Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

sau se poate sa fi lipit firele invers, adica unul in locul celuilalt...

am cautat eroarea asta nu numai pe forumul acesta am cautat peste tot,am gasit doar pe un forum german dar nu am priceput nimikeste vb descpre"Short circuit to earth",firele nu le am lipit invers pt ca nu s au rupt la vreo 3 cm de mufa si se vede fff bine fiecare culoare in parte!daca atunci cind s au rupt firele a facut scurt si s -a ars vreo siguranta !stie cineva daca exista vreo siguranta pentru sonda lambda?

Modificat de sabinescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

iata ce am gasit pe net...:

00525

Lambda probe G39 Lambda Sonda G39

-Short circuit to positive Scurt-circuit la pozitiv

-No signal -Nu semnal

-Short circuit to earth Scurt-circuit la păm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiti de unde pot procura un cablu pentru conectare la calculator si masina ,pentru efectuarea testului cu vag-com,programul am inteles ca -l pot descarca de pe net ,este free dar nu am cablu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu voinea. Am luat si eu de la el - aici

Modificat de transilvanpop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,am gasit pe Okazii.ro,la 80 ron,nu este mult o sa dau comanda pentru unul,oricum multumesc

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte pentru cei din bucuresti...cine ma poate ajuta si pe mine cu o scanare? Platesc nu este nici o problema numai sa stie SIGUR despre ce este vorba. Ca la service-uri... m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit am reusit sa ii fac un test la masinuta.mi-a dat un cod de eroare care nu stiu ce semnifica

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 AF

Component: 1,9l R4 EDC SG D70

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A

si apoi cand am verificat in modul engine in grupul 01, IQ mi-a iesit 1,4 si normal era intre 2,2 si 9, iar in grupul 04 la commencement of injection mi-a iesit 1,8 ATDC si normal era intre 3 si 4 si imi zice ca daca se afla sub 2 pompa de injectie este pozitionata prea "tarziu".

ma puteti ajuta cu sfaturi???multumesc anticipat

P.S. am uitat sa specific ca aceste valori s-au obtinut cu motorul pornit la relanti, iar cand i-am facut testul in treapta a 3-a toate valorile au iesit bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01117 - E vb de alternator.Iti arata ca ai probeme la incarcare sau probleme la un fir.

Iar la faza cu IQ cam naspa sa stea la 1,4 de obicei trebuie sa stea intre 3-5 mg/str la 1,4 cam iti injecteaza mai multa motorina, nu ai trepidatii daca o lasi pana in 1000-1200RMP in treapta 3 sau 4?daca e motorul rece dimineatza poate varia IQ intre 1-6 mg/str dar de obicei aceste valori poti sa le verifici cu motorul cald cel putin 80 de garde asa este indicat.Apropo cu cat IQ este mai mic cu atat merge masina mai nervoasa dar se cunoaste un pic la consum iar daca e mai mare IQ ai consum mai mic dar se cam reduce vizibil si din fumul scos de pe teava de esapamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o readaptare a clapetei ttul s-a rezolvat.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zipp....verificarea am verificat-o cu motorul cald.chestia cu IQ poate influenta oarecum pornirea??ca la mine prima pornire din zi este cam lunga,invarte un pic mai mult motorul si scoate fum si trepideaza vreo 10 secunde.cineva mi-a zis ca ar fi o duza de la injector.IQ-ul poate fi remediat cumva????

PS.specific ca valorile in sarcina (treapta a III-a blana) au iesit bune.

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boond IQ-ul poate fi remediat chiar si din vag-com ...daca ai intre 3-5 la relanti nu ar trebui sa-ti faci grija si ar trebui sa-ti porneasca foarte usor, dar in cazul in care ai probleme cu un injector simptomele sunt la fel cu ce ai zis tu.. porneste un pic mai greu si scoate fum mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba este ca la relanti IQ este mic cu motorul cald.prima pornire din zi este mai deficitara.dupa ce o pornesc chiar daca o opresc imediat si o repornesc porneste usor, la sfert.nu stiu ce poate sa aiba.ma omoara gandul asta ca nu ii dau de cap.poate cumva sa piarda presiunea?????help mee pls :lol:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Nu asta e important.

Scoate mufa de la CD-ROM si scaneaza din nou. Daca merge, EVITA sa mai scanezi masina cu casetofonul conectat. Repet, conectat, nu pornit

Salutare la toata lumea!Ai avut dreptate,azi mi-a facut un amic o scanare si a mers, urmand procedura ta!Mi-a scanat motorul si a aparut o singura eroare si anume -Supapa control turatie(debilmetru aer).Problema e ca dupa ce a iesit din program , s-a conectat iar (cu motorul pornit apoi cu el oprit)n-a mai aparut eroarea!O sa apara din nou?Am niste probleme ,se tureaza singur si la relantiu tremura usor!Va intreb despre programul Vag COM-in momentul cand scanezi automat apar toate erorile,daca sunt?!Va intreb asta pt ca l-am intrebat daca sonda lambda este ok si mi-a zis ca este in regula atata timp cat nu arata nimic despre ea!Este corect?!Despre eventuale erori la climatronic n-a putut sa-mi spuna nimic dar sunt sigur ca senzorul de temp exterioara este terminat iar la el n-a aparut asa ceva! Nu-i aparea meniul din program Vag "Climatronic"!Are o versiune 9xx!Normal la scanare automata trebuia sa iasa si senzorul de temp exterioara,nu?Mult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am urmat intocmai instructiunile de pe vortex cu privire la resetarea clapetei - nici un rezultat

Iar mai jos pozele pe care le-am facut utilizand vag-comul.Daca aveti idei,sunt binevenite!

Ma refer la postul tau de aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1028889

Mac23... ce naiba ai acolo? 19 grade la avans in relantiu ? Poza a doua randul de jos.

Mai verifica cu VAG-COM-ul ca nu e bine ceva. Am facut diagnoza la multe 1.6 ABU dar asa ceva inca n-am vazut.

Valoarea avansului dinamic creste cu turatia motorului dar tu deja ai o valoare mare la relantiu. WTF....

6 grade cu +/- 1 ar trebui sa ai la relantiu.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorur

Ignition timing in grade BTDC este exact acelasi lucru cu avansul la scanteie in grade, nu ?

nici eu nu am mai vazut niciodata 19 grade :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acea scanare cu vag-ul am facut-o cand aveam probleme cu ecu.Am schimbat ecu si corpul de injectie iar acum intr-adeva avansul se invarte in jurul valorii de 6 grade.O sa scanez din nou si o sa postez pagina cu avansul, dar va spun sigur ca actualmente nu mai afiseaza cifre astronomice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus VAG-COM-ul exact de la pornirea motorului si am monitorizat blocurile 001, 002 si 003 timp de 40 minute si vreo 50 km parcursi !!!

A iesit un MEGA log interesant zic eu fiindca am prins si pornirea la rece si toata perioada pana a ajuns apa la 88 de grade.

A condus sotia mea vreo 50 de km ca am avut de mers pana la parinti iar in timp ce ea conducea eu aveam grija de laptop pe scaunul din dreapta.

Stilul de mers: 85-100 km/h, regim de turatie 2100-2500 RPM. Deci mers normal in afara localitatii.

Din acest log mare eu vreau sa fac o cercetare sa vad sonda lambda cum s-a comportat in jurul valorii de amestec optim. Adica cat timp factorul lambda a stat sub valoarea 1 si cat timp a stat peste aceasta valoare.

De asemenea vreau sa trag niste concluzii matematico-statistice referitoare la valorile pentru "engine load", "avansul dinamic", "unghiul de deschidere a clapetei" in functie de turatia motorului, temperatura, etc. Sper sa fac si niste grafice interesante. Ma ajuta cineva? :)

Oricum trebuia sa fac odata si odata acest lucru deoarece pe viitor daca voi avea probleme in fucntionarea motorului, probleme legate de amestec si consum e bine sa stii ce parametrii aveai inainte si mai ales cum se modificau acesti parametri in regimurile tranzitorii de la rece la cald precum si in turatie.

Motorul meu este 1.6 ABU 75 de cai, injectie bosch mono-motronic 1.2.3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot abu 1.6 si ma bag sa te ajut.Cand o sa imi iau permisul,ca acum este suspendat pana marti, o sa fac si eu un astfel de log sa il comparam, avand in vedere ca acum masina nu prezinta nici o anormalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai vrea cineva sa facem o comparatie la un 1,4 ABD , mono , ma bag si eu la un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la MEGA-logul meu la motorul 1.6 ABU am facut primele cercetari.

Sa nu radeti de mine dar am inceput cu poluarea !

Pentru asta am urmarit sonda lambda de la pornirea la rece a motorului.

Veti vedea ca in primele zeci de secunde sonda lambda nu lucreaza, ECU preia valoarea de 0.45 volti sau lambda factor = 1. Acest fenomen se cheama OPEN-LOOP.

E util pentru cei carora le-am zis in alte topic-uri ca sonda lambda nu influenteaza pornirea motorului iar motorul daca nu porneste atunci sigur nu e din cauza sondei. Acum le prezint si dovada, mai exact logul din care se vede clar ca factorul lambda sta mult la valoare de 1 imediat dupa pornire. E normal ca sonda lucreaza la o temperatura de cateva sute de garde celsius si dureaza pana se incalzeste. Aviz celor care nu au catalizator !!!

Asa ca aveti grija la ce mecanic mergeti.

Am facut niste calcule matematice asa cum am promis.

Rezultate:

1. pana la temperatura optima a lichiduluid e racire (88.2 grade) asa cum se vede si in log am o medie a valorii factorului lambda de 0.95 deci amestec bogat, poluare in CO.

2. pana la temperatura de 55 de grade am ars benzina la greu si deci poluare mare in CO fiindca am obtinut o medie de 0.936 la factorul lambda. Deci aici imi stric eu media consumului la motorul meu care in cei 4500 km facuti de cand am luat masina am obtinut un 7.11 litri la 100 de km.

3. Media totala adica pe cei 50 de km parcursi mers normal (a condus sotia ) am obtinut un factor lambda mediu de 0.9929 ceea ce ma bucura foarte mult..

Am sa pun mai jos logul dar si un grafic facut de mine personal sa intelaga toti care e treaba cu sonda lambda.

Voi studia in continuare acel log imens( grupurile 001, 002 si 003 pentru moment) si voi reveni cu concluzii si asupra celorlalti factori si parametri!

Intre timp sper sa se alature si altii initiativei mele si ma refer aici la cei care au posibilitatea de face diagnoza.

Eu zic ca e chestie utila dar nu stiu pe cati intereseaza aceste amanunte.

Mac 23 si tracto: ma bucur ca vreti sa va bagati la asa ceva.

dorur.xlspost-15350-1268041088_thumb.jpg

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorur.

eu nu mai tin minte dar la ABD-ul meu nu puteam masura tensiunea sondei doar factorul .

tu ai si camp pentru tensiunea sondei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu am nici eu camp pentru voltajul sondei lambda. Am doar pentru factorul lambda.

Dupa factor iti poti face o idee si cam ce semnal in volti trimite sonda la ECU. Graficul ala cu sonda l-am pus asa orientativ sa arat cum sta treaba cu o sonda lambda in general. Iti dai seama ca la unii arata voltajul dar nu arata factorul iar la altii arata factorul dar nu arata voltajul.

Deci dupa caz, amestecul optim corespunde valorii 1 la factor, respectiv valorii de 0.45 volti.

Pana se incalzeste sonda la cateva sute de grade, ea va merge in OPEN-LOOP si va arata valorile de mai sus: ori 1 (factor), ori 0.45(voltaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte frumos ce ai facut tu acolo...chiar sunt interesat sa fac si eu un stfel de log...sper sa am timp si sa am cu cine compara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa fac si eu un log la 1.6 abu. Intrucat in sarcina depinde de modul in care este calcata acceleratia, treapta de viteza precum si inclinatia drumului, am decis sa fac o comparatie intre parametri motorului meu si cel al lui Dorur la ralanti. Am atasat un xls. cu rezultatul obtinut. In afara de temperatura apei, toti ceilalti parametri difera, cu toate ca avem cam aceasi valoare a rpm-ului la ralanti. Pe mine ma framanta doar chestia cu amestecul (sonda aer -timp injectie), rezultand ca eu am amestecul mai bogat. Am calculat si media la timpul de deplasare total (cca 40 minute prin traficul sibian) si a rezultat o valoare medie a sondei de O2 de 8.18 - amestec bogat. Probabil de vina ste sonda obosita (urmeaza una noua), eu avand un consum estimat de mine undeva la 9 % in oras si un 7 afara.

Pe de alta parte , analizand tabelul se observa clar dependenta intre factori :

-la colegu Dorur clapeta de acceleratie este undeva la 2.7 grade deschisa, timpul de injectie 1.30, temp. exteriaora (citita de senzorul din clapeta) 22 de grade

-la mine clapeta de acceleratie este pe la 1.5, timpul de injectie 1.15, temp. exterioara 33 de grade.

La avans am vazut ca spre deosebire de colegul forumist al meu este mai "stabil' in jurul valorii de 6 grade, tensiunea e cam pe acolo 13.7 V, singura mare deosebire fiind la senzorul de oxigen.

P.S. Sper ca nu suntem prea off-topic cu aceste comparatii

comparatie.xls

comparatie.xls

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte frumos ce ai facut tu acolo...chiar sunt interesat sa fac si eu un stfel de log...sper sa am timp si sa am cu cine compara...

daca ai ABD poti face o comparatie cu mine si cu inca un prieten de al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!