Jump to content

My Grey Beast!


Jorjel

Recommended Posts

No, avand in vedere ca in luna ianuarie am incheiat capitolul "My Black Beast" si mi-am luat la revedere de la bunul prieten, Golf 4, care m-a purtat 12 ani fara probleme pe drumurile patriei, am inceput cautarile pentru un nou bun prieten. Am decis sa raman in familia VW si am inceput cautarile pentru un MK6. Nu mi-a placut nimic din ce am gasit pe mobile si am decis sa mai storc putin buzunarele si sa incep cautarile pentru un MK7.

Asa ca am facut o lista de MUST-HAVE si am pus urmatoarele: kilometri pana in 100.000, hatchback, xenon, senzori fata-spate, kessy, webasto si culoarea limestone grey (mi-am dorit mult culoarea asta pentru ca mi s-a parut foarte rezistenta la praf si mizerie ... si asa si este)

Si surpriza!! Dupa doua zile de cautari pe mobile.de l-am gasit. Am sunat, am cerut seria de sasiu si am verificat-o atat in reprezentanta cat si pe autodna si istoricul din cartea service batea perfect atat cu istoricul de la reprezentanta cat si cu raportul autodna. Am trimis pe cineva si a inspectat-o vizual si i-a dat o cheie ... apoi am trimis platforma si a ridicat-o.

Asa ca va prezint inlocuitorul mai tanar -> Golf 7 fabricatie 09.2013, cod motor CRBC (150HP), LimeStone Grey Metallic

Dotarile sunt cele din MUST-HAVE plus cateva care probabil sunt standard pe HighLine:

- jante Dijon 17" cu cauciucuri Continental AllSeason;

- Composition Media MIB1;

- Bluetooth premium, USB, SD Card;

- geamuri ionizate spate si luneta;

- lumini ambientale la picioare, in trimurile fata si in manere.

IMG_4242_zps5rdxl4so.jpg IMG_4243_zpspjiyyunv.jpg IMG_4245_zpss25yzilt.jpg IMG_4246_zpstfzlo1tz.jpg IMG_4244_zpschnsc4fo.jpg IMG_4247_zpsmtxsglzw.jpg IMG_4249_zpsza8m3dyz.jpg

Ce mi-ar fi placut mult sa aiba si nu are sunt oglinzile rabatabile electric si tempomat cu comenzi pe volan (dar aici il astept pe colegul @lambda_dryver sa treaca la volanul de R si sa vad ce planuri are cu volanul vechi ?)

Alte planuri chiar nu am ... momentan. Am cautat-o cu tot ce mi-am dorit astfel incat sa nu mai incep alte modificari si schimbari.

I-am facut o revizie de ulei si toate filtrele (filtre OEM si ulei Mobil 1 ESP 5W-30), i-am schimbat placutele de frana pe spate (am mers tot pe OEM) si i-am pus presuri de cauciuc fata-spate (tot OEM). In viitorul foarte apropiat ii voi schimba si cauciucurile fata pentru ca sunt cele originale din 2013 si cel mai probabil voi merge tot pe Continental AllSeason.

Pe 8 Aprilie am programarea la R.A.R. dupa care ii voi pune numerele finale pastrete de la fostul golf.

 

Si o poza cu kilometri lu frati'su mai mare ... sa vedem care bate primu 100k ?

IMG_4241_zpsvkshxrb0.jpg

 

 

 

 

 

Edited by Jorjel
Link to post
  • 1 month later...

Dupa cum spuneam si in primul post, mi-ar fi placut mult sa aiba oglinzi rabatabile electric asa ca ne-am apucat de primul retrofit :D: electric folding mirrors with puddle lights ... sper sa reusesc eu sa-l fac. Momentan sunt in cautarea switch'ului cu pozitie de rabatare de pe portiera soferului, pe care nu-l gasesc nici cum dupa codul de pe net (5GG 959 565 C). Daca ma poate ajuta cineva cu informatii despre el as fi recunoscator.

BGLJ5493.thumb.JPG.1efb4652b432ad997071b03c45928d7b.JPGAPDF9757.thumb.JPG.a7f966436009d63a3271374eec9712bf.JPG

Si cum era normal pentru Romania, dupa primul retrofit am dat si de primul nesimtit ?

111.thumb.JPG.984a273ce979a5d7511a3fcb97bb3727.JPG

Partea cu tempomatul se pare ca este foarte complicata ... spre imposibila. Reprezentanta nu scoate CP decat daca se cumpara de la ei volanul, spira si eventual calculatorul de coloana daca este necesar sa fie schimbat. Costurile probabil ar ajunge undeva in 4000-5000 ron. Momentan mai studiez variante!!

Edited by Jorjel
Link to post
  • 1 month later...

New update!

Dupa ce colegul @lambda_dryver a trecut la volanul de R eu am trecut la volanul lui ?. Urmatorul pas e sa gasesc pe cineva sa activeze CCS ... daca va fi posibil ?

volan.jpeg

Edited by Jorjel
Link to post

abia acum vazui topicul.

imi place. un Golf cat se poate de corect!

sa te bucuri de el cel putin cat te-ai bucurat de mk4-ul.

Link to post
  • 5 months later...

Pe principiul tara frumoasa, pacat ca-i locuita ... mergeam linistit spre serviciu, trece un camion cu viteza pe contra-sens, sare o piatra si POC. Rezultatul e mai jos2.thumb.JPG.b98989b50ceac9224a42fe14c5b3ed7b.JPG3.thumb.JPG.c0c69e644a4ec85ed69fb1653249ab8d.JPG

 

Dupa doua ore crapatura s-a extins pana la jumatatea parbrizului, aproape de campul vizual si era chiar deranjant.  Programare si parbriz nou.

1.thumb.JPG.26c10ac9b60e438f99efb8ce7f2a8aa6.JPG

4.JPG

 

Daca tot am pus parbriz nou am schimbat si stergatoarele cu un set Bosch Aerotwin.

Intre timp masina a ajuns la 70.500km si cum uleiul se apropia de 10.000 i-am facut si revizia de filtre (OEM) si ulei (Mobil 1 ESP 5W-30). Cauciucuri Continental AllSeasonContact ... si sperante la o iarna ferita de pietre in parbriz.  :D

Edited by Jorjel
Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • mazicristi
      By mazicristi
      Salut,
       Am zis sa-mi prezint si eu golful recent achizitionat. A fost adus din Germania, cu aproximativ 124000 km la bord si e fabricat in 2011. Are urmatoarele dotari: motor 1.6 benzina + gaz, faruri xenon cornering (afs), led drl, proiectoare ceata, spalatoare faruri, senzori parcare fata si spate, oglinzi rabatabile cu incalzire si puddle lights, keyless entry, tempomat (cruise control), 4 geamuri electrice, pornire pe buton, oglinda interior antiorbire, scaune si bancheta textil + alcantara, incalzire scaune fata, cotiera cu suport pahare, volan multifunctional, rcd 510, sistem sunet cu 6 difuzoare si amplificator dynaudio, climatronic, pedale sport, lumini picioare, torpedou refrigerat. Am probleme cu farurile, care isi fac initializarea sus-jos, stanga-dreapta la pornire dar in mers nu se misca, si cu chederul de la portbagaj care lasa putina apa sa treaca daca spal masina.
      Prima achizitie mai importanta pentru masina, o sa fie un set de jante de aliaj pe 17", ca arata urat rau cu jante de tabla pe 15 si capace. Apoi mai vedem...in functie de buget...
      Si acum poze:
       
       

















    • massconfusion
      By massconfusion
      Salutari tuturor si la multi ani!
      Aproximativ acum 2 ani am devenit si eu un membru a acestui forum minunat dupa ce am cumparat un Golf Mk6 GTI cu speranta de a invata mai multe despre aceasta masina, eu fiind incepator sa zic asa in domeniul acesta.
      Pot sa zic ca am invatat destul de multe si nu doar despre Golf ci si despre alte masini in general.
      In sfarsit mi-am facut curaj si am zis hai sa prezint si eu masinuta. Am sa o iau de la inceput pana in prezent cu posturile, ce i-am facut de cand am luat-o. ( Nu sunt chiar asa multe )
      O scurta descriere.
      Dupa un an de cautari m-am hotarat sa iau un Golf Mk6 GTI, an 2011 iar in Mai 2018 am gasit masina ( defapt un prieten o vazuse ) la un super domn din Dej, masina avand aprox 131.000 KM.
      Am fost la om acasa, am testat, am verificat si am cumparat :)).
      Golf Mk6 GTI 2.0, 155 KW, 211 caluti, DSG, trapa, climatronic, RCD 510, DCC, Privacy-Glass, Faruri Bi-xenon, auto-leveling si cornering, Stopuri LED, scaune incalzite, sistem Dynaudio, cam astea sunt in mare. Am mai primit de la domn si un set de jante OZ pe 16 inch.
      Pot sa zic ca masina am luat-o intr-o stare tehnica destul de buna dar vizual nu prea, ceea ce am remediat.
      Cam asa arata cand am fost de am vazut masina. Nu se vede prea bine din poze dar era ciuruita de lovituri de pietre si pete de rugina.

      Imediat dupa cumparare am fost la service si i-am facut schimbul de ulei + filtre + schimb ulei la cutia dsg + filtru. Pret 1.500 lei
      Dupa care am luat anvelope noi de vara ( 1632 lei ) si i-am schimbat bucsele pe fata ( 400 lei ). Cam atat pe 2018.
      Iar aici prima baita dupa inmatriculare.

    • lLeo2kl
      By lLeo2kl
      Dupa 5 luni fara masina,am trecut la un golf 6 gti tornado red foarte frumos.
      Desi este de 10 ani masina nu vad sa-si arate varsta pe strada in comparatie cu altele mai noi.
      De la masini de 120,135 de cai la 210 e o diferenta uriasa,nici nu ma asteptam sa fie chiar asa stock,nu se compara cu ce am condus pana acum.
      Dotarile nu sunt wow ,dar suntem destule pentru mine,cel putin momentan:
      versiunea la "navigatie" 510
      faruri automate
      pilot automat
      dublu climatronic
      cornering(desi se aprinde doar seara cand si farurile sunt aprinse )
      coming home
      oglinzi electrice si incalzite dar nu sunt si rabatabile electric
      oglinda retrovizoare este heliomata
      sistem presiune anvelope
      temperatura ulei(nu stiu sa folosesc asta)
      kit de pana(desi are loc de o roata)
      Modificari actuale si viitoare:
      Am vopsit toate elementele gti,oglinzile negru lucios inclusiv jantele pe 17(pe care o sa le tin pentru iarna,iar vara o sa iau unele pe 18)
      Azi imi vine comanda cu niste bucati de colant tot negru lucios si folii pentru stopuri si faruri foarte deschise+am comandat niste pleoape foarte mici pana la primavara cand voi cauta niste faruri interesante si stopuri
      Tot la primavara o sa-mi comand un roof spoiler negru lucios sau carbon .
      Las pozele sa vorbeasca 

       





       
       
       
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri