Jump to content

A4 B8 vs Passat B7 vs Golf 6 vs Golf 7


Scorpyon
 Share

Postare recomandată

Salut. Nu stiu daca am deschis topicul in sectiunea potrivita:

Buget 10k (+/-). Toate o sa fie combi (variant/avant)

 

Ma pregatesc sa pensionez A4 B7 care incepe sa isi arate varsta (05), daca reusesc sa-l vand vreau sa trec la un model din cele de mai sus. Mi-am facut o idee insa nu stiu ce as alege:

 

-A4 B8 an 2009-2010 (nu stiu din ce luna a fost euro 5, intretinerea e mai scumpa la el, are suspensia pe fata multilink ca la b7-le actual si e jale cand ai de schimbat bratele, sau si mai jale cand schimbi si mecanicul nu gaseste bataia respectiva... sau cand ti se "sudeaza" cele de sus...de nu le mai poti desface decat sa le tai cum am patit pentru ca am avut de schimbat flansa amortizor... ). Nu e o problema asta cu suspensia, insa iau in calcul acest lucru, deoarece in zona am portiuni cu drum nu tocmai ok.

-Passat B7 an 2012-2013 (imi place mult cum arata, daca inainte a4 b8 mi se parea superb, acuma parca m-am indragostit de passat). Ma incanta ca o sa fie mai nou cu vreo 2-3 ani.

-Golf 7 variant (2014- sau pe finalul lui 2015), imi place ca e cea mai noua dintre ele, insa alte avantaje nu vad :)

-Golf 6 variant (2013 - ultimul an), asta il gasesc in principiu cu vreo 2k euro mai ieftin decat restul, dar mi se pare cam uratel.

 

Toate motorizarile o sa fie 2.0tdi (140/150/170/177cp). Despre cel de 140/170cp stiu de pompa de inalte si de imbusul de la pompa de ulei care numai dupa 2011 luna 4-a parca s-a rezolvat, insa despre cel de 150 si 177cp nu stiu nimic. Un prieten si-a luat un audi din 2015 cu motorul de 150cp si numai probleme a avut cu el, l-a luat de la un samsar de la noi, aproape tot motorul a fost schimbat... si tot are probleme. Eu o sa merg in Germania dupa ea. In principiu caut de la dealeri vechi , nu de la turci/romani/arabi... stiu un pic cum sta treaba si pe acolo + ca am prieteni in Germania care stau de foarte multi ani si o sa ma ajute.

 

Ce ati alege ? A4 care inca imi place mult, insa e mai vechi... , B7 care e frumos (nu ma pot decide intre astea doua) si mai nou cu vreo 2-3 ani, sau Golf 7 care in afara faptului ca e cel mai nou (probabil cu vreo 4-5 ani lejer fata de a4 b8), si nu stiu daca are sau nu motorizarea euro 6... nu are nici un avantaj. Iar ca tinuta de drum, ca audi cu multilink o sa mearga mai fain ca un passat b7, insa intretinerea la suspensie e mult mai scumpa. Deocamdata sunt fan audi, insa tot nu ma pot decide.

A4 si Passat neaparat cu xenon, deoarece arata mult mai bine, in rest nu am pretentii la dotari.

Multumesc.

Audi_A4_B8_Avant_2.0_TDI_side_20100725.jpg

VW_Passat_Variant_B7_2.0_TDI_BMT_DSG_Highline_Deep_Black_Seite.JPG

 

Poze informative din acelasi unghi... imi e greu sa ma decid ca design... :) ( evident jantele o sa fie mai frumoase si folie neagra) :) 

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai bani sa l intretii, cauta A4 daca nu, Passat B7 e ok. 

eu am avut 2 ani passat B7 sedan, 2.0 tdi 140cp si am fost f multumit.

am citit un articol cand cautam masina aia si un ing german spunea ca este cel mai fiabil passat facut de nemti si inclin sa i dau dreptate.

pe suspensii, e mai barca, asa ... ai senzatia ca peaca de spate pe viraje in rest, e ok , nici nu zdruncina cine stie ce ( am B8 acuma si asta chiar zdruncina in comp. cu B7).

daca e intretinut bine, nu are nici o problema cu CP....injectoare.. etc

sper sda te fi ajutat cat de cat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune ce te intereseaza sa obtii de la viitoarea masina pentru ca desi sunt destul de similare, pot fi si complet diferite. De exemplu, ai nevoie de spatiu mare pentru bagaje si pentru pasageri? Pt ca passat-ul chiar e spatios, in schimb a4-ul nu chiar, fiind mai aproape de golf ca si dimensiuni pentru pasageri si portbagaj. Te intereseaza 4x4? iar e o diferenta intre quattro cu torsen si 4motion cu haldex. Ar mai fi si cutia automata, la vw e dsg, in schimb la a4 daca te uiti la varianta cu tractiune fata vei primi multitronic, care poate sa nu fie pe placul tau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si logan, deci spatiul nu e asa mare problema si nici confortul. La suspensie ma gandesc ca nu e mai scump a4 b8 in comparatie cu a4 b7 , insa parca incepe sa imi placa mai mult designul lui passat b7. 4x4 ar fi un plus iarna , am vazut si iarna aceasta niste audi care plecau foarte misto de pe loc, insa pentru cateva zile de iarna nu stiu daca merita consumul si greutatea in plus + intretinerea. Iar in bugetul meu sigur nu cred ca gasesc ceva 4x4 ... am de ales intre 4x4 chel sau tractiune fata cu mai multe dotari si motorizarea de 170cp.

In portbagaj spatiu ar fi la toate, fiind combi... si a4 si passat si golf.

Sa vad acuma daca reusesc sa imi vand masina, daca o vand, revin si apoi ma decid :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Ma uitam si eu la combi-uri in ultima vreme. Skoda Superb nu te-ar interesa? Ar fi cea mai incapatoare in spate. Insa daca e prea mare, atunci Passat-ul e mai confortabil pentru pasagerii din spate fata de A4, din cate m-am documentat.

La Golf ai cel mai putin spatiu pentru pasagerii din spate.

In cazul in care nu ai fost, du-te la un targ de masini si să urci in fiecare dintre ele, să vezi care-ti place mai mult. In rest, in functie de cand vrei să iti iei, eu gaseam cel mai bun deal raport pret calitate, si nu ma axam doar pe un anumit model. 

Mai ai si Peugeot 508 break.

 

Eu as alege masina cu cele mai multe dotari pe ea, chiar daca e mai veche, atata cat să functioneze dotarile respective. Scaune incalzite fata spate, camera, 4 x 4. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intretinerea la un 4x4/dsg 6 este mult mai scumpa decat la un FWD si cutie manuala, evident ca exista si beneficii de pe urma acestor cheltuieli extra.

La fiecare 60.000km la 4x4 ai de schimbat ulei+filtru  si tot la 60.000km ai de schimbat ulei+filtru dsg, reviziile la astea doua cred ca sunt cam 3000ron.

Pe langa asta orice reparatie in plus la sistemul 4x4 sau dsg este costisitoare, costisitor insemnand peste 2000ron. Dar e si normal la asemenea masini ca doar nu vorbim de un opel corsa sau de un logan.

Eu daca as fi in locul tau, mi-as calcula bine necesitatile si m-as orienta spre o masina mai slab dotata si cu mult mai putini km (chiar daca ar fi veche ca si an de productie), as lua in calcul inclusiv alte marci.

 

Prefer oricand o masina de 6 ani cu 100.000km decat una de 4 ani cu 210.000km si cu dotari. Suntem diferiti, eu acum vad masina doar ca un mijloc de deplasare si de tocat bani, de pasiune nu  mai poate fi vorba, am alte pasiuni care sunt mai rasplatitoare. Asa ca e bine sa te informezi inainte de achizitie de costurile reale de intretinere, deoarece la o prima vedere am impresia ca sunt mult mult mai mari decat a masinii ce o ai acum in intretinere.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi e greu de la a4 b7 sa trec la ceva gen opel astra... nici golf 6/7 nu prea ma incanta, dar ai mare dreptate privind dsg si 4x4. Chiar nu am nevoie de 4x4, pana acuma numai cu tractiune fata am avut. Totusi la quattro pe torsen parca nu erau asemenea costuri (cel putin la a4 b6/b7). Eu 60k ii fac in vreo 5 ani, insa daca o cumpar sh cu siguranta va fi nevoie de o revizie la ele si o sa coste ceva, deci incep sa exclud dsg si 4x4.

Nu stiu ce sa zic de km. Anii isi pun amprenta asupra unei masini. Mai bine un 2014 si 220k km, decat 2011 si 150k km. Si itp-ul se face anual la masinile mai vechi de 10 ani.

Ce am mai observat, la audi a4 b8 in comparatie cu passat b7:

-suspensia fata e simpla, ieftin de intretinut la passat b7, fata de multilink de la b8.

-la tdi-uri in general dupa 10 ani se schimba suportii motor care sunt vreo 500lei bucata la audi, la passat am vazut ca sunt muuult mai ieftini, deoarece are motorul amplasat ca la golf pe siteurile de piese am gasit ca ar avea vreo 3-4 suporti, insa sub 100lei bucata fiecare, pe cand la a4 ies cam vreo 1000lei numai aia.

-la ambreiaj/volant, din nou la passat e mai ieftin cu cateva sute de lei

 

Insa ma incanta mult bordul de la b8. Totusi cred ca o alegere inteleapta s-ar indrepta asupra unei masini cat mai noi gen b7 sau golf 7. Sper sa gasesc ceva ok pana in 9k euro in Germania (m-am tot uitat pe mobile), sa ma incadrez pe la 10k. Mai am de pus la punct masina, ca am un brat de schimbat si apoi sa o pot scoate la vanzare.

 

PS: Si totusi imi doresc mult varianta de 170cp (sau 150cp pe golf), iar asta reduce mult nr de masini , la 140cp ar fi destule variante, dar nu ma incanta puterea,  vreau de data aceasta sa fiu "satisfacut" :)

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat. Caută masina cu kilometri cât de putini și verificabili corect. Tuv pana in 2020. Evita break. Motor .. evita 170 cp.

... și mult noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ar trebui sa te orientezi catre vw deoarece principalele tale griji sunt legate de costurile de intretinere ale masinii, care dupa cum ai observat si tu sunt mai mari la audi. Daca folosesti masina zi de zi, tot vei ajunge sa schimbi elemente de suspensie la un moment dat, mai ales ca vorbim de masini sh. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2019 at 11:13 PM, Scorpyon said:

si nu stiu daca are sau nu motorizarea euro 6...

Pe Golf 7 din 2015+  gasesti motorul de 2.0 euro 6. Si e fara AdBlue.

Din cele enumerate de tine, audi si golf 6 au portbagajul cel mai mic ~ 505 l, iar passatul si golf 7 similar ~605 l

Golful in varianta Highline si cu Dicovery Pro arata f f bine la interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca avem perceptii diferite pentru putini km.

Putini km inseamna pana in 100.000km.  La ~200.000km schimbi distributia, daca masina o cumperi cu 150.000km+ nu ai nici o certitudine ca sunt chiar aia si nu sunt vreo 200.000km asa ca distributia sigur trebuie inlocuita in prima luna de la achizitie. Daca mai trebuie si o revizie, placute, ala e pretul sare.

 

Eu nu stiu unde gasiti voi golf 7 highline 2.0 tdi cu dotari si sa fie sub 10.000E. Eu am gasit doar masini super rulate.

 

Orienteaza-te spre o masina cu putini km golf sau passat.  Eu as cauta B7 sau golf 6 (golf 7 e mai low cost si la putini km inca este scump, ca nu a aparut golf 8).

 

Uite ce masini sunt la sub 10.000e cu putini km (sub 125.000km).

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&maxMileage=125000&maxPowerAsArray=PS&maxPrice=10000&minFirstRegistrationDate=2015&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Passat vreo 15 ani. Inclusiv un B7 din 2014. Variant, manual, de 140 de cai. Am apucat sa fac vreo 20000 de km cu el. 0 probleme. Un schimb de ulei si atat. De vreo jumatate de an am un A4 B8 facelift din 2015. Tot variant, dar cu 177 de cai si multitronic. Pana acum (aproximativ 12000 de km) tot fara probleme. Cu exceptia spatiului interior (in special pentru pasagerii din spate) A4 este peste Passat din toate punctele de vedere. Parerea mea. Si portbagajul e ceva mai mic la Audi, dar nu car saci de cartofi cu ea, asa ca nu ma deranjeaza. Cum spuneau si alti colegi mai sus si cum ai scris si tu aici, la bugetul de 10000 mai bine mergi pe VW. Ideal ar fi an cat mai recent si km cat mai putini. Oricum la masinile sh, conteaza si norocul. E oarecum o loterie. Bafta!

Modificat de ciprianD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as calcula asa: "Cati ani doresc sa tin masina" inmultit cu "cati km fac anual" + km actuali ai masinii pe care vreau sa o cumpar. Toate astea nu as vrea sa depaseasca 200k. Tu esti acum la carma, tu stii ce bani vrei/poti sa investesti in urmatoarea masina.

Detin si eu un CC 2015 2.0 TDI 140 cp. L-am cumparat la 20.000 km, actual are 117.000

Reparatii necesare de pana acum: Rulmentii pe fata si ambreiajul schimbat (mi s-a dus volant si voi schimba inclusiv chitul de ambreiaj). Sunt un sofer foarte linistit, nu bruschez masina. 95% din kilometri au fost facuti doar pe autostrada in Germania la viteze de pana in 150km/h, deci nici mersul in oras nu ar fi cauza.

Iti spun asta doar sa stii la ce costuri poti sa te astepti. In rest, eu sunt foarte multumit de masina. Mie imi e suficient motorul de 140cp.

Am mers si cu Golf7 2.0tdi dsg 150cp Break cateva sute de km. Spatiul pe locurile din spate nu este rau deloc. Se va simti mai instabila pe curbe decat Passatul. La restul nu ma pot pronunta. Nu le-am condus.

Eu as avea urmatoarele conditii: km cat mai putini, dotari de bun gust (clima, scaune incalzite, tempomat) si revizii facute la timp sau de preferat mai devreme de termen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina care are peste 100cp si confort peste logan ma multumeste, nu ma intereseaza spatiul asa mult, ca totusi nu e un vw polo.

Distributia evident se va schimba dupa achizitie, in 10k euro sunt destule golfuri 7 pe mobile, la fel si passat b7. A4 B8 as cam evita, ca deja e mai vechi, suspensia pe brate, adica nu are costuri peste b7-le ce-l am eu acuma, dar totusi, drumurile sunt tot mai rele si imi e mila si de b7 de multe ori.

 

Am mai vazut azi focus, astra cu km putini de prin 2016. Merita sa iau in considerare si alte marci ? Eu nu prea ma vad intr-o alta masina in afara de cele din grupul VAG. ?

11 hours ago, deenman said:

Se pare ca avem perceptii diferite pentru putini km.

Putini km inseamna pana in 100.000km.  La ~200.000km schimbi distributia, daca masina o cumperi cu 150.000km+ nu ai nici o certitudine ca sunt chiar aia si nu sunt vreo 200.000km asa ca distributia sigur trebuie inlocuita in prima luna de la achizitie. Daca mai trebuie si o revizie, placute, ala e pretul sare.

 

Eu nu stiu unde gasiti voi golf 7 highline 2.0 tdi cu dotari si sa fie sub 10.000E. Eu am gasit doar masini super rulate.

 

Orienteaza-te spre o masina cu putini km golf sau passat.  Eu as cauta B7 sau golf 6 (golf 7 e mai low cost si la putini km inca este scump, ca nu a aparut golf 8).

 

Daca o cumpar acuma la vreo 200k km (max 220k km), si o mai tin vreo 5 ani, ma incadrez pana in maxim 300k km , dupa care o vand. Acuma am aproape 290k km si 1.9tdi-ul merge fara probleme, nu bate nimic, nici axa cu came, totul original pe ea, insa da rugina in el, mereu se mai strica cate o chestie marunta , mereu aud zgomote pe la trenul de rulare si tot schimb, e enervanta treaba asta, se vede ca e masina veche si nici nu stiu ce o sa fie cu taxele. Nu vreau tdi cu aditivi, cred ca o sa fie ultimul (tdi euro 5/6), apoi urmatoarea va fi benzinar. Nu cred ca o sa o tin mai mult de vreo 5-6 ani (actuala are vreo 3 ani, insa ma gandeam ca o tin cel putin vreo 5 ani, asa ca mereu am bagat cele mai scumpe piese in ea, ca sa am incredere in ea).

De ce zici ca G7 e mai low cost decat golf 6 ?

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=272196721&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&maxMileage=125000&maxPrice=10000&minFirstRegistrationDate=2015&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=b70d8045-c4a0-5266-32f2-3bdaeda5bb95

Uite aceasta de exemplu, insa nu ma incanta acel TDI. Stiu ca nu e ca ala de 105cp problematic (injectoare, egr), ca e un motor nou pe o platforma noua, insa as dori ceva mai puternic, cei 116cp nu prea ma multumesc, deci la passat neaparat 170cp (si deja variantele scad considerabil), iar la golf 140/150cp (la cel de 170cp gtd nu ma incadrez sub nici o forma). Totusi a4 nu-l scot din ecuatie, pana acum cateva luni era masina mea preferata :)

 

Ce-l mai nasol e ca benzinarele din grupul vag, deja au preturi mai ridicate decat cele pe motorina, iar in urma cu cel putin un an era fix invers.

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce pe siteurile mari de piese, nu prea gasesc piese disponibile la modelele mai noi (golf 7, passat b7) ? Am citit acuma pe topicul vw la un coleg, ca a gasit numai pe original si il costa 7200lei caseta... si e un golf 7 1.6tdi , nu mercedes s-class... ?

Ma gandesc sa nu vand una cu probleme marunte si sa dau de una cu probleme mari. Vad ca zgomote prin interior , flanse, etc... si pe la golf 7 sunt, la masini relativ noi cu sub 100 k km, si eu ma plangeam ca am schimbat flansele la o masina din 2005 cu aproape 300k km... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minute în urmă, Scorpyon a scris:

Am mai vazut azi focus, astra cu km putini de prin 2016. Merita sa iau in considerare si alte marci ? Eu nu prea ma vad intr-o alta masina in afara de cele din grupul VAG.

Nu e bine sa ai ochi doar pentru vag pentru ca s-ar putea sa pierzi alternative foarte bune. Trebuie sa faci cate o plimbare cu fiecare model ca sa vezi care ti se potriveste. 

La fel ca si colegul Deenman, daca nu faci peste 20.000km/an as zice sa te orientezi catre un benzinar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac in jur de 15k km pe an, insa prefer diesel deocamdata. Si benzinare fara probleme la grupul vag nu am gasit.

Forumurile celorlalte marci sunt slabe rau, nu prea gasesti nimic ce sa te intereseze, in timp ce gurpul vag e foarte dezvoltat. Daca ai o problema 99% gasesti solutia pe forum ca sigur a avut-o si altcineva. Apoi m-ar avantaja abundenta de piese, elemente de caroserie de pe multe siteuri sau dezmembrari. Daca vreau sa pun un interior de alta culoare, sa pun alte ormanente, la o masina vag , gasesc foarte repede, in timp ce la altele trebuie sa te rogi sa gasesti daca ai nevoie de ceva.

Nu am mai citit de mult forumul vw, insa citind forumul de la b6 CR, de la golf 7, golf 6... si urmeaza passat b7, vad o gramada de probleme la care nu ma asteptam. Multe probleme, zgomote multe, probleme la motor, tot felul de senzori picati, check engine, multe probleme care se rezolva dupa ce majoritatea au schimbat cel putin 2-3 mecanici si jumatate de masina pana a gasit problema care nu era una costisitoare, mi se par tare sensibile. Si multi au patit pe la mai putin de 150k km, iar eu la vreo 200-220k km, ce asteptari as mai putea avea ? Mecanicii au masini din grupul vag insa generatii vechi (pana in 05), chiar daca si-ar permite modele mult mai noi la cati bani fac :) si cand am mai zis ca vreau sa trec la b8 a zis ca nu prea mi-ar recomanda. Nu mai zic, ca daca sunt probleme la masina, pana nici nu intru pe usa service-ului deja imi spune problema (exagerez un pic). ?

Masina mea e a4 b7 1.9tdi , nu am dpf, totul e ok. Ma pregatesc pentru o inlocurie de dpf aftermarket pe la vreo 400e (am inteles ca sunt ok , toti sunt multumiti) sau anulare la 300e (o problema in minus desi nu e prea moral), insa nu stiu ce sa zic de restul problemelor. Sau cum sunt foarte multe pe forum posteaza doar aia care au probleme, de te conving pana la urma sa mergi cu bicicleta. Am prieteni care nu au avut nici o problema, am prieteni care au bagat mii de euro. Oricum am mai cautat pe alte forumuri si am gasit o gramada de probleme si acolo, doar forumul ford inca n-am reusit sa-l citesc. Insa la vag mi se pare destul de penibil gen probleme cu apa in masina la golf 7.

Masina actuala incepe sa rugineasca (aripile cam varza desi nu au gauri dar nu vreau sa o tot retusez mereu) si pe alte elemente apar puncte, si nu suport sa am rugina pe masina, iar sa o revopsesc cu 1000e, cand ea valoreaza vreo 4000-4500e nu rezolv absolut nimic si nu merita sa bag atatia bani in ea + ca urmeaza si o revizie mai amanuntita (distributia, flansele pe fata, mai vreo 2 brate, etc) si ma gandeam ca decat sa mai bag bani in ea, mai bine iau alta mai noua si schimb la aia distributie si ce o sa mai fie nevoie.

 

E varza totala in capul meu. Voi ce ati face in locul meu ? Sa raman la actuala ? In afara de masini din grupul vag ce mi-ati recomanda sa verific ? Sunt fan vag, si ziceam ca nu ma pot vedea intr-o alta masina , ma face sa ma simt bine, imi place designul lor simplu, fara elemente futuristice, fara butoane ca la tastatura (vedeti insignia sau astra), lucrurile astea nu prea ma atrag.

 

Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te apuci sa citesti tot ce scrie pe forumuri nu mai cumperi nimic. Multi intra pe forum si scriu doar cand au probleme, prea putini cand totul e ok. Daca generelizezi si spui ca toti producatorii au o marja de defect de 10%, raporteaza acest procent la cate vag-uri vezi pe strazile patriei in comparatie cu peugeot de exemplu si vezi de ce e asa mare si comunitatea vwforum. 

Benzinare bune vag gasesti incepand cu passat b8 si golf 7. Pe golf 6 si passat b7 ai 1.2 tsi si 1.4 tsi 122 decente, cu un schimb de distributie rezolvi marea lor problema, 1.8 si 2.0 tsi necesita mai multe investitii in caz de probleme.

Cum am mai zis, din poze multe par frumoase/naspa, dar un test drive poate schimba mult perspectiva in care privesti un model si te poate ajuta sa faci o triere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Scorpyon said:

Orice masina care are peste 100cp si confort peste logan ma multumeste...

      Eu am fost in aceasta situatie acum 3 ani si cu acelasi buget si cautam second dar nu am mai avut curajul sa iau din cauza prea multelor excrocherii care se fac. Ma crezi ca sub 12000 euro am luat masina noua cu Front Assist, scaune incalzite, jante de Al, comenzi pe volan, bluetooth, portbagaj 550L? Daca mergi la Skoda sau Seat de ex. garantez ca gasesti sub 12000 euro masina noua (4 ani garantie) dupa negocieri si program rabla.- un Toledo sau Rapid? Eu am luat Rapid cu 11300 euro, dar am mai dat 500pe vaucher rabla la agent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un Passat! 

Da, au unele probleme (toate masinile din zilele astea au, indiferent de marca) dar se rezolva mai usor si mai ieftin decat la Audi. Piese chiar se gasesc peste tot, posibilitati de retrofit sunt multiple (unele ieftinute, altele nu). Spatiul e suficient. Nici Golf-ul 7 nu e deloc rau, duce cat duce un Passat sau un A4 si platforma noua e mai buna dar are unele minusuri, B7-le e mai... romanesc, asa, mai tanculet; are ceva mai putina “tehnologie” in el decat Golf-ul 7 si, desi asta e si un lucru rau si unul bun, asta inseamna ca se repara mai usor si mai ieftin.

Dar, si asta e valabil la orice masina second, nu te zgarci la bani si cauta una in stare cat mai buna. Asta te va scuti, daca nu neaparat de bani, de mult timp pierdut prin service-uri incercand sa cauti rezolvari la nimicuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ciudat totusi ca la a4 b8 2.0tdi nu gasesc mai deloc probleme cu egr-ul, insa la passat b6/b7 2.0tdi cr e plin si sunt zeci de pagini. La unii dupa ce au schimbat a reaparut dupa un scurt timp din nou problema (de asta imi e frica... nu ca dau 500e si stiu ca nu mai am treaba vreo 5 ani cat tin masina). La a4 b8 are ceva cu p2015 care se rezolva relativ ieftin, si in rest am vazut ca unii le-au reparat ieftin :) 

La golf 7 am aflat ca la 2.0tdi (evit 1.6tdi) dupa 04/2014 , motorizarea de 2.0 150cp este euro 6 (un mare plus as zice), insa m-a speriat scorul colegului cu, caseta de directie (7200lei... iar la audi dau max 1800lei).

Ar ramane passat b7 , insa la unele aspecte tot la astfel de "scoruri" se invarte oare ? Din review-urile nemtilor au spus ca fata de b6 au facut un mare salt calitativ si ca e o masina foarte reusita, chiar si alea sh rulate la care s-a facut inspectie.

Ca alternative de exemplu am gasit asa ceva , care e ieftina si km putini + ca imi place designul: (sper ca nu ma injurati)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=273897687&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&maxCubicCapacity=2000&maxPrice=9000&minFirstRegistrationDate=2009&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=df8f9e4b-d4f9-f7ec-bb91-d499b001b7d9

 

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=269958042&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&maxCubicCapacity=2000&maxPrice=9000&minFirstRegistrationDate=2010&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=19a21b71-71f2-28b6-b21e-56c07a43ccf3

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu mi.a plăcut la G7, puntea spate H, adică de G4. Calitatea la unele plastice e sub G6.

Pe motorul de 1.6 au pus pompa Bosch, vestita pt pilitura... asta da îmbunătățire. Egr cică nu mai are probleme , ia sa mai vedem peste 2,3 ani, sa mai treacă ceva km. 

Injectoarele se blochează de la pilitura, admisie include coolerul destul de complex, furtune, pompe apa electrice, clapete, inclusiv pe evacuare.

Dpf mult mai complicat și scump. Eu nu vad unde e îmbunătățirea. 

Benzinarele tsi, sint o sperietoare pe unde citești pe net.

Multa lume se orientează spre japoneze, ca ar fi mai fiabile. Dacă prinzi una care a fost lovită și aranjata, ala esti. Au prețuri mari la piese și nu se repara ca un Golf.

Deci, f greu de ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai din acest motiv as vrea sa raman in ograda VW... piese peste tot :)

Pilitura are si 2.0tdi cr... , cel putin pe a4 b8 (09-11), oare stie cineva daca la passat b7 de prin 12-14 s-a rezolvat problema ? tot cp4 are ? Un raspuns de la cunoscator m-ar ajuta si m-ar face sa ma indrept spre vw. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot același pompa e.

vw a ajuns ca Renault , trăiesc mai bine din vânzări piese. Asta e principiul viitorului, cică.

Am cunoscuți in vest, lucrează in service auto vestite și acolo se confrunta cu binestiutele probleme ale motoarelor vw de generație mai noua, cr.

Numa ca NEAMȚU e mai cu dare de mâna și vinde masina când se apropie de 200 k km. O distribuție cu ulei și filtre , ajunge la 1600€. Masina face 6500, NEAMȚU nu mai investește in ea. Le vând la săracii Europei, pe când DPF e aproape înfundat, alimentarea plină de pilitura, egr ca vai de el, ambreiajul aproape terminat.

Mai ca ii înțeleg pe cei care iau Logan nou. Câțiva ani nu au probleme, Inafara  de faptul ca tre sa lase mult din pretenții, dacă înainte a avut o nemțoaica.

Eu sint la a5a masina din gasca Golf, și nu as renunța. Cu bune cu rele, dacă le exploatezi corect, duc f mult. 

Am cunoștința cu G6, cu 500k km, îngrijit, toate sch la timpul lor și masina merge f bine. Dpf activ. Deci, iată ca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!