Jump to content

probleme pornire?


gribelu
 Share

Postare recomandată

dragi colegi....se pare ca a mai intervenit o problema la golfulet si vreau sa aflu niste pareri sau idei in legatura cu problema.

sa incepem....problema consta in pornirea ciudata...adica ii dau chei, invarte da sa poneasca si dupaia in secunda urmatoare ii cade turatia la zero..da sa moara dar o ia singura...adica porneste (in timpul asta mi se aprind becurile in bord ca si cum ar muri dar porneste singura).totul se comporta normal dupaia in mers.

a-ti mai intalnit problema asta....ajutati-ma ca nu stiu ce sa ii mai fac.masina este cea din semnatura (1.9 tdi)

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactul cu chei. Parerea mea e ca de acolo trebuie inceputa cautarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pompa de motorina electronica e posibil sa fie de vina senzorul de temepratura..de acel senzor iti depinde si socul electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zipp......trebuie sa o pun neaparat pe tester sau pot sa il verific si altfel???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boond normal ar trebui o diagnoza, e posibil sa fie dereglat si avansul..is o multime de posibilitati dar cel mai multe iti poate zice un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am si eu un golf 3 1,6 benzina si am o problemaa la el ,dimineata doar dimineata dau la automat cam de vreo 10 ori si abia porneste ,dupacare nu isi tine relantiuul si nici nu am pedala de acceleratie sa o pot accelera si cam la a 12-13 cheie incepe sa isi revina,in rest daca nu o mai pornesc pana seara cand dau sa o pornesc la prima cheie nu o ia dar la a doua o ia la sfert,as vrea un sfat de la ce ar putea sa fie aceasta plroblema,m-am uitat la socul electric functioneaza ,m-am uitat la pompa e in regula.

Dimineata pe racoare? :D ... Sau si cand e cald afara? Eu zic ca e totusi 'socul' adica motorasul ala sau senzorul de temperatura.

Cu senzorul afli simplu, scoate-i mufa. E infipt in traseul de racire relativ aproape de chiulasa.

Motorasul, mai greu.. ii scoti mufa si apoi ar trebui sa porneasca daca tii pedala apasata cand dai cheie. Cel putin a mea pornea si era iernatic afara.

...Preincalzirea aerului nu cred sa afecteze atat de tare decat daca e f frig

Altceva nu-mi vine in minte. In primul rand ar trebui sa vezi cum se comporta cand e mai cald afara. Daca n-are legatura cu temperatura atunci e cam ciudat ca porneste seara. Si cum zici ca pompa e ok... presiune, etc...

Un alt exemplu: Aveam la un Tico un fir prost izolat si pornea greu + murea motorul cand ploua sau era foarte umed afara. Poate are legatura cu roua de dimineata? O fisha impuscata ceva?

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am descoperit in seara asta si care ma duce cu gandul ca ar fi din contact.........cand farurile sunt aprinse, motorul este oprit si deschizi usa bazaie buzzerul acela(cand cheia este scosa din contact) si se opreste in momentul cand introduci cheia.la mine nu se mai opreste doar daca tot "frec" de cheie in contact.de aici si deuctia mea ca ar fi contactul.ce ziceti???poate fi de acolo pornirea aceea ciudata???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca inchizi usa ar trebui sa nu se mai auda . indiferent daca ai sau nu ai cheia in contact. daca ti usa deschis stiu ca se aude .asa e si la mine :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti! la mine cheia scoasa din contact ,ating semnalizarea si bizie o sting si nu mai face,eu cred ca ramane pe parcare si in functie de cum dai semnalizarea pe partea aia raman pozitiile. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu bazaitul la mine asa era......usa deschisa si bagam cheia in contact (fara sa invart de ea) se oprea bazaitul.acum doar daca "frec" cu ea in contact nu bazaie.la fel si pornirea...daca "frec" cu ea porneste normal :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Am si eu o mica mare dilema cu pornirea si sper sa fie careva sa ma lumineze si pe mine. Cand vreau sa pornesc cu motorul rece imi invarte de 3-4 ori pana porneste(nu o ia la sferf) dar daca motorul e cald o ia la sfert. E normal sau ar trebui sa fac investigatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine . Nu e nicio problema , e ceva normal, poti sta linistit. Motorul rece porneste mai greu decat unul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel " PAC sau CLick " e normal sa se auda dupa 2-3 secunde dupa ce ai cuplat contactul , acel zgomot este produs de RELEU care opreste Pompa De Benzina Dupa Amorsare , daca scoteti furtunu de benzina de la motor puneti contactul o sa curga dupa acel CLICK sau PaC nu mai curge nimica

BOOND - sigur la tine este contactul ELECTRIC care costa 35 RON [ contactul mecanic sa nu il cumperi daca functioneaza corect ], de obicei se strica daca pui contactul de multe ori repetat se incalzesc lamelele alea si se ard , operatiunea de inlocuire maxim 1 ora , dar tre sa dai volan , coloanade directie jos etc

ai mai jos o poza cu contactul electric

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

chestia cu bazaitul la mine asa era......usa deschisa si bagam cheia in contact (fara sa invart de ea) se oprea bazaitul.acum doar daca "frec" cu ea in contact nu bazaie.la fel si pornirea...daca "frec" cu ea porneste normal :icon_thumright:

boond daca ai probleme si nu te descurci poti incerca sa dai de mine.

eu sunt din sebes si am si diagnoza.da-mi un pm daca vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am si eu problema cu pornirea la golful meu 3, dau prima cheie, incearca putin sa porneasca dar nu, a doua ceva mai bine dar nici asa nu tine, decat daca i dau repede pedala, abia la a treia porneste ca inainte, apoi primii metrii cand plec cu ea, simt o zgaltaitura asa de inainte si inapoi dar se simte foarte usor, cand bag a doua dispare. Cineva mi-a zis k e de la ”platina” pornirea, sa o schimb, habar nu am ce e aia si cum i zice exact, bujiile sunt bune, bateria e de 10 luni, cred k nu e o probl la ea. Poate aveti idei sau ati intalnit si voi... :huh:

Modificat de michael s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca bujiile sunt bune, verifica fisele si delcoul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand g3 nu are platina cred ca cine tia zis ori nu stie nimic despre g3 ori a vrut sa rada de tine

este posibil sa fie de la pompa de benzina dupa cum spui ,dar ori cum indiferent ce ar fi se poate verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema cu g3 meu, cand il pornesc nu o ia la prima cheie sau uneori dau de zeci de ori la automat pana porneste de fapt porneste dar moare imediat si merge in suturi, intrerupe , poate sa-mi spuna si mie cineva ce ar putea fi, daca da spune-ti-mi si mie va rog ca sa stiu pe ce sa ma axez! multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de benzina, apoi verifica bobina de inductie, bujii, capac delco, fise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan ceva nu faci bine totusi...

1) pui cip... se aude sau nu BIP (bipbip) asta nu conteaza daca mai piuie sau nu.

2) scoti cip

3) bagi cheia in contact in maxim 6-12 secunde depinde cum a fost setat

4) pornesti motorul.

Din cate stiu eu nu se porneste cu cip-ul acolo.. il bagi, face piu, il scoti.

baieti am si eu o problema la pornire..scuze daca nu este topicul care trebuie dar ma grabesc acum si nu mai pot sa zic decat in cateva zile cand ma intorc...am golf 3 '93 1.4 ..problema o am cam de o luna ..am pornit cu ea din fata blocului, am ajuns la destinatie...am stat cateva ora si cand sa plec .. i-am dat cheie si nimic...motorul se invartea, am auzit sunetul pompei de benzina cand am pus contactul...dar nu vroia sa porneasca...ca si cum nu ii dadea benzina..si zic asta pentru ca dupa o juma de ora de chinuri de dat la cheie am apasat puternic pe acceleratie si surprinzator a urcat turatia si a pornit...dar facea foarte urat motorul ( probabil si dupa cat am omorat-o) ...ziceti-mi si mie niste pareri...ce ar trebui sa schimb...eu sunt incepator...dar dupa cum face eu zic ca ar trebui sa ii schimb pompa de benzina...ma gandesc ca e filtrul infundat, dar nici nu stiu, pompa care intra in rezervor sa o schimb, sau pormpa care e la motor...chiar si acum are aceeasi problema...merge cat merge..si cand ii vine ei nu mai vrea...decat dupa ce o fortez cu acceleratia..multumesc mult si imi cer scuze inca o data daca am gresit topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand bine ai venit printre noi romascane! :icon_cool:

In al doilea rand nu trebuie sa dai quote.

In al treilea rand masina ta daca e din 1993 nu are cip in cheie. Iar pentru problema ta, ne-ai dat cam putine detalii. Ce ai schimbat la ea, daca ai mai avut simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi romascani pe aici, si eu am stat 18 ani in Roman. :)

Acum legat de problema pornirii, tare am impresia ca filtrul tau de benzina are vro 17 ani de cand e masina :D si e cat se poate de infundat. Ai schimbat vreodata filtrul de benzina?

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.reusii sa dau de un wireless sa va scriu :P ...scz pt quote si multumiri pt reply'uri..detalii chiar nu prea stiu ce sa zic..masina am luat-o recent asa ca habar nu am daca s-a schimbat..dar eu am aceeasi parere..probabil filtrul este infundat...inca ceva care imi intareste acest gand este ca atunci cand nu vroia sa porneasca ...daca o ajutam cu acceleratia parca incerca sa isi revina , sa porneasca, pt ca urca putin turatia si la motor se auzea ca incerca sa o ia din loc...dar trebuia sa tin apasata acceleratia destul ca sa urce turatia cat de cat astfel incat sa nu o mai ajut cu cheia...eu am auzit ca filtrul la pompa de benzina nu prea se schimba individual...cel mai bine sa schimbi pompa cu totul...habar nu am ce sa zic...poate ma mai ajutati cu niste sfaturi...si inca ceva cu care as dori o parere( o sa scriu putin ca sa intelegeti) : cu turatia iarasi am o mica problema...ramane turata pe la 2000 cand vrea ea...de obicei cand e motorul rece( chiar si incins in special cand 'o calc' )..chiar are ceva neregula pentru ca si cand merge bine turatia nu o scade sub 1000 repede..scade treptat si se chiar se opreste 1 secunda pe la 1500 dupa care isi revine..sau cand plec cu ea dupa loc, pleaca usor fara sa apas acceleratia..o mentina cam turata dupa parerea mea..ce ar trebui schimbat? ma gandeam la senzorul Hall desi nu sunt sigur..multumesc pentru rabdare si sper sa nu va fi ametit de tot cu explicatiile mele de mecanic :P.bafta all noapte buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mai intai filtrul de benzina si vezi cum se comporta motorul, daca e infundat e posibil sa ai toate problemele din pricina lui. Filtrul de benzina se schimba individual nu cu tot cu pompa, e sub masina pe dreapta in dreptul portierei spate. Daca e sa fie infundat si mergi asa cu el ai toate sansele sa-ti busesti si pompa de combustibil asa ca ar fi bine sa-l schimbi cat mai repede. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!