Jump to content

Check Engine - CRBC


PH09NYU
 Share

Postare recomandată

Salut,

De azi am in bord aprins check engine, la o verificare cu vagcom am primit urmatoarele 2 erori :

2 Faults Found:

18111 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
          P2237 00 [237] - Pump Current Open Circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 68
                    Mileage: 164117 km
                    Date: 2018.12.01
                    Time: 14:00:12

                    Engine speed: 2017.50 /min
                    Normed load value: 77.6 %
                    Vehicle speed: 27 km/h
                    Coolant temperature: 58 °C
                    Intake air temperature: 61 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.560 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Oxyg.sens.bank 1 before oxi cat: sign. qual. pump curr.regul.: 14
                    Oxyg.sensor bank 1 before oxi cat: signal quality temp regulat.: 6
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. correct. pump current: 0.0000000 A
                    Oxygen sensor bank 1 before oxi cat: heater activation: 16.797 %
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. corrected Urie sen. value: 0.4342 V
                    Oxygen sensor bank 1 before oxi cat: adjustable resistor: 102.5 Ohm
                    Oxyg.sensor bank 1 before oxi cat: curr.pump curr.adaptation: 1.0942

20557 - Heater support pump 
          P16C7 00 [032] - locked
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 164125 km
                    Date: 2018.12.04
                    Time: 13:47:34

                    Engine speed: 977.50 /min
                    Normed load value: 31.8 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 28 °C
                    Intake air temperature: 9 °C
                    Ambient air pressure: 910 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.200 V
                    Unlearning counter according OBD: 28
                    Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 95.00 %
                    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: -6.0 °C
                    Shut-off timer: last engine shut-off time: 39181 s

Readiness: 1 1 0 0 0 

S-a mai confruntat cineva aceste erori, prima inteleg ca este sonda lambda iar din ce am citit ar trebui schimbata la aproximativ 250000 km ( a mea masina are pana in 200k).. dar deh combustibili de romania.

A- 2 -a stie cineva la ce se refera, masina nu are inclzire auxiliara gen webasto.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorele din generatia EA288 nu mai au acea rezistenta electrica (AUX Heating) pentru incalizarea interiorului cand motorul e rece. Aceasta generatie are un micro circuit de racire partial separat care include chiulasa, "racitorul" pentru gaze de esapament recirculate si radiatorul din bord. Pe acest circuit este pompa electrica V488 pe care ai tu eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa verific care este treaba cu ea, masina pare ca functioneaza absolut normal... nu are nici un simptom ciudat etc.

Cumva o diagrama cu amplasarea ei ? m-ar interesa si la Lambda amplasarea B1 ( bank1 ) S1 ( sensor 1 ) - care este bank 1 ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau ai numai bank 1, de obicei cele in V au doua bank-uri. Sunt doua sonde lambda la modelul asta de motor, una inainte de catalizator/filtru de particule si una dupa catalizator/filtru de particule. Tu vad ca ai eraore pe cel de dinainte de catalizator care este amplasat imediat dupa turbina pe traseul de evacuare. Si eroarea este legata de elementul de preincalzire al sondei, lucru care nu prea are treaba cu calitatea carburantului. Problemele pot fi la cablaj sau la senzor in sine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, voi verifica in weekend si revin cu rezultatul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pompa pentru incalzire suplimentara o ai undeva deasupra busonului baii de ulei 

V488 Heater Support Pump

Mai este o pompa identica cred imediat sub filtru de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!