Jump to content

A4 B8 vs Passat B7 vs Golf 6 vs Golf 7


Scorpyon
 Share

Postare recomandată

33 minute în urmă, powershot a scris:

Ce nu mi.a plăcut la G7, puntea spate H, adică de G4

In cazul lui care e interesat de 2.0 tdi, puntea spate e independenta. 

Dar inteleg dezamagirea ta si problema mai mare e ca a inceput sa devina un trend chestia asta cu puntea spate semi-independenta la motorizarile mai slabe, chiar si noul A class fiind in aceasta situatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost (Leon 5F) si actual posesor de asa ceva (Megane GT / VW e-Up!) cat si ca fost posesor de masini cu suspensie independenta spate (Golf 6) pot sa va garantez ca “problema” e doar pe hartie si nu pe strada. Sunt extrem de putine momente in care iti poti da seama de existenta ei pe spate, eu pot sa numar pe degete aceste momente in cei ~4 ani cat am avut Leon-ul. In schimb, Leon-ul statea mai bine pe strada decat Golf-ul in toate celelalte momente.

Chiar daca pe hartie par la fel, sunt diferente enorme intre fostul meu Toledo 1M (platforma de Golf 4) si Leon-ul 5F (MQB, platforma de Golf 7).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Mazdele alea din link-uri sunt bune, ieftine, si cu putini Km, pacat ca sunt Euro 4. La VW, TSI-urile de pe Golf 7 nu au probleme  si nu au nici o legatura cu vechile TSI-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal vad problema colegului Scorpyon pe cat de alambicata si cu atatea semne de intrebare, pe atat de simpla. Pe de-o parte, ai o masina ok, de care esti multumit, inca merge. E mai veche, mai pica una-alta la ea, e normal. Are o varsta. Dar o cunosti de atatia ani. Sustinand intr-unul din posturile tale de mai sus ca si daca iei alta masina, va fi ultima diesel, pe care te gandesti sa o folosesti cativa ani de acuma incolo, la fel de bine mai tragi de asta a ta, si cand iei ceva peste cativa ani, iei direct benzinara si ce o fi atunci sa fie, o fi. Pe de alta parte, mergi mult pe ideea de Passat B7 sau Golf (6 sau 7). E foarte simplu. Vrei spatiu gigantic, iei Passat, vrei spatiu suficient si o masina ceva mai mica pe dinafara, iei Golf. Restul problemelor ti le asumi. Cat timp cauti o masina buna, istoric ok, verificabil, atunci o iei si aia e. Ca peste catva timp pica una, alta, componente mai costisitoare, nu ai de unde stii. Pot aparea probleme grave sau nu. Ai forumul asta bine pus la punct, ai forumuri straineze, este grupul VAG, masini peste tot, piese garla, dezmembrari garla. Cum spunea cineva mai sus, daca numa stai si citesti la forumuri si probleme ce le au unii sau altii, nu mai iei nimic. Nu ai de unde sa stii ca toti cei care apeleaza la forumuri, stiu sa intretina o masina corect, recurg la service la timp etc etc. O masina nu are cum sa fie proasta daca e intretinuta brici. Ca fiecare model vine cu anumite "boli" ale generatiei respective, e partea a doua. Ti le asumi, le rezolvi si aia e.

Si inca ceva. Cat timp sustii ca vrei VAG si ca iti place simplitatea, robustetea, felul cum sunt masinile astea, pai nu ai cum sa te uiti la Mazda sau alte marci. Vrei ceva ca iti place, iti asumi tot ce e bun sau rau legat de acel brand, marca, model. Nu cred personal ca o asemenea idee denota fanatism sau prostie. Iti place VW din N motive, pai e clar ca aia o sa iti cumperi si ca a 2 a, a 3 a, a N a masina din viata ta, indiferent cine ce spune. Degeaba sa zicem ca te uiti la Ford in loc de VW si poate iei un Ford ca ai aflat tu ca nu stiu ce componenta mai serioasa e mai robusta fata de un model VW. Intreaba-te peste ceva timp daca te simti ok conducand un Ford ? Sau ar fi doar o masina banala, in comparatie cu un VW, Audi sau mai stiu eu ce, la care chiar daca stii ca pica acea componenta mai serioasa, esti dispus sa o schimbi, dar macar stii ca te urci in fiecare zi intr-o masina in care te simti bine, iti place, ti drag sa grijesti de ea etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un G6.. km sub 200k km.

Motor 2.0tdi cr cutie dsg.

Carte service la reprezentanta .. toata.

Tuv valabil.

O verifici in Germania la Dekra.

Iti garantez ca vei fi multumit.

Daca tot cauti asa .. si te iei dupa toata lumea .. alegi prafu.

Sau te trezesti cu un Ford.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si ideea, degeaba fordul are egr-ul sa zicem mai fiabil, daca nu imi place deloc, nu ma atrage ca aspect, ma simt mult mai bine intr-o masina din grupul vag.

DSG in nici un caz, scutesc din start posibile probleme costisitoare. Oricum sunt fan manuala, insa automata as lua daca ar fi noua si as stii eu ca ii fac toate reviziile la zi, nu sh cu multi km. Am facut azi un drum de vreo 200km si era plin de passat-uri b7, a4 b7... mai cateva golfuri 7, cateva 6 si passat b6, golf 5 + a4 b8, cam astea sunt preponderent pe drumuri, restul sunt foarte rare, de aceea nu prea mi-as dori sa iau o japoneza. Toate sunt faine in felul lor si chiar nu stii ce sa alegi :)

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca esti fan dsg .. asta e in trend .. pana se strica.. apoi dam cu capu de pereti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Scorpyon said:

era plin de passat-uri b7, a4 b7... mai cateva golfuri 7, cateva 6 si passat b6, golf 5 + a4 b8, cam astea sunt preponderent pe drumuri

Pai si nu te mira lucrul asta ? In 10000 de E nu gasesti nici la 200000 km cu toate reviziile la zi, poate doar 5-600000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu gasesc ? Te-ai uitat un pic pe mobile sa vezi cate sute de variante se gasesc in acest buget ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și totuși, ai mers vreun pic cu măcar unul din modele de care se tot discuta? Că până la urmă asta contează în principal, să îți placă cum te simți în mașină. După începi să te gândești la fiabilitate, opțiuni, de unde sa o iei etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am mers cu passat b6, passat b7, golf 5, golf 6 si alte modele mai scumpe + audi. Golf 7 e singurul cu, care nu m-am plimbat. Toate imi plac, evident ca, clasele mai mari sunt mai bune, a4 si passat-ul ar fi principala atractie, dar cand pun in balanta si anul de fabricatie mai nou, si ca golf 7 ar putea fi euro 6 cu motorizarea noua 2.0tdi 150cp de care nu stiu nimic... atunci e foarte greu de ales. Ca masina stiu clar ce vreau, insa cand ma gandesc si la anul de fabricatie si bugetul de intretinere, atunci e greu de ales. E vorba de alegerea cu inima + alegerea logica (costuri). Stiu ca la motorizari nu prea am ce alege, la intretinere ar fi la fel si la a4 si la passat si la golf, insa doar anul de fabricatie ar face diferenta si eventual norma euro sau calitatea masinii. Desi la modelele mai nou aparute, piesele sunt cam scumpe (inca am "sechele" vazand 7200lei o caseta de directie). ?  Nu ma intelegeti ca nu-mi permit o masina din cele enumerate mai sus, pot sa iau si noua, insa masina nu e o investitie si nu as vrea sa imi faca gauri mereu de sute sau mii de euro din cauza unor defecte de fabricatie si a unei calitati tot mai slabe ale masinilor noi. Totusi muncesc din greu pentru banii aia, nu imi vin pocnind din degete, ca altfel luam a4 b8 fara nici  o ezitare, dar ma mai gandesc si la bani, la suspensia multilink , la drumurile tot mai proaste care sunt dupa fiecare iarna si nu prea imi convine deloc, imi era mila si b7-le sa il bag pe drumuri din astea mai naspa.

Referitor la masini:

-passat b6 si b7 mi s-au parut cam "barci" fata de a4 b7-le meu, iar motoarele CR chiar si la 2.0 de 170cp nu l-am simtit asa nervoase ca cele PD (as spune ca acele CR-uri se simt la putere ca cel de 116cp al meu si o idee sub cele de 131cp de pe a4 b6), adica 2.0tdi CR prind viteza repede (se simt caii si cuplul) dar sunt mult mai liniare, seamana cu feelingul unei benzinare.

-golfurile (5-ul am condus o gramada de timp, imi place, se misca bine, il simt bine), 6-le am fost doar pasager si nu pot sa ma pronunt.

Nu am mers niciodata cu BMW , am auzit ca se simt cel mai placut la condus, insa pana in acest moment audi mi se pare net superior la treaba cu suspensia, dar nu e nici o problema daca iau golf, imi place cum merge, iar diferenta intre suspensie independenta sau din aia simpla pe spate cum e la golf 7 in functie de motorizari, eu unul nu prea simt si sunt destul de bun in a "comunica" cu o masina, le simt ... sunt pasionat , dar in afara de situatii la limita gen condus foarte sportiv nu prea vezi diferente. Pentru o persoana normala e suficient, nu sunt pretentios sa fiu dus pe un nor si sa stau ca un rege.

 

Va multumesc tuturor pentru pareri, am vazut si alte perspective de la oameni care cunosc si m-ati ajutat mult. O sa ma mai consult si in familie sa vad, insa o "schita" in cap mi-am cam facut. Acuma depinde si in ce stare o sa fie masina, nu numai sa fie cumparata si sa ma bucur de an mai nou dar sa bag o gramada de bani in ea. Nu scot din calcul nici alte modele de la alte branduri desi nu ma atrag, o sa le mai studiez designul si eventual problemele specifice.

Oricum o sa revin cu decizia luata.

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bmw .. iti face cu ochiul.

Atunci nu iti mai pui problema de consum si intretinere.

Desi din ce ai scris pana aici .. nu te regasesti in aceasta marca .. BMW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, in nici un caz BMW, cel putin nu de data aceasta.

 

E foarte greu de luat o decizie, imi plac mult si a4 b8, pacat ca au bratele alea pe fata. La passat b7 e suspensie simpla nu ? Ca daca, la costuri sunt la fel, atunci nu mai iau decizia in favoarea VW.

Duminica merg la piata cu masina sa vad daca reusesc sa o vand + in mediul online dupa ce reusesc sa ii fac niste poze ok. ? Poate gasesc si ceva golf 7 sa ma urc un pic in el sa vad cum se simte sau si alte modele de masini desi parca m-a luat drogul "vag" si nu m-as vedea cu o alta marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara A4 cu G7.

E altceva.

Nu gandesti corect daca suspensia e factorul decizional. Dar .. fiecare cum crede.

G7 compara.l cu G6 .. nu cu Passat si Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cat costa piesele la suspensia aia de e asa baubau? Totusi diferenta aia de bani ar trebui sa se vada si in modul cum sta masina pe drum, confort, nu doar in factura de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara stimabile ce te atrage mai mult, nu iti place o vinzi si gata, asa dupa gusturile altora  te incurci mai rau, nu e mare smecherie Golf, dupa ce vii de pe Audi greu de acceptat, e mic, compact, rigid, diferit de o berlina premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot schimbat la b7 o gramada, sute de lei mereu la fiecare intrare in service, ca nu pun prostii... numai lemforder. Si tot nu imi gaseste diferite batai. Imi vine sa-i dau foc, nu suport sa aud zgomote suspecte in masina. Si stiu la o gramada care odata ce au schimbat alea originale, cele noi nu mai tin atat, cam odata la 3 ani trebuie schimbate toate si alte 500e duse numai din cauza drumurilor care sunt tot mai proaste pe an ce trece. Si la o bataie de brat nu prea poti verifica, care e ala dus, ca pe elevator nu misca nimic, e foarte greu de diagnosticat, asa ca numai daca schimbi cu totul. Sau daca iau un a4 b8 nu o sa mai tina mult bratele originale si din start trebuie bagati lejer 500e in tot. Si asa 2.0tdi sunt sanse sa aibe probleme cu CP4 , egr si altele pe care mi le asum. Schimb egr-ul cu 500e dar stiu ca macar 100k km nu mai am treaba. Dar asa, nu stii cand auzi cate o un zgomot la suspensie. Sunt pline drumurile de masini premium care suna dupa ele de zici ca sunt cu, caruta si nu vreau sa intru in aceeasi categorie. Asa ca scutesc niste bani + un vw ar fi cu vreo 2 ani mai nou cel putin.

2 minutes ago, calin.g said:

Cumpara stimabile ce te atrage mai mult, nu iti place o vinzi si gata, asa dupa gusturile altora  te incurci mai rau, nu e mare smecherie Golf, dupa ce vii de pe Audi greu de acceptat, e mic, compact, rigid, diferit de o berlina premium.

Stiu ce zici, am condus foarte mult un golf 5 si dupa ce urcam la mine imi dadea senzatia ca e mult mai stabila si ma facea sa merg cu viteza mai mare ca sa o simt la fel ca golful ?

Dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine... iar masinile sunt doar mancatoare de bani, acuma sunt nevoit sa o schimb din anumite motive, ca altfel o mai tineam lejer 3 ani, motorul nu are absolut nimic.

Hai ca nu mai zic nimic, ca oricum sunt in ceata. Incerc sa ajung duminica intr-o piata mare de masini si pe viu poate o sa-mi schimb parerea. :) Revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai sa le faci o estimare toate au probleme cu ceva, ca e EGR, CP4, Injectoare, astea la VAG, la BMW nu vorbesc, distributia mai slaba decat cureaua,  presiunea de ulei, cutia de transfer, astea trebuie sa le iei in calcul la o eventuala achizitie, daca nu treci la japoneze, au o rata mai ridicata la fiabilitate si costuri mai mici in timp, dar pierderea e mare la revanzare.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu ce zice @calin.g mai sus. Multe pot pica dar asta nu inseamna ca toate vor pica la tine. Daca ar fi picat la 200.000 pompa cp4, ar fi service-urile pline doar cu problema asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord cu afirmatia ca drumurile sunt din ce in ce mai proaste. Comparativ cu acum 6-7 ani, mi se pare o imbunatatire a calitatii acestora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum asa ? Stiu drumuri asfaltate de 1 an care acum au cratere...

Oricum la A4 B8 m-as incadra la un maxim 2010/2011... iar la passat 2012-2014... , stiu o gramada de vw-uri 2009-2010 revopsite ca erau pline de rugina.

Am vazut 2 b7, erau simple dar mi-au placut. Am gasit un b7 de 170cp dotat, insa a fost vandut pe cand am sunat eu, ca il cumparam pe loc... ? Iar masina deocamdata nu reusesc sa o vand, la piata nu am reusit sa merg duminica. O sa merg pe duminica daca nu ninge ca azi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Scorpyon said:

Cum asa ? Stiu drumuri asfaltate de 1 an care acum au cratere...

Oricum la A4 B8 m-as incadra la un maxim 2010/2011... iar la passat 2012-2014... , stiu o gramada de vw-uri 2009-2010 revopsite ca erau pline de rugina.

Am vazut 2 b7, erau simple dar mi-au placut. Am gasit un b7 de 170cp dotat, insa a fost vandut pe cand am sunat eu, ca il cumparam pe loc... ? Iar masina deocamdata nu reusesc sa o vand, la piata nu am reusit sa merg duminica. O sa merg pe duminica daca nu ninge ca azi...

Fa-i poze si pune-o pe net. Mai repede o vinzi decat sa mergi la piata. Pierzi vremea degeaba. Weekendul asta nu ai fost, cel viitor poate ninge, peste 2 saptamani ploua, mai stiu eu ce....tot asa poti sa o tot lungesti pana la vara. Iar valul de masini second a inceput din nou sa cresca. O simpla navigare pe olx si poti vedea cum de la o zi la alta, au crescut nr-ul anunturilor in ultimele 2 saptamana cel putin, de la aproximativ 155 la peste 170.000. A trecut ianuarie, au trecut sarbatorile, incep iara samsarii sa isi intre in rol, vine primavara, incepe lumea sa miste si sa isi cumpere masini. Daca astepti cumparator numa cand apuci sa mergi in targ cu masina, astepti mult si bine. Si in acelasi timp, nici nu iei alta masina, si asa cum ai scapat b7-le ala de care pomeneai, asa poti sa scapi multe de acuma incolo. Si aici ma refer la masini care merita atentie si care se vand rapid.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un Golf 7 Variant, euro 6... era pe cluj. Cand sa vorbesc cu proprietarul, mi-a spus ca l-a vandut. La cateva zile distanta apare vandut in alt judet, cu aceleasi poze din anunutul respectiv si acelasi pret, am vb cu noul proprietar si mi-a zis ca l-a cumparat de la cluj si ca acuma il vinde, n-am mai intrebat de ce, insa era clar ca ceva nu e in regula cu masina repsectiva. Tind sa cred ca e foarte greu sa gasesc pe la 9000e un passat b7 sau golf 7 variant 2.0tdi in stare buna. Ma gandeam ca vand a4 b7-le meu si mai pun vreo 5000e diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti spun parerea mea. Daca tot vrei sa iei golf 7 sau passat b7 cu 9000e+ mai bine le cumperi la 120-140.000km altfel nu.

 

La 9000E gasesti deja A6 2009 E5 cu 200.000km dotari medii care este peste g7/b7. Daca tot vrei km, urca la a6 2.7 manual (ca sa ai intretinere mai ieftina - lipsa quatro si lipsa cutie automata cu servisare la 60.000km). Masina e mai tank decat orice altceva, e un upgrade de confort, tinuta de drum, insonorizare. Intretinerea si consumul nu sunt chiar asa de scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!