Jump to content

probleme pornire?


gribelu
 Share

Postare recomandată

sal. o sa schimb pompa cu totul.. eu zic ca e mai bine tinand cont ca am fortat-o mult si e faorte posibil sa nu ma mai tina nici aia mult..inca ceva baieti..cu garnitura de chiulasa..ar trebui sa o schimb si pe aia? prima data cand am avut probleme astea , dupa ce am dat la cheie de mi-a venit rau ...iesea putin fum de acolo :) ...ce ziceti ar fi cazul sa o schimb si pe aia? sau cand imi dau seama ca ar trebui sa o schimb ? multumesc mult si bafta all

Modificat de robi91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura la chiulasa o schimbi daca pierzi ulei, sau daca pierzi apa din borcan, dar nu curge pe nicaieri. nu te avata sa o schimbi daca nu e nevoie ca e multa munca si multi bani. eu cand am schimbat-o (chiar era nevoie) mecanicul a zis sa imi iau si distributie ca e pacat. munca e aceasi, banii is aceasi. asta sa iti dai seama ca e de munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zipp......trebuie sa o pun neaparat pe tester sau pot sa il verific si altfel???

Sa ai grija sa mergi la cineva care stie sa lucreze cu tester-ul.

Eu am fost pentru alta problema, legata de nementinerea relantiului, la 3 persoane care lucrau cu tester. A fost vai mama lor :(

Pana la urma am rezolvat la niste mecanici buni. Zic eu ca sunt buni atata timp cat mi-au rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.reusii sa dau de un wireless sa va scriu :P ...scz pt quote si multumiri pt reply'uri..detalii chiar nu prea stiu ce sa zic..masina am luat-o recent asa ca habar nu am daca s-a schimbat..dar eu am aceeasi parere..probabil filtrul este infundat...inca ceva care imi intareste acest gand este ca atunci cand nu vroia sa porneasca ...daca o ajutam cu acceleratia parca incerca sa isi revina , sa porneasca, pt ca urca putin turatia si la motor se auzea ca incerca sa o ia din loc...dar trebuia sa tin apasata acceleratia destul ca sa urce turatia cat de cat astfel incat sa nu o mai ajut cu cheia...eu am auzit ca filtrul la pompa de benzina nu prea se schimba individual...cel mai bine sa schimbi pompa cu totul...habar nu am ce sa zic...poate ma mai ajutati cu niste sfaturi...si inca ceva cu care as dori o parere( o sa scriu putin ca sa intelegeti) : cu turatia iarasi am o mica problema...ramane turata pe la 2000 cand vrea ea...de obicei cand e motorul rece( chiar si incins in special cand 'o calc' )..chiar are ceva neregula pentru ca si cand merge bine turatia nu o scade sub 1000 repede..scade treptat si se chiar se opreste 1 secunda pe la 1500 dupa care isi revine..sau cand plec cu ea dupa loc, pleaca usor fara sa apas acceleratia..o mentina cam turata dupa parerea mea..ce ar trebui schimbat? ma gandeam la senzorul Hall desi nu sunt sigur..multumesc pentru rabdare si sper sa nu va fi ametit de tot cu explicatiile mele de mecanic :P.bafta all noapte buna

Sa dau si eu un sfat colegului moldovean :D.Aceleasi simtome le-am avut si eu,pornea cand vroia,turatia crestea de nebuna si murea motorul .

Rezolvarea problemei mele a fost schimbarea senzorului Hall.200 lei la dezmembrari delcoul cu totul sau nou 25o lei senzorul + 50 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziua buna

am si eu o problema cu un golf 3 1.8 AAM, la rece relantiul oscileaza si se opreste cam intr-un minut ,parca se ineaca . Am schimbat senzorul lichidului de racire si tot asa facea pana am descoperit ca furtunul (racordul de depresiune ) de la regulatorul de aer care duce la clapeta de aer rece/cald din filtru de aer era deconectat si obturat, lam conectat la clapeta si acu functioneaza nu se mai opreste dar tot oscileaza un pic relantiul . Ce se intampla daca clapeta aer rece/cald nu trece iar pe aer rece, dupa ce sa incalzit motorul?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema de care ma tot lovesc. Aproape de fiecare data cand alimentez cu carburant (benzina in cazul meu) masina nu imi porneste din prima. Stie cineva de ce? Folosesc acelasi tip de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

baieti revin :) .am schimbat filtrul la pompa de benzina si se pare ca nu mai am probleme cu pornirea deocamdata. Se pare ca turatia cu care aveam probleme ar putea fi de la apa , si anume ca nu isi facea circulatia la apa cum trebuie (stiu pt ca pierdeam apa si mai tot timpul era borcanul gol) si o tura ca sa traga apa necesara.acum inca nu pot sa va zic sigur pentru ca am alta problema pe cap si anume ca a inghetat apa care mai era in ea ( nu am pus antigel pt ca avea pierderi de apa si am incercat sa o golesc cat pot si sa o las asa) si au inghetat paletele de la pompa de apa astfel incat nu isi mai face deloc circulatia. 4 ore am stat duminica cand a fost putin soare sa o dezghet si se pare ca degeaba..o sa mai revin cu lamuriri pe parcus poate mai ajut pe cineva cu probleme similare.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarea problema la pornire.Avand in vedere ca bateria este pe duca mi s-a parut normal sa nu porneasca la prima cheie.

Cand pornesc motorul in urmatoare secunda se aude un carait timp de 1-2 secunde dupa care functioneaza normal.Problema asta o am doar de acum.

Spuneti-mi ce bai are, va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt robi91

daca pompa de apa este pe cureaua de transmisie si nu pe cea de distributie da cureaua jos si porneste motorul pina se dezgheata apa. Ochii pe indicatoru de temperatura a aei sa nu arzi garnitura de chiulasa sau sa gripezi motorul.

Modificat de lungoci1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
clau_din_hill

buna tuturor cine ma poate ajuta cu o probleme am un g 3 de 18 cu cip de doua zile nu imi mai recunoaste cipul si nu mai pot porni masina c as putea face?

clau _din_hill yahoo .com adresa de mess cine ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cosmin_golf

cauta un electrician sa il anuleze,eu asa am facut acum doi ani..e singura solutie..costa putin (pe mine 30 de lei) si nu mai ai treaba...

sper ca te-am ajutat.

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare ! golf 3 19 td,,la rece porneste foarte usor , daca se incalzeste motorul e nevoie de 4-5 chei ca sa porneasca , a mai patit cineva ? un sfat ar fi binevenit ,ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incerci sa scoti mufa de la senzorul de temperatura sa vezi daca porneste .. Daca porneste asta pare a fi problema. Costa in jur de 40 lei !.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns ! i-mi poti spune si despre care senzor de temperatura e vb si unde este pozitionat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Pentru a nu mai deschide alt topic scriu aici problema de care ma lovesc.

Masina porneste greu indiferent ca este cald sau frig afara si asta numai la prima pornire.Motorul este 1,9 tdi.-1Z

Am verificat bujiile si sunt bune toate 4,am verificat releul de la acestea si tine curentul pe ele 10 secunde,bateria este buna.

Am scos mufa de la senzorul de pornire la rece,cu toate acestea masina porneste foarte greu,respectiv trebuie ca electromotorul sa invartesca intre 5 si 10 secunde si abia atunci porneste si scoate un fum negru.

Sa fie dusa pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de aer l-ai mai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.revin si eu cu aceasi problema ca multi altii de aici PROBLEME cu PORNIRE !!GOLF 3 - ABU 1.6 Masina porneste greu indiferent ca este cald sau frig afara.sunt momente cand o ia din prima si are momente ca nu vrea nici del trag,interesant ca de las ceva vreme o ora doua sau sunt cazuri chiar de pe o zii pe alta porneste din prima. am verificat pompa de benzina este buna are presiune ,am schimbat filtru de benzina,ce am observat este ca daca ii torn umpic de BENZINA in CARBURATOR o ia din prima ori de cate ori nu vrea sa porneasca asta fac...........ca nam de ales,cineva cu un sfat daca ma poate ajuta,CLAPETA de acceleratie nu e blocata ca functioneaza ,alte idei exista ceva senzor la pornire si cand pun contactul nu se deschide clapeta sa lase stropul de benzina in carburator ,numai ca daca asa este nu inteleg cum de daca torn benzina in carburator o ia la sfert de cheie si maduc de pe loc fara probleme nuami moare motorul.....................multumesc

Modificat de ferib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am scimbat si filtru de aer,,si filtru motorina,,si njus ce sa mai schimba la ea......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa vezi poate iti trage aer fals pe la returu de la injectoare, si iti dezamorseaza

ca sa iti dai seama daca e de la alimentare a de la pompa, pui o pompita de daci ptr motorina undeva dupa filtru sau inainte, si dimineata, sau dupa ce a stat mai mult s zici ca nu porneste, faci cateva manevre la pompa, sa o amosezi, si vezi daca o ia mult mai repede, adica cum ar trebui normal sa porneasca, si daca e asam cauta oe unde iti trage aer fals

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms ms mult am sa incerc....o sa revin,,,,,cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!