Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

@ili2k2

Corect, dar dacă ar avea un vcds la îndemână s-ar duce mai direct către sursa problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

Salut, am rezolvat problema. Mi-a fost curatata geometria la turbina,acum trage ca noua.

Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am și o problema la ajm-ul meu pe care nu o deslușesc de 9 ani de când sunt proprietar. De la începuturi masina trăgea in turații marii la treptele inferioare dar din treapta 4 avea maxim 4000 turații, treapta 5 3500, treapta 6 maxim 3000 chinuita in timp cu viteza maxima de 170 km. Aveam pedala întârziată și pauze in unele plaje de turații, pe care am rezolvato recent cu un debitmetru nou. După cum toți imi spuneau că de vina este turbo. Am dus mașină la Craiova, demontat turbo dusa la Esbro firma service, la care surpriza a fost că nu avea nimic. A fost curatata, sablată și calibrata. De asemenea la recomandarea lor am schimbat și valva N75 noua Pierburg. Furtunele de vacuum tot le-am schimbat, zilele astea am încercat și valva N18 schimbând o cu una sh. fără rezultat. Chiar nu știu ce să ii mai fac sa îmi dau seama de unde pierde acesta putere. Câțiva specialiști locali îmi mai spun să renunț la supapa unisens după filtru de motorina, alții îmi spun că din cauza ECU. La ecu am și eu o îndoiala caci mașină când am luat-o acea 17x xxx, in bord iar pe vcds ecu 14x xxx.

De-a lungul timpului am schimbat și cutia, și nu știu dacă tot de ajm a fost dar la fel erau problemele. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna! Nu stiu ce topic sa aleg, asa ca scriu aici in speranta ca cineva ma poate ajuta. Am un Golf 4 1.9 TDI AJM, cutie de viteze manuala 6 trepte si are urmatoarea problema:

Vitezometrul nu merge si cade acul la combustibil (n-am fost atenta dar cred ca nu inregistreaza nici km), toate astea cat timp uleiul NU ESTE in temperatura, dupa ce ajunge la temperatura nu mai are nicio problema si functioneaza normal. Acum, am pus-o pe tester si nu da nicio eroare... M-am gandit ca ar putea fi senzorul de km dar n-ar fi trebuit sa-l gaseasca pe tester?

As mai adauga faptul ca daca merg cu luminile stinse, acul nu se ridica niciodata, daca aprind luminile acul se ridica DOAR dupa ce se incalzeste uleiul. De asemenea, masina are un Stage 1.

O sa schimb totusi acel senzor ca sa mai bifez ceva, insa am zis sa va intreb si pe voi, poate v-ati lovit de aceasta situatie sau aveti idee de la ce ar putea fi. 

Va multumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare!!! Nu știu dacă poatez in topicul care trebuie. Dacă greșesc, îmi pare rau. Am un VW golf IV AJM din 2000 și am schimbat ecu luat de pe o bora break din 2002. Același motor. Am schimbat cu tot cu ceasuri, cheie, manete și am adăugat firele necesare pentru controlul afișajului la consum pt că la a mea nu arata consumul. Întrebarea mea este următoarea: am observat că îmi arată un consum mai mare decât cel real. Este din cauză că ecu vine de pe un break?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
DariusSaxon

Salut.

Am un audi a4 din 2000. Motorul e 1.9 tdi ajm si are o problema la care nu ii gasesc rezolvarea. Foarte rar pierde putere așa din senin, se simte de parca nu ar mai lucra turbina, efectiv devine SDI, iar daca opresc motorul si il pornesc isi revine. Oare care ar fi problema? Specific ca turbina este una reconditionata schimbata de un an si in trecut mai facea figura asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare. De cateva zile ma trezesc cu balta de antigel sub masina, dimineata. Niciodata nu pierdea in mers. Astazi, am lasat-o in parcare si dupa 30 de minute m-am intors, si am vazut ca picura serios, de la baza racitorului de ulei. 

 

Tind sa cred ca racitorul este spart. Nu am ulei in antigel, si nici spuma pe capacul de la ulei. 

 

Este o solutie temporara sa anulez racitorul de ulei, si sa conectez cele 2 furtune cu o teava de cupru, pentru 1-2 luni, mai ales acum cat este frig? 

Risc sa se supraincalzeasca motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!