Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

[select]

[08 - Heating/Air Conditioning]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The basic setting takes approximately 40 seconds.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incers si revin cu rezultatul obtinut. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Am reusit sa scap de eroare si cred ca si-a revenit. Numai ca acum se aud srvomotoarele mai tare ca inainte. Asa numitii "soricei din bord".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl. Florin,Dl. Al Bundy vreo lamurire ceva legata de postul meu cu nr. #732?am mai rugat daca se poate cineva sa-mi explice ce  s-a intamplat ?mentionez ca in continuare imi merge clima fara probleme pe auto ! postul este din acet subiect Probleme Climatronic !!!

Modificat de ioanv21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu,climatronic'ul care baga aer cald la sofer si rece la pasager o am si eu.dar s-a intamplat urmatoarea chestie.am mers la BN la bunici,fiind rece afara se tot aburea parbrizul si ca sa dezaburesc trebuia sa apas pe dezaburire.cand opream dezaburirea(eu tinand clima pe ECON pentru a nu-mi baga rece la pasager) clima ramanea pe AUTO si am uitat sa pun iar pe ECON si surpriza clima mergea baga caldura si la pasager.eu am setat sa schimb temperatura in sincron la ambele zone.acum dimineata dau pe HI apoi cum se incalzeste cat de cat o dau pe 28,27,26,25,ba o schimb mai spre HI ba mai spre LO si imi baga caldura si la pasager,cu o singura mentiune si aceea ca la pasager baga caldura doar ca o idee mai slabut, nu chiar atat de tare ca la sofer.nu stiu ce concluzie sa trag din asta din moment ce pana acum imi baga rece la pasager pe AUTO.

 

fa o setare de baza, sa vedem daca mai face.Daca tot face, cu VCDS-ul se verifica in blocurile de masura, sa vedem cine este de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca nu mai face ! acum merge bine clima pe AUTO ! adica de exemplu daca inainte imi baga rece la pasager si cald la sofer acum, daca setez pe 22 de grade merge pe AUTO ! de exemplu intr-o zi cand a fost mai cald afara dupa ce am dat cheie mi-a intrat clima pe 22 de grade si a inceput sa bage rece.am parcat la umbra,fiind rece,cand am plecat a bagat cald.Deci ceea ce vreau sa zic e ca nu mai am probleme cu climatronicul sa bage rece la pasager si cald la sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles - poate si-a revenit servomotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb oare sa desfac bordul se il curat poate are ceva praf?

Sunetul acela deranjant tic- tac se mai aude dar mai sporadic.ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am o jetta 2006 1.9tdi bxe.Dupa o revizie la un service,am ales sa se verifice si aerul conditionat.Au cuplat aparatul la conducte si au inceput testele si reumplerea cantitatii de Freon si ulei.La sfarsitul testului porneste clima iar aparatul nu vede presiune in compressor.Mecanicul vede ca nu porneste ventilatorul de la radiator ac,scoate cupla de la supapa regulatoare si are tensiune,si imi spune ca ori e compresorul blocat ori supapa regulatoare defecta.Dupa cateva ore de cand am plecat de la service cuplez clima pe low,ventilatorul porneste si baga aer rece,dupa alte cateva ore incerc din nou si constat ca e mort si asa a ranas de o saptamana.Mentionez ca temperature de afara era de 6 grade,dar am incercat si la 9 grade si tot nu merge.Ce parere aveti?Cum pot verifica compresorul?Pot scoate supapa sa pun tensiune pe ea sa o verific?Nu am cablu de diagnoza dar pot sa verific pe climatronic vreun symptom?multumesc


Oferta pe care am primit-o de la service.Sa optez pentru piese noi sau de la dezmembrari?

 

 

1.   Compresor climă HELLA        =       1.233 de lei ;  r*)

2.   Compresor climă NISSENS    =          960 de lei ;

3.   Compresor A/C ORIGINAL    =       4.473 de lei ;  *)

4.   Compresor A/C NRF              =       1.630 de lei ;

5.   Compresor A/C QWP             =       1.021 de lei ;  **)

6.   Compresor A/C DENSO         =       1.295 de lei ;  r*)

7.   Compresor A/C VALEO         =       1.330 de lei ;

8.   Compresor A/C AVA Cooling =       1.190 de lei.

……………………………….

 

a)    Supapă regulatoare compressor TEAMEC =       336 de lei

……………………………….

 

1)   Senzor presiune A/C  ORIGINAL              =       257 de lei ;

2)   Sensor presiune A/C  BEHR/HELLA        =       163 de lei ; 

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca eu am avut senzorul de presiune defect si baga cand vroia el...vorbeste cu al bundy ca el mi-a gasit buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

salutare tuturor ...acum apx 6 luni am intrat in posesia unui golf 5 ...la cumparare mecanicul meu a pus vag-conul pe el si a vaz ca presiunea din instalaţia de ac era sub limita...intrebarea mea ar fi care e problema?lipsa de freon conducta sparta? E posibil ca,compresor sa fie buba ca am inteles ca e destul de scump...o sa incerc sa pun iar vag-ul pe el sa vad exact eroarea ....inca ceva lămuriţi-ma va rog si pe mine funcţia butonului ECON ...e adevarat ca atunci cand sunt sub 18 grade compresorul nu porneste? pt ca el porneste numai pt a racii aerul ?ms frumos si astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste sub aproximativ +5C, la 18C ar trebui sa porneasca daca ECON nu este activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune sub limita inseamna lipsa freon si nu o sa porneasca compresorul daca nu ai freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

sa inţeleg ca e posibil ca, compresorul sa fie ok?pai si daca bag freon si il pierd iar...cum verific pe unde pierd?vag-ul Imi arata exact eroarea daca e compresorul de vina sau daca e lipsa freon? Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor defect si lipsa freon sunt 2 chestii total diferite care se pot vedea la diagnoza VCDS.

 

Cum vezi pe unde pierde? Cu ochelari speciali, cu o lampa cu ultraviolete dupa ce in instalatie bagi freon si solutia corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

deci mecanicul i-a zis ca e lipsa de presiune ...primul pas ar fi sa bag freon sa inteleg si dupa vad ce si cum...ms frumos al bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

   Sunt posesorul unui VW Golf V, MY 2008, VIN WVWZZZ1KZ8W171818, cod motor BXE. Acum doua zile, dupa un drum in oras (trafic de duminica, deci fara porniri si opriri repetate), am observat ca se aude un zgomot puternic de ventilator in zona motorului. Am desfacut capota, am vazut ca ventilatorul mare de pe radiator se invarte destul de tare, asa ca am decis sa fac o diagnoza. Codul de eroare stocat in HVAC era urmatorul (am sters din greseala log-ul, dupa ce am sters erorile, asa ca nu am log-ul complet):

 

00229 - Refrigerant Pressure
    001 - Upper Limit Exceeded

 

   Am facut si o masuratoare pe blocul de HVAC, grupul 1,2 si 3 si am pus mai jos rezultatele. Primul set de masuratori este cu clima pornita (AUTO/AC on) iar al doilea este cu clima oprita (OFF).

 

   Intrebarea(intrebarile) pe care le-as avea ar fi urmatoarele:

 

1. Am observat ca la "compressor shut-off code" apare 3.0, ceea ce s-ar traduce in inchiderea compresorului datorita presiunii prea mici. E posibil ca din cauza presiunii mari observata anterior sa fi pierdut freonul prin fisurarea unui element al circuitului de racire?

2. Este posibil ca masuratorile sa fie viciate fiindca totusi afara sunt aproximativ 7-8 grade (CB) iar temperatura minim posibila pe climatronic este 15 grade ("LO")?

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

 

 

 

Monday,10,March,2014,22:27:20:60804
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630


                Address 08: Auto HVAC  (1K0 907 044 CP)

22:26:53 Group 001: General
  3.0  Compressor Shut-Off Code
  800 /min  Engine Speed
  0.0 km/h  Vehicle Speed
  01:14  Standing Time

22:26:53 Group 002: Compressor
  0.010 A  Compressor Current (actual)
  0.000 A  Compressor Current (specified)
  0 /min  Compressor Rotations
  0.0 Nm  Compressor Load

22:26:53 Group 003
  0.0 bar  Coolant Pressure
  9.6 %  Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %  Radiator Fan Activation (spec.)
  OFF   Engine Speed (increase)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 08: Auto HVAC  (1K0 907 044 CP)

22:27:31 Group 001: General
  3.0  Compressor Shut-Off Code
  800 /min  Engine Speed
  0.0 km/h  Vehicle Speed
  01:14  Standing Time

22:27:31 Group 002: Compressor
  0.010 A  Compressor Current (actual)
  0.000 A  Compressor Current (specified)
  0 /min  Compressor Rotations
  0.0 Nm  Compressor Load

22:27:31 Group 003
  0.0 bar  Coolant Pressure
  9.6 %  Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %  Radiator Fan Activation (spec.)
  OFF   Engine Speed (increase)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatorul nu merge, atunci cand pornesti clima o sa iti faca presiune mare in sistem si decupleaza compresorul. Nu are ce sa se strice din aceasta cauza, sistemul este proiectat sa se auto-protejeje in acest sens.

 

3.0 inseamna ca ai presiune prea mica - mergi si verifica acest lucru, sa vedem daca e real ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Merci mult pentru indicatii, o sa merg sa verific presiunea. Ideea este ca la revizia de acum aproximativ 1 luna jumatate s-a completat cu ceva freon, deci ori scapa pe undeva, ori s-a completat prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o pierdere... daca la completare s-a pus si substanta de contrast, o verificarea cu lampa cu UV s-ar putea sa ajute sa o depistezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum arata valorile de masura nu mai ai deloc freon in instalatie 0 bari.

Daca s-a pus prea mult , posibil sa fi crescut prea mult presiunea si sa fi cedat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

   Revin cu o actualizare: am fost joi la service, de vina a fost senzorul de presiune al freonului. S-a schimbat respectivul senzor (G65, cred) si acum baga aer rece. Am facut si o diagnoza iar presiunea era ieri, la 24 de grade afara, in jur de 11 bar. Doar ca acum a aparut un harait (nu pot sa-l descriu altfel) in jur de 2000 de ture (la ralanti nu am observat sa apara), care dispare daca inchid de la buton climatronic-ul. Presupun ca este fie de la cureaua de accesorii, fie de la axul compresorului. Nu am mai avut timp sa investighez, asa ca o sa revin cu un update, probabil saptamana aceasta.

 

Cu respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

   Am fost in dimineata aceasta la service, s-a facut un ciclu complet de recuperare agent de racire + ulei si reumplere. Au intrat 2 ml in plus de ulei (recuperat 8 ml, injectat 10 ml), respectiv 528 ml agent de racire. Rezultatul este ca zgomotul, ce crestea in frecventa odata cu marirea turatiei motorului si se manifesta chiar si la ralanti, a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bebestan2003

Salut, 

         Mi-am propus sa schimb ledurile verzi cu altele albe, toate bune si frumoase. A venit si timpul modulului de clima. Am verificat daca ledurile sunt ok, baga mufa, scoate mufa.... totul arata f bine pana am observat ca pe centru nu am flux de aer, pe partea dreapta baga rece, pe stanga aer caldut. La resetarea clapetelor se aude numai pe partea dreapta.

La o scanare cu vagcom-ul am obtinut asta:

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1Z0 907 044 H
   Component: ClimatronicPQ35 084 0305  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E
 
2 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00538 - Reference Voltage 

            001 - Upper Limit Exceeded

 

 

Am incercat sa-i dau basic setting 04, dar imi da eroarea la grup 001 "no aplication".

 

Am verificat sigurantele si sunt ok, desi modulul pare a lua toate comenzile, dar mai departe se pare ca le face partial.

 

 

 Ce-mi recomandati?

 

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar am o problema cu care nu cred ca s-a mai confruntat cineva. Am cautat topic-uri referitoare la problema asta dar nimic. Scurt pe doi: am scapat un cap de torx in gaura de pe bord (sub tavita). Ma poate ajuta cineva cu o schema la tubulatura sa vad cam unde s-a putut opri? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!