Jump to content

Open Service


Godfather
 Share

Postare recomandată

Nu am gasit un topic dedicat dealerului din Iasi. M-ar interesa foarte mult parerile celor care si-au luat Skoda de la acest dealer, ce bonusuri ofera, ce calitate la service au etc. banghead.gif

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La firma avem o Skoda Octavia care service-ul se face la OpenService.

Concluzia generala ar fi ca isi fac treaba bine, dar sunt cam scumpi si uneori dureaza nepermis de mult reparatiile. De exemplu o revizie in Piatra Neamt, tot la dealer-ul Skoda, era anul trecut mai ieftina decat la OpenService Iasi.

De asemenea au tinut masina in service pentru reparatii in urma unui accident (inlocuit o oglinda, un semnalizator si un spoiler, indreptat tabla in cateva locuri si vopsire) aproape o luna de zile. In final masina a iesit intr-adevar impecabila, dar parca o luna a fost prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia (ulterior s-a dovedit ca a fost ghinion ca am mers la ei) sa ajung in septembrie 2005 cu masina la o diagnosticare...ce am constatat:

- nu stiu ce trebuie sa verifice ! ;)

- daca aveam o nelamurire, in loc s-o dezleg, m-au bagat si mai rau in ceata...asteptau sa le confirm daca ce sustin este adevarat sa nu ! ;)

- dearece am schimbat uleiul si filtrul Haldex la ei, m-am procopsit cu scurgeri, nu stransesera bine surubul ! ;)

Poate ca o data nu e suficient sa faci o apreciere corecta, insa sincer, a doua oara nu le mai calc pragul. :Driver:

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Plusuri

+A mea Octavie de la OpenService e luata. In urma negocierilor am reusit sa obtin si un discount. :D

+Personal mi-a placut cum s-au comportat cei de la vanzari (prin service inca nu am calcat).

(Sa nu-mi spuneti povestea cu vanzatorul care e tot numai un zambet pana iti ia banii si apoi nu te mai cunoaste, caci am intalnit la Porsche Bucuresti Vest un "vanzator" care probabil bause de dimineata o cana cu "plictisol"... N-avea chef sa-ti dea relatii, raspundea in doi peri... o experienta tare neplacuta).

+Mi-au predat masina spalata, mi-au prezentat toate butoanele si butonasele (de mi se facuse capul cat o "banita") :(, mi-au spus ce motorina/de unde sa pun... dar nu m-au lasat sa fac o intoarcere cu frana de mana (glumesc). :(

Minusuri

-Cele mai antipatice mi s-au parut doamnele de la facturare/incasari. Inteleg ca ceasul arata orele 12:00 ale amiezii (si ca tocmai se termina programul), dar puteau sa bage un zambet acolo si sa nu pufaie pe sub nas, caci in fond, le-am dat o groaza de bani. Show-room-ul era oricum plin, caci a inceput programul "Rabla"...

Pana acum le dau 9 din 10. Poate sunt un pic subiectiv caci abia am luat masina (sambata)... :(

Modificat de iSKOaDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

O intrebare . E normal ca o Skoda Octavia Tour 1,9 TDI cu cateva optionale comandata in 30.05.2007 sa aiba saptamana de fabricatie 13 - 17 august. Am dat avans 30 % in 30.05.2007. Mi se pare extrem de mult. In contract scrie termen de livrare 10 saptamani si peste 10 saptamani abia se fabrica.................. ajung cu termenul de livrare 4 luni ca la O2. Curios foarte curios .................

Modificat de gbrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gbrl -postul tau nu isi are sensul aici.

Referitor la Open service - sunt VARZA. Am constatat-o si pe propria piele (termene imense de reparatie si preturile sunt peste media celor din reteaua Skoda) Pe langa asta am primit din partea diversilor care au avut neplacerea sa ajunga la ei, informatii de genul: cat am avut masina in service mi-au stricat incuietoarea, mi-au schimbat diverse componente pentru a le pune pe alte masini, ale unora care nu aveau rabdare sa astepte pana vin cele comandate.

Vorbesc aici strict despre partea de service, nu am avut tangenta cu partea de vanzari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La partea de vanzari sunt ok se comporta sa zic bine,in 2006 ianuarie cand am comandat masina am reusit sa obtin gratis de la ei a 3 tetiera spate,covorasele si un mp3 vieta.

Masina a fost comandata pe 14 ianuarie 2006 si a fost livrata in data de 14 februaire 2006 mai exact a intrat in fabricatie pe 31.01.2006 a intrat pe linie la ora 7 diminetaza si la ora 14 era in parcul de livrare de la fabrica in data de 01.02.2007 aceste informatii nu au fost furnizate de cei de la service. Am avut legaturi pe parte de servici cu o firma din cehia care erau subcontractori ptr skoda si informatiile au fost primite de la un prieten din cehia de la acea firma.

Sa fi vazut ce fata faceau cei de la vanzari cand pe 02.02.2007 m-am dus la ei si le-am spus ok masina este in parcul de livrare de la Mladen,au verificat si au zis ok e adevarat si le-am zis ok deacuma este treaba voasta sa o livrati cat mai repede,si nu prea au avut ce face.

Ca informatie, din momentul in care se plateste avansul si se face comanda ferma in cehia deja masina are un cod de fabricatie care se stie exact cand intra pe linia de fabricatie si cand este livrata in parcul de plecare.

La partea de service sunt slabuti am avut ghinionul sa zgarii bara din fata si sa crap ornamentul din fata cel cu sigla si am asteptat 2 luni sa fiu programat ptr vopsire bara fata si inlocuit ornament plastic.Am stat 2 zile in service cu masina insa am stat acolo mai putin noaptea cat a fost inchis, au avut "amabilitatea" sa m-a lase sa stau pe langa masina asta dupa cateva emailuri trimise la domnul director de la open service care sincer este un om de milioane care incerca sa faca pe cat posibil sa fie bine ptr toti ,angajati si clienti.

Initial ei au vrut sa merg sa las masina de marti pana sambata la ei ca sa vopseasca bara din fata si le-am zis ca nu este posibil sa las masina 4 zile ptr ca sa vopseasca o bara le-am zis ca vin cu masina dau bara jos o las la vopsit si plec in acea perioada depindeam de masina.

Si pana la urma am cazut la intelegere cu ei sa duc masina vineri diminetaza si sa o ridic cel tarziu sambata dupa ameaza,merg vineri la ora 9 la ei se apuca repede sa dea bara jos si uite asa a stat bara data jos pana sambata la ora 9 fara sa-i faca nimica cand s-au apucat de reparat bara.Am stat acolo si am vazut tot ce au facut si cat a durat ,au terminat bara pe la 17 pot sa zic ca a iesit bine 98% se putea mai bine.Tot acolo am vazut si alte piese vopsite de la ale masini care aratau jalnic erau pline cu puncte de praf care se vad f furat mai aleas la vopselele metalizate.

Acuma am vazut ca s-au extins si tare cred ca iar o sa se creada cei din service burucul pamantului,mai am 6 luni de garantie si cam depind de ei insa dupa ce iese masina din garanti nici nu vreau sa ma gandesc sa trec pe la ei.

Ora de manopera este 20 euro cu tva comparativ in italia la vw este 30 euro cu tva insa acolo se face treaba cu simt de raspundere.

Gandirea lor este ca cine are bani sa cumpere o skoda e plin de bani si au de unde sa rupa.

Eu cred ca totusi sunt si meseriasi acolo care stiu meserie insa sa fim sinceri de ce sa-si bata capul prea tare ptr un salar de 200 de euro pe luna,multi dintre ei castiga f bine din munca care o fac in particular.

Care dintre voi daca a-ti lucra la un service cu asa salar ce va-ti da de ceasul morti sa reparati masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, pricepere(la ceva) exista in fiecare, chestia tine de descoperirea ei si mai ales de vointa.Am fost si eu in service-ul Skoda din Iasi in repetate randuri, si exceptie facand ultima oara cand am mers pentru ceva "custom by me", am plecat total nemultumit de : atitudinea consilierului de service, stimabilele domane de la facturare si depozit, priceputii mecanici.

Daca cineva are ceva de obiectat la ceea ce am relatat mai sus, pot veni si cu argumente, desprinse din fapte reale.Daca as avea Skoda, si as fi nevoit sa fac revizii la reprezentanta(garantie), as alege fara doar si poate, ElcarGid Buzau.Am auzit numai lucruri bune despre ei.

Partea de manopera la care am fost multumit a fost legata de traseul de evacuare, si a constat in sudura/lipire si potrivire a unei evacuari diferite fata de cea stock.Desi la prima vedere parea o operatie simplista, s-a dovedit a fi o treaba de circa 6 ore, fara pic de timp liber(pentru sudor), dar si cu ajutor din partea mea.Si da, ora de manopera este de 55 ron + TVA.Daca te gandesti ca iti desface chiulasa, schimba injectoarele sau resofteaza intregul calculator, isi face banii din plin, dar ca sa te duci sa-ti completeze lichid de frana/lichid de racire motor, schimbare cauciuc/placute, bucse, mi se pare japca pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este cum zice liviu, din pakate pentru cei care detin o skoda in iasi, masinile sunt impecabile, insa daca ai ghinionul si ajungi la open service pentru o reparatie (pe asigurare), pentru revizie sau pt orice alta problema, nu faci decat sa pierzi fff mult timp si sa te lovesti de multe probleme, intarzieri cat cuprinde si aroganta unei mari parti a angajatilor (doamnele de la facturare ocupa primul loc in acest clasament). E pakat pt ca s-ar putea remedia multe probleme daca ar pune cineva piciorul in prag, si nu ma refer aici la clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, tocmai m-am intors de la revizia de 1 an la fabia mea, si m-am hotarat sa-mi spun si eu parerea despre "Open Service Iasi"

Sa o luam cu inceputul:

Acum un an, eram mandrul posesor a unei dacii 1300 ( din 79 ) si m-am hotarat sa profit de programul 'rabla' si sa-mi iau o masina noua. Am vazut reclama la televizor la fabia junior, si m-am hotarat sa dau o fuga pana la open service sa vad ce pot sa iau. Baiatul de acolo, m-a convins ca varianta junior nu merita si astfel m-am hotarat la o varianta mai sus ( 1.2 htp geamuri electrice fatza, abs, AC + alarma ). Masina a venit in 2 luni parca ( am prins si luna cand fabricile din germania sunt in concediu ), dar fara alarma. Scuza lor a fost ca au uitat sa mentioneze cand au trimis comanda ca vreau si alarma. Alarma mi-a fost montata ulterior, dar dupa vreo 2 saptamani a fost nevoie sa ma duc din nou in service cu ea pt ca faceau undeva atingere firele si cand mergeam imi debloca usile ( prima vizita la service ).

- A doua vizita la service a fost pentru montarea unui mp3-player unde totul a decurs bine. Dupa vreo 6 luni m-am gandit sa-mi schimb boxele ( fatza / spate ) si m-am dus la service pentru a-mi da specificatiile boxelor, dar spre uimirea mea eu stiam mai mult decat ei ( citisem in prealabil pe forumuri tot ce trebui, dar vroiam sa ma asigur). A durat vreo 2 luni sa-mi montez boxele pt ca ei nu stia ca pe fatza imi trebuie inele adaptoare, ideea lor fiind sa-mi foloseasca boxele vechi drept distantatoare. Problema era ca boxele pe care mi le-am luat necesitau 61 mm spatiu in adancime. Am facut multe drumuri la ei pentru a vedea care e diametrul maxim la inele si de fiecare data m-a uimeau raspunsurile pe care le primeam: "desfati singur fata la portiera si masoara","monteaza-le in alta parte ca nu pierzi garantia ( cu toate ca vb inainte cu seful de service si-mi explicase clar ca daca optez sa-mi fi montate boxele in alta parte decat in service, pierd garantia la partea electrica" Intr-un final ( cu ajutorul unui user de pe BRISKODA ) mi-am facut inele din MDF si am reusit sa-mi montez boxele.

- Vizita 3: Dupa ce mi-au montat boxele, am observat cu stupoare ca centurile din spate nu-mi mai mergeau, si am mai facut o vizita la ei. Mi-au reprosat ca boxele pe spate sunt mari si ca din cauza asta au fost nevoiti sa-mi mute nush ce chestie de la centuri in spate. Treaba s-a rezolvat in 30 minute prin relocarea pieselor problema

- Vizita 4: Iarna trecuta am remarcat ca am o pata de ulei sub masina. Am mai vb cu lumea si mi-au spus ca poate e uleiul prea vascos si de asta arunca ulei. Dupa cateva zile in care gaseam petele de ulei sub masina m-am hotarat sa mai fac o vizita in service pentru a vedea care este problema. Spre surprinderea mea cei din service stiau de problema ( cel putin asa credeau ei atunci ) si mi-au spus ca uleiul iese pe la joja din cauza ca lipseste o garnitura. Mi-au pus garnitura si mi-au zis ca problema e rezolvata.

- Vizita 5: Am plecat cu masina din service si dupa vreo saptamana mi s-a aprins becul rosu in bord ( cel cu presiunea la ulei ). Am mers de urgentza la service si le-am explicat treaba, si mi-au spus ca e vechea problema cu aruncatul uleiului pe la joja, si ca defapt nu-i de la garnitura ci de la o piesa pusa invers din fabrica. Au pus piesa bine si dupa mi-au recomandat sa-mi pun ulei ca nu mai am. Am ramas masca la inceput pt ca nu intelegeam ce vina am eu ca ei nu au fost in stare sa rezolve problema de prima data, si pana la urma au fost draguti sa-mi puna ei uleui.

- Vizita 6: Mi-am atins portiera spate jos ( un pic infundata ) si am fost la service sa ma programeze pentru indreptare si vopsire. Am fost programat dupa 2 luni, dar avand in vedere ca era un pic infundata si nu ma grabeam nu am comentat deloc. ( ce-i drept masina a iesit ireprosabil ).

- Vizita 7: Am reusit sa-mi zgarii fusta de la spoiler intr-o bordura si avand in vedere ca eram la final de contrat casco am zis sa profit cat mai pot si sa ma duc sa rezolv si problema asta. I-am explicat domnului de acolo ca mai am asigurare o luna si ca vreau sa se rezolve cu vopsitul in luna asta, dar el mi-a spus ca nu se poate decat peste vreo 2 luni, dar mi-a recomandat sa ma duc sa rezolv in alt service daca ma grabesc. Am fost la service-ul de la Suzuki, si in 2 zile am rezolvat tot.

- Revizia: Mi-am dus masina azi la revizie si dupa 2 ore masina era gata. M-am dus si mi-am ridicat masina si spre norocul meu, am observat ca-mi facturase 5L de ulei. M-am dus in service si am intrebat cati litri de ulei necesita fabia si raspunsul a fost 4L. Am vb cu seful de service si pana la urma s-a rezolvat totul ( erau defapt 4 litri, dar in factura au trecut 5 dintr-o greseala ).

Concluzia mea este urmatoare: Daca ajungetzi cu masina in service la Open Service, trebuie sa avetzi nervi de otel pentru ca serviciile oferite de ei, uneori, lasa mult de dorit.

Modificat de radu.vornicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina in garantie la Open,cam nemultumit de ei,nu isi fac treaba cum trebuie deloc,urmeaza sa le fac o reclamatie la director luna asta daca nu se rezolva ma duc la protectia consumatorului,isi fac treaba numai ca sa scape de tine,nu iau in serios problemele.Am avut dauna la casco,o portiera putin infundata si a trecut 1 luna si tot nu aveau timp asa ca m-am dus la altii.Din cate mi-au zis le-a plecat mult personal si nu mai au "mesteri" la tinichigerie cel putin,la capitolul mecanici stau binisor,chiar am fost relativ multumit.Sa nu uitam ca suntem in Romania....:icon_thumright: , oricum trebuie luate masuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am luat octavia 2 de la iasi , Domnul Flavius foarte de treaba , un profesionist ; :) am obtinut si un discount ,au respectat si termenul de livrare 8 saptamani ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

sunt tare necajit legat de Open service . Mi-au spus numai minciuni de cand am comandat masina. Am facut comanda pe 26 martie si nu a venit inca. Am sunat si la Bucuresti si cu toate ca astia din Iasi au zis ca are serie sasiu si e data in fabricatie , cei de la Bucuresti mi-au zis ca abia va intra in fabricatie saptamana asta. Deci daca pe contract sunt trecute 8 saptamani inseamna ca mai am de asteptat.

Cel mai mult m-am suparat cand am aflat ca m-au mintit. Sper ca totul sa fie ok caci am auzit numai rele despre ei.

Zvonuri:

1. schimbarea cauciucurilor cu care vine masina din fabrica

2. scoaterea antiifurturilor de la roti , motivand ca nu a fost dotata masina cu asa ceva.

3.schimbarea anumitor componente in favoarea unor clienti cunostinte"" de la masina ta noua pe masina alora.(valabil si pentru service)

4.lipsa elementelor precum plase portbagaj din masina noua cu asa ceva in dotareetcetc

etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sunt tare necajit legat de Open service . Mi-au spus numai minciuni de cand am comandat masina. Am facut comanda pe 26 martie si nu a venit inca. Am sunat si la Bucuresti si cu toate ca astia din Iasi au zis ca are serie sasiu si e data in fabricatie , cei de la Bucuresti mi-au zis ca abia va intra in fabricatie saptamana asta. Deci daca pe contract sunt trecute 8 saptamani inseamna ca mai am de asteptat.

Cel mai mult m-am suparat cand am aflat ca m-au mintit. Sper ca totul sa fie ok caci am auzit numai rele despre ei.

Zvonuri:

1. schimbarea cauciucurilor cu care vine masina din fabrica

2. scoaterea antiifurturilor de la roti , motivand ca nu a fost dotata masina cu asa ceva.

3.schimbarea anumitor componente in favoarea unor clienti cunostinte"" de la masina ta noua pe masina alora.(valabil si pentru service)

4.lipsa elementelor precum plase portbagaj din masina noua cu asa ceva in dotareetcetc

etc

Te rugam dupa ce primesti masina sa ne spui si noua daca s-a respectat termenul si daca acele zvonuri sunt adevarate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred nici unul din acele zvonuri.Nu isi risca vreunu postul de acolo pt o cunostiinta s aii dea jos cauciucuri sau antifurturi.

Aia au fost prea prostui daca au luat masina fara ce au comandat-o.

Nu mai crede tot ce zboara ca nu e asa.

Bafta! si sa nu uiti sa ne spui cum a venit ca sunt convins ca deja o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magareli fac baietii. Dar daca stii sa negociezi poti iesi in avantaj.

Am 2 colegi care au luat Skode si dupa x luni cind au vrut sa le inmatriculeze, mergeau cu numere rosii, hop ca nu se platise mai departe spre bucuresti banii .

Au trebuit sa mearga cu rosii inca o bucata buna de vreme, dar pe chestia asta baietii au negociat situatia si s-au scos cu PDG, jante aluminiu, faruri cu xenon si DLR, masca fata schimbata si alte mici prostioare...

Eu unul nu m-as incurca cu ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ... nu se poate asa ceva...si pe deasupra sa pui pdg xenon si drl la o masina care nu are...cred ca nu stii ce vorbesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza cu numere rosii are dreptate.

La cea dotatul masinii, nu am auzit sa fi obtinut cineva asa ceva, dar nu e imposibi sa le fi dat niste maruntisuri.

De la mine au primit pe tema numerelor bonus niste palme dupa cap de la PoRo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat farurile cu aftermarket, faruri clare cu lupa, xenon si leduri Audi-like :icon_bounce:

Asta a fost prima tura...

2. schimbat amortizoare, arcuri si pus scut metalic parca...are garda mult mai sus acum...

3. jante aluminiu aftermarket nu Skoda... si masca fata cu plasa tot aftermarket...

Nu stiu toate detaliile apropo de ce trasnai au facut cei de la Open de au primit atitea bonusuri, dar totul a pornit de cind s-au dus la inmatriculat cu ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!