Jump to content

My individual Phaeton


Afumatu

Postare recomandată

Va salut! De aseară mi s-a împlinit visul și am ajuns proprietar de VW Phaeton. Recunosc ca nu am fost pe deplin rațional când am luat-o, adică am luat-o mai mult cu inima. Drumul spre casa a fost superb, intr-adevăr o limuzina frumoasa.

vw Phaeton individual 3.0 TDI 4motion 240cp, 2009.

pozele vor vorbi mai mult

58492959-2014-43-DC-A727-025659-B983-AA.
071157-DD-E90-F-48-E7-A2-E3-D0-E61618387
BAE18513-A593-4-E10-B879-BB11-A7033789.p
53-C4-A843-55-E0-4699-9-A6-E-720-D38-A06
93-F39921-887-A-47-EE-B835-C53-F9-C2-E6-
C7907-B52-6-B50-4-E4-B-A97-D-33056-E7357
9-D7-BD4-AC-690-E-4-CF2-9-F3-C-BC398-CA7
86612-DBB-021-C-464-D-911-B-AC68-EE50362
536-F8-C67-96-D8-4-C1-D-9-EB4-A4-CBDD4-C
F10049-D3-93-D7-4-C89-9-FD4-C3-D42-D0771
34-FBEAE3-185-E-4379-86-FD-C5-F3-E9-A858
4-E983-AD4-3-D4-D-4702-A307-A5-A79-EE92-
2-A8223-A2-A81-A-4-CAA-AF0-D-B42-D29831-
9-B209684-4-FE3-4-C52-8171-8-FF499996013
3-B07-F1-A4-3-EFB-4169-B20-B-D9-F74-AC4-
1787-DF89-8484-4-F91-ADA5-BD67-CF4-DE4-D
ED57-FE0-B-2-CBA-4637-8265-BA4346098308.
C107214-C-5-EA7-4-F78-B0-C5-D563-B3-C4-C
CCAA7514-9-D8-E-4-C72-80-CD-2-E588-B5-D3
7-F8-C64-EA-3-B80-4-AE9-9-D7-A-65-B0-B39
47076-FCC-C2-B0-4043-8-F23-913-A4-AE3-DE
352-B6910-DF9-D-4731-AF59-2194-FC7-AF5-C
F2-FBC1-F1-2-A85-45-C4-9586-32-A1-F9-AB5
3-A6-DE203-E862-47-C0-96-A3-7-A14-D80-F4
ED35-D3-A8-8315-4-DE0-BDBF-E4191-BCED48-
3-B4-C0245-21-F3-4-FE0-BF45-6-BA9-D08-F3
79-DF4-F8-B-DC9-B-45-AF-B5-B4-3-F0-EAAE8
6-A88-CA2-C-DC6-E-498-B-8722-D933-A93706
A5-E49-A62-F892-47-AF-B1-A4-E53-F4-BDE2-
C2-B920-B7-01-EA-4124-8009-F61-D6-B48408
A8-A06830-BA27-47-A9-87-DB-27-C3-C75-D5-
4-E23-F83-C-F3-E4-4-FA7-9-EE7-13529-D099

Modificat de Afumatu
Link către comentariu

Excelenta masina! M am interesat mult despre Phaeton, ai ales foarte bine facelift ul, au rezolvat multe dintre problemele tinereții. 

Sa nu uiti cand o ridici pe elevator sa o pui pe jack mode sa nu ii arzi compresorul.

 

Mai multe poze si impresii!!

 

Link către comentariu

Este pe you tube. Se foloseste si daca schimbi vreo roata.

 

Modificat de Ebi
Link către comentariu

Super faina, sa o stapanesti sanatos! Si eu ma gandesc la acest model atunci cand o sa vreau sa schimb masina actuala dar nu prea ma atrage dieselul si motoarele pe benzina sunt mult prea mari si ineficiente pe acest model..

Link către comentariu

Frumos interior, singurul care il strica e volanul, in rest e cu adevarat luxos. Sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

Îmi place cel din lemn dar dacă as face un retrofit mi e ca nu găsesc pe aceeași nuanță de lemn ca și trimurile

Link către comentariu

foarte frumoasa masina, e o prezenta placuta si personal mi se pare deja clasica :). Sa te bucuri de ea cat mai mult si fara probleme.

Link către comentariu

Daca nu sunt prea indiscret cam cat a costat?

Deci e ?? "speech-less"

Link către comentariu

E o gramada de masina pentru banii astia. Mult m-am tot invartit sa ma reintorc la Phaeton, am avut asta vara una cateva saptamani, tot un GP2 2009 dar 3.6 benzina, model ca si al tau, Individual, dar oricat de mult imi place mi-am dat seama ca mi-ar lipsi faptul ca nu prea ai ce sa ii faci pe parte de modificari si masina asta se simte cel mai bine pe autostrada, in oras nu e habitatul ei, se simte greoaie, e parca ca un elefant printre bibelouri. Dar, daca o folosesti ca si o masina de weekend sau drumuri lungi, nici nu poti face o alegere mai bune decat aceasta, e the best :).

Oricum, tine - o pentru ca astfel de masini, chiar daca nu vor deveni de colectie, reprezinta un moment important din istoria VW, sunt anii care au propulsat mult brand-ul si in care au aparut cele mai interesante masini si motoare produse de ei. Nu uita ca asta a fost platforma de Bentley, poti prelua la interior multe elemente care sunt plug&play la Phaeton, gen butoane scaune, geamuri, samd.

Intotdeauna voi intoarce capul dupa un Phaeton ingrjit iar a ta este un super exemplu si prin prisma dotarilor, daca vreodata vei avea nevoie de ceva sfaturi te ajut cu mare placere, cunosc destul de bine platforma asta.

Link către comentariu

Multumesc mult de sfaturi și încurajări, voi apela dacă am nevoie. 

Poate îți iei și tu sa fim mai mulți și sa facem niște intalniri

Link către comentariu

Salutare! Cum găsesc și eu o bara cu Gurile astea de evacuare?

F114063D-6479-405A-8961-903D610EABAB.jpeg

Link către comentariu

nu iti trebuie bara ci doar "fusta"(rear valence), e piesa separata, am facut chestia asta la Phaetonul de 3.6 de asta vara. Problema este ca gasesti extrem de greu tipsurile, difuzorul l-am gasit relativ usor pe ebay si nu a fost nici scump, cca 120Eur sau nou 160Eur. In afara de tipsuri ai nevoie si de prinderile acestora, cca. 50Eur fiecare, doar pe original le gasesti. In cazul tau trebuie si tobele finale schimbate sau cel putin taiate capetele si sudata teava dreapta. Tipsurile de V8 sau W12 costa cca 600Eur, second, asa le gaseam asta vara. Astea de V8 le-am gasit in RO pe o masina in dezmembrari, am dat cca 120Eur cu tot cu tobele finale, per total toata modificarea a costat inspre 400Eur.

Uite masina mai jos, doar ca eu am folosit tipsurile de V8, cea din poza ta este un W12. Fustele sunt diferite, ai grija cand comanzi.

1.thumb.jpg.47a158034e85435b311a7cba4cd60d79.jpg

Modificat de mik15
Link către comentariu

Am înțeles, faza e ca nu am mai găsit ce mai trebuie, poți tu sa te uiți ca știi după ce

Și pune link aici te rog

Link către comentariu

iti mai trebuie: 3D0 253 463 F, 3D0 253 463 G  + tipsurile de V8, astea din urma sunt foarte greu de gasit, nu sunt nici pe ebay la vanzare.

Uite aici unele de W12: https://www.ebay.de/itm/VW-PHAETON-3D-W12-6-0-331KW-AUSPUFFBLENDE-LINKS-RECHTS-BLENDEN-AUSPUFF-R155/163087731029?hash=item25f8c94955:g:-9AAAOSwVuNbGjvW. Astea erau si anult trecut cand cautam eu, daor ca la cca 600Eur, s-au mai ieftinit :). Problema este ca AM nu sunt, nu a facut nimeni, sau nu am gasit eu cel putin. Fiind si cu sistem de prindere separat si nu direct pe toba, e nevoie sa fie exact ca si originalul, sistemul folosit e ca si pe noile modele de masini unde tipsurile sunt prinse de bara si nu direct de evacuare.

Si bara de W12: https://www.ebay.de/itm/VW-PHAETON-3D-W12-6-0-331KW-HECKSCHURZE-STOSSSTANGE-HINTEN-PRALLKORPER-LR9V-R155/202339321628?hash=item2f1c5d071c:g:-T4AAOSwgslbHtJ-

De asta ziceam ca partea de modificari la Phaeton e mai dificila, sunt prea putine lucruri pe care i le poti face si sunt scumpe.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Ca sa înțeleg tot fenomenul trebuie fusta de la bara, tipsurile sunt Gurile alea cromate de evacuare și mai trebuie prinderile sau ce?

Link către comentariu

da, iti trebuie: 1. Fusta, 2. Tipsuri. 3. Suporti tipsuri - cele 2 pn pe care ti le-am dat mai sus. Suportii merg si pe W12 si pe V8, fusta si tipsurile sunt insa specifice pentru cele 2 versiuni.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!