Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Nu, aia e problema ....

senzorul de temperatura - poti verifica cu VCDS, pe AutoHVAC, in blocurile de masura. Tot acolo, poti verifica si cum lucreaza servomotoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o verificare cu VCDS-ul si nu arata nimic in neregula. Senzorul de temperatura functioneaza..erau 32.5 afara..si cica 40 in masina, dupa 5-6 min cu AC pornit a ajuns cam la 30-28. Pe toate gurile de ventilatie aerul era rece dar pe stanga parca sufla aerul de afara..poate cu 2-3 grade mai rece. Am umblat si la BasicSetings.. . Poate nu stiu eu sa citesc corect valorile..este o idee..dar altceva nu stiu ce sa spun :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou la mine climatronicul scoate un miros ca de plastic ars, carbonizat....care o fi cauza ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe toate gurile de ventilatie aerul era rece dar pe stanga parca sufla aerul de afara.

DAr pe senzorii de pe gurile de ventilatie ce temperatura era? ca sunt 4 senzori de pe care se poate citi temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 3 erau pe 28-29 iar la una .. dar parca cea din dreapta..dar nu mai retin.. era ceva de genu 244 sau ceva de genu. Nici de-a naibii nu a scazut. Dar astazi..dupa ce am mers mai mult cu clima vad ca a inceput sa mearga din nou,baga aer foarte rece,in comparatie cu celelate guri de ventilatie este la fel,pacat ca am ajuns tarziu acasa si nu am mai facut o verificare cu VCDS-ul. Mama ei de treaba..parca am fantome in masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undan..poate e de la filtru de polen..sau incearca un spray pt curatarea climatronicului..poate scoate mirosul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost adineaori cu masina la igienizat instalatia de clima. E mai ok acum :) Filtrul de polen in schimb in fiecare an, cum recomanda si producatorul, o data pe an. Cu spray am incercat in iarna, avea efect insa nu de durata, mirosul reaparea dupa o luna-doua. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_ionut

Salut, am si eu o problema cu clima, de fapt am aceasta problema de 2 ani dar spre rusinea mea nu am remediat-o.

Problema : Stand pe loc apas butonul de AC si astept sa bage aer rece, si nu baga aer rece decat daca accelerez pana la 2000 de ture, precizez ca dupa ce am accelerat incepe sa se invarta si ventilatorul. In timpului mersului doar daca circul cu ea sub 2000 de ture baga rece, in rest nu baga aer rece, iar cand baga aer rece se aude ceva ca si cum ar freca, banuiesc ca este compresorul, dar nu sunt sigur.

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva???

Vreo idee sugestie, ce pot face acasa, pana sa ajung sa ii fac o diagnoza?

Multumesc si o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema si poate ma puteti ajuta:

Detin un Golf V 1.9 TDI climatronic si de la ceva vreme nu mai baga aer rece, doar aer de afara.

Am fost la un service si am facut o diagnosticare. Am inlocuit sonda de presiune inalta, care era defecta si scapa freon, am introsus freon in stalatie freonul am observat ca nu are scapari(verificare etasare) plus curatare cu o amsinarie de a lor. Dupa tot procesul asta de 1 ora, masina incepe sa bage aer rece cateva minute dupa care moare mai sta ceva timp 20-30 minute merge iar cu aer rece dupa care baga aer de afara.Cand e pornita seara baga aer rece, dar cand motorul ajunge la 90 de grade baga aer de afara

Persoan de acolo mi-a recomandat sa schimb compresorul pentru ca e pe duca LB fiind normal iar HB cica foarte prost.

As vrea sa stiu o parere de a voastra sau o recomandare.

Se poate sa fie:ventilul de expansiune, electrovalva ambreiajul sau bobina sau filtrul uscator, pentru ca nu as vrea sa iau toate piesele la mana si sa vad prin excludere care e buna.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pune VCDS-ul pe AutoHVAC si vezi ce iti apare in blocurile de masura. Asa poti verifica majoritatea componentelor din sistem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in urma scanari au rezultat urmatoarele erori:

00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty

High Pressure Sensor (G65) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)

Check High Pressure Sensor (G65)

00229 - Refrigerant Pressure

00229 - Refrigerant Pressure: Lower Limit Exceeded

Possible Causes

Refrigerant System leaking

Refrigerant Level low

Possible Solutions

Check Refrigerant System for Leaks

Check/Refill Refrigerant

mentionez ca am schimbat senzorul de presiune, iar masina care a facut refil cu freon doar (450 grame din 545) a facut o scanare de etanseitate si nu a dat nici o eroare.

Acum intrebarile sunt:

Daca nu apare nici o eroare pe compresor nu e el?

Ce legatura are circuitul cu probleme de la senazor cu cu faptul ca nu baga aer rece?

Si ce-i cu presiunea aceea inalta daca nu exista scapari cum zicea robotul de incarcat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- compresorul este mecanic, asadar poti avea probleme cu el fara ca acest lucru sa iasa la vreo scanare

- foarte simplu: daca senzorul ala nu functioneaza, compresorul nu functioneaza. Asta din motive de securiate, senzorul ala monitorizeaza presiunea din instalatia de racire

- nu e vorba de presiune inalta, ci chiar scazuta. Poate au loc scapari de agent, dar sunt foarte mici si nu au putut fi detectate, insa intr-un timp indelungat reduce presiunea din instalatie suficient de mult incat sistemul sa nu mai functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

E posibil sa fie un contact prost la senzorul de presiune inalta sau la compresor de tot pleaca sau se opreste sau datorita contactului prost sa interpreteze gresit presiunea din instalatie ca banuiesc ca deaici vine eraorea aceea "open or short to ground". Ca mai nou am obsevat ca de cand am schibat senzorul sau cel putin de atunci mi-am dat seama cum pun contactul cu toate ca masina e rece cele doua ventilatoare pornesc, lucru care cred ca nu enormal.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa porneasca ventilatoarele daca climatronicul functioneaza, chiar si atunci cand motorul este rece. Pentru a functiona instalatia de AC, este necesar ca agentul de racire sa condenseze in condensor (radiatorul de AC), iar acesta condenseaza doar atunci cand temperatura ii scade sub un anumit prag. De asta se ocupa ventilatorul din fata, ii scade temperatura agentului de racire (care pana la el se gaseste in forma gazoasa) pana sub punctul de fierbere al agentului. Daca ventilatorul din fata n-ar functiona, sistemul n-ar functiona, cel putin nu ar fi eficient.

Asadar e normal sa se invarta ventilatoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ventilatoarele acelea pornesc imediat ce ma pus contactul fara sa pornesc motorul si nici AC-ul si indiferent de temperatura motorului. Ele ramanad pornite pana scot cheia din contact.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit si eu la un g5 asa, am incercat desfacerea aerotermei + curatat + ungere + schimbat ceva perii colectoare, insa fara efect (la un electrician de la VW).

Probabil e descentrata si faca galagie, asa ca am luat o alta aeroterma, si a disparut orice zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e descentrata ar trebui sa vibreze, o scoti afara o ti in mana si ii dai drumu pe fiecare treapta si vezi daca vibreaza, chiar si putin dk vibreaza in mana in momentul cand sta fixa in suportul ei o sa vibreze mult mai rau.

Daca e descentrata s a intamplat unul din lucrurile astea: ori ai pierdut greutatile care erau asezate pe pale ori elicea a patit ceva, poti incerca sa vezi unde anume e problema doar uitandu te la ea cand functioneaza, daca s a spart plasticul elicei, in mom cand se invarte forta centrifuga o va deforma.

Eu am reusit sa sparg plasticul elicei si am reusit sa leg palele care erau rupt foarte strans cu o sfoara subtire de mai multe ori apoi cred ca am stat o ora sa o reechilibrez jucandu ma cu greutatile pana in momentul cand numai vibra deloc.

Acum functioneaza de 1 an fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_ionut

Salut, vin si eu cu o intrebare si cu speranta ca ma puteti ajuta :P .

Ma poate ajuta cineva cu o schema, un DIY sau niste indicatii unde se afla vaporizatorul, pt ca imi miroase in masina cand dau drumul la clima si vreau sa curat vaporizatorul.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dai filtrul de polen jos, il vezi pe gaura pe unde scoti filtrul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema:

am observat ca atunci cand dau drumul la clima, pe partea dreapta baga rece, cum trebuie, iar pe stanga baga cad:(

la un scan facut a dat ca actuatorul de pe dreapta e bulit.

ma intereseaza si pe mine costul remedierii acestei probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

servomotorul - daca nu se poate repara - costa ceva... in jurul la 500 lei, daca nu mai bine - unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema:

am observat ca atunci cand dau drumul la clima, pe partea dreapta baga rece, cum trebuie, iar pe stanga baga cad:(

la un scan facut a dat ca actuatorul de pe dreapta e bulit.

ma intereseaza si pe mine costul remedierii acestei probleme!

Poate invers, e defect cel din partea unde baga cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am si eu un golf 5 si am schimbat recent filtrul uscator de la clima. Dupa ce am schimbat filtru , masina nu mai baga rece deloc (tipu` mi-a spus ca nu pornesc ventilatoarele de la radiatoare) . inainte sa schimb filtru masina a bagat rece (nu foarte rece , deoarece mi-a spus cineva ca din cauza filtrului uscator nu scade temperatura sub 22 de grade) . Pe tester imi da eroare cu "01274 Pozitionare Clapeta Servomotor V71" . mentionez ca este freon in instalatie , totul a fost ok , doar ca dupa ce am schimbat filtru uscator masina nu mai baga rece deloc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este cuplul absorbit de compresor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!