Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am un golf 4 din 2000, motor AJM, si de ieri am intampinat o problema...

motorul nu mai porneste la cald, decat cu spray...

nu da nici o eroare pe tester

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este deschis un subiect despre pornirea la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, stie cineva daca sunt diferente intre motoarele ajm de 320 nm si cele de 285nm? la interne ma refer...multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă îndoiesc ca e ceva diferente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu-s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am zis ca nu sunt, dar am vrut sa vad si alte pareri! Vreau sa schimb motorul pe o masina...au aceleasi coduri, difera doar cuplul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba linistit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria motorului stie cineva unde este stantata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin eu minte undeva in partea de jos pe langa imbinarea cu cutia de viteze. Verifica sa nu fie stearsa sau acoperita de ulei/mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este stearsa, am cautat acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuMalanciuc

Buna ziua! Posed din 2010 un Vw Bora 1.9 TDI  cu motor AJM, luat la 195.000 km, facuti pana acum 230.000 (circuland foarte putin cu ea, 4/5 km la servici), tratat foarte bine(in sensul in care am schimbat filtre, ulei, distributie la.timp si prima data chiar cand am luat-o ca sa fiu sigur) si cred ca am nevoie de o segmentare. Motorul papa putin ulei, baga ulei la EGR si la turbo si imi scoate gaze daca deschid busonul de ulei. Fum pe ejapament nu am observat. Problema a aparut de 500-600 km, dar de curand intampin pierderi foarte mari de putere, nu mai trage absolut deloc. Am curatat turbo de ulei, a mers bine 200 km, acum iar are ulei, iar nu mai trage.  Recomandari?

Fac o segmentare sau sa schimb motorul (poate reusesc sa gasesc un AJM "tanar" din mama Anglie)? Sau varianta 3: 2 litri de benzina turnati peste motor si un chibrit? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Bora aia saraca a si uitat cati km are. Cifra aia e doar pe bord. Decat sa iei alt motor care nu stii in ce stare e, mai bine il segmentezi ca nu-i o avere. Insa verifica bine sa nu-ti lipseasca vacuum la turbina si de-asta sa n-ai putere. In principiu motoarele astea trag foarte bine chiar si cu uzura mare. Doar ca ai fum dupa tine ca-n tigaia cu gogosi.

 

Firiss, seria principala e undeva pe langa senzorul de pozitie vilbrochen. E o zona plana cam de 7-8cm lungime. A doua serie e unde spunea si Mickey, pe bloc, deasupra cutiei de viteze. 

A doua e folosita de RAR ca rezerva la identificare in caz ca prima lipseste.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuMalanciuc
48 minutes ago, C o s m i n said:

Bora aia saraca a si uitat cati km are. Cifra aia e doar pe bord. Decat sa iei alt motor care nu stii in ce stare e, mai bine il segmentezi ca nu-i o avere. Insa verifica bine sa nu-ti lipseasca vacuum la turbina si de-asta sa n-ai putere. In principiu motoarele astea trag foarte bine chiar si cu uzura mare. Doar ca ai fum dupa tine ca-n tigaia cu gogosi.

 

Firiss, seria principala e undeva pe langa senzorul de pozitie vilbrochen. E o zona plana cam de 7-8cm lungime. A doua serie e unde spunea si Mickey, pe bloc, deasupra cutiei de viteze. 

A doua e folosita de RAR ca rezerva la identificare in caz ca prima lipseste.

 

Despre km nu stiu ce sa zic ca i-am verificat cand mi-sa dus un senzor de abs la roata din spate si am zis sa verific si km si mi-sa zis ca sunt reali, dar tot nu ma incred 100% in ei :))

Cu acel furtunas la vacuum am patit acum 3 ani sa imi fii "sarit" si masina nu avea putere sa urce nici intr-a 2-a. Acum urca in turatii, dar trage foarte incet, iar acum sa urc un deal modic cu a 4-a (am 6+1), la 2100-2200 rpm, acceleratia la maxim, motorul scade in turatii, ca si cum "s-ar sufoca" si ma gandesc ca este de la uleiul care e aruncat in turbina. Curiozitatea mai mare este faptul ca desii arunca ulei in turbina si in EGR, nu scoate fum deloc, doar putin fum alb la pornire si atat, in rest, absolut deloc, nici la rece nici la cald (am scos-o astazi la un sprint de 100 km, cu schimbari de viteze putin mai sus in turatii, sa vad daca isi mai revine, dar nimic, parca tragea mai bine pe o distanta de 20-25 km, dar dupa iar a revenit, gaze foarte multe pe la busonul de la ulei, EGR murdar de ulei, nu stiu turbosuflanta) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fai un log cu pedala apasata 100% de la 1700 pana la 4000rpm si fa-i un log in basic settings la grupurile 3 si 11 sa vedem despre ce-i vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca lipseste si a doua ce s-ar putea intampla? are cineva idee?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti un prieten are o masina bora cu motor AJM si am schimbat kitul La distributie si am intampinat o treaba foarte interesanta nevazut Pana acum la nici o masina (desi am schimbat distribitii la multe feluri de masini)când am vrut sa trag motorul la punct (la semne)nu am putut misca adica nu se învârtea an facut semne cu markerul si am demontat cureaua vibrochenul se invarta dar axul cu came deloc am schimbat distributia si motorul merge bine porneste si trage bine de ce nu se învârte axul cu came puteri sa-mi spuneti astept orice parera va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pun pariu ca ai incercat sa invarti de axa cu came. Gresit!

Bagi o tubulara de 19 pe prezonul de pe vilbrochen si invarti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sugesti dar am incercat cum zici tu de La vilbrochen cu tubulara de 19 cand avea cureaua de distributie pe pinioane si nici nu sa clintit dupa ce am dat cureaua jos vibrochenul sa invartit dar axul cu came ramas ţapăn din asta nu am mai văzut astept alte păreri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cum sa invarti vibrochenul fara axa? De ce crezi ca-s legate prin cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa bine un pic in față -spate se mișcă dar ax cu came nu se misca deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

O fi avand compresia foarte buna. Scoate bujiile si incearca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o să încerc multumesc pentru sfaturi noapte bună

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuMalanciuc

Revin putin la problema mea. Inca nu am avut curajul sa ii fac o segmentare fiindca sunt foarte indecis, nu stiu sigur daca este de la segmenti sau nu. In contextul in care pe toba nu scoate fum deloc nici la cald nici la.rece, iar turbina si EGR-ul sunt imbaxite de ulei, nu poate fi din cauza turbinei? Daca pierd ulei pe la lagarul turbosuflantei? (Mentionez: de cand am luat masina, nu pot zice ca imi tragea exceptional, dar am.zis ca are "doar" 115 cp, fiind si brek, asta este, dar turbosuflanta nu "şuiera" deloc, foarte rar sa mai aud un sasait incet de la ea, iar acum ca e si plina de ulei interior-exterior, nu mai trage absolut deloc) Sa fie turbosuflanta dusa? Vreau sa aproximez macar cauza sa nu dau banii aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu citesti ce ti se scrie? Noi  sa ghicim ce probleme are masina ta?

On 5/14/2016 at 0:15 AM, X@by said:

Fai un log cu pedala apasata 100% de la 1700 pana la 4000rpm si fa-i un log in basic settings la grupurile 3 si 11 sa vedem despre ce-i vorba.

 

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuMalanciuc

Baieti, am rezolvat problema! :D O curatare a paletelor geometriei variabile + scurtarea unui furtunas de vacuum (care imi parea fisurat putin) a reolvat problema, insa a aparut alta, avand vreo 8/9 litri de motorina in rezervor, am parcat masina cu botul in sus, la o diferenta foarte mica fata de spate, exact dupa ce am schimbat furtunasul de vacuum spre turbosuflanta, si surpriza, masina nu mai pornea la automat. Am tras pe drum drept si a pornit. Dupa 30 de minute, se repeta faza, de data asta fiind intr-un deal mai mare si fara posibilitati de tractare, dau la automat, degeaba, singura metoda haina sa pornesc de acolo a fost sa o las sa mearga cu spatele la.vale, in retur, si pornire din mers. (Dar a pornit din mers si la automat nu). Sa fie pompa tandem dusa? (Pe calculator, nici un cod de eroare) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!