Jump to content

probleme intrare in viteza si rulaj aspru


tndb
 Share

Postare recomandată

Salut.

Posesor de Passat B7 2012 2.0 4motion, VIN WVWZZZ3CZDE038645 (pentru cei care ma pot ajuta si au la dispozitie si un soft de decodare)

In legatura cu acest post, intentionez sa merg curand in alt service decat cel de pana acum dar vreau sa ma duc cat de cat informat si cu detalii suplimentare fata de ce m-am gandit eu pana acum.

Putin istoric - in iarna 2017-2018 am avut problema cu ambreiajul care se rupe si deterioreaza cutia precum in urmatorul post:

 Cutia am sudat-o la un turc din Cluj prin curier. Ambreiaj si volant nou SAKS si cutia montate pe masina la un service in Bucuresti.

Service-ul din Cluj mi-a zis sa folosesc ulei 75w80 in cutie, sper ca si cei de la service mi-au pus asta, ei au spus ca da.

Probleme dupa montare:

1. senzor de marsarier activat in permanenta. am schimbat usor senzorul ala direct la service-ul care a facut si remontarea in Bucuresti.

2. semnal intermitent pe senzorul de neutru. Asta imi cauzeaza ocazional erori in sistemul start-stop. eroarea dispare la repornirea masinii, start stop functioneaza un pic dupa care cand reapare eroarea, functia returneaza din nou eroare. de la service mi-au spus ca pentru a inlocui senzorul asta trebuie sa dau jos cutia, operatie pentru care prima data m-au facturat cu 500 lei si am zis ca pot trai totusi momentan cu problema asta dat fiind ca oricum dezactivam imediat functia. eroarea inca apare la 1 an de la reparatie.

3. de cand am luat masina aveam probleme uneori la a baga in prima viteza. de la service imi ziceau ca poate mai dureaza pana se aseaza componentele si dupa o vreme chiar s-a imbunatatit considerabil simptomul, sau mai bine spus s-a schimbat. Acum o bag in viteza din prima fara sa o fortez neaparat dar cand intra se simte ca si cand s-ar freca un pic fier pe fier si asta se simte atat in prima cat si in a doua viteza. cand se mai intampla asta, daca o scot din acea viteza si o bag din nou, intra foarte lin precum inainte de defectare si reparatie.

Am un prieten care mi-a spus ca la un Peugeot a avut simptomatica asemanatoare cu punctul 3 si un mecanic i-a ajustat ambreiajul. Cand m-am dus la service-ul din Bucuresti si i-am intrebat daca nu pot face acelasi lucru, au afirmat ca nu ai cum sa ajustezi ambreiajul si ca ori merge ori nu ar merge deloc. Ajustarea la Peugeot s-a facut intr-un service din alt oras si nu m-am dus inca pentru ca nu consideram ca era asa deranjant pana sa mi se para ca observ problema 4

4. mi se pare uneori ca masina merge/raspunde cam grunzuros/aspru/abraziv. problema e ca e destul de inconsecvent si pana acum nu am identificat un tipar clar, daca e la rece sau cald, daca e de la motor, cutie, ambreiaj, filtru, etc. Aseara de exemplu la intoarcerea de la birou dupa 8 ore de stat pe loc, mi se parea foarte deranjant. Azi dimineata la plecare, tot o simteam dar mult mai putin, sunt si dati cand am observat dupa un drum lung la turatii mari, atunci cand ajung in oras, merge foarte lin (presupun ca asta poate fi considerat cat de cat o constanta).

Dupa mine, posibilele cauze ar fi: 

a) sa fie totusi posibila o ajustare mai de finete a ambreiajului si sa produca atat punctul 3 cat si punctul 4

b) uleiul cutiei sa fie incorect sau insuficient. la primire, uleiul 75w80 era conditie pentru acordarea garantiei pt reparatia cutiei. am vazut prin alte thread-uri pe forum ca si acest tip de ulei mai are niste parametrii suplimentari. acum, posibil ca pentru cutia mea sa fie necesar 75w90 sau altceva sau chiar acei parametrii suplimentari sa nu se pupe cu ce mi-au pus cei de la service. asta presupun ca ma poate ajuta cineva care decodeaza vin-uri. daca standard e altceva, si pun acel tip de ulei, mi-ar afecta reparatia in vreun mod? cand am avut defectiunea initiala, cutia fiind destul de mancata, au trebuit sa o incarce si sa schimbe treptele 5 si 6.

c) sa fie descentrat volantul?

d) sa fi ramas sau sa se fi produs span in cutie si ala se se macine in continuare pe acolo.

e) impuritati in camera de ardere a motorului?

f) dpf infundat partial?

g) alte cauze.

 

Modificat de tndb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!