Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Intrebare pentru cei care au rulat teste cu vag-com in ultima perioada poate sa imi spuna cineva cam care ar fi valoarea normala(sau limite) a sondei lambda atat in campul1 (acolo unde indica 128 valoare standard care oscileaza mereu) cat si in campul lambda factor ? Caci mie imi arata 1.3 - 1.45 factorul iar in campul1 valoarea oscileaza intre 220 -240.Din cate am inteles factor lambda peste 1 inseamna amestec sarac si mi-e sa nu pateasca ceva motorul.

P.S Valoarea timpului de injectie ralanti 1.35-1.42.

P.S.2 Am observat ca daca misti mouseul deasupra campurilor de citire al datelor din vag-com iti arata limitele prevazute de constructor.Mie nu mi se intampla acest lucru - o fi de la soft(311.2) sau de la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o intrebare pt cei care au mai umblat las etari din vag-com....Ce setari s-ar cam putea face ? eu as dori ca in momentul in care pornesc motorul sa se aprinda farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ SAurelian: la masinile noastre nu se poate face aceasta modificare doar din vag-com. banuiesc ca trebuie facuta fizic de catre un electrician.

@ mac23: spre sfarsitul saptamanii cred ca o sa vin spre sibiu si s-ar putea sa chiar ajung la intalnirea de vineri. daca ajung pot sa iau cu mine vag-ul si sa ne uitam la mine si sa comparam :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu stiam sigur de aceea am intrebat...

dar se pare ca tu ai mai mesterit pe acolo...cam ce ai descoperit ca putem sa modificam cu vag-com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu nu poti modifica aproape nimic. Poti sa incerci sa faci o readaptare a clapetei de acceleratie sau sa rulezi un "output test" pentru componentele motorului. In rest poti sa citesti datele si sa-ti faci diverse grafice si, daca te pricepi, sa le si interpretezi, dupa care sa faci modificarile necesare fizic sub capota :angry: S-ar putea ca pentru unele modele diesel sa poti sa modifici cantiatea de motorina injectata sau sa incerci sa schimbi turatia de relanti a motorului, dar nu pot sa iti spun cu siguranta acest lucru deoarece eu nu am incercat niciodata la un Golf 3. La masina mea (si probabil si la a ta) nu se poate modifica turatia de relanti din Vag-Com si nu poti nici sa intervii pe cantitatea de benzina injectata.

Mai pe scurt, la masinile noastre posibilitatile sunt destul de limitate, deoarece nu erau inca implementate toate modulele. La noi nu o sa poti sa intrii pe modulul de inchidere centralizata sau pe bord asa cum poti de la unele modele de Golf 4 in sus.

Daca arunci o privire in Vag-Com, in fisierul de Autoscan o sa vezi ca singurele module care se pot scana la Golf 3 / Vento sunt:

01 - Engine

02 - Auto Transmission

03 - ABS

08 - HVAC - Climatronic

12 - Clutch

15 - Airbag

25 - Immobilizer

41 - Diesel Pump

56 - Radio

La acestea eu nu prea stiu ce modificari se pot face.

Spor cu Vag-Com-ul si daca descoperi sau aflii chestii noi posteaza.

Succes si o zi cat mai placuta in continuare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, pai am sa iau si eu cu mine vag-comul vineri la intanlire.

pentru SAurelian cred ca la tine ptr ce vrei indicat ar fi sa legi comanda farurilor la contctul masinii.Desi sunt cateva aspecte de luat in seama(aceasta modificare presupunand ca tre sa circuli cu becurile aprinse tot timpul zi-noapte indiferent pe ce drum rulezi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult...o sa revin cu detali daca reusesc sa fac ceva...o sa mah mai documentez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

are cineva o idee de rezolvat ca nu imi functioneaza climatronicu si mia dat eruarea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 1 luna de chin am in sfarsit o interfata vag(garantie + amanari din partea vanzatorului etc)

Sunt din Cta si cine are nevoie de o diagnoza in limita timpului liber ii stau la dispozitie.

Ave VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma poate ajuta cu o scanare sau info cat costa si service recomandat in Buc? Am probleme cu ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma poate ajuta cu o scanare sau info cat costa si service recomandat in Buc? Am probleme cu ABS-ul.

Cand treci la o baie in mare ma cauti...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cineva amabil sa-mi spuna si mie cum salvez graficele rezultate in urma folosirii VAGscope- ului?Ca am incercat sa vad rezultatele in urma unui rulaj de cca 20 km cu vagscopul pornit si cand sa interpretez rezultatele ia-le de unde nu-s!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare baieti

mi-am scanat si eu masina din semnatura si imi apare urmatoarea chestie la abs la abs

a mai patit cineva la fel?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3

Scan: 01,02,03,08,15,25,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8A0 907 311 M

Component: 1,8l R4 MONO 1.2.3 D5B

Coding: PMC 01

1 Fault Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

End -------------------------------------------------------

Si cand il scanez separat imi zice too many comunication erorr to continue becul de la abs se tot abprinde se stinge cand il scanez

ce paote fi

sau ceva cu vag-com ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat azi un golf 3 1,9 diesel

si au aparut urmatoarele erori,stie cineva ce inseamna?

Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3

Scan: 01,02,03,08,15,25,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 BF

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0804

Coding: 00002

Shop #: WSC 01268

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

01268 - Quantity Adjuster (N146)

18-10 - Upper Limit - Intermittent

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 603 E

Component: AIRBAG VW2 V00

Coding: 00069

Shop #: WSC 01268

1 Fault Found:

00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 1H0 953 257 B

Component: IMMO VWZ3Z0T2296880 V00

Coding: 09600

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!nu te supara ca te deranjer nu cumva ai aflat ce-i cu erorile alea ce le-ai scris tu?ca si eu am un golf 3 1.9 tdi si am facut si eu un test VAG COM si mi-a aparut si mie eroarea asta 00575.daca afli ceva sau sti te rog sa ma anunti.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne ajute Gogule? http://wiki.ross-tech.com/index.php/00575#...trol_Difference

Nu e asa greu sa cauti. Problema cea mai des intalnita la Golf3 este: furtune de vacuum crapate. Schimbati toate furtunasele din zona admisiei. Foarte rar sa fie regulatorul de presiune defect. Eu la golf 3 nu am auzit pana acum. Asa ca, furtune noi si s-a rezolvat. Scapa presiune pe undeva (trage aer fals).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu aceeasi eroare ca si bzsa,stie cineva care e cauza???

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

@ mac23: fa-ti un log in timpul rularii in care iti selectezi parametrii care te intereseaza. La finalizarea acestuia fisierul o sa il gasesti in folderul \Logs din folderul unde ai instalat Vag-Com. Acesta ramane salvat si poti sa il deschizi in Excel si sa refaci graficul si sa analizezi datele care te intereseaza. Mai multe detalii si intructiuni mai detaliate gasesti aici => http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/logging.html

@bzsa:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal

Possible Causes

* Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

* Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Engine Control Module

Special Notes

* Some older engines store this code as long as the engine is not running, if in doubt read fault codes with the engine running again.

- cel mai probabil ai scanat doar cu contactul pus si de aceea a aparut codul. Incerca o scanare doar pe modulul "Engine" cu motorul pornit si mai mult ca sigur codul acesta de eroare nu va mai aparea.

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

* Reduced Power

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Hoses

01237 - Fuel Shut-off Valve (N109)

Possible Symptoms

* Limp mode

* MIL

Possible Causes

* Wiring and/or connections faulty

* N109 faulty

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Check/replace N109

00589 - Airbag Igniter; Passenger Side (N131): Resistance too High

Possible Symptoms

* Airbag Warning Light active

Possible Causes

* Wiring from/to Airbag Igniter Passenger Side (N131) faulty

* Airbag Igniter Passenger Side (N131) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring from/to Airbag Igniter Passenger Side (N131)

* Check Airbag Igniter Passenger Side (N131)

- pentru erorile cu "Intermittent" la sfarsitul codului poti sa le stergi deoarece acestea pot aparea si dintr-o simpla pana de contact (la o gropa mai solida/ spalat de motor/ etc). Daca este vorba de o simpla pana de contact acestea dispar. Daca problema este inca prezenta eroarea va reaparea.

@bzsa & Cata_BOSS:

- pentru eroarea cu "Excessive Comm Errors" singura solutie pe care am gasit-o ar fi urmatoarea: "Well, i got some news. At first, that error is easy to fix. All you need to do is change your bit rate on your PC under your Device manager, LPT-USB preferences from 16 to 12." Explicatia am gasit-o pe un audiforums.com si era pentru o interfata 311.2-N, similara cu a voastra. Personal nu am testat-o dar poate merge si va este de ajutor.

Succes si o zi placuta in continuare! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru raspuns cat si pentru ajutorul acordat si sfaturile oferite in cadrul intanliriii saptamanale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Scanez masina, imi gaseste motorul, il scaneaza apoi imi afiseaza " no fault found", incerc sa citesc ceva valori de la vreun sensor dar problema e ca nu imi gaseste niciunul pe niciun grup. A mai patit cineva asa ceva?

PS: pana acum am tot incercat sa scanez masina dar nu am reusit pana azi cand am gasit un fir rosu taiat in spatele releelor. mai sunt cateva mufe neconectate care nu stiu de la ce sunt.

Modificat de G.M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! are cineva un soft in limbar romana, sau macar un manual?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu nevoie de putin ajutor in legatura cu o eroare:

021E Sesizor miscare ac

Intrare deschisa

I-am facut diagnoza pentru ca imi tot palpaia becul de la bujii, le-am schimbat, becul nu a incetat din palpait asa ca am apelat la diagnoza. Inca o specificare de cand imi palpaie becul masina accelereaza mai greoi.

Ce poate fii?, lamuriti-ma va rog. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Este vorba de sezorul G80 situat parca la injectorul nr.3

Vezi ca poate e ceva pe la contactele electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Floss merci de ajutor

o sa incerc sa vad daca e intradevar din setari pt ca am mai scanat masina cu 311-le si mergea si acum face figuri

am incercat si cu versiune mai noua si nu au fost probleme

Modificat de bzsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!