasul de recirculare nu apare nici pe valori reale

Problema mea apare in momentul in care vreau sub 20 grade in masina se inchide clapeta de air flow flap iar cea de recirculare nu se deschide moment in care nu sufla deloc aer in masina ...

Rezolvare montat modulu vechi

Modificat de tuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este obligatoriu la schimbarea electrovalvei sa se schimbe si filtrul uscator ? "Meseriasul" mi-a zis sa il iau si pe acesta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măcar nu-i foarte scump.

Trebuie să repar și eu instalația, semnele sunt clasice pentru electrovalva sufletului. VW ar trebui să le repare pe toate, indiferent de garanție, pentru că este un defect ce le aparține în totalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Declanșează greu, fluctuații în răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu eu, nu. Sau cel puțin nu mi-a spus nimeni despre așa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. daca doar se blocheaza si nu se intrerupe bobina, nu stocheaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Unde este electrovalva amplasata, sau un cod de ETKA?

 

Cred ca porneste cu o intarzaiere clima, dar imediat dupa ce o dau la Low, de asta intreb de simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!