Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Control Module Part Number: 1H0 907 311 L

Component and/or Version: 1,8l R4 MONO D71

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

1 Fault Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

12:58 30.04.2006

Puteti sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu aceasta eroare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa verifici contactele al acel senzor, care da informatii legate de cureaua de distributie. Nu cred ca sunt probleme cu cureaua ci doar cu senzorul. Verifica sa fii sigur ca face contact perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sunt pozitionate acele contacte?

Mersi fumos pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea ai facut-o cu motorul pornit sau oprit? Pun pariu ca ai pus doar contactul, fara sa pornesti motorul. In cazul asta nu ai de ce sa-ti faci probleme, "eroarea" apare numai cu motorul oprit. Repeta scanarea cu motorul pornit si ai sa vezi ca nu mai apare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina este 1,8 am facut scanarea cu motorul oprit am sters eroarea si a disparut.

Am pornit motorul si am scanat nu a aparut; dupa ce am oprit si am scanat iar a aparut.

La mine pe 2000 2E tipul de motor nu apare eroarea asta.

Dupa ce am sters erorile nu a mai aparut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,8 ??

Cod: ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Eroarea" apare cu motorul pornit pentru senzorul hall nu detecteaza miscare de rotatie a arborelui (normal! :) arborele nu se invarte cu motorul oprit).

Nu e motiv de ingrijorare. Iar daca se defecteaza senzorul hall nu mai porneste motorul. :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc!!!!!

Dar as mai intreba ceva pe motorul meu cod:2E de ce nu apare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand doresti informatii despre o anumita eroare este foarte important sa precizezi cu exactitate codul motorului scanat.

motorul cu codul ABS este monomotronic. Acest tip de motor nu are senzor de turatie suplimentar (engine speed sensor) si intreaga injectie se bazeaza pe senzorul Hall. Fara acest senzor motorul nu porneste

La motoarele cu engine speed sensor (ESS) nu apare aceasta "eroare" in cazul in care se scaneaza cu motorul oprit

motorul tau (2E) are injectie digifant si este de tip MPI insa nu stiu daca are sau nu ESS .

De curiozitate, deconecteaza senzorul Hall de la motorul tau si incearca sa pornesti motorul. Daca pleaca inseamna ca ai ESS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sunt lamurit!!

Mersi frumos pt explicatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva ce inseamna acest cod de eroare:

1. 00588 airbag igniter Dr side (95) 32-00 ressistence to high

Multumesc anticipat

Modificat de Ahiile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

rezistenta prea mare inseamna ca a fost scoasa mufa de pe airbag sau sau intrerupt fire caz in care nu se sterge eroarea pana la remediere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna ziua, am si eu o intrebare, la ce se refera aceasta eroare 00282 Throttle Position Actuator -V60?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La actuatorul clapetei de accelereratie. V60. Sau e blocat/defect sau e ceva cu circuitul care-l comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 1H0 907 311 L

Component and/or Version: 1,8l R4 MONO D71

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

1 Fault Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

12:58 30.04.2006

Puteti sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu aceasta eroare??

cumva ai observat si o marire a consumului de combustibil??

si mie mi-a dat aceasta eroare nu mai stiu sigur daca era cu motorul pornit sau oprit

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de putin ajutor in legatura cu o eroare, err 00640 Releu incalzire sonda lambda. Cod motor AEK 1.6 75kW. Trebuie sa mentionez ca am un consum urias, dublu fata de o functionare normala si de asemenea am ramas fara jumatate de catalizator de cand cu problema asta. Azi am fost la un service unde mi-au inlocuit un releu (presupus pentru sonda lambda) insa aceeasi problema. Am comandat deja sonda lambda la volksparts (300 ron "identica cu cea de pe masina spun ei") dar as vrea sa stiu daca este altceva, sa nu stric sonda cea noua.

Va multumesc si astept idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea pe care o ai se refera la releu si poate cauza un consum mai mare de combustibil. Dac vrei sa fi linistit, inainte sa-ti schimbi sonda se poate verifica incalzirea ei, ignorand codul DTC

cumva ai observat si o marire a consumului de combustibil??

si mie mi-a dat aceasta eroare nu mai stiu sigur daca era cu motorul pornit sau oprit

Aceasta eroare o poti avea numai cu motorul oprit. E normal, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

Quote: "Cum motorul nu se invarte, nici senzorul hall nu are ce sa raporteze.

Senzorul Hall nu se ocupa cu reglarea avansului pt ca e doar un senzor. ECU regleaza avansul. Senzorul hall raporteaza cand pistonul 1 este intr-o anumita pozitie. Pe baza semnalelor acestui senzor, sarcina, pozitie pedala de acc. etc, ECU regleaza avansul" Ca sa il citez pe Valentin.

Sau

http://wiki.ross-tech.com/index.php/00515

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea pe care o ai se refera la releu si poate cauza un consum mai mare de combustibil. Dac vrei sa fi linistit, inainte sa-ti schimbi sonda se poate verifica incalzirea ei, ignorand codul DTC

Poti sa-mi spui cum arata releul acela? Si mai important locatia lui si modul de functionare, eventual un cod?

Cei de la service cam ridica din umeri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVA G3, aici sunt mai multe de spus:

Linkul postat de tine este general, prezinta DTC-urile pentru toate motoarele VAG. Iar interpretarea la DTC 515 este coreta, normal.

Numai ca VAG a echipat motoarele mono-motronic (injectie monopunct) cu un senzor, numit generic camshaft position sensor (CMP), VAG il numese Hall sensor - datorita tipului senzorului, functionarea bazandu-se pe efectul Hall

Intreaga injectie se bazeaza pe acest senzor. Daca aest senzor nu functioneaza, nu trimite semnal la ECU iar ECU nu comanda alimentarea si aprinderea.

Aceasta eroare a creat multe confuzii, la momentul cand am dat pentru prima data de ea m-am agitat destul sa aflu despre ce este vorba.

Sa presupunem ca senzorul nu functioneaza. Daca acesta nu functioneaza, nici motorul nu se invarte. Eroare va apare la scanare. Da, dar exact aceeasi eroare apare la scanare si daca motorul nu functioneaza din alta cauza, de ex. daca scoti fisa centrala de la distribuitor (delcou), sau de la bobina etc chiar daca senzorul Hall functioneza fara probleme. De ce? Pentru ca fara fisa centrala motorul nu se invarte => senzorul hall nu va trimite impuls cand pistonul 1 ajunge la TDC.

La aceste motoare senzorul hall se verifica altfel, cu leduri, voltaje etc... Parerea mea este ca aceasta eroare trebuie ignorata la acest tip de motoare. De fapt VW spune asta, nu eu.

Later edit: Abia acum vad ca si cei de la RossTech au precizat asta:

Some older engines store this code as long as the engine is not running, if in doubt read fault codes with the engine running again.

Odata cu motoarele Motronic (injectie multipunct), VAG a mai adaugat un senzor similar numit generic crankshaft position sensor (CKP), numit de VAG engine speed sender sau G28. De aceasta data ECU determina pozitia pistonului 1 in functie de ambii senzori. ma rog, are o rutina de eliminare a erorilor. In acest caz, daca senzorul hall nu functioneaza motorul totusi porneste bazandu-se exclusiv pe CKP, iar eroarea este afisata la scanare chiar cu motorul pornit.

Linkul postat de tine la acest caz se refera.

Din graba si din obisnuinta situatiilor de la pct. 1 (cred ca 90% din cazuri), nu am observat ca motorul lui floryn_zdv are 100 CP. De aici banuiesc ca are codul AEK, motor care este de tipul motronic (injectie multipunct). Ce aceasta ocazie va rog sa treceti in profil atat anul masinii cat si codul motor. Ne scuteste pe toti de eventuale presupuneri sau intrebari suplimentare.

floryn_zdv, in aceasta situatie eroarea respectiva are relevanta. Eu zic ca ar trebui sa repeti scanarea cu motorul pornit. Poti masura si tensiunea intre contactele 1-3 ale mufei senzorului hall. Cu contactul pus trebuie sa ai minim 4,5V. Daca eroare persista si ai si tensiune se schimba senzorul dupa verificarea firului central dintre senzor si ECU.

Poti sa-mi spui cum arata releul acela? Si mai important locatia lui si modul de functionare, eventual un cod?

Cei de la service cam ridica din umeri...

Inainte de asta verifica si siguranta 18 care este pe circuitul de incalzire a sondei.

Despre locatie... cauta deasupra placii cu relee. Releul se numeste J278 (Lambda probe heating relay). Mai simplu poti vedea daca ai curent pe contactele mufei sondei lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vali poate ma poti ajuta si pe mine... am mai postat aceasta probleme dar nu am gasit un raspuns.

Satul sa tot caut service-uri pt diagnoza la golful 3 pe care il detin ( 2 mufe alb/negru) am decis sa-mi cumpar o interfata. Toate bune si frumoase ... am interfata, am cablurile conectoare, am softurile 3.11 si 409 + vagtool.

Problema apare la scanat. Merge tot pana la measuring blocks. Vad erorile, pot sa le sterg, dar nu vad citirile individuale. Adica temperatura, turometru samd. La alte golfuri 3 pe care am testat merge tot. TOT.. rpm, temp tot ce tine de measuring blocks... la mine nu merge. Atasez o poza orientativa cu sectiunea in cauza. De ce nu citeste?

Masina din semnatura.

P.S. Super explicatia de mai sus, sper ca nu te superi daca te citez...Quote.

post-14771-1228066796_thumb.jpg

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ECu-ul ta nu da valorile respective. Sau interfata ta nu se intelege cu ECU.

Inceraca eventual cu o interfata mai moderna (care merge cu versiuni de software din zilele noastre), cu siguranta gasesti vreun coleg de forum din Bucuresti cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata nu comunica ok cu ECU.

Eu mi-am facut interfata dupa schema cu optocuploare. Mi s-a intamplat sa pot scana masini la care alta interfata, pe USB, nu s-a putut conecta. Ultima versiune de software care functioneaza cu interfata mea este 3.03.1. Incearca cu aceasta versiune + o interfata cu optocuploare. Cred ca o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin multumesc de raspunsuri. Voi verifica siguranta si tensiunea pe incalzirea sondei lambda si va voi spune cum am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!