Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Comparatia e buna pentru motoarele 1.4 ABD, 1.6 ABU si 1.6 AEA. Toate sunt mono-motronic si au foarte multe in comun.

Nu degeaba si in manualele de service aproape toate procedurile de verificare sunt la fel pentru aceste 3 coduri motor.

MAC23: la tine nu-mi place ce arata sonda lambda la relantiu la cald (88-92 de grade). Si inca ceva: ai cumva logul complet incepand cu pornirea motorului? Nu de alta dar se vede frumos la cate grade sta clapeta la pornirea la rece si se vede cum regulatorul de relantiu(impropriu numit motoras pas cu pas) reduce unghiul de deschidere a clapeteie pe masura ce temperatura lichidului de racire creste. In tabelul ala .xls ai o mica eroare: la coloana J ai "time stamp" si nu "RPM".

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu o masuratoare la ABD-ul unui prieten. In curand revin si cu masuratorile la a mea.

Am realizat si un grafic.

Indicele lambda are o medie de 0.987 dar masuratoarea a fost de la inceput cu motorul cald.

post-10002-1268840778_thumb.jpg

trompa.xls

post-10002-1268840778_thumb.jpg

trompa.xls

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia e buna pentru motoarele 1.4 ABD, 1.6 ABU si 1.6 AEA. Toate sunt mono-motronic si au foarte multe in comun.

Nu degeaba si in manualele de service aproape toate procedurile de verificare sunt la fel pentru aceste 3 coduri motor.

MAC23: la tine nu-mi place ce arata sonda lambda la relantiu la cald (88-92 de grade). Si inca ceva: ai cumva logul complet incepand cu pornirea motorului? Nu de alta dar se vede frumos la cate grade sta clapeta la pornirea la rece si se vede cum regulatorul de relantiu(impropriu numit motoras pas cu pas) reduce unghiul de deschidere a clapeteie pe masura ce temperatura lichidului de racire creste. In tabelul ala .xls ai o mica eroare: la coloana J ai "time stamp" si nu "RPM".

E bine la coloana J, intrucat eu am eliminat din logul initial acea coloana cu time-stamp-ul. Din pacate laptopul mi-a tras teapa, deoarece am un invertor care nu a facut contact bine la bricheta si s-a oprit calcu. Dar stiu ca la rece clapeta e undeva la 8 - 12 grade, timp de injectie de 1,8 - 2.

Cat de curand revin cu un nou log. Sper sa reusesc sa strang bani sa schimb sonda sa vad daca e vreo schimbare, daca nu mai e o varianta sa pun alt corp de injectie sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am pus astazi testerul pe ea si au iesit doua erori:00518=TP Senzor(asta stiu unde se afla)si 00519-MAP Senzor(habar n-am unde se afla).Va intreb, posibile cauze?!Motorizare-digifant,2000,16v,tip ABF.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.N-am putut sa-l indentific la motor?!

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Ajutati-ma si pe mine intr-o problema :) : masina este Golf 3, an 1997, motor 1.6 benzina, 8 valve, cod AKS, 74 kw/101 cp. Imi intra limitatorul de turatie (imi taie benzina) la 5000 rpm, rosu pe turometru incepe la 6400 rpm daca nu ma insel. Pana sa-mi faca figurile astea limitarea intra undeva pe la 6500 rpm. Am pus-o pe tester VAG si imi da eroare 00515, G40 camshaft position sensor si ceva de genul "no tolerance", sau "signal out of range",nu mai stiu exact. Daca ii iau contactul cand motorul e undeva intre 4000-5000 rpm si i-l pun repede se tureaza normal, pana la 6500rpm. Daca opresc motorul si dupa aceea il pornesc iar, imi intra din nou limitatorul la 5000 rpm. Eroarea apare si cu motorul pornit si cu motorul oprit. Motorul merge "rotund", porneste f. usor, trage bine, nu se poticneste, nu moare in mers sau chestii de genul acesta. Am fost cu ea la mecanic, i-a dat delcoul jos l-a curatat, a curatat papucii si tot asa face. Ce ar trebui sa verific? Ma innebuneste ca nu-i da nimeni de cap la acest defect. Orice parere sau recomandare e binevenita. Multumesc anticipat. Astept raspunsurile voastre.

Modificat de AnduGTR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a mai aparut atunci dupa o noua scanare.O sa-i mai fac o scanare saptamana viitoare sa vad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: este cineva din buzau care ma poate ajuta cu o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai drum prin Brasov te pot ajuta eu.

Am o intrebare : Se poate testa din vag-com clapeta de la admisia de aer cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa aproximativ o diagnoza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai membri vw forum in oradea sa le dai o bere :) ,cam 20 de lei te costa diagnoza-cel putin asa e prin mures...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare : Se poate testa din vag-com clapeta de la admisia de aer cald ?

La care clapeta de aer te referi? Cea de sub filtrul de aer in cazul motorului 1.6 ABU? Daca te referi la ea atunci raspunsul e nu. Deschiderea ei corecta depinde de 2 lucruri: furtunasuld e vacuum care duce la ea si de termostatul de aer din carcasa filtruluid e aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am reusit sa fac log-ul si la masina mea.

Ca niste particularitati si curiozitati as vrea sa precizez urmatoarele : In blana 100% am indicele lambda 1 fix. Avansul la relanti sta fix la 6 cat ar trebui sa fie . Temperatura aerului de admisie este intre 38-40 grade celsius. Aici as dori sa compar si cu alte masini sa ma asigur ca admisia de aer cald functioneaza perfect.

Ca si comparatie fata de Golf-ul prietenului meu cu acelasi cod motor (ABD) pot afirma urmatoarele : Am obtinut o medie a factorului lambda de 0.994 in comparatie cu 0.982 al lui . De asemenea la relanti clapeta este deschisa la 2,3 grade la el era la 3,2 . In blana 100% am 86 grade , el avea 82. De asemenea avansul la relanti la el era haotic nu era constant si nu prea se incadra in plaja de valori admisa . Mentionez ca amicul meu are un consum exagerat de benzina - 13-14 % dar merge numai in oras.

P.s. Cu ocazia log-ului , am testat si releul de preincalzire a colectorului de aspiratie , regulatorul de la relanti si valva de la canistra cu carbon activ. Toate functioneaza normal :)

Prima poza este unghiul de deschidere al clapetei iar a doua reprezinta engine load-ul .

mihai.xls

post-10002-1270057722_thumb.jpg

post-10002-1270057738_thumb.jpg

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema.

am cumparat o interfata care foloseste vag 409 ca si soft dar la unele functii nu imi da voie zice ca nu e inregistrat sau ceva de genul

se poate pacali cumva cu un crack ceva? sau daca are cineva si are bunavointa sa il puna aici sau in PM cum doreste,dau si eu o bere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

ma poate lumina si pe mine cineva cu un raspuns?

Address 01: Engine

Part No: 038 906 018 GA

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2605

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

17969 - Quantity Adjuster (N146): Control Deviation

P1561 - 35-00 - -

Readiness: N/A

stiu ca N146 se ocupa cu dozarea cu motorina a pompei corect?(sau pompa are numele de N146?)

respect

Marius Nistor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai gresit unde ai postat. Dar te iertam de data asta

1 . 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

INSTRUMENTATION CONTROL MODULE TROUBLE CODE(S) STORED, WIRING, MATCHING RESISTOR IN ECM

P1650 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

cum se prezinta bateria ? ai facut vreun output test la modulul 17 - instruments ? e totul ok ?

2. ai facut vreo remapare ?

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am reusit sa fac log-ul si la masina mea.

.....

Dar partea din log cu pornitul la rece nu o ai?

Exact din momentul pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate timpul nu mi-a permis sa fac masuratoarea cu motorul rece. O sa fac pe viitor si un log cu pornirea la rece si evolutia parametrilor pana se incalzeste motorul.

Intre timp am mai facut un log la un amic cu motorul de 1,4 ABD . (aceeasi masina ca in primul log postat) ce are un consum imens 14-15% . vreo idee asupra cauzelor ce determina acest consum ?

trompex2.xls

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ceva vreme mi s-a aprins martorul la airbag, mi-a facut un prieten o scanare si mi-a dat

Supply voltage B+

Signal too High

nu mai stiu codurile , puteti sa imi spuneti unde e problema!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai deconectat recent bateria ?

Acest cod de eroare vine de pe modului airbagurilor ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am facut citire la Golful 3 1,9 tdi cod motor 1z,cu Vag-com 311 si pe meas blocks, la corectia pe injectoare, la inj nr 4 nu e nici o valoare.

Intreb si eu pe cunoscatori: e normal???

Atasez si printscreen.

post-10110-1271696812_thumb.jpg

Va rog sa va dati cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu nu este normal . Ai motor diesel in 3 cilindrii :Driver:

Am scanat multe dieseluri din grupul Vag si nu am mai intalnit asa ceva......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da ! E normal !

Ca doar e pompa clasica. Nu e ca la motoarele cu pumpe-duse ca vezi la fiecare!

Se compara celelate trei (3) injectoare cu unul (1). Se face prin comparatie cu un injector.

De aia sunt doar 3 campuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!