Jump to content

Cross Polo viitor TM70KMY


christistanciu

Postare recomandată

Salutare tuturor,

incepand de azi, sunt entuziastul posesor al unui Polo Cross

Motor 1.6 HDI 90CP

4geamuri electrice, pilot automat, climatronic, jantele originale pe 17.

Trebuie sa fac urgent distributia si schimbul tuturor consumabilelor, pentru ca nu am o certitudine cand au fost inlocuite ultima data.

Am nevoie de roata de rezerva+cric+cheie de roti si un set de roti de iarna.

Inca nu ma pot hotara daca rotile de iarna vor fi din aluminiu sau tabla. Accept cu drag orice sugestii sau pareri.

 

IMG_2014.JPG

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Cam rara masina, imi place mult culoarea, iar insertiile de la pasajele aripilor in culoarea neagra dau un contrast frumos. Pune mai multe poze, nu fii zgarcit!

Link către comentariu

1.6 HDI ? In cazul ăsta așteptăm mai multe poze cu 2008-ul  :))

Daca la voi la Lugoj nu sunt ierni cu multa zapada si gheața, sare si alte condiții care pot afecta jantele din aliaj, atunci go for them. Altfel, parca mi-ar fi ciuda. 

Link către comentariu

Very good looking car :)

Sa o stapanesti sanatos.

Pe langa culoarea wow, culoarea oglinzilor mi se pare wow, jantele de 17" pe un Polo mi se par wow.

Pentru iarna, eu as merge pe niste jante de aliaj de 16" OE.

Link către comentariu

Tipul de motor este CAYB de pe eticheta de identificare nu inteleg mare lucru...

Din pacate pentru mine, masina are manualul de utilizator in limba belgiana si nu inteleg nimic.

Asa ca in aceasta seara trebuie sa aflu:

1. daca sistemul audio are bluetooth, am buton de Phone, dar pare ca trece muzica pe ”Mute” si atat.

2.nu sunt in clar cu indicatiile din bord, trebuie sa am o confirmare cu bec verde de faza scurta sau nu. La mine nu apare decat pe butonul de aprins farurile.

3. trebuie sa gasesc modalitatea de inlocuire/verificare lampi numar spate sunt stinse ambele.

4. trebuie sa aflu mai multe despre inlocuirea distributiei +pompa de apa, curelei de accesorii si intinzatoarele aferente, ce ulei foloseste lumea de obicei la acest motor.

Am gasit si cumparat la un pret foarte convenabil un set de roti din tabla cu cauciucuri de iarna 185/60/15  6Jx15ET38. Iarna aceasta le voi folosi pe astea. prioritatea nr 1 sunt inlocuirea consumabilelor.

M-am asezat confortabil in scaun si caut cu atentie informatiile necesare, pe forum, sunt bucuros ca exista oameni dispusi sa impartaseasca experientele lor, promit ca si eu o voi face. 

eticheta.JPG

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

Link către comentariu
53 minutes ago, christistanciu said:

Asa ca in aceasta seara trebuie sa aflu:

1. daca sistemul audio are bluetooth, am buton de Phone, dar pare ca trece muzica pe ”Mute” si atat.

2.nu sunt in clar cu indicatiile din bord, trebuie sa am o confirmare cu bec verde de faza scurta sau nu. La mine nu apare decat pe butonul de aprins farurile.

3. trebuie sa gasesc modalitatea de inlocuire/verificare lampi numar spate sunt stinse ambele.

4. trebuie sa aflu mai multe despre inlocuirea distributiei +pompa de apa, curelei de accesorii si intinzatoarele aferente, ce ulei foloseste lumea de obicei la acest motor.

1. Cel mai probabil nu are bluetooth. Buton de Phone au toate, oricum.

2. Nu exista nicio indicatie in bord atunci cand se aprind farurile.

3. Lampile se scot asa: pe una dintre laterale trebuie sa ai o clema, tragi de ea inspre lampa si scoti lampa cu totul, apoi apuci de chestia aia rotunda in care intra cablurile, rotesti si scoti soclul cu tot cu bec.

4. Cele mai sigure informatii, cu tot cu coduri de piesa, le gasesti la reprezentanta. Poti sa ceri o oferta cu tot cu piese, iti vor da necesarul si codurile pieselor in oferta( daca nu, le ceri tu) si apoi iti iei singur piesele si te duci in alta parte unde ai incredere si platesti jumatate... :) 

PS: foarte tare masina! :D 

Link către comentariu
în urmă cu 13 ore, christistanciu a scris:

Din pacate pentru mine, masina are manualul de utilizator in limba belgiana si nu inteleg nimic.

 

Cu siguranta este limba bengaleza, nu belgiana! Sau este limba Presedintelui Belgiei?

Link către comentariu
14 hours ago, christistanciu said:

Tipul de motor este CAYB de pe eticheta de identificare nu inteleg mare lucru...

Ai 1.6 TDI. Denumirea de HDI e pe Citroen. Nu e o greseala imensa dar e bine sa stii ce denumire are motorul..nu de alta dar poate intri intr-o discutie cu cineva si cand aude ca ai 1.6 hdi pe vw polo o ia de buna. 

Motor fiabil. In generatia aia unii colegi au reclamat rareori probleme la valva EGR( ce-i drept pe modele Octavia 2). Poti cere mecanicului sa verifice si EGR-ul, eventual sa-l si curete daca tot esti pornit sa o intretii exemplar. 

In rest, cat mai multe drumuri fara griji cu masinuta. 

Link către comentariu
  • 4 months later...
christistanciu

Dupa cinci luni de folosire si cateva mii de kilometri, am avut numai experiente placute cu masina. 

Prima data am inlocuit kit-ul de distributie si cel de accesorii, consumabilele, am inlocuit RCM 310, am cumparat un rand de roti pe 15 de iarna(cauciucuri noi pentru ambele tipuri de jante), am cumparat roata de rezerva normala si am testat pachetul de drumuri grele. 

Si cateva poze....

image1 (1).jpeg

image2.jpeg

image1 (3).jpeg

image1 (2).jpeg

image2 (1).jpeg

image2 (2).jpeg

Link către comentariu
  • 9 months later...

Toata lumea urca la munte cu 4x4, eu cu Polo... ?

IMG_6116.JPG

On 12/6/2018 at 9:51 PM, zidanne said:

1.6 HDI ? In cazul ăsta așteptăm mai multe poze cu 2008-ul  :))

Daca la voi la Lugoj nu sunt ierni cu multa zapada si gheața, sare si alte condiții care pot afecta jantele din aliaj, atunci go for them. Altfel, parca mi-ar fi ciuda. 

Nu prea avem zăpadă la Lugoj, dar mai mergem noi la zăpadă. Ai avut dreptate, cu jantele de iarnă arată ca o bicicletă.. dar e practic, cauciucuri mai ieftine.

IMG_6070.JPG

Modificat de christistanciu
Link către comentariu

După mai bine de un an, am avut probleme cu turbo, injectie, cu costuri de cca 5000 de lei. Masina are 150000 acum si merge. Vedem ce urmează...

IMG_6029 (1).JPG

Link către comentariu
  • 1 year later...
christistanciu

O poză cu bondarul, 178000 de km, merge bine. 

86344340-277F-42BF-84BF-5C54AFE4F36C.jpeg

Am schimbat filtre&ulei acasă. 

4C343369-7F59-4F87-A298-87513B74657B.jpeg

Link către comentariu
christistanciu

In combinație cu motorina din filtrul de motorina și o găleata de rumeguș, va fi aprinzatorul de foc la cazanul cu lemne, pentru o perioada buna de timp.  Îl reciclez altfel. 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
christistanciu

Azi am schimbat discurile și plăcuțele de frână. Nu le-am schimbat nici la nea Dorel in garaj, dar nici in reprezentanță VW, am schimbat intr-un service relativ cunoscut in Timisoara și pentru magazinele de piese auto.
 

Deși aparent plăcuțele erau groase, la frânare aveam o senzație de ineficiență sau întârziere. 

DCB7C14E-BD60-4491-B74A-38C086470189.jpeg

FB809D2A-2EE2-4730-B1FA-5EF8B799C5F3.jpeg

0ABC4D79-34F7-4FEE-8317-ED585343E59E.jpeg

A31870AA-E608-48B6-B541-E0AD8BD01D56.jpeg

1394CC4F-BFEC-4F0E-8CF5-2C63258B8FEC.jpeg

FB5FC70C-98BD-4F00-BA62-FCF894AF98CF.jpeg

9A446B61-9DC3-450F-9388-F6F4F0052009.jpeg

Sa vedem acum, după ce se lustruiesc puțin cum va fi frânarea. 

FA4823D4-CE08-4CC5-9EA0-021CB8023D79.jpeg

Link către comentariu
christistanciu

Azi am schimbat și suspensia. Patru telescoape sachs cu bucsele și rulmenții aferenți. 

70E9CA34-7DDB-44D4-9F1C-A11FD148C5D5.jpeg

2350FF71-4238-4F04-A302-A3619E61341C.jpeg

S-a reglat și unghiul de fuga. Am mai dat un impuls mașinii. 

D6537050-27B3-4507-B71F-B4440D69142F.jpeg

Link către comentariu

Salut Cristi, mi-ai cumpărat și eu o mașina la fel ca a ta, a mea are cutie DSG cu 7+1 viteze,zi-mi și mie te rog  ce ulei folosești?  Trebuie săi fac revizia ulei și filtre, distribuția! Am mai citit pe net ca merge 5w30 dar și 0w30!!! 

8742B1DD-E66B-4837-A499-DA7D02DB22FE.jpeg

9A4AA0A4-D232-489D-A9B3-55FD6AD6B1DE.jpeg

B39555A7-2164-49E1-B3E3-DAC60BF69747.jpeg

A6723282-E0A3-43D7-924B-2DC499A7CA4C.jpeg

8C653421-8C19-40E7-827F-296E383D51D8.jpeg

EBD52D76-01FB-4F87-BAB7-8C54A72100DE.jpeg

C5AABA04-A955-454A-8088-40D0436B6730.jpeg

BFB71A33-3FBE-4BD5-B71B-8E163C49F942.jpeg

Link către comentariu

@gaby.br Felicitari pentru achizitie si, ca sa nu poluam topicul colegului cu alta masina, te asteptam cu o prezentare in aria Masina mea(click!)

Si pentru discutii legate de ulei, sau oricare alta problema tehnica, intr-una din ariile(click!) dedicate(click!) acestor discutii. Aici doar ne dam mari cu achizitiile noastre 😛

 

Multumesc!

Link către comentariu
  • 6 months later...

Cu bune si cu rele, dupa aproape 60 000 de km parcursi, mai trecem si pe la service...

 

IMG_1425.JPG

IMG_1425.JPG

Modificat de christistanciu
Am gresit locatia
Link către comentariu
  • 1 month later...

A venit iarna, am trecut la rotile de bicicleta... E diferenta enorma de aspect intre jantele pe 17 de vara si cele pe 15 de iarna...

IMG_1729.JPG

IMG_9544.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut, am si eu cateva intrebari fiind nou posesor de Polo Cross.

1.Am vazut ca ai schimbat amortizoare/ansamblu, ai gasit cu inaltatoare sau le-ai pus pe cele pe care le aveai deja?

2.A mea a venit fara jantele pe 17' asa ca i-am cumparat eu cu tot cu anvelope pe jumatate uzate, arata foarte bine dar ruleaza tare zgomotos si vibreaza la orice pietricica de pe asfalt + trepidatii/vibratii anormale la viteze de peste 70km/h, practic nu mai e asa comfortabila. Ala tine cum e, sesizezi diferenta intre r15/r17?

3.la denivelari am un zgomot de perna de aer din care iese aerul prea rapid, producand un sunet scartait scurt. E ceva normal la model?

 

Multumesc frumos!

 

 

20220126_163228(1)(1).jpg

Link către comentariu

Salut, si felicitari pentru achizitie! incerc sa atasez piesele din factura, asa vezi exact daca sunt piesele respective. Am pus si de la frane. 

Referitor la roti, cele de 17 sunt absolut spectaculoase in curbe, practic nu poti rasturna masina. Cele de 15 sunt excelente pe zapada, dar se simte diferenta de stabilitate.

Nu simt diferente de comfort de la 15 la 17. Insa, inainte sa schimb telescoapele, auzeam ceva sunete dubioase cand coboram o bordura, mai ales in spate. Masina e mult mai stabila, mai inchegata cu noile telescoape si un pic mai rigida. 

 

 

 

1.jpg.95010f531701a257b64eaaa8283998db.jpg2.jpg.d09ae348454107b9ad2c87fc2166722a.jpg

Link către comentariu
  • 9 months later...

După 76 000 de km parcursi, am hotărât să schimb distributia si accesoriile, pentru a fi linistit. Am rasfoit toate forumurile si facebook-ul si nu am gasit nicăieri o chestie concretă, negru pe alb unde sa scrie la cati km se schimba distributia după ce o schimbi pe cea originală. Așa că nu am schimbat nici la 60000 cum ziceau unii, nici la 80000.

Ce pot sa va spun însă e faptul că aratau toate foarte bine. Nu era cazul de înlocuire. Mecanicul spunea ca dacă spală frumos pompa de apă, o poate da retur pe motiv că nu s-a potrivit... (o glumiță evident)

Acum avem 210 000 de km si masina se comportă ok, își face treaba cu succes.

Atașez și câteva poze.

p1.jpg

p2.jpg

p3.jpg

p4.jpg

p5.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!