Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari!

Am o intrebare, sper sa ma ajuta cineva!

Am un Golf3 cod motor AAM. Conectez cu cablu la calc, pornesc vag-comul totul merge bine si ok, vad erorile pot sa le sterg etc. Pun vag-scope, imi arata vreo 10 valori diferite si asta ii ok, dar prob. este: nu stiu care valoare ce ii... Am vaz ca la unele masini scrie sub ele ca idle speed, coolant temp. etc, dar la mine numai valorile, si asa nu prea ma ajuta :(

Poate sa ma lamureasca cineva pls? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pornesti in pagina cu parametri motorului doar un camp (ex. 001) si in Vag scope o sa iti apara doar acele 4 valori ,fiecare avand o anumita culoare si in dreptul valorii din casutele de sub grafic o sa ai unitatea de masura a marimii indicate pe grafic de culoarea respectiva.

vag_scope.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pornesti in pagina cu parametri motorului doar un camp (ex. 001) si in Vag scope o sa iti apara doar acele 4 valori ,fiecare avand o anumita culoare si in dreptul valorii din casutele de sub grafic o sa ai unitatea de masura a marimii indicate pe grafic de culoarea respectiva.

Nah ce bine ca n-am facut printscreen, in fine incerc asa:

La mine numai la grup 0 imi arata ceva, pana 050 tot da eroare, ca "not implemented"

cele 10 valori arata cam asa:

10|150|75|1700|0|65|95|88|485|685| (valorile am scris acum la nimereala)

deci nu scrie de ex: 1700/min sau 65km/h sau 65mbar etc

numa cifrele apar... poate ca ECU ii mai prost la mine ca masina parca ii din prima serie de golf3-uri?

Modificat de Maxtreeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

As vrea sa-mi cumpar si eu o interfata vag com pentru golful meu. am dat un search si am vazut cateva modele de interfata iar acum intrebarea mea este care se potriveste pe masina mea si pe care mi-o recomandati? si cum este cu soft-ul?se gaseste crackuit pe net? mufa pe care o am la masina e cu 16 pini.

Multumesc pt rabdare:D

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, intelegeti ca sunt tipuri de ECU la care nu poti sa citesti decat pe grupul 000.

Maxtreeme: La tine probabil masina e din 1992 sau inceputul lui 1993 si de aia nu poti sa vezi decat grupul 000 unde nu vezi decat cateva cifre ale caror semnificatie nu ai sa o poti descifra decat cu manualul tehnic de reparatie original VAG. E chiar cazul tipului de motor 1.8 cu 75 de cai AAM pe care il ai. Iti spun din experienta mea pe care am acumulat-o in domeniul diagnozelor auto.

Valabil si pentru alte motoare VAG din acea perioada: spre exemplul motor ACE 2.0 de la audi, motorul 1.9 TDI 1Z in variantele de inceput (primii ani de fabricatie) care de asemenea au un ECU care nu poate fi citit in VAG COM decat pe canalul 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru exista vreo solutie la chestia asta? Ar fi util si pentru noi AAM sa stim/citim mai multe la o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVA G3 vad ca si tu esti in aceeasi situatie, adica ai motorul AAM 1.8 75 cai fabricat in anii 1992-1993.

Pentru tine diagnoza cu vag com te ajuta sa vezi eventualele coduri de eroare stocate in ECU iar in ceea ce priveste valorile parametrilor cititi de diferiti senzori (spre exemplu turatie motor, temperatura lichid de racire, temperatura aer admisie, curent alimentare ECU, avans, etc) nu ai sa reusesti la prima vedere deoarece ai indisponibile canalele 001, 002, etc. Doar canalul 000 e disponibil dar acolo valorile parametrilor sunt oarecum "codificati" in sensul ca pentru interpretarea lor trebuie sa consulti manualul VAG de service. Pe canalul 000 ai sa ai 10 campuri in total.

La motorizarile AAM mai noi (dupa 1994 cred) s-au pus controlere (ECU) care au alt cod VAG de forma xxx xxx xxx y care permit urmarirea si celorlalte campuri. In principiu daca ECU are acelasi nr. de pini nu ar trebui sa ai nici o prolema in a schimba ECU pentru a te bucura de posibilitatea de a urmari si canalele 001, 002, etc in VAG COM. La urma urmei e acelasi tip de injectie, mono-motronic.

Cand am sa am timp si am sa prind o astfel de motorizare am sa fac un mini-tutorial de diagnosticare cu VAG COM exclusiv pentru acest tip de cod motor, AAM.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri o scanare la motorul din semnatura! Si nimic, nici-o eroare. am vrut in special sa verific sonda lambda ca imi consuma cam mult tinicheaua ! in Autodata scrie asa; Lambda at increased idle λ 0,97-1,03 si la mine crestea cateodata si peste valoarea asta de 1,03 nu crestea foarte mult doar cam 1,07 cam asa din cate imi aduc aminte cateodata statea bine la 1,03 dar la turatii mari caci asa mi-a testat-o se ducea la 1,07 ! Ce spuneti e bine sau sa o schimb? Cel care mi-a testato a zis ca e bine nu am de ce sa o schimb dar eu cam sunt in dubii pt ca stiu ca tre sa lucreze perfect in parametrii astiia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca si la mine e la fel variaza intre 0.9-1,7 si pe cine am mai intrebat o zis ca este buna sa nu imi fac probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cu consumul cum stai ? ca eu m-am saturat de astia care zic ca e ok stai linistit ca e bine si ea papa de rupe (11%) cica sa caut de aer fals sau catalizator infundat. ce simptome ar trebui sa am daca ar fi infundat? M-am uitat pe dedesubt la catalizator si cred ca a fost umblat la el ca este sudat nu m-ar mira daca ar fi sec adica sa nu mai aiba fagurele in el. Desi nu cred ca este infundat ca ea scoate gaze cu presiune destul de mare si nu ar mai trage masina daca ar fi asa! scuze de offtopic !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda-trebuie sa aiba TEORETIC valoarea 1...cateodata 0.97 si 1.03 e ok

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea 1 corespunde amestecului perfect, de accea lambda trebuie sa stea pe acolo. Atentie! 1 nu reprezinta 1 volt ! E doar un coeficient.

E normal sa fluctueze in jurul valorii 1, mai exact asa si trebuie sa fie conform manualului: Lambda at increased idle λ 0,97-1,03

Ecu ajusteaza in permanenta amestecul , de aia niciodata nu ai sa ai o valoare fixa de 1 la relantiu.

floryn_zdv: la motorizarea ta e un consum normal in oras. Se stie ca la golf 3 motoare pe benzina in afara de 1.4-60 de cai si 1.6-75 de cai celelalte consuma ceva benzina in oras. O zice si manualul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUn! si atunci eu de ce am avut consum de 7,5 % in oras si acum a sarit asa mult ?? si mai am si prieteni cu acelasi motor ca al meu su le ia in jur de 7-8 . Ceva nu e in regula dar nu stiu ce ! Cel care mi-a testat-o a zis ca motorul merge bine nu are erori stocate , chiar mi-a zis ca altii ar vrea sa le mearga motorul asa cum imi merge mie ca vin la el si nu stie ce sa le mai faca si eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vreme de iarna masina consuma mai mult combustibil. asa m-i s-a intamplat si mie si pot confirma si altii

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care sint valorile standard sau un tabel unde ar trebui sa se inadreze valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am o intrebare pentru cunoscatori.Masina mea este un 1.8i mono ABS din 01.1993.

Faza e ca atunci cand este pusa pe tester si se verifica parametrii merge doar sa indice parametrii din primul grup,ca in poza,iar la turatii peste 3000 dispar si apare 000.

Iar in celelalte doua grupuri de mai jos,apare ERROR peste tot(UNDE E INCERCUIT CU NEGRU)...Stie cineva unde e buba?Sper ca m-am facut cat de cat inteles,ca nu ma prea pricep...

4.jpg

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SEBY, fara suparare, dar daca citeai mai sus ce am scris te lamureai si iti dadeai seama ca e perfect normal sa ai respectiva "problema" la diagnoza. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUn! si atunci eu de ce am avut consum de 7,5 % in oras si acum a sarit asa mult ?? si mai am si prieteni cu acelasi motor ca al meu su le ia in jur de 7-8 . Ceva nu e in regula dar nu stiu ce ! Cel care mi-a testat-o a zis ca motorul merge bine nu are erori stocate , chiar mi-a zis ca altii ar vrea sa le mearga motorul asa cum imi merge mie ca vin la el si nu stie ce sa le mai faca si eu!

Doar citirea erorilor nu inseamna ca te-ai ales cu o diagnoza si ca totul este ok.Trebuie urmariti toti parametri (modul cum creste temperatura,daca merge autoreglarea la clapeta,avansul,sonda de oxigen (care se verifica undeva la 3000 de ture) si numai dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura etc.Daca sti ca a consumat mai putin si acum s-a facut cam "nesimtita" trebuie sa existe o explicatie.Sa fim seriosi dar iarna masina consuma mai mult pana se incalzeste motorul (perioada cand este turata la 1100 1200 de motorasul de ralanti) apoi depinde de cum o conduci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am fost si am facut diagnoza, si mi-a dat eroarea 0203 Lipsa semnal acustic , tipul de la service mi-a zis ca e vorba despre senzorul de detonatie.Dupa ce a sters eroarea masina imi merge foarte bine, inainte imi mergea in suturi.Trebuie schimbat senzorul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnal acustic - senzor detonatie? care ar fi legatura? Pe site-ul de la ross-tech nu apare acest cod de eroare (0202).Cred ca nu era vag acel scaner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep daca era vag...era un aparat verde Bosch conectat la un laptop, ideea e ca dupa ce a sters eroarea masina a inceput sa nu mai mearga in suturi, daca senzorul era defect parerea mea e ca nu putea sa stearga eroarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de detonatie este de fapt un microfon

Ionut, mi se pare normal sa-ti dea eroare la senzorul de detonatie din moment ce motorul tau... nu are asa ceva. :ceuameni:

Serios vorbind, nu cred ca AAM-ul sa aiba knock sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!