Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

razvan_30oct

salut am si eu o eroare la abs si nu stiu ce inseamna

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

acesta nu fucntioneaza e becu aprins!!! daca stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

Possible Causes:

* Open Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty

Possible Solutions:

* Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin.Aurelian

Va salut!....as avea si eu o intrebare...am un vento 1.6 ABU care scoate mult fum negru si consuma de rupe....am bagat-o azi pe VAG si din pacate momentan nu am in fata erorile de au aparut ca sa fiu exact...insa baiatul care ma ajutat cu VAG mi-a zis ca este sonda lambda dar nu este 100% sigur.Erorile de au aparut erau ceva de genul: 00525 ....si la eroarea respectiva(eroare la sonda lambda) scria ceva de genul......ca senzorul de incalzire de la sonda lambda nu functioneaza......Banuiesc ca cei care au mai intalnit asta stiu despre ce e vorba.....Dk cineva a mai intalnit eroarea asta poate sa-mi zica dk sonda lambda e de vine......sau mai poate fi si altceva......Ms ....Dk trebuie erorile exacte si ce scria acolo...il pot suna pe baiat sa mi le trimita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin.Aurelian

revin cu o completare.....initial a aparut si urmatoarea eroare: 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded

.....insa dupa ce a sters-o .....a ramas doar :00525 - Oxygen Sensor - Short to Ground....si asta aparea incontinuu......E posibil ca prima eroare sa fie cauzata de cea de-a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sonda lambda e defecta 100%. Asa a fost si la mine. Dupa ce l-am schimbat, eroarea a disparut. Si eroarea 561 e cauzata de sonda defecta.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin.Aurelian

deci e cam clar....ms mult!!!....sa vad pe unde gasesc o sonda...chiar si second hand:D

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ultimu_neuron

Salut,

am facut o scanare cu vag-com si am primit o eroare.

atasez o poza si textul erorii.

Stie cineva de la ce poate fi

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent ?

Multumesc

post-68562-1279017001_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvi intai eroarea 00523 care se refera la senzorul din capul injectorului.

La ambele e posibil sa ai un scurt,iar din instalatia electrica o sa observi ca sunt legate cele doua erori.

Eroarea 00523 iti face un amestec prost si ai uneori cresteri de relantiu sau in primele faze fum negru la accelerari.Dupa o vreme o sa ai fum negru dimineata la pornire.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Cum as putea sa-mi dau seama daca e un scurt pe undeva?

Poti sa ma ajuti cu localizarea injectorului si unde anume este acest senzor? :)

Multumesc mult :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In linkurile de AICI ai niste linkuri rusesti unde vei vedea unde este localizat senzorul.

Daca vrei iti dau orice informatii despre acest senzor pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Din pozele alea pare destul de complicat...

Multumesc mult! O sa te contactez pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci capota si la carburator ai 3 suruburi de 10.Desfaci tubulatura groasa de la admisie si apoi cele 3 suruburi de 10.Ridic capacul de la carburator si il ridici usor.In spatele capacului de la carburator ai 2 furtunele pe care le desfaci usor prin tragere,apoi vei vedea senzorul montat pe o semisfera neagra.

Acolo este senzorul tau care da intermitent.

Apoi ai schema in postul meu de AICI G42.pdf dupa care te apuci de masurat cabluri.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura precizare . Nu este carburator !!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Mi-am achizitionat o interfata VAG COM si dupa o scanare mi-a dat ca senzorul de temperatura e defect. Am sa cumpar astazi unul sa-l schimb. Intrebarea mea este cum as putea identifica alte componente la masina care nu sunt chiar in parametri dar nici nu dau erori. Sau mai bine zis imi poate spune cineva gama de valori in care trebuie sa varieze diferiti parametri citibili cu VAG COM (ma intereseaza in special cele din grupul 01 engine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai VAG 908 ala da si in "baloon" intervalul in care trebuie sa se inscrie parametrul.

Cauta un prieten cu 908 (daca ai versiune mai veche) si uita-te.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sa-mi spuna ce anume reprezinta parametrii din imaginea atasata?

Evident RPM e turatia motorului, prima temperatura e temperatura lichidului de racire, lambda - coeficientul lambda (nivelul oxigenului in gazele de esapament - ideal =1), voltage = tensiunea de 12V.

Ceilalti coeficienti ce reprezinta?

Bin bits = ?

Inj on time = ?

a doua temperatura = cumva temperatura aerului?

Load = incarcarea?

T.B. Angle = unghiul clapetei de acceleratie?

Ign Timing = ?

post-60834-1283019765_thumb.jpg

Modificat de chi_luci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RPM = Turatie

Load = un fel de cat la suta este solicitat motorul din puterea sa .

Voltage= Voltajul bateriei

T.B. Angle = Ungiul clapetei de acceleratie

B.T.D.C= Avansul in grade

Bin bits. = valori de 0 si 1 . Spre exemplu daca din sirul acela de 0 si 1 o cifra este 1 poate insemna spre ex A/C pornit sau pedala de frana apasata etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee daca cea de-a doua temperatura e temperatura aerului? Daca da unde se afla senzorul si daca valoarea citita e OK sau nu.

O alta intrebare: La relanti are unghiul clapetei 0. Nu ar trebui sa se opreasca motorul?

Si in fine: Incarcarea in gol e 25%. Daca o turez in gol scade la 17%. Nu ar trebui sa fie invers??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-a de a doua temperatura este cea a aerului aspirat .

Cu incarcarea e relativa treaba . Mai relevanta este in mers .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca sunt putin offtopic.....insa in urma problemelor care au inceput sa-mi apara la masina, m-am hotarat sa-mi cumpar o interfata vag-com. Am gasit pe net ceva cu 409.1 si ceva cu 908...In afara de pret, cu ce difera 908 de 409? Eu vreau sa folosesc doar pe masina din semnatura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima intrebare: Sunt 2 variante de cabluri....unul negru total si altul cu capetele albastre si firul gri transparent.....are vreo importanta acest lucru?

Scuze de offtopic!!! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mufa care se conecteaza cu masina este OBD2 nu 2X2 nu are nici o importanta.

Din ce an e masina ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a ajuns si mie interfata(vag-com409.1)...insa as avea nevoie de niste sfaturi pentru ca eu sunt cam "bata"....prima intrebare ar fi: ce setari trebuie sa fac, pentru ca azi mi-a zis asa....

post-53856-1283973356_thumb.jpg post-53856-1283973362_thumb.jpg

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!