Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Am si eu acelasi problema cu electrovalva,cand ma deranjeaza pun pe recircularea aerului cateva minute dupa care revin la incalzire normala si atunci dispare zgomotul.

Am vorbit cu un inginer de la vw si a spus ca aceasta probleme apare la modelele vw mai noi fabricate intre-e 2003-2005 din cauza unor motorase cu probleme care au fost livrate de Bosch pentru vw in acest interval.

Celor care au avut aceasta problema a fost remediat gratuit in timpul garantiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat cu combinatia econ+aer mijloc. Se mai aude cand si cand dar nu deranjant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si o problema cu climatronicul. Am un Passat B 5.5 si mi se aude un scartait foarte enervant cand virez stanga si, mai nou, cand merg pe drum cu denivelari. Mentionez ca daca opresc clima nu mai face asa. Aveti idee ce poate fi?

Am postat aici deoarece se vorbea de climatronic si am zis ca nu are rost sa deschid topic separat pentru problema mea. Sper sa nu fi gresit.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc acum sa incerc si eu combinatia Econ+ aer mijloc sa vedem ce se intampla. As fi nespus de fericit sa scap de pacanitul ala. La mine pacane mereu....chit ca e cald...chit ca e rece...chit ca e pornita clima sau oprita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si o problema cu climatronicul. Am un Passat B 5.5 si mi se aude un scartait foarte enervant cand virez stanga si, mai nou, cand merg pe drum cu denivelari. Mentionez ca daca opresc clima nu mai face asa. Aveti idee ce poate fi?

Am postat aici deoarece se vorbea de climatronic si am zis ca nu are rost sa deschid topic separat pentru problema mea. Sper sa nu fi gresit.

Multumesc anticipat!

Pacanitul il am si eu, la fel se aude si la Octavia II 2007 a tatalui meu.

Pe mine nu ma enerveaza pacanitul, ce ma enerveaza este scartaitul(bazait) care il spui tu maskatuus, la mine se aude in partea dreapta unde se aude si pacanitul, diferenta este ca la mine se aude cand pun frana. O sa fac revizia luni 25 feb si o sa le spun sa repare prob, chiar nu-l mai suport. zgomotul il am de cand am cuparat masina, dar nu se auzea tot timpul. De 3 luni se aude la fiecare frana si parca din ce in ce mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat econ+mijloc = am reusit! nu e mai pac-pac-pac!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problema de ticait in bord la Golf V urmariti daca dispare ticaitul in momentul in care se apasa recircularea. Daca asa este, mergeti la un dealer unde se face un update pe climatronic care sa faca sa dispara ticaitul. la mine a rezolvat problema. desigur a trebuit sa platesc update-ul dar nu a fost scump ca se face imediat.

Good Luck

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au zis ca nu au gasit nimik.

Si au nu a dat nici o eroare cand a fost testat.

Si le-am zis ca bine, bine.... dar am poze, inregistrari video... Si mi-au zis (intr-un fel normal) ca nu au ce face decat daca reusesc sa duplice problema. Adevarul e ca inainte de a pleca de acolo am incercat si eu sa o duplic si nu am reusit!

Chiar nu stiu ce sa fac.... Cred ca o las asa, ca nu mai am chef de drumuri.... Mi-am luat masina noua ca sa nu mai umblu prin service-uri si uite ca nu am scapat :sbine:. Vorba aia: de ce iti este frica nu scapi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la ski in Austria cu masinutza mea. Toate bine si frumoase - dar dupa ce am bagat si eu si prietenul meu vreo 900 km (fara sa oprim motorul cand ne schimbam) am cedat si fiindca era noapte am tras putin la odihna pe dreapta. DUpa 30 min frigul ne-a patruns si am vrut sa pornesc climatronicul. SURPRIZA-era mort. In sensul ca am incarcat sa il pornesc cu motorul oprit dar contactul pus si nu avea nici un led , dar absolut nici unul si nici afisajul aprins, nici macar ledul ala de OFF. Am pornit motorul nervos, am repetat operatiunile si nimic nimic. Dupa ce am rulat cam 1 km brusc si-a revenit. Ca totul sa fie complet se aprinde martorul de check engine (asat se mai aprinsese acum2-3 sampatamani si la test tipul de la service zice ca am ceva cu ventilatoarele sau ceva de genu , dar ca fiind ca e frig afara nu e problem). Acest martor se tot stinge si se aprinde , uneori sta stins si 5-6 zile, dar aud ventilatoarele cum se poernesc si opresc. Merg inca 2-3 km si cand sa ajung la destinatie - alt martor aprins - cel de airbaguri, care dupa contact se stinge si dupa aia dupa 1 sec se aprinde. :lol:

Climatronicul mi-a facut de 2 ori faza aia si acum cica se comporta normal.

Sunt cam ofticatsi nu stiu cum sa actionez. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am reseteat climatronicul (ac + aer mijloc) si astept sa vad daca se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Weekend-ul asta am fost la Brasov si m-am programat la Tess sa rezvolv problema mai sus enuntata (la Autoworld Cluj m-au programat in 21 de zile in timp ce la Tess m-au programat in 3 zile). Bun, am dus masina la Tess, am reusit sa le arat mecanicilor care e problema si dupa 3 ore mi-au spus sa ma duc sa o ridic.

Dupa 3 ore, la ridicare, mi-au spus ca era ceva contact imperfect la alternator (nu am cunostinte mecanice, deci ii posibil sa ma fii aburit) si mi-a spus ca garantia nu acopera aceasta lucrare si ca ar trebui sa platesc vreo 30 - 40 RON. Atunci eu m-am nervat si le-am zis ca nu am de gand sa platesc nimik si sa il aduca pe tipul de la garantie care a spus ca trebuie sa platesc. Dupa vreo 30 min, timp in care nu s-a intamplat nimik, m-am enervat si mai tare (dupa i-am explicat domnului care mi-a luat masina ca trebuie sa ajung cat mai repede la Cluj) si am cerut sa vorbesc cu directorul de service care a rezolvat problema intr-un minut, adica intr-un minut aveam cheile in mana si masina in parcare.

Pana una alta problema s-a rezolvat! Asa ca din punctul meu de vedere topicul pe poate inchide. Va multumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca postez din nou aceasta scanare, dar chiar am nevoie de un raspuns.

Rog sa analizati cu atentie toate erorile si sa-mi spuneti cat este de grav.

Sunday,09,March,2008,12:36:52

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Chassis Type: 1K - VW G/J Mk5

Scan: 01 02 03 08 09 0F 15 16 17 18 19 1C 22 25 36 37 3D 42 44 46

47 52 55 56 57 62 65 69 72 76 77 7D

VIN Number: WVWZZZ1KZ7W161660

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No SW: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032

Component: MED17.5.1 G 9740

Coding: 0000072

Shop #: WSC 01279

1 Fault Found:

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 2288 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:12:03

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 48.0�C

Temperature: 36.0�C

Absolute Pres.: 930.0 mbar

Voltage: 12.319 V

Readiness: 0000 0000

Address 08: Auto HVAC

Part No SW: 1K0 907 044 BH HW: 1K0 907 044 BH

Component: ClimatronicPQ35 090 0909

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground

-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass.

Part No SW: 1K0 959 702 N HW: 1K0 959 702 N

Component: Tuer-SG 005 0985

Coding: 0000436

Shop #: WSC 01279

1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

-------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Am urmatoarele intrebari:

1) Ce reprezinta eroarea cu A/C Controller? Bulit ceva prin ECU, sau doar pe la Clima? E remediabila?

2) Unde se afla senzorul G65 si la ce foloseste? Daca e tot pe la Clima ce indica el? Lipsa de agent de racire, sau mai grav?

3) De ce difera unele WSC-uri? Inseamna ca afost schimbata piesa?

PS: Daca dau drumul la Clima nu prea baga cine stie ce...e normal, sau e bulita? Ce draq ca are doar 13.000Km

Merci anticipat,

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, traim in Romania, daca nu incearca sa te fure putin nu se simt bine.

rex, foarte bine ca nu ai acceptat sa platesti manopera. Era normal sa se repare pe garantie. Ar fi trebuit sa le faci si o plangere la OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveam timp sa ma ocup si de OPC. Trebuia sa ma duc la Cluj.

Oricum, in afara de faza cu platitul au fost foarte profesionisti. :vaidecapulmeu: Au stricat totul cu plata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, tine-ne la curent.

Asteptam de la tine un feedback cu cauza problemei, dar cred ca si tu tot in ceata ai ramas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex, ai o foaie ceva la mana, ca sa stim si noi exact care e diagnosticul!?

asta ca sa mergem la sigur in caz de o sa ne lovim si noi de problema asta ... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga dragos, nu este "bulit" nimic in ecu , stai linistit, defectul tau este o lipsa de presiune in instalatia de a/c si acel senzor g65 este situat pe circuitul de a/c sau pe radiatorul de a/c , care monitorizeaza presiunea freonului in instalatie, presiune care ar trebui verificata macar o data pe an...cat despre acele WSC-uri , nu sunt coduri de piese ci identitati ale utilizatorilor de programe de diagnoza care au facut adaptari sau codari ale modulelor masinii...bafta si drum fara evenimente :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Cristy(na?).

Da' "Open or Short to ground" nu inseamna ca senzorul nu raspunde testului? Adica este "dus"? Nici macar nu stiu cum arata si pe unde este. N-am gasit ELSA, ETKA si AutoData ori decat mai vechi (nu cuprind masini din 2007) ori daca am gasit versiuni mai noi, nu pot sa le descarc (nu merg) de pe torenti.

Oricum, o sa mai analizez situatia, ca vine caldura si daca nu merge A/C-ul....e belea.

PS: Am mai facut o scanare sambata si dupa ce am sters cele 2 erori (cu G65 si P1641) au reaparut, singura schimbare este la momentul aparitiei erorii (inainte era la 2288Km, acu' e la 12.397Km) - cat era pe bord.

Mai astept niste pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Open or short to ground inseamna scurt circuit. Trebuie sa verific mufa care este pe acel senzor dar foarte probabil ca este stricat senzorul. De asemenea verifica presiunea la freon din instalatie. Poti cauta niste specificatii ale acelui senzor si sa-l masori cu un aparat de masura sau cel mai simplu sa il schimbi.

:icon_thumright: Dragos1974, ceva in semnatura ta nu e ok: ori ai GTI de 200CP ori ai GTSport de 140CP. Sigur nu exista GTI de 140CP. Cati km are masina? Am vazut ca eroarea s-a produs la 2288 km, deci e noua, probabil mai are garantie. Acel senzor se va schimba pe garantie sau la fel, incarcarea cu freon a instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. ca tot suntem la probleme la climatronic, as avea si eu o intrebare legata de el. Deci situatia este in felul urmator;reglez temp la 23 C, plec la drum ,se face cald si la un moment dat climatronicul baga aer rece , e normal ? , adica incearca sa pastreze temp la 23 C sau ce face ?. Sau alta neclaritate . sunt in mers , climatronicul oprit, imi intra aer rece in masina , cum pot opri aerul de afara sa nu mai intre cind am climatronicul oprit?( doar inchizind toate aerisirile ??)... multumesc pt rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istef, stiu si eu ca nu exista GTI de 140HP, dar exact asa este cum am scris. Pe fata scrie GTI, pe spate nimic, motoru' este BMY de 1390 cu 103kw. Nu stiu nici eu care este adevaru' adevarat, dar am dat 16.ooo EURO pe ea (cam mult pt Golf simplu, cam putin pt GTI), luata la 9.000 km din tara, produsa in 2007, inscrisa in tara in Aug 2007, adusa din Luxemburg. Asta este tot ce stiu. Daca ma poti ajuta sa identific mai mult masina, chiar te rog si-ti multumesc anticipat.

Despre senzoru' G65 si presiunea la freon in instalatie:

1) Nu gasesc senzoru' cu pricina (nici scheme pe net, am si AUTODATA 3.18)

2) Cum verific presiunea?

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!