Jump to content

Curea pompa de ulei 2.0 TDI


radu dnt
 Share

Postare recomandată

Salut,are cineva idee la cati km este recomandat sa schimb cureaua pompei de ulei la un golf 7 2.0tdi cod motor CRBC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai vrea sa schimbi o curea a pompei de ulei? Nici nu am auzit sa exista mententanta la cureaua pompei de ulei pe motoarele 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca e posibil sa se rupa la un anume nr. de km .

 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Zice  WV ca nu se schimba 

Oil and Vacuum Pumps
The oil pump and a vacuum pump are combined in a
housing on the bottom of the cylinder block. These pumps
share a common drive shaft. This drive shaft is driven by
the crankshaft using a toothed belt. The maintenance-free
toothed belt runs directly in the oil.
The tension on the belt
is not adjustable and is created by the placement of the
sprockets.

Image1.jpg

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vlahdacoroman

si vrei sa vezi cazuri cand trebuia schimbata...?!

pe 1.6 tdi au fost cazuri nenumarate de rupere a curelei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stii mai bine ,  poti sa ne arati  !

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

nu inteleg care este nedumerirea ta ?!

faptul ca este o curea imersata in ulei sau faptul ca in manualul de reparatii nu apare o perioada de inlocuire?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la mine  , eu nu am nici una  , omu a intrebat si eu am relatat ce zice  VW  ... ca zice : fara intretinere  adica  implicit fara interval de schimb   ... tu apari  si  contrazici VW zicand ca ne arati cazuri prin care contrazici VW  ... acu eu zic sa ne arati  , sa iti justifici afirmatia  ? 

(nu de alta dar as putea sa iti dau  dreptate , parca nici eu nu prea cred ca au astia o curea asa buna incat sa reziste atat de bine sute de mii de Km si ani buni  imersata in ulei la temperaturi de ~ 100 grade  )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi de la minutul 17.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt codurile motor de 2.0 l care au pompa de ulei pe curea? nu am urmarit de la inceput si sunt de pe tel,nu vad masin din semnatura

eu stiam ca astea de 1.6 au pompa de ulei pe curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu , interesant ... arata nasol cureaua aia  .. .parca as zice ca au ales o solutie proasta pentru antrenarea pompei  , dar si motorul ala pare prost intretinut .

Ionut10a  , motorul de mai sus  cu codul  CRBC e un 2.0 TDI  si face parte din gama de motoare  EA288  - EURO 5  cei din filmulet teoretic  din aceasi gama dar de 1.6 TDI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara,

Ma puteti ajuta cu o informatie daca acest motor de 2.0 tdi cod motor CFFB are curea la pompa de ulei sau roti dintate, am la 280 de mii si nu cred ca a inlocuit.o nimeni. 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are curea ,transmisia rotatiei de la vilbrochen/arbori echilibrare e pe roti dintate.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, m.am linistit, din cate stiu unele motoare de 2.0 tdi au un ax hexagonal care antreneaza pompa, exista si la acest cod motor?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt motoare 2.0 CR la Volkswagen, CAAA, 84 CP, cu pompa de ulei pe curea. Nu știu  dacă sunt tot așa  păcătoase ca 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 de ce sunt păcătoase? Am acest motor și nu știu dacă este indicație să schimb cureaua de la pompa de ulei când o să fac distribuția următoare, acum am 270k. Nu vorbim că este mai bine ori că așa am auzit, recomandare de la producător.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mai pacatoase decat altele. Am un 1.6 tdi. La 205.000 km am schimbat distributia si cureaua de la pompa de ulei era ca noua. La 290.000 km am dat jos baia de ulei pentru reetansare si pe cureaua de la pompa de ulei am observat ca au aparut semne de imbatranire si uzura (cand o indoi apar foarte mici fisuri). La urmatorul schimb de distributie e obligatoriu sa o schimb, pentru linistea mea. Cred ca o inspectie a curelei e cea care decide daca trebuie schimbata sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un răspuns corect din partea cuiva care a văzut  la propria mașină. Voi schimba și eu la următoarea distribuție.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scimbat eu la un cayc 1.6 la 300.000. E ceva de munca. Trebuie data baia jos si inlocuit obligatoriu si simeringul de la vilbrochen la remontare. Cureaua era imbatranita , gen coapta de ulei, cu crapaturi pe ea si foarte casanta, in rest nu avea altceva. Am schimbat-o preventiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@nicusan Din păcate am vazut la mașina mea, la 245.000 km.

Cureaua pompei de ulei s-a scămoșat, sorbul pompei s-a înfundat cu materialul desprins de pe curea.

După câteva avertizări de STOP-Low oil pressure (și alte luminițe pe bord) mi s-a ars turbo și s-a deteriorat pompa de ulei.

 

Ce să mai zic, era distractiv 🤪

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

         Vorbesti de masina din semnatura ? Vad G6, 1.6 tdi, presupun ca ai codul motor CAYC.

 

         Km sunt reali ? Deteriorarea ei tind sa cred ca tine mai mult de timp/intretinere motor decat de km facuti.

 

         Eu am schimbat-o preventiv la 181.000 km si arata binisor, totusi daca dadeai cu degetul se lua putin material din ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, la golf 7 gtd motor 2.0 tdi 184 cp 2014, cod cuna, are pompa de ulei agrenata pe curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!