Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Ciudat . Eu nu am mai intalnit asa ceva. Stiu ca ALH-ul de pe generatia mai noua nu este PD si avea 4 campuri la injectoare dar ma rog , generatie noua-tehnologie mai noua-electronica mai avansata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe Golful 4 am motor ALH si apare corectia de inj pe fiecare cilindru. 4 cilindri= 4 valori.

Adica toate campurile au o valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este valabil si cazul motorului 1Z. La mine la fiecare scanare nu am avut decat in 3 campuri valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Si la mine e tot asa. In blocul 13 imi arata VAG-COM valorile doar la 3 injectoare...la unul e tot timpul nimic. Acelasi motor 1Z.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar aseara am pus si eu vag-com pe masina si la fel....arata doar 3 injectoare din ce cauza habar nu am...e o mica diferentza intre ele ceva de genu ....

injector 1 - 1.2

injector 2 - 0.9

injector 3 - 1.4

sper sa ajung sa mai curat si eu injectoare ca poate-s infundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Audi A4, 1996, cod motor AFN apar doar 3 injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghicicine AFN sau 1Z indiferent ca e vw sau audi se vad doar 3 inj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor care au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cojocariu.marian

salut la toata lumea

stie cineva sa-mi raspunda de ce nu ma pot conecta la acea mufa VAG COM? un coleg spunea ca nu am ECU, insa ma intreb de ce mai am acea mufa, cu firele aferente, daca tot nu-mi foloseste la nimic. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1Y care este un diesel simplu aspirat nu ai ECU . Nu cumva ai echipare ECOMATIC pe masina ? La un astfel de sistem start-stop cred ca exista ECU ..... si implicit mufa de diagnoza .

Cand conectezi mufa se aprinde beculetul de pe ea ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Am si eu o intrebare...apropo de VAG Com. In measuring blocks....nu mai stiu eaxct blocul...la valoarea MAF imi arata dublu fata de valoarea normala indicata sub casuta respectiva. Mecanicul mi-a scos furtunasul care merge de la electroventilul EGR la ciuperca si mi-a facut vacuum cu o pompa de vacuum si val era normala. Dupa ce am pus la loc furtunasul respectiv si am accelerat-o o data valoarea MAF s-a dublat din nou. Electroventilul ala EGR...adica tot modulul ala e de vina? Sau poate fi din alta parte?...ca sa stiu ce sa ma apuc de schimbat..sau de curatat daca e ceva. Mulumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG stai linistit la mine e la fel...normal arata vr-o 245 iar actual 345 ..am crezut ca e de vina debitmetru si l-am schimbat cu al unui prieten si era la fel nici o schimbare...daca rezolvi problema cumva da-mi te rog si mie un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comporta masinile (fac referire la cei cu pb legata de MAF) ? Trag bine ?

Va recomand un test. Scoateti mufa de la MAF (debitmetru) si mergeti putin . Daca motorul trage mai bine trebuie schimbat acel MAF pentru ca este defect.

Masuratorile la MAF le-ati facut in mers sau pe loc ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De Tras trage foarte bine nu am ce zice te baga in scaun la demaraj iar masuratorile au fost facute si in mers si pe loc, in mers valorile erau foarte de mici intre Normal si Actual dar pe loc erau cam mari asta probat cu 2 beitmetre al meu si cu al unui prieten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tracto: Eu am incercat in trecut sa pornesc masina fara mufa de MAF cuplata (am avut ceva probleme la cutia filtrului de aer) si pur si simplu nu am reusit sa o pornesc. Imediat ce am legat acea mufa a pornit cum porneste de obicei, dar fara ea legata nu a vrut de nici un fel. Cred ca fara debitmetru nu o sa porneasca, eventual sa incerce un test cu un alt debitmetru de pe o motorizare identica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian
La motorul 1Y care este un diesel simplu aspirat nu ai ECU . Nu cumva ai echipare ECOMATIC pe masina ? La un astfel de sistem start-stop cred ca exista ECU ..... si implicit mufa de diagnoza .

Cand conectezi mufa se aprinde beculetul de pe ea ?

da, are ECOMATIC insa nu este functional, am vazut prin bord niste mufe deconectate, cred ca sunt de la acest sistem, cat despre bec nu stiu exact la ce bec te referi

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele interfete KKL - USB au un beculet/led micut pe mufa care intra in slotul masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comporta masinile (fac referire la cei cu pb legata de MAF) ? Trag bine ?

Va recomand un test. Scoateti mufa de la MAF (debitmetru) si mergeti putin . Daca motorul trage mai bine trebuie schimbat acel MAF pentru ca este defect.

Masuratorile la MAF le-ati facut in mers sau pe loc ?

Motorul trage bine si merge ok. Am inteles ca debitul dublu de aer pe care il citeste VAG-COM este din cauza EGR-ului...care neprimind comanda de la electrovalva EGR nu se deschide cum trebuie si deci gazele arse nu se recirculeaza in motor si in consecinta debitmetrul mareste debitul de aer din admisie pentru a suplini acest neajuns.E interesanta problema ca si daca stai in fata masinii se aude foarte tare in dreptul filtrului de aer cum isi trage aerul...lucru pe care la alte tdi-uri nu l-am sesizat.Sper sa dea cineva de capat acestei pb.O sa incerc sa fac un scan unui prieten cand isi aduce golfuletzul din service si daca e ok la el val MAF o sa incerc cu electrovalva EGR de la el sa vad ce zice si la mine. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este un neajuns pentru motor faptul ca gazele arse nu sunt recirculate in motor. Acest lucru scade puterea masinii. Acest procedeu folosit cu scopuri ecologice.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG trage un ochi si la IQ injectat la relanti te rog.Si eu vreau sa remediez aceeasi probl ca tine dar vreau sa incep sa reglez IQ sa vad poate imi scade si din MAF.Mai nou dupa ce mi-au schimbat niste garnituri la pompa de injectie cand motorul e rece pana in 70 de grade scoate un fum albastrui cand accelerez peste 2000 RPM, e motrina nearsa si as vrea sa-i micsorez debitul de motorina din IQ, fiind o cantitate mai mare de motorina calculatorul incearca sa mareasca si debitul de aer din amestec si automat creste si valoare MAF-ului.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- O sa ma uit si la IQ injectat la urmatorul scan...in ce block e? Apropo de asta...mie la relanti imi arata 0,34-0,36 litri/ora consumul de motorina. Daca iti arata un consum mai mare probabil ai si IQ motorina mai mare.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian
Unele interfete KKL - USB au un beculet/led micut pe mufa care intra in slotul masinii .

acum am inteles despre ce e vorba insa nu are niciun beculet pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG mie imi arata la relanti undeva la 0,60 litri/ora ...si inainte cand apasam sa zic acceleratia pleca masina parca cu intraziere, avea aceeasi viteza 4-5 sec dupa care pleca ca avionul acuma cum o accelerez cum si pleaca nu mai are aceea pauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce turatie zici ca se manifesta acest "lag" al acceleratiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto se manifesta pana mi-au schimbat niste garnituri la pompa de injectie, daca acceleram sa schimb viteza si era drumul in rampa avea acel lag sau daca lasam pana la 1500 RPM si sa urc inapoi pe la 1900 sau mai mult puteam sa calc pedala pana la maxim dar dupa 4-5 secunde abia pleca.In momentul actual masina nu se mai manifesta ca at ci e mult mai rapida nu mai am acel lag dar pana se incalzeste motorul pe la 70 de grade la accelerare scoate un fum de motorina nearsa ....e prea multa.Acum astept sa-mi dea PMG un rapuns in leg cu IQ injectat si sa reglez inapoi debitul de motorina injectat si pot sa rezolv si problema aparuta cu cateva posturi mai sus in leg cu valoarea mare data de MAF.(presupun ca daca debitul de motorina e prea mare ECU incearca sa mareasca si debitul de aer necesar pt ardere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!