Jump to content

probleme pornire?


gribelu
 Share

Postare recomandată

Dilema mea e urmatoarea... Pun contactul, se aude "pac", dau cheie si porneste... Dar daca pun contactul si dau sa pornesc imediat, inainte de "pac", invarte aiurea fara sa porneasca.. e normal asa? Asta indiferent daca motorul este rece sau cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu e cam ciudat .. am acelasi motor .. dar nici un pac.

Se aud diverse relee.. daca asculti .. nu fac un zgomot puternic gen pac .. dar daca dau cheie direct se invarte si porneste.

Modificat de johnny7577
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un tacanit dupa cam 2-3 secunde de la pusul contactului, si m-am obisnuit sa o pornesc doar dupa tacanit, porneste foarte prompt. De 5 ani. NU stiu ce reprezinta insa acel tacanit. :offtopic: La cald porneste instant, nu mai astept tacanitul. Cred ca are legatura cu sistemul de alimentare cu benzina, posibil o electrovalva care deschide circuitul catre injector, care la cald e deschis, probabil atita timp cit se mentine vacuumul. Posibil sa o fi luat pe ulei, dar asa imi imaginez eu acum.

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel tacanit e produs de pompa de benzina.sa nu ai ghinionul sa nu il auzi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu il aud dar daca dau cheie inainte de tzac... nu porneste... sa inteleg ca nu-i normal? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude pompa de benzina dar nu face un "pac" se aude ca si un fasait , un motoras .. ceva de genul.Se aude si in mers nu numai cand pun contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sint nou in "tehnica asta de virf",adica nu-s obisnuit cu aceste temporizari inainte de pornire.Vreau sa stiu ca trebuie sa astept 7 sec. pina pornesc motorul sau nu?Asa mi-a spus vechiul proprietar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau nu este nevoie sa astepti 7 sec. parerea mea.Eu unul nu astept.Pun contactul,astept sa nu mai bazaie pompa de benzina si ii dau cheie(cam in 2 sec. se opreste pompa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu exista o anume durata de timp gen pornesti dupa "n" secunde sau dupa "n+1" secunde. Se asteapta amorsarea sistemului de alimentare (se aude un zgomot specific facut de motorasul pompei electrice din rezervor - un "bazait"). In acest timp se activeaza si sistemul electronic care comanda functionarea motorului si se face auto-verificarea sistemului de comanda a airbag-urilor (martorul de culoare rosie din stanga volanului). Probabil ca "pac-ul" auzit de colegul nostru e de la releul care comanda pompa. Un reper optic pentru momentul de incepere a actionarii demarorului ar putea fi stingerea martorului pentru lichidul de racire (simbolul de termometru care apare in bord la punerea contactului).

Pentru usurarea pornirii se recomanda apasarea ambreiajului in timpul cuplarii demarorului si, dupa pornire, nu se accelereaza, sistemul de gestiune a motorului regleaza singur turatia optima de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. la mine nu se aude nici un bazait din porbagaj... Adica in afara de inchiderea centralizata (pompa de aer dublu sens)...

Ar trebui sa-mi fac griji? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa-ti faci griji doar daca nu mai porneste... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

La mine porneste de obicei de la prima cheie. Dar daca nu porneste din prima, la a doua cheie o ia foarte greu, trebuie sa tin accelereatia la podea si sa dau mult la automat. Intr-un final porneste, dar cam innecat.

E normal? Eu suspectez o problema a retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pornea....acum nu mai porneste nici la prima cheie.Trebuie sa dau foarte mult la automat, porneste inecat evident.

Nu imi explic fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o scanare si vezi ce zice.Referitor la pornire si mie imi face figuri ...daca bag cheia in contat si rasucesc fara sa las sa se opreasca sunetul de la pompa nu imi porneste ci parca se invarte motorul in gol.Cred ca trebuie sa lasi cateva secunde dupa ce pui pe contact pana pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea motorului se face dupa ce circuitul este amorsat. la unelese aude mai tare zgomotul pompei la altele mai iincet. ca puct de reper se poate lua stingerea martoruluide la apa dupa ce s-a pus contactul. o problema la pornire o constituie senzorul de la apa. porneste foarte greu daca dai la automat,in schimb foarte repede porneste trasa sau impinsa. se verifica prin pornirea motorului cu mufa d la senzor scoasa. o alta problema o constituie filtrul de benzina-in cazul in care nu fost de mult schimbat- si pompa de benzina care e posibil sa nu mai tina preesiunea. se poate verifica usor prin punerea repetata a contactului de 2-3 ori si ultima data pornit motorul. asta se face daca filtrul de benzina este schimbat deoarece influenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat si sonda Lambda - a scris cineva aici pe forum - am masurat la 2 pini si varia oarecum intre 0.05V si 0.8V,deci nu cred ca acolo e buba. O sa incerc sa verific si sonda de la temeratura - exista vreo procedura?

Mentionez ca nu am gasit unde sa fac o diagnoza la masina asta, se pare ca e prea veche :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare ... am cerut manualul in speranta ca ma voi decurca singur cu o problema la "noul" meu golf 3 1.6 75cp, am luat masina da o luna si saptamana aceasta n-am mai reusit s-o pornesc(deloc). masina e dotata cu un imobilizator CONLOG, banuiesc ca "minunea asta" este cauza. ce se intampla de fapt (de fapt nu se intampla) pun contactul cu chip-ul in locul lui, scot cipul si dau la automat,(exact cum procedam si inainte ) ,insa nu se intamla absolut nimik, doar se aprind becurile la bord, atat .. nimik altceva.

ma poate ajuta cineva cu precizari la acest " fenomenal sistem de imobilizare .. daca se poate chiar cu ideii cum as putea sa-l scot de tot!

ar putea fi oare din cauza ca chipul este putin plesnit(carcasa de plastic) ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, problema asta o au cam toate masinile vandute prin dealer VW. Conlog was the brand that VW were using as their own "Logic" range of dealer fit security.

Se reseteaza scotand bornele la baterie pt cca 15 min. De scos de tot, mergi la un service alarme (vezi sa nu fie unu gica-mesteru' ca iti incurca firele, cauta si tu un service care are macar schemele elctrice la masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzam tare mult... ai dreptate daca scot bornele se reseteaza, am reusit sa-l pornesc macar... si mai linistit si cu faptul ca pot sa elimin chip-ul... o sa caut un electrician cat de cat priceput.. ca la reprezentantza o sa imi ceara aia mai mult decat am dat pe masina...

inca o data multumiri... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan ceva nu faci bine totusi...

1) pui cip... se aude sau nu BIP (bipbip) asta nu conteaza daca mai piuie sau nu.

2) scoti cip

3) bagi cheia in contact in maxim 6-12 secunde depinde cum a fost setat

4) pornesti motorul.

Din cate stiu eu nu se porneste cu cip-ul acolo.. il bagi, face piu, il scoti.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat si sonda Lambda - a scris cineva aici pe forum - am masurat la 2 pini si varia oarecum intre 0.05V si 0.8V,deci nu cred ca acolo e buba. O sa incerc sa verific si sonda de la temeratura - exista vreo procedura?

Mentionez ca nu am gasit unde sa fac o diagnoza la masina asta, se pare ca e prea veche :(

Nu cred ca e prea veche.Daca te uiti la masinuta din semnatura suntem cam la fel ... si mie mi`a facut diagnoza un coleg de pe forum. Deci se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu daca e bine sau nu... dar daca nu pun contactul cu chip-ul pus nu face bip.. si daca nu-l scot afara la urmatoarea cheie nu porneste.

1. pun chip

2.pun contact (face bip)

3. iau contact

4. scot chip

5. dau cheie

de obicei dupa ce opresc motorul cam 30 de sec. nu tre sa mai pun chip pt pornire.. dupa 30 tre sa fac din nou operatiunea.

ma tem sa nu ma lase cand o sa imi fie lumea mai draga si sa nu-l mai pot pornii .. am fost la 2 ateliere do montaj sisteme de alarma dar au zis ca nu se leaga de asa ceva.. sunt un pic cam sperit .. as scapa de el cat de repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tot conlog pe masina,am numai unul,dar nu asa pornesc....eu fac asa:

1:pun cipul-ramane ledul aprins

2:scot ledul-ramane aprins pt 30 de secunde.

3:pun contact-se stinge becul -unu din bord si unu de pe volan,precum si cel de la cip,precum si luminile din interior

4:pornesc masina

.asa mia zis amicul de a dus-o din germania-asa fac. o am de 3 luni juma si nu am probleme.

succes

ps.am vazut un g3 cu el dezactivat.deci se poate sa il scoti.tipu asa o luat-o

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin ... sa sti ca ai dreptate .. am incercat sa pornesc asa cum ai zis tu si chiar merge... si nici probleme cu pornirea nu am avut de 3-4 zile

mare multzumire!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut ,am si eu un golf 3 1,6 benzina si am o problemaa la el ,dimineata doar dimineata dau la automat cam de vreo 10 ori si abia porneste ,dupacare nu isi tine relantiuul si nici nu am pedala de acceleratie sa o pot accelera si cam la a 12-13 cheie incepe sa isi revina,in rest daca nu o mai pornesc pana seara cand dau sa o pornesc la prima cheie nu o ia dar la a doua o ia la sfert,as vrea un sfat de la ce ar putea sa fie aceasta plroblema,m-am uitat la socul electric functioneaza ,m-am uitat la pompa e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!