Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Interogarea memoriei de erori nu e suficienta.

Trebuie vazut in blocurile de masura, ce spune la shut off code, si daca si acolo si in alte campuri totul e ok, se trece la masurarea firelor, a tensiunilor, si a releului de sub lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,

Abia acuma am intrat in casa dupa drum si nu mi-a mai facut nici o figura, a mers 10h in continu, dar nici nu am mai mers la 40+ grade ...acuma nu stiu ce sa zic. O fi freonu de vina ? trebuie sa-l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si problema a revenit!:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am citit tot acest topic, la fel si la mine, se aude un pacanit prin bord... o sa incerc combinatia aceeea de butoane, econ + ? ca nu am inteles ... cineva sa spuna exact care buton si cat sa le tin apasate ... apoi ce urmeaza? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din dreapta recilcularii.Eu l-am resetat din nou si a disparut.icon_thumright.gif

Nu trebuie sa le tii decat vreo doua secunde,pana apare ceva pe afisaje.Dupa care isi face singur treaba,se reseteaza si problema ar trebui sa dispara.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Asta e primul meu post pe forum si din pacate e unul despre o problema.

Am avut si eu o intamplare foarte similara cu cea de mai sus doar ca la mine nu s-a terminat asa bine. VInerea trecuta, mergand spre TImisoara, am remarcat ca in masina intra aer usor umed. Dupa nici 5 min deja ventilatoarele crescusera in turatie si se straduiau sa faca fata. Dupa 10 min muream de cald.

Acum climatronic-ul baga aerul de afara. Orice setari as face. Compresorul pare sa cupleze (creste consumul si turatia la relanti) dar degeaba.

Masina e un Golf 5, 1.6 confortline din 2007.

Am fost azi cu ea la Autec Craiova (dealer Skoda) si mi-au facut un test. Verdictul: Compresorul e mort si trebuie schimbat. Impreuna cu nu stiu ce valva si nu stiu ce filtru din radiatorul de AC. Cost estimat: 3500 RON.

Acum stiind ca traim intr-o societate de consum, inteleg faptul ca nu mai exista mecanici ci doar inlocuitori de piese dar sunt curios daca nu cumva exista si sansa sa se repare cumva. De ex la fosta masina (un opel astra din '96) am avut tot asa probleme cu compresorul (nu mai pornea) dar s-a rezolvat cu vreo 300 de ron prin inlocuirea a nu stiu ce (banuiesc ca e evident ca nu am treaba cu mecanica).

Voi ce parere aveti? Ati auzit de "minuni" dinastea? Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E defecta electrovalva compresorului pe care dealerul nu o poate aduce ca piesa separata, deci se schimba compresorul. Eu am rezolvat problema asta cu 1400 de lei, la service-ul prietenului meu : compresor nou + cel vechi la schimb si reincarcare instalatie.

Daca nu gasesti altundeva acea electrovalva si pe cine sa o schimbe nu ai alta solutie decat sa-ti iei un compresor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

De 2 luni am o problema cu Climatronicul.

Cand masina sta in soare, clima nu mai introduce aer rece. Daca stresez sistemul de cateva ori Hi-Lo, pornit-oprit, la un moment dat incepe sa functioneze normal (semnul este cand apare un miros neplacut in masina dupa care incepe sa raceasca cum trebuie).

Daca masina nu sta in soare, nu mai apare aceasta problema.

Multumesc de sprijin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, cum se ajunge la motorasul v68, acela care modifica aerul cald rece, al meu nu mai reactioneaza deloc imi bag doar rece si rareori cand pornesc motorul iar climatronicul este pe high imi baga caldura in rest numai rece.

De unde as putea face rost de un asemenea motoras? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de aeroterma, fenomenul se produce din cauza uzurii ventilatorului lipsa gresarii etc.

Pentru a scapa de zgomotele pe care le face ca si cum ar atinge palele de ceva trebuie sa desfaceti capitonajul unde se aflafiltrul de polen si langa el se afla aeroterma pe care trebuie sa o glisati in sus dupa care desfaceti mufa de alimetare si iese un ventilator foarte mare foarte prafuti foarte murdar, eu am folosit compresorul sa l curat avea asa de mult praf incat altfel nu se putea perii si apa pe pale. IN final in fundul aerotermei e un dop acolo normal trb sa fie vaselina dar era numai nisip, am pus acolo cata vaselina am putut dupa care am probat aeroterma pe direct, tot scartaia, deasupra in interior se afla un ax pe care se invart palele acolo am dat cu wd40 si am pus cu grija putina vaselia.

Aeroterma merge acum perfect este f silentioasa.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge editul nu stiu de ce.

legat de resetarea climatronicului la apasarea celor 2 butoane imi intra in meniul climatronicul nu reseteaza nimic, am incercat si sa tin apasat acelasi lucru, ca sa ies din meniu apas econ si totul e cum era inainte.

Nu inteleg cum resetati voi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti,am si eu o oarecare problema,am un Passat B6 din 2008 si m-am gandit sa-mi schimb modulul de climatronic cu unul nou care se pune pe Golf 6/Passat cc,faza este ca nu este chiar Plug&Play pentru ca de exemplu 2 taste nu-mi merg,pe gurile centrale nu baga aer deloc iar cand il pornesc mi se aprind vreo 4-5 taste plus ca imi porneste tot timpul la LOW!!!!!in rest merge bine dar se vede ca trebuie schimbate cateva fire intre ele sau vreo codare ceva!asta nu stiu si intreb daca aveti vreo idee ca sa stiu ce sa fac exact.Pe un site la sectiunea Passat un tip spunea ca firul 16 trebuie sa inlocuiasca firul 20 care devine inactiv,iar 7 se pune impreuna cu 10 la fel 8 cu 9!el chiar aratase ca-si schimbase modulul dar si aici trebuie sa tai firele si sa le unesc !aveti vreo idee!!!!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madutzu22, tine apasat pe ECON in acelasi timp si pe butonul care apesi sa iti de-a aer sus, deci le tii apasate 2 sec amandoua simultan si iti apare in loc de grade (exemplu 22) - 00 ... NU uita, sa pornesti masina, si dupa operatiune opresti si pornesti masina si apoi ventilatia ... cam atat ... !!!

Pararazi, nu stiu, imi pare rau ... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar la fel, o sa descriu procedura.

Motoru pornit clima pornita apasa econ +aer sus tin 2 secunde intra in meniul climatronicului, opresc masina scot cheia, o bag pornesc masina si imi porneste clima normal fara nici o resetare, cum ar trebui sa mi dau seama ca s a resetat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu butonul cu sageata in sus ci spre fata omuletului.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe acela da de langa recirculare, nu e acela? o sa fac si o filmare.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 5 din 2005 si am probleme cu climatronicul pe partea dreapta nu baga caldura decat aer de afara, oare ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul v68 care actioneaza o clapeta ce redirectioneaza aerul cald/rece este defect, se afla in bord in cazul tau in partea dreapta deasupra torpedolui( sa ma corectati daca gresesc), trebuie demontat bordul si inlocuit, din pacate nu stiu de unde sa achizitionez altul eu aflandu-ma in aceasi situatie doar ca e pe partea soferului.

Nu stiu unde l-as putea inlocuii, ceaa ce stiu sigur in schimb este ca motorasul a sarit de pe axul sau se invarte in gol si numai poate misca clapeta...

Sunt persoane pe forum care l-au inlocuit, daca ne pot ajuta cu mai multe detalii privind schimbarea lui, eventuale reparatii, multumim.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aer intra pe partea stanga dar e de afara nu lasa cred apa sa intre in calorifer sau ce este acolo, ac-ul merge pe partea stanga dar caldura nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa intra tot timpul in calorifer...implicit caldura. Avem clapeta-clapetele, care directioneaza aerul prin calorifer, sau pe langa el, in functie de cat setezi temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapetele de care vorbeste florin sunt actionate de motorasul v68, (sunt 2 unu in stanga unu in dreapta pt fiecare zona), de care ti am spus mai sus.

Asta este problema ta, solutia este inlocuirea motorasului sau sa l repari daca poti.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la generatia anterioara, se putea repara...de G5, nu am avut pana acum in mana, sa vad daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva cu mai multa experienta sa mi spuna cum sa ajung la motorasul v68 dupa partea soferului? nu imi mai baga caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapetele de care vorbeste florin sunt actionate de motorasul v68, (sunt 2 unu in stanga unu in dreapta pt fiecare zona), de care ti am spus mai sus.

Asta este problema ta, solutia este inlocuirea motorasului sau sa l repari daca poti.

V68 e unul singur, nu pot fi 2. Si v68 e doar la climatic.

Pe stanga e V158 pe dreapta e V159. Uite pentru V158.

v158.pdf

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!