Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Cine mai spune ca masinile VW sunt fiabile, asta s-o tina numai pentru el. Este incredibil ca dupa numai 14000km climatronicul sa cedeze si sa nu mai bage aer rece.

Sunt plin de spume! Super masina GTI i-a crapat climatronicul in nici 15000km.

Si apoi sun la vitele alea de la PBN si ma programeaza pe 23 Iulie. Peste 3 saptamini! Nu-mi vine sa cred. (Daca manageri sau angajati ai PBN vad topicul asta este foarte bine. Ma bucur. Pentru ca sunt niste nesimtiti. Si nu o sa ma ascund in spatele nickname-ului)

Acum in final, daca a mai patit cineva asa ceva cu un Golf V si stie cam ce ar putea fi, sa-mi spuna si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate am patiti si eu....Anul trecut ma intorceam de la mare..masina a stat 10 zile nepornita intr-o caldura infernala...bine pentru concediu meu,rau pentru ea.La plecare dupa 60 km cu ea imi apare deodata pe computer temperatura cu minus..si scade pana la vreo -27 grade :P .Am zis ca nu are nimic insa dupa vreo zece minute de mers(nu am oprit deloc) climatronicul incepe sa bage cald....nu era de bine.Abia dupa vreo 300 km in care m-am topit de caldura :P :P temperatura de pe BC si-a revenit si clima a inceput sa bage normal.Am ajuns acasa totul bine .....pe naiba(eram ca un mititel copt).A doau zi am mers nervos cu ea la service,insa BC arata ok clima functiona perfect.Ajuns in service reclam problema.Un mecanic ma intreba:''Ce temepratura ai folosit la clima....la care eu ii raspund 18 grade domule.Mi-a zis ca aceasta(clima) se ghideaza dupa temperatura exterioara de pe BC si cum ca senzorul de temperatura exterioara a dat rateu si de asta nu a functionat clima.Senzorul a fost schimbat in 30 minute pe garantie si de atunci nu au mai fost probleme...insa nici eu nu o mai schimb de pe 22 grade asa pentru sanatatea mea.....si e foarte ok...

Sper ca ti-am fost cat de putin de ajutor! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la midocar vezi daca ei te pot ajuta mai repede decat pbn, imi pare rau de ce sa intamplat, mai ales vara

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a picat la nici 12000 de km :P ..solutia pt mine a fost Alto Syncro. Am dus masina dimineata si la pranz am luat-o :P

asta intamplandu-se chiar ieri :P

natura problemei la mine a fost o valva blocata in compresor , care s-a inlocuit :P

bafta !

Modificat de rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cineva si marti ma duc la Cardinal Motors in Ploiesti. Oricum mai aveam varianta Cardinal Motors C-ta, luni la prima ora.

La Midocar am sunat si a ramas ca suna ei. Si m-au sunat, m-au sunat.....

Problema este ca la noi ramine aceasi tiganie. Daca nu cunosti pe cineva, sa te introduca undeva, stai ca prostu' la rind. (Dar asta are legatura mai mult cu tara si oamenii, decit cu masinile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat si la gti-ul unui amic pe la 35k km. A fost vorba de un senzor Gxx (nu mai stiu exact numarul). Nu m-ar mira sa fie si la tine acelasi lucru.

Bafta! :icon_thumright:

Modificat de shy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexi, nu blama in totalitate o marca pentru un incident. Din pacate vad ca se cam intimpla probleme din astea... Insa o sa se rezolve.

Daca te incalzeste cu ceva, am condus o Corolla de 9 luni cu clima stricata pe motiv ca "a fost iarna"...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu blamez Ahile marca. M-am mai linistit. Incep sa iau lucrurile asa cum sunt. Masinile vad ca se strica indiferent de marca, pret, samd. In lumea de consum de azi, nu mai poti pune garantie pe nimic.

De acum, nu mai cred in fiabilitati si alte treburi de-astea. Atit.

Multumesc pentru vorba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa va faceti o idee...pe compresoarele alea nu scrie neaparat VW&Audi.....scrie Denso sau Zexel....deci asta se poate intampla oriunde.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am si eu problema asta la un passat din 2001 la 200.000Km. Luni o duc la midocar. Apropo de midocar Nexi, trebuie sa insisti un pic. Daca nu, incearca sa dai de Cristi Coritoru sau de oprea. Ei sunt cei mai buni si mai seriosi de pe acolo. Am stat eu si doua ore ca sa ma rog de unu sa-mi schimbe claxonu la un Caddy pe garantie(la 200 de km). problema asta e in toate serviceurile. Referitor la Cardinal, sunt politicosi si destul de darnici, dar calitatea serviciilor este net superioara la midocar. Bafta oricum cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez, Midocar m-a sunat intr-un final spunindu-mi ca din pacate agregatul de verificare al aerului conditionat nu le merge si prin urmare nu ma pot ajuta. No commnet!

La Cardinal in Ploiesti ma duc cu o recomandare de ajutor, daca pot sa spun asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dca nu reusesti sa rezolvi la Cardinal in Ploiesti, poti sa incerci si la ElcarGid in Buzau. Sunt foarte saritori si profesionisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te hotarasti pentru Elcad Gid Buzau, vorbeste inainte cu elad care este director de service acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu pt elcar gid buzau.cauta-l pe vlad rusnacenko-elad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi. Daca nu rezolv miine cu bine, va dati seama ca asta e primul lucru pe care am sa-l fac. Sa sun si sa ma duc la Buzau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum scriu din sediul Cardinal Motors Ploiesti. S-a uitat baiatul la ea si compresorul e stricat. Mai transpir vreo 4-5 zile in trafic pina cind vine piesa. :blink:

Singurul lucru pozitiv este ca masina consuma cu vreo 3l mai putin. Dar nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexi, macar apreciaza ca astia de la Midocar te-au sunat si ti-au explicat ce si cum de nu pot.

Godaro, cele mai bune turbine se fac la noi asa ca tara nu conteaza. Conteaza ceva CTC de calitate mai exigent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus si mie tipul de la Cardinal ca unele turbine pentru VW se fac la noi in tara.

Acum vis-a-vis de ce a spus Kasius referitor la CTC, tot tipul asta mi-a spus ca linga Ploiesti e o fabrica care produce partea electrica la niste masini japoneze. Se stie ca masinile japoneze sunt printre cele mai fiabile. Asa ca atit timp cit exista un CTC bun, in cazul asta citiva japonezi foarte constiinciosi, nu ar trebui sa conteze unde sunt produse.

Apropo, cineva mi-a spus ca GTI-urile sunt asamblate in Polonia.

Ca sa ma intorc la topicul discutiei, cei de la service inainte de a instala noul compresor, mi-au spus ca vor curata si toata instalatia, sa nu fi ramas vreun span din vechiul compresor si apoi sa se strice si al doilea.

Eu ma bucur ca mi-am facut niste prieteni la Cardinal Ploiesti si de acum toate reviziile le voi face acolo. Bye, bye PBN!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamina viitoare cind ma vor chema sa schimb compresorul o sa dau mai multe informatii. O sa-i intreb in amanunt pe mecanici ce anume s-a stricat. Pina atunci, more de cald :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un topic separat pentru fabricarea Golfului 5 aici si am mutat discutiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am reusti sa schimb compresorul la Cardinal in Ploiesti. Am inceput sa ma bucur din nou de aerul conditionat.

Despre operatie ce sa zic. Dureaza mult. Am stat o zi intreaga acolo (plus revizia de 15k km).

Compresorul original era Valeo. Se pare ca nu sunt foarte fiabile, pentru ca de acum VW trimite altfel de compresoare, Sanden, care se pare ca sunt mai bune. Sunt si un pic modificate.

Cine are ghinionul sa i se strice dupa garantie scoate destui bani din buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este normal ca atunci cand reglez temperatura la sistemul de climatizare sa se cupleze automat pe AUTO cand ajunge in dreptul temperaturii de 22 C si sa decupleze AUTO in momentul cand trec de aceasta temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se intimpla asta. Pe Auto sta pe ce temperatura vreau eu. Ciudat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu climatronicul la golful meu de 1.6, pe partea soferului, daca dau pe HI, baga cald extraordinar, dar in partea pasagerului si in spate indiferent ce temperatura as seta baga rece. Am citit tot pe aici intr-un topic despre ECON + reciclare sa vad daca imi arata vreo problema, imi apare iO in ambele parti, dupa care 71 S sau ceva de genu in partea soferului si 0 0 h sau ceva de genu in partea pasagerului. Ce e de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

basic setting la clapete....pune o diagnoza aci...poate apare ceva :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!