Jump to content

Golf 5 1.4 FSI


Laurentiu.M

Postare recomandată

Salut vwForum!

 

Dupa 5 ani de posesor al unei masini dacia logan mi-am achizitionat masina ce mi-o doream de foarte mult timp. Am plecat de la un logan 1.4 mpi catre un mk5 1.4 fsi 90cp.

Cand am achizitionat-o, masinuta avea 171.000 Km iar anul de fabricatie 2005. Overall sunt multumit de ea insa ca aproape orice masina second hand necesita niste investitii, in cazul meu, aparent unele putin mai mari decat mi-am imaginat. Pragurile aveau ceva rugina si recent am bagat-o in service pentru schimbarea acestora cu unele noi(poze jos). Urmeaza schimbarea catalizatoarelor deoarece acestea la prima vedere par ca au fost eliminate (se vad urmele de sudura si cum au fost decupate) + check engine cu erorile de NOx aferente. Au trecut cateva luni de la achizitionarea masinii si iarna si-a intrat in "acte" si am mai gasit inca un defect si anume probleme cu incalzirea. 

Ah da, pretul masinii a fost 2650 euro (inmatriculata pe ro).

 

Investitii normale:

- Schimbul de ulei + filtre + manopera: 300 lei

- Anvelope de iarna + montaj: 750 lei.

Investitii pe partea tehnica/estetica pana in momentul de fata:

- Praguri de tabla: 450 lei(poza jos) + Costul reparatiei(inclusiv vopseaua): 600 lei = Total 1050. Inca astept rezultatul final(voi reveni cu poze).

 

Investii viitoare:

- De schimbat ambele catalizatoare cu unele noi.

- Din ce am inteles problema mea cu incalzirea sa fie datorata de motorasele/clapetele din bord sau caloriferul. (Habar n-am de costuri).

- Un sistem de sonorizare mai bun deoarece cel existent pe masina stock este jalnic.

 

Voi incerca sa pastrez acest topic ca si topic de referinta cu viitoarele imbunatatiri sau reparatii la masinuta cu imagini, piese + costuri etc pentru viitorii/existentii posesori ai acest ui model. 

Daca am incalcat vreo regula a forumului va rog sa ma scuzati!

 

vw.jpg

IMG-20181121-WA0002.jpg

 

P.S Bine v-am gasit!

Modificat de Laurentiu.M
Link către comentariu

Bun venit!

Am patit si eu la fel cu catalizatorul la masina sotiei. Sa o stapanesti sanatos si spor la bibileala!

Link către comentariu

Iti multumesc ❤️ 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Un mic update. Pragurile sunt gata si am reconditionat farurile: polish + folie pt erau putin matuite si ingalbenite, poza mai jos cu rezultatul final.

Nu am mai pus poza cu pragurile pt ca masina este putin cam murdarica din moment ce ies zilnic pe drumurile patriei plus ca tocmai ce au fost vopsite si nu merita sa bag jet de apa pe ele. Mai astept cateva zile.

O sa mai revin cu poze.

 

asd.jpg

Modificat de loghy
problemele tehnice nu se discuta aici
Link către comentariu

Cel mai probabil catalizatoarele au fost scoase ca sunt scumpe de schimbat iar proprietarul anterior a zis ca nu merită. Pragurile (si orice alt element nou) trebuie pregatite foarte bine, degresate temeinic, altfel dupa 1 an - doi o sa dispară vopseaua si se va vedea tabla.

Spor la condus iti urez si cat mai putine de remediat! Dacă te apuci sa le faci pe toate nu se vor termina niciodata.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Nu ma pot abtine sa zic... 2600e - e muuuult pentru un golf 4, de exemplu, in banii astia iei golf 5, si tu ai luat... Q.E.D.

Dupa reperatii vei ajunge la pretul de achizitie corect pentru masina asta.

Link către comentariu

Pai e un golf 5 in poza, sunt confuz.

Nu comentez pretul, fiecare stie mai bine ce are in buzunare.

:)

Link către comentariu

Salutare, 

Cu rabdare si ceva banuti se rezolva ce-i pe acolo.

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea multi km fara incidente!

Numai bine!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
On 12/23/2018 at 10:51 PM, ct_act said:

Cel mai probabil catalizatoarele au fost scoase ca sunt scumpe de schimbat iar proprietarul anterior a zis ca nu merită. Pragurile (si orice alt element nou) trebuie pregatite foarte bine, degresate temeinic, altfel dupa 1 an - doi o sa dispară vopseaua si se va vedea tabla.

Spor la condus iti urez si cat mai putine de remediat! Dacă te apuci sa le faci pe toate nu se vor termina niciodata.

Pragurile au fost schimbate intr-un service destul de bun si tratate corespunzator. Stiu asta pentru ca am verificat personal toti pasii reparatiei.

 

Mic update:

1.Mi s-a spart vasul lichidului de parbriz(cred). Nu prea am condus-o in ultimul timp si solutia ramasa in ea era dinaintea venirii iernii ca a stat destul de mult in service. Ori a inghetat si s-a spart ori... habar n-am... alta cheltuiala neprevazuta.  Tocmai voiam sa o scot la un drum mai lung si am vrut sa umplu vasul lichidului si ce sa vezi .. imi datea totul pe jos. Trebuie sa demontez bara si sa scot vasul sa vad daca se mai poate face ceva sau daca trebuie schimbat cu unul nou.

2.Bateria originala(de la fostul proprietar) de pe masina m-a lasat si a trebuit sa cumpar ceva asap. Am luat un BANNER 55ah(nu stiu cat de buna e insa eu sper macar 2 ani daca ma tine sunt multumit) 230 lei.

3.Am inlocuit playerul vechi al masinii cu unul nou si anume un JVC - KD-X252 + amplificator Alpine BBX-T600 + Subwoofer SWT-12S4, le-am prins la oferta si am profitat de ocazie. Montarea a fost destul de usoara. Cel mai mult a durat pana mi-am dat seama cum pot trage firul de la borna + a bateriei prin firewall in masina. (Total: 780 lei)

@mad_kat Ah da, este gof 5, scrie si in titlu, golf 5 motorizarea 1.4 fsi

@alexene Multumesc!

Modificat de Laurentiu.M
Link către comentariu

Nu ati inteles ideea. Stiam, normal, ca este G5.

Si spuneam ca, atunci cand iei golf 5 la bani de golf 4, nu are cum sa fie o masina fara probleme, si dupa investitiile necesare va ajunge la pretul real.

Link către comentariu

Oh, i see, cat se poate de adevarat. Planuiesc sa remediez toate problemele si sa o pastrez cat mai mult :) .

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Update la masina:

Asa cum spuneam in primul post, am fost sa ma interesez pentru problema cu noxele(catalizatoarele) si din pacate pe cat de mult mi-as fi dorit sa ii pun piese noi nu prea ma mai tine portofelul, costurile pieselor catalizatoare(500e ~) + senzorii de noxe (500e ~aprox) imi depasesc cu mult bugetul... asa ca am apelat la piese din dezmembrari si am obtinut o oferta bunicica la 1500 lei pentru ambele catalizatoare + senzori tot de pe un golf 5 1.4 fsi (omul a spus ca imi ofera si garantie, piesele provin din dezmembrari). Sper ca masina sa fie in parametri dupa schimbarea lor. Ah, si mai aveam o eroare cu presiunea combustibilului si sper sa se rezolve prin schimbarea senzorului in cauza(l-am achizitionat cu 220 lei nou).

Sper ca am facut o alegere buna si ca masina va deveni inapoi euro 4 xD.

Modificat de Laurentiu.M
Link către comentariu

Operatia a fost un succes , masina este extrem de silentioasa acum si mersul motorului s-a schimbat enorm.

Am atasat si niste poze mai jos cu catalizatoarele noi si cele ce existau pe masina.

 

Astazi a mai ramas sa inlocuiesc filtrul de polen si vasul de lichid de parbriz.

 

20190131_184810.jpg

20190131_184824.jpg

20190131_184839.jpg

20190131_184755.jpg

20190131_184846.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!