Jump to content

problema electrica sau alimentare


doctorul
 Share

Postare recomandată

fratilor nu ii dau de capat nicicum..... :))

am desfacut tot traseul de la filtru->turbo->intercooler->pana in admisie....NIMIC nici un furtun crapat, spart, un singur colier era un pic stramb la intrare in intercooler(l-am pus bine) si tot asa face....

am curatat EGR+admisie daca tot am desfacut(nu vreti sa stiti ce se depune acolo!!!) ocazie cu care am constatat ca membrana de la actuatorul ce actioneaza clapeta EGR-ului era sparta, am inlocuit bucuros...dar fasaitul e tot acolo, tot in sarcina(peste 2000rpm) de parca as avea un suflator in torpedo...

ce poate sa fie? ca pe loc oricat il turez nu face....sa fie de la flexibil toba? dar se aude sus in dreapta(cum stai la volan si conduci) nu jos sub masina???? :)

ce sa mai caut? ca imi sta pe suflet....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    16

  • RobertG

    14

  • andREI

    6

  • stefison

    5

pentru RobertG care a deschis topicul, bruiat inutil dupa opinia mea de Danubius: si eu am aceeasi problema... tocmai am deschis un topic in sectiune TDI. La fel in treapta 2 si 3, intre 2000 - 2300 ture, la accelerari usoare se simt mici rateuri, cu un ztacanit aferent. dupa cate spun ceilalti membri cred ca ar fi vorba de filtrul de motorina. e posibil sa fi luat eu tzeapa la revizia de 30.000 (ca pana atunci nu am simtit asa ceva) si sa-mi fi pus baietii din service un filtru nshpa... nu stiu. ma voi duce special la o verificare

iar pentru Danubuis: sigur ai un furtun fisurat. degeaba te uiti tu la el, ca nu observi. numai in presiune se simte. iti ia aer fals, baga mai multa motorina si de aici vine si fumul. aceeasi problema am patit-o la Passat. si eram in Franta in concediu. sa vezi cum mergeau francezii in spatele meu intr-un fum gros si negru. chestia hilaraa fost ca pana la Verona nu am gasit la niciun service VW furtun de schimb. toti asteptau cate 6-7 astfel de piese. tocmai schimbase VW furnizorul si era pe vine. Bafta mea ca la Verona e importatorul VW pe Italia si au fost aprovizionati mai repede... asa ca nu verifica la manutza ta, ci du-te in service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific si eu filtru de motorina.

Acum, unde este situat si ce ar trebui sa fie ?

pe de alta parte, s-a gandit cineva ca ar putea fi dintr-un inceput de sfarsit la potentiometrul pedalei de acceleratie ??????

Si va intreb asta, pentr ca de curand am rmas fara pedala, de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...iti ia aer fals, baga mai multa motorina si de aici vine si fumul..

1. Si eu cred ca e o problema de furtunuri, si intr-adevar au fost destule cazuri de furtunuri fisurate ce se deschid doar in presiune nu si in stare "flasca" (:P)

2. "iti ia aer fals" -> cel mult poti sa spui ca pierde aer ce a fost masurat de MAF dar care nu mai ajunge in motor. Aerul ce ajunge devine insuficient pentru motorina injectata si arderea devina incompleta generand fum.

De ce ma leg de "ia aer fals"? Pentru ca sugereaza ideea aspirarii unei cantitati suplimentare de aer spre deosebire de ce se intampla in realitate si anume scaparea unei cantitati de aer. In rest cam asa e :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, am fost pe aproape... iar expesia e f sugestiva, chiar daca e gresita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca ai zis bine, doar forma exprimarii am comentat-o. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, pot accepta explicatile de mai sus, dar de ce doar la 2000 rot / min ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locdeparcare
Daca citesti mai sus, cel putin eu am spus, am fost la test cu vag-ul, am fost la voinea, am facut testele in miscare, in treapta 3, nu ma pricep, el stie mai bine ce a facut, am tot scanat peste tot,si tot nu apare nici o eroare.

da mi si mie te rog telefonul lui VOinea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mi si mie te rog telefonul lui VOinea..

eu nu pot sa il scriu pe forum, dar daca te uiti in profilul lui are acolo un numar de telefon si incerci pe ala, sau ii dai pe mail si ii ceri nr de telefon. totusi, daca te intalnesti cu voinea si in special in Dristor unde sta, da-mi si mie un bip sau un mesaj poate vin si eu, mai schimbam impresii de cum face si de cum nu face, a mea sau a ta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca voinea are un vag com?

in general, cat coasta o testare?

eu dupa ce am umblat la filtrul de motorina, nu am observat nici o imbunatatire,,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce iti face, oricum mai ieftin decat la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu vreau ceva anume, doar sa vad daca are ceva pe undeva...

la service cat sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am, da-i un telefon si stabilesti cu el, cat poate sa fie 2-3-4-5 sute, depinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema persista, devinde din ce in ce mai acuta. ma gandesc foarte serios sa nu fie din senzorul de la pedala. Chiar nu ne poate ajuta nimeni ?? :coolpics:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Si eu cred ca e o problema de furtunuri, si intr-adevar au fost destule cazuri de furtunuri fisurate ce se deschid doar in presiune nu si in stare "flasca" (:)

Se pare ca de la asta ar fi, la mine a inceput sa faca din ce in ce mai rau, face si la 1800 si la 2000 si la 2400, da in nas de fiecare data, si se aude ca un compresor de aer, cred ca in momentul in care creste presiunea data de turbina rasufla pe undeva, prin vreun furtun crpat, si da in nas, dar asta este chetia, se simte, in momentul in care da drumul la aer, da si in nas. care furtun poate fi ? ma ajuta cineva ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine ce sa fie?

am postat gresit la topicul cu "nu mai porneste", si am rugat sa mute cineva topicul!

din pacate, problema nu a disparut complet, fasait se aude si la mine, dar parca era si inainte de problema1

in orice caz, la mine, la peste 40kmh nu face niciodata nimic!

totul e in treptele inferioare de viteza!

uitati-va la ce am scris acolo va rog, si dati-mi o parere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema la mine, dupa ce s- agravt. Era fisurat furtunul de la turbosuflanta catre intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru doctorul: ti-ai rezolvat probema cu intreruperile?

la mine am observat ca fenomenul (care inca se manifesta) este foarte prezent mai ales cand motorul este rece... eu tot nu i-am dat de capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da lea rezolvat prin schimbarea unui furtun

si la taz vw am gasit acel furtun crapat si i-am bagat silicon, dupa care l-am invelit bine cu banda scoci si am vorbit asear cu el, iar raspunsul a fost ca tine, deci la care va mai crapa furtunele incercati sa faceti asa pana va vin cele noi(am auzit ca vin f greu)

@danubius vezi ca de obicei crapa cel care iese din turbo si duce in intercooler la golfuri, deci suie masina pe o rampa, da jos scutul si furtunul, dupa care uitate atent la el

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Doctore", daca ai rezolvat problema posteaza aici sa stim cum s-a rezolvat ca sa poata fi util si altora. E nasol sa vina cineva sa isi expuna problema, sa i se dea sfaturi, sa si le rezolve (cu sau fara ajutorul sfaturilor expuse aici) si apoi sa dispara in ceata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am disparut deloc!

am urmarit topicul zi de zi!

din pacate masina momentan nu este la mine!

maine poimaine voi reintra in posesia ei, si va voi spune ce anume voi observa!

acum masina este la reprezentanta din craiova!

sper sa nu lipseasca vreo piesa, sau sa imi inlocuiasca aia ceva :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adineauri am vorbit la telefon la service...

cica e un mic radiator care este fisurat si are ulei pe el...

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler-ul? sau cum? asa ti-au zis ei la telefon "un mic radiator" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis persoana care dusese masina acolo....

i-au schimbat distributia, si..da!vineri vine intercooler ul!

se pare ca de la el era suieratul ceva mai pronuntat pe care eu credeam ca il fce doar turbina!

au mai schimbat o clapeta de la acceleratie(9 milioane :) ), si intercooler ul cam 12...

asta e, sper sa nu mai fie altceva!

calculatorul a mai dignosticat intreruperi la sonda de temperatura, desi mie imi arata bine,,,,

asta a mai fost 1 milion :D !

sper ca nu e bai ca am scris preturile,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da lea rezolvat prin schimbarea unui furtun

si la taz vw am gasit acel furtun crapat si i-am bagat silicon, dupa care l-am invelit bine cu banda scoci si am vorbit asear cu el, iar raspunsul a fost ca tine, deci la care va mai crapa furtunele incercati sa faceti asa pana va vin cele noi(am auzit ca vin f greu)

@danubius vezi ca de obicei crapa cel care iese din turbo si duce in intercooler la golfuri, deci suie masina pe o rampa, da jos scutul si furtunul, dupa care uitate atent la el

care furtun ? ala de la intercooler la turbo ? eu l-am schimbat pe ala, nu mai scoate fum, are putere, dar simptomele din topic tot nu au disparut ! este vorba de alt furtun ? poate ma ajuti si pe mine, macar sa il verific daca este altul, sa-i dau si eu cu silicon .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!