Jump to content

Curea pompa de ulei 2.0 TDI


radu dnt
 Share

Postare recomandată

la a doua distributie e olbigatoriu sa o schimbi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 216 mii si a schimbat neamtul distributia la 215 in reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/21/2023 at 12:03 PM, Adria_n said:

Salut. 

 

         Vorbesti de masina din semnatura ? Vad G6, 1.6 tdi, presupun ca ai codul motor CAYC.

 

         Km sunt reali ? Deteriorarea ei tind sa cred ca tine mai mult de timp/intretinere motor decat de km facuti.

 

         Eu am schimbat-o preventiv la 181.000 km si arata binisor, totusi daca dadeai cu degetul se lua putin material din ea. 

Salut @Adria_n, da mașina este cea din semnătură, păcătosul CAYC - deja încep să nu dorm bine noaptea dacă mă gândesc la acest cod motor 🤣

 

Foarte probabil cu kilometrii dați înapoi și mașina prost întreținută... filtrul de ulei era tare ca un bolovan de depunerile ce avea în el.

 

Curios este faptul, că eu o duceam mașina la revizie (schimb de ulei și filtre) în fiecare an la un service recomandat de aici, de pe forum.... ciudat.

Modificat de Seb1ke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.02.2023 at 11:10, Seb1ke a scris:

Foarte probabil cu kilometrii dați înapoi și mașina prost întreținută

 

         Pentru verificare km si linistea ta, te poti uita si la incarcarea filtrului ( daca nu a fost resetat ).

 

         Poate ai avut schimburi rare de ulei, nu neaparat ca si numar de km, mai mult ca timp (gen 2 ani sau ore de functionare multe ) sau un ulei care nu respecta norma. 

 

         Avand in vedere ca este prezenta aceasta curea si pe motoarele de 1.6, rog un moderator sa modifice titlul topicului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Seb1ke CAYC 2010, 286.000km, mici probleme am avut dar nimic de speriat. 

Si mai am si stage 1.

Si da, cureaua arata bine la ultimul schimb de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat vizual cureaua de la pompa de ulei și nu ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan da, mecanicul garanteaza ca mai duce. 

Pana acum a avut dreptate (are 7 ani de motoare VAG si 9 de motoare bembe).

 

Daca se intampla ceva, a zis ca se ocupa. Pe cheltuiala lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că se înșeală, dar să dai distribuția, baia de ulei și toate celelalte fără să schimbe și cureaua de la pompa de ulei consider că este o greșeală. Nu că se rupe, dar tot va trebui schimbată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan e primul mecanic la care las masina in fiecare iunie/iulie cat sunt plecat prin sud cu mesajul: “ia-o, testeaza-o, schimba ce e de de schimbat”. Si nu schimba decat ceea ce e necesar.

Ultima factura a fost de vreo 5000 de lei (ulei+filtre, volant+ambreiaj OE, cateva bucse, discuri si placute fata).

Cea dinainte care a inclus distributia a fost undeva pe la jumatate.

Masina face cam 8000km/an (masina sotiei) si oricum 20.000km (3 ani, ca deja ai trecut aproape 2 de la ultimul schimb) pun distributie noua.

Nu stiu exact ce i-a facut, dar la relanti ori am surzit, ori motorul nu se mai aude (inainte suna ca un PD), consumul instant e 0.4-0.5l/h (a zis ca teoretic l-ar putea duce mai jos). 

 

Merg pe mana lui. Daca pica ceva, raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu as fi schimbat-o numai când mă uitam că mai are puțin și ii faci "buletin" 😁

 

Nu că s ar rupe, ci că s ar măcina din ea.

 

Am mai auzit mecanici care spun același lucru, că nu se rupe atâta timp cât schimbi uleiul la timp și respecți norma. 

 

Eu unul, am preferat sa nu risc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu, dacă se umblă undeva unde dai un îndepărtezi un capac, inspectezi, pui la loc, nu este nicio problemă. Costă puțin. În cazul curelei de ulei este total diferit. Demontezi mult, și dacă ai făcut-o, schimbi imediat. Manopera costă mai mult decât piesele și pe bună dreptate. Analizează ce înseamnă că răspunde el de o eventuală defecțiune, când și unde se produce. De multe ori paguba materială este mică (dacă se rupe cureaua de la pompa de ulei sunt mari pagubele) dar stresul și nevoile de moment sunt maxime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pompa de ulei pe curea, da vreun semn când e pe ducă? Sau te lasă  dintr-o dată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Toate motoarele de 1.6 tdi au curea si normal trebuie schimbate cel puțin la 300.k 

 

Ca oricum nu cred ca au km reali🤣🤣🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Stiti cumva daca pe Audi A6 2012-2013,2.0tdi,au curea la pompa de ulei? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ?

Ar trebui sa fie CGLC care nu are curea in baia de ulei 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

La masina din semnatura schimb distributia la reprezentanta si acolo mi-au spus ca nu se schimba cureaua de la pompa de ulei. 

Intrebare: pot sa o schimb la urmatorul schimb de ulei? Cred ca se da jos baia de ulei, dar mai trebuie dat jos si altceva de la distributie? Masina are 130k km reali. Nu imi dau seama daca ar trebui si cureaua asta schimbata acum sau doar la urmatoarea distributie.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xman_ghio renunta la "masina din semnatura". Masinile se mai schimba. 

Am CAYC cu 300.000+km/14 ani. 

Urmeaza sa o schimb o data cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut 

Passatul meu din 2015,cu 150 CP,cod motor  CRLB are aproape 280.000 km și nu am schimbat niciodată cureaua de la pompa de ulei. Unii zic ca nu are curea,sau ca nu se schimba,alții ca are curea și trebuie schimbată. Nu știu ce sa cred.

Ma puteți lămuri?

Va mulțumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Leca Gheorghe

Bună seara! Motorul DTSB are curea la pompa de ulei? Mulțumesc pentru răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!