Jump to content

Passat B7 1.6 Combi - 2013


Alex_Bancos

Postare recomandată

Salutare, 

va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km.

Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara.

Masina are suspensie sport eibach pro kit

Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km.

Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion  deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate.

Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.

Screenshot_20190103-170652.jpg

Screenshot_20190103-170621.jpg

Screenshot_20190103-170606.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

Masina in sfarsit are problemele rezolvate, am schimbat bateria, broaca de la haion si furtunul problematic. Tocmai ce am facut 2000 km, si ma declar foarte multumit. Consumul este de 7.1 l/100 km. Raspunde neasteptat de bine la acceleratie, avand in vedere gabaritul depasit :). Treptele sunt foarte lungi, eu fiind obisnuit cu o cutie cu 5 trepte de Renault.

Ca si costuri, bateria a fost 670 lei - Varta AGM, iar broasca, furtunul+duza luneta si rezolvarea unui senzor de parcare infundat in bara fata - 780 lei. Leam pus la Delcar Brasov, sa beneficiez de garantie. La RCA ma asteptam sa platesc mai mult, a fost 580 lei/an.

 

Vineri sunt programat la politie pentru transcriere, si voi termina si cu acest capitol. Voi pastra numerele, sa-si recunoasca fostul propietar masina prin oras :). Am aflat ca si el este membru al forumului. Cu aceasta ocazie ii multumesc ca a avut grija de masina, si ca m-a scutit de modificarile pe care orcum le-as fi facut: jante late pe 18', arcuri sport, etc. Acum astept sa se incalzeasca sa incep sa surubaresc si eu pe la ea.

Singurul incovenient iarna  este garda coborata, cam ating cu scutul unele obstacole, dar presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc.

 

Era sa uit, am mai avut o mica problema care s-a rezolvat cu 16 lei :). La a doua cheie nu mai functiona butonul de deschidere. Am schimbat bateria, si nimic. Dupa lungi cautari am gasit solutia, va las link-ul mai jos:

 

Modificat de Alex_Bancos
Link către comentariu

Salut,

in primul rand imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale din posturile de mai sus. 

Azi am primit de la fostul propietar poze cu "before and after"-ul masinii. Abia astept sa-i pun rotile de vara, nu ca ar fi urata acum.

Masina este foarte confortabila, habitaclul se incalzeste neasteptat de repede. Mergeau niste scaune incalzite, dar asta e, nu poti sa le ai pe toate.

IMG-20190121-WA0000.jpg

IMG-20190121-WA0001.jpg

Link către comentariu

Salut, 

asa am luat masina cu softul facut de fostul propietar. Cand am vazut anuntul cu masina, faptul ca era 1.6 ma cam dezumflat, dar dupa ce am mers cu ea m-a convins. Probabil ca daca nu avea softul facut, ar fi fost mai puturoasa.

 

@retro Broscuta o mai am, dar asteapta zile mai bune, sper sa ma apuc de ea anul asta.

Pun si o poza cu ea din vremurile bune.

Picture 236.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

In sfarsit m-am decis sa schimb rotile, m-am uitat la prognoza meteo si nu pare sa mai vina iarna.

De cand am luat masina asteptam sa le pun.

IMG_20190403_174126[1].jpg

Link către comentariu

Nu te deranjeaza arcurile Pro-Kit ? Si eu am acelasi setup pe un sendan, dar am decis sa revin la arcurile stoc. Masina mi se pare nepractic de joasa pentru infrastructura din Romania si mult prea rgida cu jante de 18. 

Link către comentariu

Salut,

nu mi se pare rigida. Combinatia asta de arcuri si jante late mi se pare ideala, masina sta lipita de asfalt in curbe si mai ales in sensurile giratorii pe care le avem in abundenta. In Brasov avem drumuri destul de bune, eu recomand acest setup.

 

 

Link către comentariu

Tocmai ce am schimbat arcurile Eibach cu cele stock pentru suspensia sport. Masina s-a transformat foarte mult si in sfarsit pot sa zic ca merg cu o "limuzina", tinuta de drum s-a imbunatatit radical. Sunt de parere ca arcurile Eibach Pro-Kit nu merita in Romania, as zice chiar ca nici in Germania. Passat-ul oricum nu e o masina sport, e o masina mare de familie. Eu am motorul de 170 HP si masina se simte grea indiferent daca are arcurile Eibach sau nu.  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!