Jump to content

Obtinere PIN pentru Imobilizator


bvcdi
 Share

Postare recomandată

Salut,

Baieti am si eu nevoie de o modalitate eficienta si sigura sa imi obtin PIN-ul de la masina pentru a putea sa imi adaptez cateva chei. Am vazut ca se pote obtine PIN-ul prin VAG Commander sau VAG Tacho. Ideea este ca eu detin o interfata HEX-USB+CAN pe care am inteles ca o pot folosi cu VAG Commander daca schimb driver-ul (VCP). Nu stiu daca merge folosita si cu VAG Tacho cu drivere schimbate? Am mai inteles ca as putea strica ceva cu VAG Commander, ideea este ca eu vreu numai sa citesc PIN-ul din EEPROM, ECU, nimic alteceva, deci se poate sa stric masina numai daca citesc? Iar in cazul de ? VAG Tacho nu prea am gasit ceva compatibil cu masinile care imi trebuie mie(un passat b6 si b7). Daca careva detine o solutie mai buna v-as fi recunoscator. Ca si calificare sunt inginer electronist si ma mai ocup si cu reparat calculatoare masini, deci nu sunt chiar usa de biserica.
Va multumesc pentru ajutor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din modulul confort, desfacut si citit eeprom cu programatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, insa fara a desface masina, nu am alta solutie decat cu cele doua tool-uri de mai sus? Ideea este ca nu imi doresc acum sa desfac masina in bucati. Am vazut ca se poate cu VAG Commander si VAG Tacho, am cateva tutoriale insa informatiile pe care le detin despre cele doua proceduri mi se par un pic incomplete asa ca nu as vrea sa ma risc in conditiile in care poate exista alte solutii. Ideea e ca am citit undeva ca as putea brick-ui masina cu VAG Commander, cat de adevarat este si la ce trebuie sa fiu atent?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu merge. Interfetele sunt originale sau clone ? ce varianta sunt ?

37 minutes ago, bvcdi said:

brick-ui masina

ce intelegi tu prin asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica poti sa o faci sa nu mai porneasca. Se strica eeprom-ul daca incerci sa citesti PIN-ul de pe un instrument cluster necompatibil cu VAG Com x.x. In principiu pe mine ma intereseaza pot folosi VAG Commander sa citesc PIN-ul de pe ECU sau Instrument Cluster? Si daca da, trebuie sa fiu atent la versiunea acestuia sau trebuie sa fiu atent la ceva versiune de componeneta de pe masina? Exista sansa sa stric ceva pe masina daca incer sa ciresc PIN-ul cu acest tool? Exista o procedura speciala pentru aceasta?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat b6 si b7 nu stocheaza PIN in intrument cluster.

la B6 cu ECU Bosch, poti incerca sa-l citesti de pe ECU motor - dar nu cu interfetele de mai sus. Iti trebuie ceva mai bun.....AVDI, vag van pro, etc.

La B7 - nu merge.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles multumesc mult pentru ajutor. O sa vad cum pot achizitiona una dininterfetele mentionate de tine.  ca si intrebare sa inteleg ca pentru B7 nu am nici o solutie sa pot face alte chei noi? Fara acel pin nu pot accesa imobilizatorul, ceea ce inseamna ca nu pot adapta chei noi...

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge - doar ca trebuie sa citesti eepromul din confort. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca il citesc la ce adrese gasesc PIN-ul? Am vazut ca si cu VAG CAN PRO pot citi EEPROM-ul pentru B6, dar de asemenea exista un memory map in aplicatie sau e  adresa exacta(in cazul la B6)?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai intai sa vedem ce interfata iti cumperi si dupa aia sa discutam toate cazurile posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare!

Am folosit un vag tacho 3.01 pentru a citi codul pin pentru immo al masinii mele, un golf mk4. 2004 1.9tdi,axr...Dupa cateva incercari s-a conectat si mi-a calculat un pin...1377

Toate bune pana cand am incercat sa ma loghez cu vcds pe immo si mi-a spus ca pin-ul nu e ok. Cu acelasi vag tacho, care mi-a generat pin-ul, am incercat sa scriun  doua chei, dar la fel, pin not ok.

Am salvat fisierul .bin in speranta ca exista vreun calculator de cod immo.

Va rog daca imi poate da cineva codul la bin-ul atasat... multumesc!

vw g4 immo.bin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Cunoasteti pe cineva in Galati care ma poate ajuta cu citirea PIN-ului din ceasuri la un Seat Leon FL ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee - Ce sa faci cu el? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi mai programez o cheie ca am doar una. Asa am luat masina. Si sa fie just in case ... daca o pierd sau mai stiu eu ce se poate intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut.

Am o interfata pe care scrie Dual-K & CAN -USB  Ver:805.1  si inca una pe care scrie OBD II 409 . Mentionez ca le -am primit de la cineva care a avut un golf 4. Va rog sa imi spuneti daca pot afla pinul pentru chei cu acestea. As vrea sa mai fac o cheie pentru masina din semanatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa poti dar iti mai trebuie un cititor de eeprom pentru instrumentele de bord. Incearca vag eeprom programmer 1.9 cu 409.

Zic s-ar putea pentru ca din doua masini aproape identice am reusit sa citesc PIN ul numai la una cu

Address 17: Instruments Labels: 6Yx-9xx-xxx-17.lbl  Part No: 6Y1 920 880 F  Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V13.

La a doua am putut numai sa citesc si sa salvez fisierul .bin din eeprom (dash), avea

Control Module Part Number: 6Y0 920 880 B  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07, iar la 

km sau cod nu-mi arata nimic, nici macar tipul IMMO. Alt soft mi-a citit chipurile un cod din bin, dar nu e real.

Poate cineva sa scoata PIN din fisierul salvat 09.BIN.txt ?

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am descurcat singur pana la urma si am descoperit codul din dump eeprom, dupa ce 3 softuri cu 2 interfete nu au reusit sa-mi citeasca amaratul de cod sau mi-au dat rezultat fals sau access denied, vorbesc de vag eeprom, vag tacho, eepromtool=zero barat. Se pare ca adaptoarele chelarilor nu scriu dupa acelasi algoritm informatiile criptate in eeprom si softurile consacrate zic pass. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 11.01.2020 at 1:09, Johnny a scris:

Salut,

Cunoasteti pe cineva in Galati care ma poate ajuta cu citirea PIN-ului din ceasuri la un Seat Leon FL ?

 

Salut, ai mesaj in privat. Daca poti ajunge la mine te ajut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!