Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Mac e destul de greu de facut o medie normala. Avem cateva motorizari (1.4, 1.6, 1.8, 2.0) pe langa asta trebuie sa iei in consideratie si temperaturile ambient si de lucru, calitatea filtrelor, samd.

Totusi chiar daca fac comparatiile din memorie la scanari m-am gandit de cateva ori sa fac un tabel. Este o ideie buna. Cum incep sa adun informatii clasificate fac un tabel orientativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest ghicicine

@Alexkp1

Eu am acelasi motor ca al tau cu aceleasi probleme si pana in ziua de azi nu am elucidat de ce face asa.

Am schimbat (in timp) bujii, filtre, curatat clapeta acceleratie, curatat ISV (Idle stabilizer valve), garnitura clapeta acceleratie, sonda lambda.La ora actuala ma mai gandesc ca poate fi robinetul epuratorului de pe circuitul gazelor de carter, care are o garnitura sparta si baga aer fals in admisie, pentru ca am compresie mai slaba pe 2 cilindrii.

Pe vag-com nu imi da nici o eroare si motorul merge bine, trage dar am fluctuatii de relantiu si e zgomotos la plaja de turatii 2500-3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !

am o rugaminte

am facut un test la masina si-mi apare eroare la senzorul de la delco (mentionez ca si masina motorul da semne cateodata sa se opreasca la relanti)

am inteles ca trebuie schimbat delco-ul

se poate remedia fara a schimba delco-ul?

daca da, cum?

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdrro .. schimbi doar capacul si lueaua. Totusi, desfa si tu capacul si scoate luleaua, apoi invarte (msica) un pic de axul ala. Are un pic de joc? Sau se misca rau?! Normal are un mic, mic joc. Daca e in parametri ( adica nu balangane) e ok.

Alex si Ghici... avansul de verificat.

Off topic: Hai sa lamurim o "problema" Acel senzor apare cu erori daca motorul este oprit sau avansul varza. Acel senzor este (o "bucla", bobina inductiva... trece o bucata de metal pe langa ea si ii creaza un camp (se excita), atunci cand se invarte delcoul. Senzorul ala nu se strica (arde) decat daca faceti artificii in instalatia elctrica. Verificati contactele si firele in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am facut si eu testul cu VAG-com-ul si pe langa sensor hall si oxigen mi-a mai dat si eroarea "in take air sensor".astept niste sfaturi,tinand cont de faptul ca masina merge normal.nu mi se pare sa aibe ceva .merci.tin sa mai adaug faptul ca se si aude injectorul cum tacane ca un tachet defect parca foarte tare .nu stiu daca o avea vreo legatura. astept pareri.

Modificat de ardei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paste Fericit!!!

ardei ... ce vrei sa ii faci daca merge normal? Las-o asa.

Pt senzor sterge eroarea si vezi in 2-3 saptamani daca apare din nou. Revino atunci cu un mesaj daca se manifesta eroarea.

Asta e singurul sfat de maare bun simt. Restul sunt vorbe. "Mai multa muzica".

Nu mai comentez de ce apare aceasta eroare (cauze probabile)... sau ce tacane la injector (hehehe) ca va apucati sa demontati. Asteptati si voi sa treaca pastele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o rugaminte cine poate sa ma ajute cu un soft de wag-com complet eu am cumparat interfata cu soft dar cand fac scanari imi zice codul de eroare si in dreapta imi spune ca trebuie sa contactez pe cei care vand softu sa-mi activeze cheia si numi da o descriere a problemei , e-mail meu gigelrusu@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte trebuie sa ne spui despre ce versiune de soft este vorba deoarece alta versiune poate strica interfata.

poti sa incerci sa cauti si pe topicul special dedicat discutiilor despre vag-com si interfete => http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9821

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un soft 409.1 dar e versiune demo ca nu ma lasa sa fac prea multe si as vrea sa pot reseta si servisul cu el la scoda audi si celelalte la prieteni :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... si?!! Nu uitati, :cool: pe forum nu se recomanda discutiile privind softuri piratate sau alte forme de evaziune.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un soft 409.1 dar e versiune demo ...

Instaleaza versiunea 311.2. Se gaseste peste tot. Dar cu versiunea 409(sau 311) poti face scanari doar la masinile pana in 2004. :cool:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... si?!! Nu uitati, :) pe forum nu se recomanda discutiile privind softuri piratate sau alte forme de evaziune.

nu este soft piratat. softul vag-com este free la descarcare de pe net chiar de pe pagina producatorului => http://ross-tech.com/vag-com/download/ la ei problema mare este cu interfata. daca nu este o interfata originala si este una piratata atunci sansele ca ea sa se arda si sa nu functioneze sunt foarte mari deoarece interfetele au un fel de hardlock device.

dar banuiesc ca stii chestiile astea legate de cabluri deoarece vad in semnatura ca faci diagnoza, deci te-ai lovit de ele. :)

Modificat de floss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supun din nou in atentia colegilor de pe forum o chestiune de care s-a mai discutat pe forum,dar eu ori sunt mai tare de cap :vaidecapulmeu: ori masina mea isi bate joc de mine! :mellow:

Am schimbat toate consumabilele (apa,ulei.l. fr.,servo,frane,furtune) iar la testul cu vag com-ul personal imi da in continuu aceasta eroare:

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal

am citit si recitit indicatiile celor de la rosstech dar nimic nu se adevereste - adica totul pare ok dar motorasul nu vrea nicidecum sa porneasca(am din acela cu 6 pini).

-verificat motorasul -ok

-verificat cabluri -ok (d.p.d.v. vizual)

INTREBAREA: Avand in vedere ca Vag-com nu vede nici o alta eroare la senzor de temp apa si motor si nici la potentiometru - senzori care au cat de cat legatura cu socul automat- POT SA SUSPECTEZ ECU CA NU-SI MAI FACE TREABA? Adica sa primeasca toate informatiile necesare dar sa nu dea comanda lui v60? Sau daca era ECU dus ar fi trebuit sa imi dea alta eroare?Caci ma gandesc in felul urmator: Ecu preia informatiile de la senzori,le analizeaza si transmite semnalul la V60 dar acesta fiind defect semnalul ramane fara urmari si atunci ecu sa imi dea aceasta eroare 282. DAR V60 E OK!(Daca ii scot mufa masina se tureaza singura)

O sa incerc sa gasesc schema electrica a conectarii dintre ecu si v60 sa vad poate identific problema.Iar daca nu va trebui sa caut un alt ecu sau sa improvizez ceva (un circuit electronic care sa imi comande socul automat numai in functie de temperatura apei)

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si schema de conectare a elementelor corpului de acceleratie la ecu.De indata ce inceteaza ploaia merg sa verific daca firele afung la ecu(firele de la pinii 1 si 6 (motorasul v60).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mac23... recomand o resetare la clapeta ( scoti borna la baterie...)

@ floss chiar crezi ca gygel are o interfata rosstech? "am cumparat interfata cu soft". :blink: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa dupa cum va spuneam de indata ce a incetat ploaia am coborat la masina si am trecut la verificari:

-toate legaturile electrice dintre motorasul de pozitionare a clapetei si ecu sunt ok

-in continuare imi arata aceeasi eroare 00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal.

Problema este ca daca incerc sa ii sterg eroarea mi se blocheaza interfata,dandu-mi urmatoarea eroare: 'No response from controller.Retry?' Daca ii dau retry imi da aceeasi chestie.trebuie sa scot mufa de diagnoza si sa o bag din nou sau sa repornesc masina.Este normal?iNTREB DEOARECE LA UN PRIETEN ORI DE CATE ORI STERG VREO EROARE SI II DAU SA CAUTE DIN NOU ERORI NU SE BLOCHEAZA!

Revenind la v60 singura chestie care imi ramane de facut este sa caut la dezmembrari un alt corp si sa-l testez iar daca merge e ok daca nu banuiesc ecu,desi masina e ok,consum mic,trage bine,arata ok si m-am atasat prea mult de ea ca sa o duc la targ!

P.S. Nici cand folosesc optiunea OUTPUT TEST de la vag com motorasul nu functioneaza ci doar niste relee.

Am incercat si partea cu scosul bornei,contactul... si fara rezultat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetarea clapetei

- se scot bornele

- se asteapta 10 min

- se cupleaza bornele

- se pune contactul

- se asteapta 5 min

- se porneste masina fara a apasa pe pedala

Este metoda descrisa pe vortex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetarea clapetei

- se scot bornele

- se asteapta 10 min

- se cupleaza bornele

- se pune contactul

- se asteapta 5 min

- se porneste masina fara a apasa pe pedala

Este metoda descrisa pe vortex

paul_ral, sincer niciodata nu m-am uitat la ceas sa vad cat timp stau fara borna pusa dar cu siguranta nu am stat 10 minute.maine dimineata o sa cobor la masina cu telefonu si o sa fac fix cum este descrisa metoda.Daca ai cumva si linkul de unde ai extras metoda , poti sa-l postezi deoarece am ceva cunostinte de lectronica dar sincer nu inteleg de ce aceste intervale de timp(5 min sau 10 min)

ANU SE INTELEGE CA TE CONTRAZIC ,CI DOAR VREAU SA INTELEG CUM FUNCTIONEAZA ECU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 63 de rezultate la SEARCH/idle/GolfIII&Jetta III cu optiunile Archived content si Topic title.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERSI MULT ,ma apuc de traba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ti-am atasat si procedura de resetare a clapetei de acceleratie din vag-com. incerca mai intai asta (e mai usor) si dupa daca nu functioneaza incearca si resetarea cu scoaterea bornei.

succes. :)

Adaptari_Vag___Resetare_clapeta_acceleratie.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am urmat intocmai instructiunile de pe vortex cu privire la resetarea clapetei - nici un rezultat

Iar mai jos pozele pe care le-am facut utilizand vag-comul.Daca aveti idei,sunt binevenite!

post-30655-1244902150_thumb.jpg

post-30655-1244902159_thumb.jpg

post-30655-1244902166_thumb.jpg

post-30655-1244902173_thumb.jpg

post-30655-1244902179_thumb.jpg

post-30655-1244902187_thumb.jpg

post-30655-1244902194_thumb.jpg

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am făcut azi o scanare şi mi-a dat următoarele rezultate

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

2 Faults Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

00670 - Shareware Version. To Decode all DTCs

03-10 - Please Register/Activate - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Wednesday, 01 July 2009, 17:18:38

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 032 906 026 E

Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D31

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

1 Fault Found:

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

03-10 - No Signal - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Prima scanare a fost făcută cu motorul oprit, ştiu ce reprezintă.

A doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!