Jump to content

Jetta Candy White


godsmack87

Postare recomandată

A trecut deja un an si ceva (August 2017) de cand am intrat pe poarta unei anumite reprezentante si am plecat de acolo cu "dansa". Madame Jetta.

Intre timp, am incaltat-o pentru sezonul rece cu niste Nokianuri WR D4 plus un set de jante de aliaj in 5 spite, am activat cu VCDS cam tot ce am gasit pe acolo (Staging, XDS, TPMS via ABS, Blocare usi peste 15km/h, DRL via Lumini de ceata si becuri suplimentare, Brake Disk Wipers, etc), i-am aduagat butonul de TPMS in torpedo si cel de ESP OFF pe consola, i-am pus Door Warning Lights si urmeaza:

- Cruise Control

- RLS+Oglinda electrocromata (odata cu parbrizul pe care l-am crapat - nu stiu cum)

- Puddle Lights in oglinzi

- Upgrade la sistemul multimedia - nu m-am decis inca  ce pun in locul RCD 310 actual

- Volan piele + comenzi

- un proiect mai de anvergura: incalzire in scaune fata

- senzori de parcare fata - spate + Reverse camera

- si lista poate continua - o sa vad ce imi mai face cu ochiul

 

O sa incerc sa actulizez acest topic de fiecare data cand fac cate ceva la ea.

 

 

IMG_20181112_211755.jpg

IMG_20170921_220507.jpg

Modificat de godsmack87
Typos & added another pic
Link către comentariu

Pentru incalzirea in scaune ti-l recomand pe Claudiu Toader ( pe facebook ) de la CSL, o sa ramai uimit de cum lucreaza

Link către comentariu

Mersi pentru sugestie :)  O sa iau in considerare aceasta posibilitate, in cazul in care ajung la concluzia ca nu ma pot descurca singur. Sincer sa fiu, am ajuns in punctul in care incerc sa fac tot ce se poate singur. imi ofera o satisfactie enorma. Sunt constient ca unele lucruri ma pot depasi (spre exemplu, nu m-as apuca sa imi schimb singur parbrizul). In ceea ce proveste incalzirea in scaune, m-am documentat cu privire la piesele necesare, schema electrica si totodata pasii de demontare a scaunelor. Tot ceea ce imi lipseste este timpul si momentan piesele necesare.

 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
On 12/10/2018 at 7:28 PM, godsmack87 said:

 am activat cu VCDS cam tot ce am gasit pe acolo...XDS

Mulțumesc. Chiar nu ma gandisem ca pot activa XDS-ul. L-am bifat si eu cu obdelevn pe Jetta de serviciu ?

 

20181216_102415.jpg

Modificat de yanq
Link către comentariu

In afara de XDS si BDW-ul (Brake Disk Wipers) mi se pare o optiune super faina care merita activata daca nu a fost deja. Pentru cei ce nu stiu ce face si cum functioneaza, este un sistem electronic care monitorizeaza folosirea stergatoarelor de parbriz. Cand sistemul detecteaza folosirea stergatoarelor in regim de ploaie, activeaza si stergatoarele de discuri - cu alte cuvinte, tine placutele foarte aproape de discul de frana astfel incat discul sa stea uscat in ciuda apei de pe carosabil.

Link către comentariu
  • 7 months later...

Dupa 7 luni de la postarea initiala am mai adaugat cateva mici schimbari - unele absolut necesare, altele pentru satisfacerea trupei de pitici din capul meu:

- anvelope de vara Continental EcoContact 6 205/55 R16 clasa A/A - astea erau absolut necesare si sunt super incantat de ele. Imi pare totusi rau ca nu am mai avut rabdare sa fi luat niste jante noi pe 18 cu tot cu cauciucuri pe 18

- am inlocuit RCD310-le cu un RCN210. A fost cea mai ieftina varianta pentru a avea bluetooth in masina - pana acum si-a facut treaba foarte bine si se aude minunat

- am inlocuit plafoniera ei, cu o plafoniera de passat (cu butoane iluminate si lumini ambientale)

- am montat si activat footwell-lights

- am montat si activat puddle-lights

- ieri mi-a sosit senzorul de nivel de lichid de parbriz - cred ca weekendul asta il si montez

 

Acum in august urmeaza sa dau comanda de RLS si/sau manete CCS(cu tot cu calculator de coloana). Tot luna asta care vine, trebuie sa mergem la revizie.

O sa merg in reprezentanta sa schimbe uleiul+filtrul de ulei, sa verifice lichidul de frana si vreau neaparat sa imi faca update la ECU(din informatiile pe care le am, exista soft mai nou pentru ECU-ul meu). Filtrele de aer (motor si habitaclu) le schimb singur, asa cum fac de fiecare data. Anul trecut a primit chiar si bujii noi Bosch

Si pentru ca ai mei pitici fac multa galagie, o sa incerc sa-i potolesc cu un set de Arcuri Eibach Pro - asta asa, ca si proiect pe langa restul lucrurilor de pe lista.

 

lights.PNG

Modificat de godsmack87
Added photo
Link către comentariu

Aseara am terminat in sfarsit retroffitul senzorului de nivel de lichid parbriz. Pot spune ca mi-a facut placere sa imi bag nasul iar prin toate cotloanele masinii, in ciuda temperaturilor destul de ridicate (la umbra erau 30 de grade).

Cu aceasta ocazie am sesizat ca al meu rezervor are un locas pentru montarea pompei de spalatoare faruri, ceea ce ma face sa adauga pe lista viitoarelor upgrade-uri si retroffitul spalatoarelor de faruri. Am inceput deja munca de arheologie prin ELSA si ETKA pentru a face necesarul de piese.

Acum plec linistit la drum lung, stiind ca nu ma va mai lua prin suprindere lipsa lichidului de parbriz.

Link către comentariu

Pe principiul "cand viata iti ofera lamai, eu fac limonada", la inceputul lunii acestea, in concediu fiind, am zis sa profit de timpul liber si sa ma apuc sa curat temeinic tapiteria masinii. Pe bancheta, din gresela evident, am varsat cafea iar pe scaunele fata se adunase mult praf care, in contact cu picaturi de ploaie ratacite ce au patruns in masina la deschiderea usilor, a creat pete enervante. Nu mai spun de faptul, ca exista in permanenta un aer greu in masina, atunci cand statea in soare

Si pentru ca aveam timp si determinare, am zis ca nu o sa curat tapiteria prin metoda splare-aspirare, ci o sa o curat prin spalare uscare.

Prin urmare, m-am apucat si am demontat scaunele fata, bancheta si spatarul acesteia, apoi, cu multa rabdare m-am apcuat de demontat tapiteria.

Cele mai "urate" momente au fost la demontarea tapiteriei de pe spatarele scaunelor.

Am spalat tapiteria de mana, cu apa calda si Vanish + dezinfectant de haine, apoi le-am lasat la uscat in aer liber, la umbra. Eu speram sa o pot spala in masina de spalat rufe, dar exista niste baghete de plastic cusute pe tapiterie destul de lungi care s-ar fi agatat prin cuva si posibil ca ar fi rupt tapiteria.

La final, montajul tapiteriei l-am facut cu soricei din plastic ce au inlocuit inelel de sarma originale. Cumparasem o punga de 100 de bucati si am rams doar cu vreo 5 - deci am inlocuit aproximativ 90 si ceva de inele metalice (2-3 soricei i-am  aiurea si a trbuit sa ii tai)

Am lucrat doua zile cate 8 ore pe zi si la final nu imi mai simteam buricele degetelor, dar acum toata tapiteria arata ca noua si mirosul de imbacseala a disparut definitiv.

Asa arata interiorul spalat si montat (mai putin scaunul soferului ale carui huse stateau singurele pe bancheta, curate asteptand sa fie montate):

IMG_20190707_171926.thumb.jpg.828f040469db73cdd1eba487aaa34eda.jpg

 

Asa arata sezutul scaunului soferului stripped to the flesh:

IMG_20190707_171835.thumb.jpg.5d3444e638bf56a0cd96234a7f9af826.jpg

Link către comentariu

trebuia sa profiti de moment si sa pui perne de incalzire in scaune.

Link către comentariu

@Muale, da asa este - ai perfecta dreptate, dar nu le-am achizitionat inca. Le vine si lor randul cat de curand

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

In seara asta schimb filtrul de aer și de habitaclu, iar săptămâna viitoare merg in service să schimb uleiul și filtrul de ulei. Trecem pe Ravenol :D

IMG_20190829_193119.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am schimbat pana la urma si uleiul la cetava zile dupa postarea anterioara (in regie proprie, ca m-am saturat de programarile haotice din reprezentante). Pana acum nu pot spune ca simt vreo diferenta (sunet al motorului).

In alta ordine de idei, luna trecuta am achizitionat o oglinda interioara electrocromata + senzor RLS + plasticele de mascare. La nici cateva zile de la achizitie, am reusit sa sparg oglinda (nu am depozitat-o corespunzator). Asadar am mai cumparat una. Pe langa oglinda, am investit in fire electrice , varnis termocontractibil si diverse chestii electrice de la www.TME.eu, am luat grund si adeziv bicomponent OE iar in urma cu 2 zile am gasit in sfarsit suportul de oglinda ce trebuie lipit pe parbriz. Investitie totala pana in acest moment: 250(oglinzile)+300(fire si alte chestii electrice)+50(suportul)+200(chimicalele pentru lipire, OE)=800 lei

Toata aceasta aventura s-a datorat nerabdarii mele. As fi putut comanda un kit complet de retrofit oglinda cu senzor, de pe Aliexpress cu vreo 400 de lei, asteptam o luna si aia era. Pana la urma, am investit dublu si tot o luna a trecut pana am reusit sa strang toate piesele si sa imi confectionez cablajul.

Aseara m-am apucat sa demontez oglinda si suportul original si am curatat cerculetul negru de sub suport. Azi voi continua cu montarea suportului nou si probabil ca maine, voi trage firele.

Dupa ce voi termina, o sa fac un mic tutorial + poze

Link către comentariu

Dupa 6 zile de:

- zgarmat in sticla (ziua 1)

- vopsit parbriz, lipit si pozitionat suport (ziua 2)

- tras cabluri - plafon si stalp A + cuplat un fir in mufa de plafoniera (ziua 3)

- tras UNA BUCATA fir (Oglinda) in panoul de sigurante (ziua 4)

- tras restul de fire dupa cum urmeaza: CECM (2 bucati), pe punctul de masa de la baza stalpului A (2 bucati), si una bucata in switch-ul de lumini, deoarece mi-a fost lene sa-l mai leg direct in panoul de sigurante si deoarece, fostul proprietar a avut GPStracking aftermarket pe masina , device pentru care dezizolase deja plusul permanent din switch-ul de lumini. (ziua 5)

- codare cu VCDS (ziua 6)

In ziua a 7-a, adica azi, fac tutorialul de montaj pe care il voi posta in acest topic:

Per total am lucrat vreo 6-7-8 ore distribuite pe 6 zile, deoarece pe langa proiectele acestea, mai am un job, o sotie, un copil, un caine + zile cu din ce in ce mai putina lumina naturala. Nu mai pun la socoteala amicii care imi dau tarcoale cand ma apuc de cate ceva la masina, si cu care pierd mult timp trancanind despre diverse.

PS: Pentru cei carora le place sa-si faca de lucru, pentru cei incapatanati si un pic sado-masochisti, le recomand cu caldura sa faca acest retrofit fara a inlocui parbrizul. Pentru restul, inlocuirea parbrizului reprezinta varianta facila.

Acestea fiind spuse, ma apuc sa scriu tutorialul.

Link către comentariu
  • 2 months later...

tu chiar esti pasionat! felicitari! incearca sa scoti si bani din treaba asta

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La multi ani tuturor cu ocazia intrarii in 20-20 ?

Prin Iulie 2019 scriam ca "Acum in august urmeaza sa dau comanda de RLS si/sau manete CCS(cu tot cu calculator de coloana)."

Pana la urma, in septembrie mi-am achizitionat Oglinda electrocromata si RLS-ul plus piesele aferente si le-am montat in Octombrie. Stiam ca sunt utile si de aceea am si vrut sa le montez, dar abia dupa ce am incept sa ma folosesc de ele mi-am dat seama ca astea ar fi trebuit sa fie primele pe lista de retrofit.

Si deoarece am decis sa investesc timpul si banii in mai mult decat retrofit-uri care "dau bine", de Craciun mi-am comandat grupul de manete cu CCS si calculatorul de coloana highline (al meu, cel din fabrica suporta CCS dat nu suporta si MFSW, asa ca am zis sa pregatesc terenul si pentru un viitor volan R/GTI/GTD, daca tot umblu acolo)

Zilele astea trebuie sa ajunga piesele (am uitat sa comand cablul de reparatie care sa-mi permita sa ma conectez in ECU) si odata ajunse, in functie de timpul diponibil si temperatura exterioara (care determina numarul de izmene necesar), ma voi apuca de surubarit.

PS: Tot nu am terminat tutorialul pentru RLS, dar asta nu insemna ca nu va fi facut deloc - timp sa am si sa fiu cat de cat odihnit, caci altfel o sa scriu doar balarii.

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sambata am reusit sa termin de instalat ansamblul de manete cu Cruise Control + Calculator de coloana Highline  + tras fir intre Calculator coloana si ECU.

Rezultatul este cu atat mai satisfacator cu cat am indurat frigul de afara (2-3 grade + vant).

Din neatentie , aproape de finalul montajului cand trebuia sa introduc cablul in conectorul ECU, cand am incercat sa scot pinul fals din pozitia 45, am tras de el, uitand sa scot inainte regleta de blocare si i-am rupt capatul inauntru. Mi-am dat seama de acest lucru atunci cand mi s-a parut ca pinul metalic nu intra cum ar trebui, dar cu toate acestea, l-am lasat asa si m-am trezit cu eroare pe ECU care raporta Semnal Implauzibil de la Switch-ul CCS. A fost chinul lumii sa scot ramasitele de plastic din acea gaurica...s-a lasat cu montarea completa a conectorului ECU, seara pe la 6, pe intuneric cu o lanterna de ortac pe cap si cu una intre dinti, dotat cu un ac sterpelit din trusa de croitorie a sotiei si cu multa rabdare. Printre altele, am paralizat de frig :)))

Pentru ca cei care vor face si ei acest retrofit, sa nu faca aceleasi greseli ca si mine, am incropit un tutorial aici (pagina 6):

PS: Tutorialul pentru RLS este facut si el pe jumatate - sper ca pana saptaman viitoare sa apuc sa il termin.

PPS: Am iesit cu masina la testat si vreau sa spun ca e fantastic CCS-ul - nu stiu de ce naiba am asteptat atat sa-l instalez.

 

Link către comentariu
  • 7 months later...

A mai trecut un an de la ultima revizie. Se pare ca Ravenolul chiar a fost ok. Teava de esapament nu se mai innegreste, iar de completat cu 0.5L (cum era nevoie la Castrol) nu a mai fost cazul - nci macar 100 de grame nu au mai fost necesare.
De la ultimul upgrade (Cruise Control) am mai facut urmatoarele:

- Martie 2020: Inlocuire toba intermediara ca urmare a aparitiei unei mici gauri pe care nu am vrut sa o las sa devina ditamai craterul

- Aprilie 2020: Montare Oil Catch Can pe traseul de recirculare a gazelor de carter (vapori de ulei inclusi - separatorul de ulei integrat al motorului mai scapa o mica parte, ce ajunge apoi in admisie si nu imi place ideea)

Cam asa arata montat pe 1.2TSI CBZB:

 

IMG_20200425_220345.thumb.jpg.655164c1b3b92be95c16416d4a37eec4.jpg

 

Cam asta s-a adunat pe parcursul unui drum Bucuresti - Sinaia (apa condensata amestecata cu gaze de carter si vapori de ulei):

 

 

IMG_20200530_204337.thumb.jpg.41d8d5e044c465b6f19dd0b1e625f404.jpg

-Mai 2020: curatare compresor( paletele compresorului si camera de compresie) cu ajutorul unui produs de curatare (Wynn's Turbo Cleaner:81rj0a-FaeL._AC_SY679_.jpg )

Iata si o imagine cu copresorul inainte si dupa curatare:
 

IMG_20200504_175729.thumb.jpg.3581df859a27db26d031b6d404125b38.jpg


- IUNIE 2020: Inlocuire curea de accesorii. Cea originala incepuse sa scartaie atunci cand temperaturile de afara scadeau sub 15 grade. Am inlocuit-o cu o curea Dayco.

- IULIE 2020: Montare becuri led P21W fara eroare pe Reverse si pe DLR

Peste cateva zile urmeaza schimbul de ulei + filtre si inlocuirea motorasului de incuiere a clapetei de la rezervor, care a inceput sa scoata niste sunete dubioase si care uneori se mai blocheaza fie pe inchis fie pe deschis.

Pana la sfarsitul anului poate reusesc sa fac un retrofit la luminile ambientale de la manerele interioare.

 

Link către comentariu

150 de lei Catch Can-ul
Aprox 10 lei platbanda si suruburile pentru suportul custom-made
aprox 250 de lei furtune, coturi, reductii (toate astea din silicon) + cuple plastic si coliere metalice
Montajul l-am facut singur

PS: in poza apare catch-can montat initial cu furtunele oferite in pachet, care sunt foarte slabe

 

Link către comentariu

Depinde - acum cat e cald afara, vad ca suntt doar cateva picaturi. Dar cand e frig se aduna considerabil mai mult condens + acei vapori de ulei. Cert este ca de la ultimul schimb si pana acum nu a fost nevoie sa mai completez ulei, deci e clar ca nu prea a avut ce sa adune.
Inainte, cand mergeam pe Castrol ma gandesc ca ar fi adunat vreo 100-200 ml de ulei. Cam atat am scos eu din galeria de admisie. Si acela a fost momentul cand am renuntat la Castrol si am decis sa pun si Oil Catch Can. Bine...pana la Catch Can am schimbat si valva PCV. Si urmeaza sa curat si separatorul de ulei.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!