Jump to content

Passat B5.5 1.8T


dragosp92

Postare recomandată

SKA, Multumesc frumos,

Din pacate nu am facut poze.. Downpipe-ul este de la BOSAL si diametrul interior masurat este de 2.25" la prinderea pe catalizator. A costat vreo 500 ron tot ce am luat pentru a il inlocuii (Downpipe, garnituri, suruburi, piulite, conector si substanta de etansare). 

 

Link către comentariu

O sa vad dupa soft ce temperaturi am in admisie si o sa trec fie la Dual SMIC sau la water spray pentru SMIC. Vedem.

Link către comentariu

Sa ne pui si nouăo filmare cu evacuarea.

Ce e diverter valve?

Ce ulei si filtre folosesti?

Link către comentariu

Felicitari pentru modul in care întreții masina! 

Good engine!  Benzinarele din ziua de astazi ba au probleme cu lanțul, ba consuma ulei exagerat... 

Nu se mai fac tancuri cum era odata! 

Prea au devenit consumabile, la 3ani alta, daca ar fi dupa fabricanti! 

Link către comentariu

Evacuarea e stock cum s-ar zice, nu se aude nimic. Nu ma intereseaza sa atrag atentia. Chiar daca ajung la modificari mai semnificative, voi merge pe un still sleeper.

Diverter Valve-ul este un fel de BOV dar e recirculator, l-am schimbat cu ultima versiune oem noua. Nu am vrut Forge ca asta inseamna intretinere in plus si momentan la cati cai am pentru primul target o sa tina foarte bine.

Filtru ulei OEM cel mai voluminos si ulei pana acum am folosit Liqui Moly 5w40 leichtlauf high tech dar nu am fost foarte multumit de ultimul lot asa ca acum am pus. Motul X-clean 5w40.

Uleiul il schimb intre 5000-7500 km.

 

Multumesc frumos Petry, motivul principal pentru care am ales VAG a fost motorul asta. Si ca sa radem putin asta are si lant si curea la distributie :))) 

Link către comentariu

Ai lant pe axe si curea pe vilbrochen in sus si asta inseamna o posibilitate mult mai mica sa indoi supapele in caz ca distributia se rupe.La cele de 1.6/1.4 exista o curelusa firava supusa unor mari presiuni din cauza pinionului care leaga distributia de vilbrochen si tot greul la accelerari pica pe dintii axei de evacuare de unde si atatea motoare distruse din cauza acestei greseli de proiectare intentionate zic eu.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Astazi a venit si intercoolerul FMIC, usor usor ne apropiem si de remapare, mai am cateva lucruri de pus la punct.

Sper sa imi fac timp sa il montez weekendul acesta si sa vad ce diferente de temperatura o sa am in admisie.

ACDFECF9-1F04-4669-AC8E-3B1CD7240A3B.jpeg

4A527EE8-58FD-4E8E-BC7C-3665C6C47172.jpeg

Link către comentariu

Vad ca te apuci serios de treaba si NU o mai vinzi...felicitari pt achizitie si multi km fara probleme!

Link către comentariu
  • 2 months later...
serbanromeodorin

Salut. Zi mi te rog de unde ai luat suportul pt ochelari,ca nu gasesc pe marimea corespunzatoare. Ms frumos

Link către comentariu

Suportul de ochelari este OEM, gasit in dezmembrari. 

Intre timp am trecut la rotile de iarna, suruburile stranse frumos cu dinamometrica la 120nm.

Am schimbat setul de bucse de la schimbator (shifter rebuild kit) si acum jocul “in schimbator” a disparut.

Astazi am lasat masina in service pentru a schimba kitul de ambreiaj cu volant si un capat de planetara.

 

In rest toate bune.

A72988DC-B1AF-4382-BFDC-DC9EBB3BDA12.jpeg

C71E3989-982E-4FCA-B891-A2DAAE83FC0D.jpeg

7E9D8621-8B38-463E-AE07-572E49557E12.jpeg

243DECD5-18CC-4B1F-9AA0-CA860C0EB4D4.jpeg

0DC07C00-69BF-4B33-B076-23A6F62A3850.jpeg

Link către comentariu

Eu mi-am luat suportul de ochelari de pe Aliexpress.
Imi place ca folosesti dinamometrica.
Tot pe kit Sachs + volant am mers si eu...de 3 ani merge brici! 
Multi km fara probleme si #sanatatelamotoare

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acelasi cap l-am mai schimbat odata, cel SKF a tinut fix 1 luna pana sa inceapa sa scoata zgomote.. 

Link către comentariu

Ai garantie pe piesa si pe lucrare, daca ai montat capul de planetara intr-un service autorizat RAR...schimba-l sau i-a altceva!
SKF au burtuful plastificat si sunt niste porcarii, pe multi i-am auzit sa aibe probleme cu ele.
PS: Data viitoare cumpara cap de planetara de la Ruville, sunt nemtesti, burduful este cauciucat si ieftine....eu de 3,5 ani NU am avut probleme cu ele.
 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Astazi a fost ultima zi alaturi de aceasta masina. Intre timp mi-am luat o masina noua, am tot cochetat cu gandul daca sa o pastrez si pe aceasta sau nu, dar nu avea rost in conditiile in care sunt un singur "sofer" in familie. A ajuns pe maini bune la o cunostininta.

 

Noua masina nu mai face parte din grupul VAG.

 

Acest topic se poate inchide. Multumesc!

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!