Jump to content

VW Passat B7 1.8 TSI 160


ultimu_neuron

Postare recomandată

ultimu_neuron

Mai e un lucru. Uneori, când scot cheia din contact ștergătoarele se mișcă foarte puțin in sus. Parca ar da sa șteargă dar se opresc in ultima clipa. E ceva normal sa facă așa?

Link către comentariu

:biggrin: @ultimu_neuron relaxeaza-te si nu te mai stresa. Tot ce ai descris pana acum am avut si eu. Becul de presiune de ulei l-am avut aprins deja de 2 ori si eu, odata a fost nivelul si a 2-a ora nu stiu de ce. Ultima oara mi-a facut faza cu presiunea acum 2 ani, de atunci niciodata. Din cate am inteles mai cade senzorul de presiune (sunt 2) care sunt sub filtrul de ulei. N-am umblat la el deloc si vad ca nu mai face.

Bazaitul ala nu vine de la Xenon, vine de la clapeta de acceleratie care se ajusteaza cand pui contactul.
Legat de stergatoare, e normal, dupa ce pui contactul coboara jos iar. Nu stiu de ce e asa dar poate sa fie legat de faptul ca stergatoarele se ridica daca scoti cheia din contact si apesi pe maneta pentru ca sa le poti schimba, sau iarna sa nu inghete in pozitia de jos pentru ca nu se pot ridica ca si la alte masini direct cand sunt jos ci trebuie puse sa stea in sus ca sa le ridici. Scoate cheia, apasa odata pe maneta si o sa vezi ce se intampla cu stergatoarele, de aceea cred ca are legatura cu asta.

In rest, eu zic sa nu te mai stresezi ca patesti ca mine :) . Bucura-te de ea.

Link către comentariu

Nu cumva e invers, cand pui contactul/pornesti urca putin, iar cand scoti cheia coboara, intra in pozitia de repaus?

Link către comentariu

Nu mai stiu ca nu le-am mai urmarit de multa vreme ce fac :biggrin:. Stiu ca misca dar in ce directie si cum nu mai stiu, se poate sa fie asa cum zici tu

Link către comentariu

confirm, stergatoarele se misca 1 cm la pornire/oprire.

nu stiu motivul exact (sa nu se gripeze mecanismul daca nu le folosesti mult timp, sa stea mai sus iarna sa bata aer cald si pe ele)

Link către comentariu

Stergatoarele se misca pentru a nu se coace cu lama inclinata intr-o singura parte. Astfel lama care sterge sta inclinata si pe o parte si pe alta. End of offtopic.

Link către comentariu

coming home nu se activeaza cumva doar in momentul in care dupa ce opresti masina, dai un scurt flash - faza lunga?

Link către comentariu

Daca ai senzor de lumina si buton de auto,trebuie lasat pe auto, activat din BC si cand este intuneric afara ar trebui sa functioneze. Poti face un test, acoperind senzorul de lumina cu ceva ....

Link către comentariu
ultimu_neuron

Multumesc de raspunsuri!

Cu senzorul de ulei il las asa acum si il studiez in timp. Aseara am fugit direct la magazin si am luat un bidon de ulei sa-l tin dupa mine, just in case.

Totusi, sunt destul de sigur ca bazaitul de care va zic, vine de la xenon (sau de la LED-uri in cel mai rau caz), ca se aude in ambele parti si se opreste dupa ce leaving home se opreste. Se aude intr-adevar putin mai tare din partea stanga, de aceea am filmat acolo initial. Nu pun contactul sau ceva, deci nu sunt sigur ca e de la clapeta de acceleratie. Suna monoton pana cand se opreste. Daca era clapeta cred ca se auzea cumva intrerupt ca si cand se ajusteaza un motoras, ceva...

@horry_bv are dreptate - trebuie sa dau flash approx 1 sec. ca sa se activeze coming home. Am citit acum in manual (pag. 90) - e bun si ala la ceva :) Multumesc!

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu

Ciudat sunet de la Xenon. In 2 ani cat am avut si eu B7 nu l-am auzit.  E ca un sunet de bobina (coil noise) . Atata timp cat totul functioneaza, eu zic as nu iti faci griji. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
  • 1 month later...
ultimu_neuron

Un mic update dupa ce am parcurs 5000 km cu masinuta. 

In continuare sunt foarte multumit de ea. E foarte confortabila (comparativ cu Octavia precedenta), are suficienta putere si un consum decent. Pe cei 5000km, aproximativ 50% afara, 50% in oras, consumul mediu e 7.3 l/100km.

Ulei nu consuma in exces, cred - e la jumate de joja acum - desi nu stiu ce inseamna asta exact in litri.

Singurele probleme deocamdata ar fi o eroare de senzor de presiune de ulei care a a aparut de 2 ori, un bazait cand e vremea rece la xenon si la fel un bazait la RCD 510 cand e frig afara. 

Revin cu poze dupa ce o spal :)

Link către comentariu
  • 1 year later...

Salut, abia am luat și eu un Passat cu motorul ăsta. Ce probleme ai mai întâmpinat pana acum la el? 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!